Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    válasz Tibee86 #29083 üzenetére

    Nem dolgozom a Telekomnál. Csupán azért segítek a Telekom topikban, mert rászolgált a Telekom, hogy ne rossz dolgokat írjak oda.. Ha a Telenor megoldotta volna a problémáimat(vagy legalább próbálta volna megoldani!) itt is ugyan olyan készséges lennék, de sajnos a Telenor rászolgált a semmilyen esetben nem ajánlott kategóriára.

    Szerintem a Telenor rászolgált, hogy ezt kapja, akár fórumon keresztül is. Már párszor leírtam, hogy nem egyszer próbáltam a hivatalos utat és csak utána írtam ide, miután semmit nem ért a panasz.
    Telekomnál is volt amit lezártak (vezetékes oldalon rendszeresen kivizsgálás nélkül lezárják), de ha visszanyittatom a hibajegyet, akkor mindig megoldódott másodjára a hiba..
    (nem mellesleg a Telekom olvassa a MA fórumokat és tesz a hibák ellen)

    Itt a Telenornál, pedig felhívnak, hogy a rendszerben minden rendben és csókolom, ha hiba van az nálad van.
    Emellett az ügyfélszolgálat hívásánál is a Telenor rendszeresen nem tartotta be az 5 percet(szerintük rájuk ez nem vonatkozik, ezt levélben leírták nekem).

    A Telekom, ha trükközve is, de eleget tesz a szabályozásnak...(nem mondom, hogy jó az amit csinál, emelett elhiszem hogy sokat kell ott is várni..)

    Szerintem, ha még mindig fenn áll a hiba a Telekomnál(mert ugye akik ide posztolják, hogy baj van, azon személyeknek a mai napig nem oldották meg!!), akkor ha nem oldották meg, annak ellenére, hogy 2x bejelentetted(ha olyan a hiba példaidőpontokkal). Nyugodtan írd be naponta többször a Telekom topikba.

    Megérteném, hogy idegesítő, ha 1 embernek lenne problémája
    De az hogy tömeges hibáról van szó, és a Telenor sajnos nem törődik ezzel, nem értem miért idegesítő.
    Ráadásul a fórumtárs többnyire új mérésekről számol be, nem pedig egy esetet emleget fel folyamatosan.

Új hozzászólás Aktív témák