- Autós kamerák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
válasz ForRedGlory #2 üzenetére
Én is tolom. Szerintem baromi jó. Csak nagyon időigényes játék. Én a legalsó kategóriában kezdtem, most jön a következő szezon.
-
mokus1
addikt
A versenybeállításhoz tipp:
Általában, leírják mi lesz hangsúlyos a következő futamon, pl szűk kanyarok, akkor meredekebb első szárny állást rakok. Tehát nem a hátsóval generálok leszorítót erőt.Mindkét pilótánál célszerű kicsit eltérő setupot használni.
Én is vexalaval vagyok. 2. szezon már futamgyőzelmeim is vannak. Jövőre cserélem az egyik pilótámat. A komplexumom még elég szar de idővel majd fejlődik.Később ezt a csapatot lehet nagyobb ligában nevezni? Vagy el kell igazolnom hozzá?
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #13 üzenetére
Az elején én mindig naranccsal kezdek. A vörös beállítás amúgy is hamar kinyírja a technikát.
Sőt a másodszámú pilótával ahol lehet, megpróbálok, egy eggyel kevesebb kiállást. Az is bejöhet.
Nekem volt már 1-2 Igaz, olyan pályán ahol az autó skillje kurva jó volt. Meg esős volt és bevállaltam a korai kiállást.Most épp kaptam egy üzenetet, hogy az egyik versenyző motorjának hűtési rendszere szivárog, 500000 pénz vagy -50% megbízhatóság. Gyorsan betettem, a legszarabb motorom az autójába és onnan vett vissza 50% megbízhatóságot. Tehát lehet trükközni is
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #15 üzenetére
Érdekes, nálam pont duplázni akarták a tank méretét
Verseny elején az előzés kínszenvedés sajnos. Ráadásul az egyik pilótám szar is benne, viszont ha tiszta előtte a terep akkor nagyon gyors. Szóval, tényleg jókat lehet vele tolni, hogy az ideális
-
mokus1
addikt
Csapat VB és egyéni VB után, most mehettem volna feljebb, de inkább maradtam még egy évet, és félreteszek egy kis lovét, illetve fejlesztem a központot, mert azzal eléggé szarul állok.
A csendes ázsiai kupa mennyivel nehezebb dió mint az első?
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #24 üzenetére
Nekem most az utolsó körben főtt meg a motorom a 2. helyről
-
mokus1
addikt
Felléptem az ázsiai bajnokságba. Ezelőtt az európaiban az utolsó szezon közepétől simán hoztam a dobogókat mind a két pilótámmal. Viszont itt szenvedek, 15. hellyel kezdtem.
Ti hogyan boldogultatok ezzel? -
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #42 üzenetére
Attól félek, hogy kirúgnak miatta. Ráadásul pénzem sincs.
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #45 üzenetére
Az tényleg kemény
Én leszerződtettem egy fizetős pilótát de ritka szar. -
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #51 üzenetére
Fight with mechanic
Na igen ezek penge pilóták.
Amúgy furcsa mennyi női sofőr van. Biztosan volt egy asszonyság a górék között.
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #53 üzenetére
Az edzésen az időmérő és a versenybeállításnak van valami jelentősége azon kívül,hogy melyikre kapod a + %-okat?
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #62 üzenetére
Ez hanyadik évadod? Melyik évben jársz?
-
mokus1
addikt
Na lehet engem kirúgnak az első csapatomtól, bevállaltam, hogy a második ázsiai szezonban 5. leszek, de 7. helyen tanyázom. Készül az új üzem és ahogy észrevettem ez kihat az autóra. Így olyan mintha nem is lenne...
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #67 üzenetére
Vannak furcsaságok a jatekban. Folrg a kek zaszlo gaz. Gyors körön idomeron is nagyon be lehet szivni. Teged hany százaléknal csereltek le?
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #70 üzenetére
Az tényleg ciki. Én a fizetős versenyzőmtől váltam meg. 550000-et fizetett versenyenként és 200000at kapott. Most 550000-et fizetek az újnak tehát -750ezer és ez a balanszomra is érvényes, úgyhogy bízom benne, hogy jól fog teljesíteni és jönnek új nagy szponzorok különben szarban leszek.
-
mokus1
addikt
válasz Boscolahm #75 üzenetére
Igen, vannak benne hibák. Például a szerződéseknél is. Zavaró, hogy csak akkor lehet kötni, ha már lejárt a pilótád szerződése vagy fizetsz a kirúgásért.
Én egy dolgot nem értek. A központomnál mindenben a legjobb vagyok, kivéve a konstrukciónál, ott utolsó. Ott mi számít, hogyan tolom feljebb?
A tartalékpilótánál van egy lehetőség, hogy előléptetés vagy valami ilyesmi, rákattintasz és kiválasztod ki helyére jöjjön.
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #79 üzenetére
Neked a konstrukciora van vmi otleted? Minden masban top a központ. Ott meg tok utolsó vagyok.
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #81 üzenetére
-
mokus1
addikt
Most nem tőlem loptak adatokat, hanem nekem. 1,5 milla volt, de a 450-es szintről kaptam egy 860-asat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.