Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz szabonagyur #86409 üzenetére

    Velem ugyanezt eljátszotta az ipon, hogy hibás monitort küldtek tele ujjlenyomattal. Gondolom az is bontott hibás termék volt, amit újracsomagoltak vagy esetleg garanciára visszaküldött. Ott is végigmentünk ugyanezen a herce-hurcán, amikor közöltem, hogy 3 napon belül meghibásodott, és cseréljék ki egy jóra. Közölték, hogy garanciáztassam, aztán talán 2 hónap múlva lesz monitorom. Végül a fogyasztóvédelmi telefonos ügyfélszolgálat tanácsára elálltam és buktam duplán a szállítást, ami nem kevés egy monitornál. Nagyjából itt is erre lehet számítani. De ha még erre sem hajlandóak, akkor csak a békéltető testület fog segíteni.

    Buliban hasznos! =]

  • TODI1111

    addikt

    válasz szabonagyur #86409 üzenetére

    "De nem ebből van a gond, hogy Te nem elállni akartál alapból hanem csere készüléket az 5. napon? Ha jól olvasom többször is ezt írtad, hogy cseréltetni akartál egy hibás készüléket, és nem elállni tőle."

    "Elvittem a készüléket az üzletbe leadni és érvényesíteni az elállási jogom ahol elmondtam, hogy hibás a készülék (nehogy újracsomagolják és eladják másnak) bár az elállási jog mindenféle indoklás nélkül megtehető."

    Nem. Én elálláni akartam csak nem tudtam, hogy nem szabad becsületesnek és jóhiszeműnek lenni, ezért közöltem, hogy a készülék hibás. Miután leadtam a készüléket csak utána a panaszbejelentésnél közöltem velük, hogy nem vagyok hajlandó javított készüléket elfogadni csak új cserekészüléket vagy az elállási jog érvényesítését. Köszönöm az eddigi segítségeket és felvilágosítást. Ez egy érdekes történet volt, hogy más tanuljon a hibámból ami pedig abból adodott, hogy becsületesen és jóhiszeműen akartam eljárni. Visszajelzett a szolgáltató és közölték, hogy akkor hagyják jóvá az elállást miután a samsung igazolja, hogy a készülékkel tapasztalt hiba rendeltetés szerű használat mellett keletkezett, vagy gyártási hiba eredményezte. Nem tudom ez mennyi ideig tarthat főleg, hogy a készülék átal generált hibajelentést is elküldtem a samsungnak.

Új hozzászólás Aktív témák