Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CLAWz

    tag

    válasz CLAWz #18132 üzenetére

    Úgy látszik, megvan miért kaptam számlát a számhordozás után!
    Megrendeltem az év végéig ingyenes Deezer szolgáltatást szeptemberben. Miután leléptem, a megrendelés "rajtam maradt" és emiatt kiszámlázták a korábbi havidíjamnak megfelelő összeget az ingyenes szolgáltatásért.
    -Megszüntetni nem tudják, hisz már nincs náluk előfizetésem.
    -Az Telenor Online nem enged be hogy levegyem, hisz nincs előfizetésem.
    Javaslat, írjak levelet (fizikailag, postán) a panaszommal és 30 napon belül elbírálják...
    Véleményem megtartom magamnak.

    Fejlemény (mert ígértem hogy leírom): ma megkaptam a behajtótól a számlát 24k HUF-ról. Rájuk csörögtem, hogy ez most mi és kiderült hogy a mai nap folyamán e-mail-ben törölte a Telenor a velem szemben fennálló követelését és semmis a behajtási megbízás.

    Szal' levelezni kell velük. Még várom a hivatalos választ, akkor lesz a tuti, de legalább ennyivel beljebb vagyok.

    Mer' nem ért meg senki, még nem vagy művész!

Új hozzászólás Aktív témák