Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #13 üzenetére
Az elején én mindig naranccsal kezdek. A vörös beállítás amúgy is hamar kinyírja a technikát.
Sőt a másodszámú pilótával ahol lehet, megpróbálok, egy eggyel kevesebb kiállást. Az is bejöhet.
Nekem volt már 1-2 Igaz, olyan pályán ahol az autó skillje kurva jó volt. Meg esős volt és bevállaltam a korai kiállást.Most épp kaptam egy üzenetet, hogy az egyik versenyző motorjának hűtési rendszere szivárog, 500000 pénz vagy -50% megbízhatóság. Gyorsan betettem, a legszarabb motorom az autójába és onnan vett vissza 50% megbízhatóságot. Tehát lehet trükközni is
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #15 üzenetére
Érdekes, nálam pont duplázni akarták a tank méretét
Verseny elején az előzés kínszenvedés sajnos. Ráadásul az egyik pilótám szar is benne, viszont ha tiszta előtte a terep akkor nagyon gyors. Szóval, tényleg jókat lehet vele tolni, hogy az ideális
-
GeGexx
aktív tag
válasz Malibutomi #17 üzenetére
Minden pályán 17-27 fokos kombót használsz egyébként?
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #24 üzenetére
Nekem most az utolsó körben főtt meg a motorom a 2. helyről
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #42 üzenetére
Attól félek, hogy kirúgnak miatta. Ráadásul pénzem sincs.
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #45 üzenetére
Az tényleg kemény
Én leszerződtettem egy fizetős pilótát de ritka szar. -
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #51 üzenetére
Fight with mechanic
Na igen ezek penge pilóták.
Amúgy furcsa mennyi női sofőr van. Biztosan volt egy asszonyság a górék között.
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #53 üzenetére
Az edzésen az időmérő és a versenybeállításnak van valami jelentősége azon kívül,hogy melyikre kapod a + %-okat?
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #62 üzenetére
Ez hanyadik évadod? Melyik évben jársz?
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #67 üzenetére
Vannak furcsaságok a jatekban. Folrg a kek zaszlo gaz. Gyors körön idomeron is nagyon be lehet szivni. Teged hany százaléknal csereltek le?
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #70 üzenetére
Az tényleg ciki. Én a fizetős versenyzőmtől váltam meg. 550000-et fizetett versenyenként és 200000at kapott. Most 550000-et fizetek az újnak tehát -750ezer és ez a balanszomra is érvényes, úgyhogy bízom benne, hogy jól fog teljesíteni és jönnek új nagy szponzorok különben szarban leszek.
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #79 üzenetére
Neked a konstrukciora van vmi otleted? Minden masban top a központ. Ott meg tok utolsó vagyok.
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #81 üzenetére
-
Boscolahm
csendes tag
válasz Malibutomi #96 üzenetére
Szia!
Vagyunk!
Írtam lentebb vagy fentebb
Érdeklődnék, hogy megy a széria/osztály váltás. Ha feljebb lépek. Érdemes előtte a fejlesztésekre költeni vagy nem? Csak miután osztályt léptem.
Válaszodat előre is köszönöm szépen.
-
Hokunda
aktív tag
válasz Malibutomi #10 üzenetére
KÖSZÖNÖM!
Alig rejthették volna el jobban.
-
Boscolahm
csendes tag
válasz Malibutomi #111 üzenetére
Szia!
Mikor elkezdtem a ZRT csapattal, a kocsim váz alapértékei 4-5 csillagosak voltak. Majd otthon lefotózom és elküldöm. De ez csak az első évben. A másodikban ugye nem tudtam ilyet építeni.
Amúgy hogyan lehet mégtöbb zsét keresni 2-3 millánál per futam, mert nálam szinte 5 csillagos szponzorok vannak, de így futamonként csak pár millát tudok csak bezsebelni. Mindenki írta, hogy a szponzor pénzek a világbajnok ligában sem nőnek. Ott esetleg többet fizet a tulaj futamonként? Ha igen kb. mennyit?
Amúgy én az európai ligában is vettem már fel 4 csillagost, egy mérnököt és egy szerelőt, de egyik sem akar hosszabbítani, mert mindegyik alacsonynak tartja ezt az osztályt.
Amúgy ti hány körös versenytávokat szoktatok menni? Anno mikor rövidet mentem, akkor észrevettem, hogy ott rosszabb kocsival is könnyebb nyerni, mint a leghosszabb távú versenyeken. -
Boscolahm
csendes tag
válasz Malibutomi #121 üzenetére
Szia!
Még anno utánanéztem én is, és a gyakorlómódban ezt szépen le is írja. Ki hat mind a teljesítmény mind a megbízhatóság idejének befolyásolására. Minél magasabb a fejleszthetőség annál kevesebb ideig kell az alkatrészeket "tuningolni."
Én még mindig a ERS-ben nyomom. Ott egyeduralkodó vagyok, de ki addig akarok maradni, amíg a két üzemet ki nem tolom 4-es szintre, hogy ha feljebb lépek az ázsiai ligába, akkor egyből jó autóval tudjak kezdeni. Meg addig fejlődik a mérnököm is.
Amúgy itt világbajnoki cím (konstruktőri) esetén ad 13 milla körül. az ázsiai ligában mennyit ad? Érdekes hogy egyéni világbajnoki címeket nem díjazzák.
Hamarosan jön a GT Series is. Ti mit tudtok róla? Pénzes lesz vagy ingyenes frissítés (DLC)? -
Boscolahm
csendes tag
válasz Malibutomi #124 üzenetére
Szia!
Áhá … akkor rosszul is írták le a fejleszthetőséget. Még jó hogy mondtad Tomi Szóval minél magasabb az értéke, annál jobb alkatrészeket lehet készíttetni, mert annál több olyan komponenst ad be, amiknek magasabbak lesznek a teljesítmény értékei. Ha meg alacsony a fejleszthetőség, akkor főleg megbízhatósági bónuszokat ad a komponensekhez. Én meg mindig azt hittem, hogy a komponenseket csak úgy random dobálja be minden évben. Mert oktatómódban a leírás azt mondja, hogy minél magasabb a fejleszthetőség annál rövidebb idő alatt fejleszthető a megbízhatóság és a teljesítmény szint is. Akkor legjobban a fejleszthetőségre érdemes rágyúrni, főleg mikor az ember feljebb lép a ligában. Akkor különösképpen, mert ha jó alapokat tud az ember lerakni, akkor méggyorsabban tud előrelépni. Amúgy az genyaság, hogy a legrosszabb, kocsit adja, feljebb lépsz. Mikor feljebb lépek lesz egy 4 es szintű tervezőközpontom, egy 4 es szintű üzemem és egy 4 csillagos mérnököm. ezek már csak össze tudnának dobni valamit. És a többi csapat ilyenkor milyen szinten lesz? Mintha teljesen új játékot kezdenék ebben a ligában, vagy közben ők szépen fejlődgettek az év során és azt kell behoznom?
És Sas96, hogy feljebb akarsz e lépni az év végén a másik ligába (persze csak ha konstruktőri világbajnokságot nyertél) azt te döntheted el. -
Hokunda
aktív tag
válasz Malibutomi #132 üzenetére
Szia
Szóval lement a 4. szezonom a ZRT-vel, csapat-egyéni bajnoki cím mind megvan. (összes verseny nyerve)
Felmentem az ázsiaiba.
Itt max közeli autó 28 millió volt, maradt még 20.
Viszont a csodagyerek pilóták (nem akarok konkrét nevet írni, úgy romlik a többiek játékélménye) semmiképp sem igazolnak hozzám. Mennyi pénzt akarnak? 4 csillagos pilótákról van szó, egyik már ERS-ben is velem volt, ő 540-et visz el versenyenként, itt az ajánlott pénzem 680 és sértődötten elutasítanak. Bakker F1-ben nem keresnek ennyit jópár csapatnál, szintén 1.2 milliós aláírási pénzt visszadobják.
-
Hokunda
aktív tag
válasz Malibutomi #134 üzenetére
A csapatközpont fejlettségről egyébként mi a vélemény?
Ugye kezdődött lvl 1 üzem-fejlesztőközpont, semmi más nem volt.
Most van lvl 2 üzem, lvl 2 tervezőközpont, lvl1 tesztpálya - sebességváltó fejlesztő - megfigyelőközpont (csodagyerekek ugye ennek köszönhetőek) - helikopterleszálló - látogatóközpont.
Ennyi.
Ezzel már megéri felmenni? (A jelenlegi szabály szerint a motor specifikus náluk, nem fejleszthető)
Igazábó az unalmon kívül azért szeretnék felmenni, mert a jó pilótákat 100% hogy elviszik Ázsia él vagy az F1 középcsapatai. Egyszerűen túl jók.
-
Hokunda
aktív tag
válasz Malibutomi #137 üzenetére
Elvileg 7 dollár lesz, de holnap kiderül. Igazából mindegy is, insta buy lesz.
-
Hokunda
aktív tag
válasz Malibutomi #139 üzenetére
2.5 gb eddig, a GT-t most vettem meg.
Mondjuk ez a saját csapat most nem jó. A ZRT-vel nagyon megy, de csábít, hogy egy sajátot is csináljak, a kettő egyszerre meg túl sok, nincs ennyi időm.
-
Boscolahm
csendes tag
válasz Malibutomi #142 üzenetére
Szia!
Hányadik évben jársz most?
És mikor feljebb lépsz egy osztályt kb. hány év kell, hogy az adott osztály "királya" légy?
Gondolom akkor a taktikád, mikor feljebb lépsz, hogy tartalékolod a pénzt rá, és mikor feljebb léptél, akkor már az első évtől nyomod a fejleszthetőséget és a az alkatrészek fejlesztését ezerrel. amúgy szerintem az alváz elkészítésének nincs nagy jelentősége, mert idén már csak 7,5 millából építettem és így is a legjobb a kocsim.
Ázsiai ligában mennyit fizetnek egy középmezőnyben végzett konstruktőri eredményért és mennyit a győzelemért?
valamint a tulajdonos ad több zsetont versenyenként ha feljebb lépek? És milyen elvárást diktál, hogy kb. hányadik helyet várja el?
Válaszaidat előre is köszönöm szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.