- E-book olvasók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós kamerák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
Nálam sem volt probléma, mégsem lehetett elérni mivel csak segélyhívás indítható, az más kérdés, hogy az adathálózat is szakadozott...
A javaslat: használjam csak GSMmódban 2014ben...(azért mert a technikus is így használja...)
A megoldás: mivel hűségnélküli szerződés volt fel lett mondva...Amíg nem ismerik el, hogy sz@r a rendszer addig hiába a jó percdíj flottás csomagban, ha használhatatlan nem megyek semmire..
-
darvinya
titán
Agyon van terhelve a hálózat, emiatt dob le a net hálózatról.
Ilyenkor nincs IP cím sem, sőt gyakran átdob egy másikra és amit szakad meg a letöltés.Alig várom, hogy induljon Digi, mert jó net ajánlatuk lesz.
Náluk (ha minden igaz) sebesség tarifák lesznek, nem adatmennyiség.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
apaszka
veterán
Ja, az előbb írtam nekik, hogy miért lett előfizetve ez a sok cucc? Töröltem is az appot!
Ezek képesek kiszámlázni !Amúgy nem használom, hiszen tök felesleges az én smart tarifa extra1 emmel .
De az egész tévé app hülyeség szerintem egy kis csomaghoz. Itthon meg ott a tévé.
Csak nem telefonon nézek ithhon valamit?![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
apaszka
veterán
Válaszuk!
Tisztelt telenor!
Nem értem, hogyan lett előfizetésem a csomagokra? Csak most vettem észre, hiszen nem használom az appjukat!?
Szia Attila, a mai nappal TelenorMyTV szolgáltatásunk megújításra került, így új csomagok érhetőek el, gazdagabb csatornakínálattal. A TV Alapcsomag, Videótár, Film, Sorozat, Női és Tévétár csomag havidíjmentesen vehető igénybe 2015. február 4-ig ^Peti
Szia Peti!
Már megijedtem , hogy valami fizetőset bekapcsoltak "véletlenül".Sajnáljuk a félrerértést, természetesen egyelőre díjmentesek a csomagok ^Peti
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
axioma
veterán
A korlatozasi sebesseg helyett a korlatozasi mennyisegre irta be a 32-es szamot... legalabbis parameterezesi hiba siman lehet. Es mivel igy a sebessegben 0 maradt, a 32 KB elerese utan nullazza a kapcsolatot. (Viszont mivel nem ilyen kis felbontasban tarolja az adatot, a bevesett "eddigi" 0 elhasznalt lesz.)
Ja semmi kozom a telenor rendszerhez, de parameterezesi anomaliakat lattam mar parszor, es ez teljesen ilyennek tunik. -
club1
veterán
Ezt megerősítem, a múlt hét elején-közepén nőtt meg a XXII. kerületben az átlagos 22-25 Mbps-ról 40 Mbps környékére a letöltési sebességem. A 4G térerő nem változott. Gondolom használatba vették a felhordó hálózatra megvett frekvenciablokkokat.
Az viszont vicces, hogy ma a speedtest-et használva és a Telenor szerverét teszteléshez kiválasztva mindenki kisebb sebességeket mér, mint bármelyik másik szerveren. Az előbb UPC netet mértem Telenor szerveren, harmadával kisebb sebességeket tudtam csak mérni, mint a Telekom/Vodafone szerverével. -
Littoral
aktív tag
Úgy fogsz járni, mint én régebben.
Egy másik szolgáltatással játszották ugyanezt: szerintem nem működött egyáltalán, szerintük jó volt. Később: szerintük jó (nálam továbbra sem), viszont már kikapcsolnák a kérésemre, de nem tudják... Én elkezdtem ennek a nem működő izének a havidíjával kevesebbet fizetni, majd ők három hónap múlva felfüggesztették a számomat úgy, hogy a panaszomra semmit nem reagáltak. A felfüggesztés napján reggel hét körül (!) hívott egy rendkívül taszító hangú nőstény a központjukból, azzal, hogy "most már úgysem tudnám kipróbálni, ha jó lenne, fizessem be az elmaradt díjat, aztán kivizsgálják".
Később befizettem a reklamált "tartozást", majd egy év múlva erre az összegre, plusz az ún. törvényes kamataira végrehajtót küldtek rám (csak ismétlésképpen: az egy évvel azelőtt a bemutatótermükben befizetett összegre). Csak egy büntető feljelentést az üzletben - az általuk kiállított befizetési bizonylatot felmutatva - meglebegtetve és tértivevényesen a központjukba küldve tudta visszavenni az arcukat. Azóta vágom őket, ahol hibát találok úgy, hogy én fizetem a szolgáltatást, ők meg képtelenek biztosítani.Kedves és hozzáértő emberek dolgoznak náluk minden szinten, az összes rendszerük is tökéletes, nem értem az itt elégedetlenkedőket...
-
dptrsk
addikt
Be kéne vezetni, hogy 72 órán belül kötelesek válaszolni a panasz mailekre, az érdeklődésre maradhat a 30 nap... Hisz azt telefonon is el tudják mondani.
De amit telefonon nem tudnak megoldani 72 óra...
Érdekes a Telekomnál munkaidőben van számlareklamációs osztály, ahol azonnal korrigálják a hibát és 1-2 nap alatt az online rendszerben is a javított számla szerepel és csak azt kell befizetni. -
x1port
addikt
A válaszuk ( valakinek ) :
köszönjük, hogy megosztottad velünk az észrevételeidet, és sajnáljuk, hogy a szolgáltatásunkkal kapcsolatban negatív tapasztalatokat szereztél. Hálózatfejlesztési munkálataink folyamatosan zajlanak annak érdekében, hogy minél több ügyfelünk számára elérhetővé váljon a #Hipernet4G, bár a jövő évi tervekre egyelőre nincs rálátásunk, ezek felől január vége, február eleje felé lesz érdemes érdeklődnöd, akár itt, Facebook oldalunkon is, elküldve nekünk a pontos címet és előfizetésed telefonszámát. Amennyiben megírod nekünk a címedet privát üzenetben, az aktuális lefedettséget most is szívesen ellenőrizzük Neked.
Szóval február elején folyt. köv.
[ Szerkesztve ]
-
kakuk.tamas
addikt
Olyan, hogy 'hiba' nincs, csupán 'probléma'. Ebben a szakmában ezt a megfogalmazást szeretik.
Amúgy meg ha tényleg rosszalkodik a hálózat, akkor Telenor technikai csoport, ha nem csinálnak semmit NMHH...Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
Landsmann
addikt
Hm, én évekkel ezelőtt a vezetéke stelefon szolgáltatótól vasaltam ki 18000 Ft kötbért. Csak 12-t akartak adni első körön, de mondom, ez nem jó,. nem annyi jár. Érdekes módon egyből tudták mennyit kínáljanak fel, szóval már ki volt számolva. Igaz, még vagy 400 Ft járt volna, de nem vitatkoztam. A lényeg, azért fizettettem velük, mert volt egy hiba, amit vagy 6-7 alkalommal bejelentettem nekik, de nem történt semmi. Aztán azért akartak 12-t adni, mert szerintük áprilisban elhárították a hibát. Én meg közöltem, ez nem igaz, júliusban javították ki, de azt is úgy, hogy véletlenül az egyik fórumon futottam össze egy illetővel, aki annál a cégnél dolgozott. Az ő személyes közbenjárására mintegy másfél óra alatt elhárították a hibát. Na ezek után fizettek többet. Tehát ha van egy hiba, a bejelntéstőlm pontosabban a vállalt határidőn túl kezdődő időtől a hiba elhárításáig eltelt időre jár a kötbér. Érdekes módon, mikor máskor is volt baj a szolgáltatással, nagyon gyorsan cselekedtek. Gondolom a nevem et alaposan a fejükbe vésték, nem akartak fizetni még egyszer.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
x1port
addikt
Nem kell mentegetőzni.
Ha szar valami le kell írni. Annyiszor ahányszor tapasztalod a hibát.
Ez sehogy sem flame keltés.
Igaz sokra sem mész vele.Van valakinek ötlete a kapott sms-em re ?
Gondolok itt a telenor dolgozókra.Lehet hogy a legközelebbit már , hála a ZTE-nek kínai nyelven kapom ?
-
club1
veterán
Mostanában már a UPC-nél sem szokás az ilyesmi, sőt legutóbb amikor az analóg adások számát vagy húsz csatornával csökkentették, felajánlották, hogy tv-nként és havonta csak 890 Ft-ért nézhetem helyette a digitális adásokat (digitális előfizető vagyok). Igaz, 5 tv helyett csak 3 db-on...
-
Tibee86
veterán
Nekem sajnos ez a tapasztalatom, egyszer sikerült ilyet elérnem, de akkor már az asztalborogatásnál tartottunk.
A tv/internet szolgáltató felénk olyan magas színvonalú, hogy nagyjából nekik kéne fizetniük, hogy használjam amit ők szolgáltatásnak neveznek...Persze millió panaszt tettem már, de ugyanannyival lerendezik, mint anno a Telekom tette minden esetben, "ők nem látnak hibát,náluk minden rendben", csak sajnos őket nem tudom lecserélni.[ Szerkesztve ]