Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Boscolahm

    csendes tag

    Sziasztok!

    Nekem is nagyon tetszik a MotorSport Manager! Elképesztően beszippantott. Tudom és olvastam is (az összes eddigi bejegyzést elolvastam tapasztalat szerzést gyanánt) a kommentekben hogy rengeteg hiba van benne, amiket magam is tapasztalok és néha a billentyűzetem is, mert olyanokat ráb….ok… de mégis… Ez valami teljesen új, hiánypótló termék a piacon… gondolom aki csak egy kicsit is oda van a benzingőzért, azt rendesen megcsapta a játék, no! meg az idejét is  Szerintem sok kis Zengő Zoli született idén  :)
    Lehúztam én is az oktatómódot, egy teljes szezont az európai szériában a ZTR-el (most nincs előttem a játék, lehet rosszul írtam), amerikai csapattal, de csak rövid versenytávokat menetem, hogy minél előbb az év végére érjek és több tapasztalatom legyen.
    Most újrakezdtem az EastWood Motorsporttal, ők angolok. Teljes versenytávokkal (45-60 kör.) Csaj pilótájuk nagyon jó és csak 20 éves, a másik spanyol ő 24 (sajnos a név memóriám nagyon vacak). Nem töltök vissza semmit, csak egy dolgot. A politikai szavazásokat. Azt minden esetben random generálja a gép, szóval azt úgy alakítom, ahogy szeretném. De versenyt vagy bármi mást azt soha. Bár néha tényleg türtőztetnem kell magam rendesen. A 9. futamot nyomom majd most éppen. A csaj vezeti a világbajnokságot, a spanyol csávó meg második összetettben. Magák a versenyek szerintem elég „egykaptafásak” de mégis élvezem őket. Nekem a taktikám, hogy a verseny elején mindig a legpuhább gumik kerülnek fel, és addig maxon megyek, amíg tudnak előzni reálisan a pilótáim. Itt mindig meg kell találni, hogy melyik pályán mikor és mennyit kell visszavenni a motorból és a gumikból (pályák sem egyformán falják a gumikat és eszik a benzint), mert mindig úgy taktikázom, hogy a lehető legtovább kint tartsam a két autót. Ekkor üres a terep és jó időket tudnak menni. És! a lényeg… hogy itt még tele kell tankolni az autót, de a következő boksz kiállásnál már nem kell bele sokat tankolni, mivel akkor már nem szokott hátra lenni a verseny egyharmada sem, és az autóval is szoktam spórolni a középső etapban, már amennyire kelhet és az az utolsó részben (utolsó, második tankolás után) mindig maxra tekerek mindent és úgy engedem ki őket, akár a verseny végéig is. - Sőt! Nem egyszer visszatekertem a motorból, mert akkora volt az előnyöm, és így kevésbé használódik a motor és így a szerelőim is kevesebb időt fognak elcseszni az autók rendbetételére a verseny után. - Már amikor kijönnek a boxból vagy akkor az élen vannak, mivel a második boksz kiállás nagyon rövid, mivel keveset kell tankolnom, (felvettem egy szerelőt, akinek 17-es volt a boksz utca statisztikája, a másiknak alapból 18, majd jött egy ajánlat, hogy 500.000,- ért mindegyiké nő kettővel, amit el is fogadtam) vagy gyorsan az élre állnak mivel mindenki bajlódik vagy takarékoskodik, aki meg nem az úgy is bedöglik, vagy elfogynak az abroncsaik, én meg szinte üres tankkal friss gumikkal megyek. Ezt lekopogom egyszer nem jött be. Safety car miatt. Igaz a másod pilótámnak jól jött ki a dolog, ő győzött, de csaj befürdött és csak 6. lett, de mikor a GMA átvizsgálta a kocsikat, valakit hátrébb soroltak (itt elmorzsoltam egy könnycseppet) csalás miatt, így már elő is lépett az 5. helyre.
    Amit én is megtanultam, vagyis alkalmazok, hogy a jövő évre szánt autó építésnek a költségét a minimumra kell állítani. Mivel addig is tudom használni a pénzt és inkább abból fejlesztek év elején gyorsan a kocsikba alkatrészeket, és utána ráérek spórolni ha minden kész. De amúgy hülyeség félretenni, mert azt az összeget úgy is visszakapom, csak addig nem tudom használni, mert zárolják, aminek sok értelme nincs, szóval van pénzem, csak nem tudom felhasználni.
    Másik. Én mindig a teljesítmény-t választom a fejlesztésnél, majd a szerelők feltolják a megbízhatóságát. Ez az évad második felére rendkívül kifizetődik. Gyakorlatilag „egyed uralkodók” lehetünk. Próbálok úgy fejleszteni, hogy nem a következő versenyt nézem meg, hogy arra mit ajánl, hogy az autó melyik alkatrésze lesz lényeges a futamon(adott pályán), hanem az azt következőét, mivel mikor legyártom az alkatrészt van hogy csak 20 vagy 40%-os a megbízhatósága, de már alapból bitang nagy teljesítményre képes. Ezután felhúzom a megbízhatóságát minimum 80%-ra, szerintem addig nem is érdemes beletenni az autóba, ha sokat akarjuk hajtani a motort piros zónában (előzés), mert elég gyorsan romlik. Aztán így szépen gyorsan legyártok minden alkatrészből egyet egyet (motor, váltó, felfüggesztés stb.), így az egyik autóm máris erős lett. Ezután gyártok minden alkatrészből még egyet egyet, és az ujjonnan gyártott alkatrészeket, a jobbat teszem az első számú pilóta kocsijába, az abból kiszerelteket meg a második számú pilótájába. Mikor ezekkel is végeztem, akkor a jobb alkatrészeknek elkezdem feljebb húzni a teljesítményét a maxra. Nekem így a 8. futamra az összes alkatrész értéke, mind a teljesítményük, mind a megbízhatóságuk 100%-on volt. Igaz ennél a csapatnál második szinten van az üzem vagy milyen épület, ami plusz 10 pontot ad szerelői tevékenységekre, így 20 ponttal gazdálkodhatom, plusz a szerelők. Gyakorlatilag ebben a ligában így már rendelkezem egy űrkomppal, és egy első osztályú versenyautóval.
    Viszont amit nem tudok és minden tanácsot, ötletet szívesen fogadok és kérek, hogy a következő évre, mikor tervezem az új autót, akkor abba mi számít bele, hogy minél jobbak legyenek az alap értékei, mármint a felfüggesztés, motor stb. Valaki azt írta, hogy a szerelő csillagai, valakinél meg azt olvastam, hogy az épületek szintjei. Vagy esetleg mind a kettő? És az is ide számít, hogy mennyit költök a beszállítókra (gumikopás, üzemanyagfogyasztás stb.)? Ezt nem látom át.
    Amúgy mikor a ZRT-nél voltam első évemben minimum 4 csillagosak voltak az autó alapértékei (gumikopás, fejlesztés, üzemanyag fogyasztás, gumihőmérséklet), viszont mikor nekem kellett év végén a következő évre megrendelni az alapkonstrukciót azt hittem bef*sok. 14 millából csak egy „ócskavasat” tudtam összerendelni… Mondom itt valaki sikkasztott tavaly, hogy ilyen autót tudtatok összehozni… ;)
    A másik amit nem értek, hogy a versenyzőnek és a csapatnak a „piaci érték” mutatója soha a büdös életbe nem nőnek? Mi kell ahhoz, hogy feljebb tudjam csalni az értékeiket. Mert a ZRT-nél volt egy Valdes nevű fazon, aki jól is versenyzett és 100%-os volt a piaci képessége, szóval a sz*ros alsógatyájáért oda voltak a piacon, de itt ilyen téren most mindenki „lúzer”… ha világbajnok lesz a csaj, nőni fog neki az értéke? És a csapaté, ha konstruktőr világbajnok lesz?
    Amúgy felmenni semmi kép nem akarok, hallom mekkora szívás. Még pár évig itt lent erősítem a csapatot. Bár bonyik már most vannak, mert a csaj addig nem hosszabbít, amíg a spanyol csávó (asszem Arbeola a neve) a csapatnál van. Persze a csajnak most év végén lejár a szerződése. Szívesen megtartottam volna a spanyolt, mert amit tudnia kell egy másodpilótának azt pont tudta ennyiért.
    Amúgy van egy épület, amit érdemes felhúzni, valami megfigyelő részleg névre hallgat, mert rengeteg fiatal titán versenyzőt „kilokkol” (vagy mutat meg hirtelen, amint elkészül az ojjektum), nekem 138-as szám villant fel a megfigyelő részlegen hirtelen, persze vannak közötte már ismert pilóták is, akiknek csak felfedte az értékeit, skilljeit. Amit hiányolok, az kár, hogy nem lehet saját autóversenyző palántákat kinevelni… jó lenne egy akadémia vagy valami hasonló.
    Amúgy itt az európai versenysorozatban szerintem érdemes magas „előzési” értékkel és „sima vezetési” értékkel rendelkező pilótákat igazolni, mert a rajtnál az elején úgy kell áttörni, amilyen gyorsan csak lehet. Persze jártam már úgy is, hogy feljött a 14. helyre, aztán visszacsúszott a végére 20.-nak. Ekkor gondoltam rá 72. szerre hogy most már kéne vennem egy tartalékbillentyűzetet is… De aztán a menők elhúztak előre, a silány csapatok meg „sodródtak felém”, elkezdte a néne leelőzgetni őket. Mondom végre valami sikerélmény is lúzereknek… amúgy az elején tényleg csak arra kell figyelni, hogy ne szakadjunk el az elsőtől nagyon, a boxkiállásnál, úgy is simán beérjük őket. Még más bajnokságokat nem próbáltam, nekem egyenlőre bőven elég ez is. Az is gáz, ahogy olvasgattam, hogy szerződtetsz egy szerelőt, etetgeted, pátyolgatod, pelusozgatod azt bejelenti, hogy dobbant (vagyis nem ír alá új szerződést), mert már túl lealacsonyító neki itt dolgozni. Bár gondolom lehet itt arra akar sarkalni a játék, gondolja ha már ilyen „elit” kis csávód van, akkor lépj egy osztállyal feljebb és ott vitézkedj vele… már ha megnyerted a bajnokságodat. Csakhát a szerződése gondolom az év végén jár le és akkor kéne hosszabbítani és nem a szezon elején, mikor már a magasabban rangsorolt osztályban vagy. Itt most csak találgatok, nem volt még ilyenem a gyakorlatban.
    Amúgy a gémet tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom, aki benzingőzmániás… :)
    Ha tudtok megoldást vagy tudjátok, hogy a piaci érték megváltoztatása versenyzőnél és csapatnál egyaránt hogy lehetséges és hogy mi határozza meg az új autó értékeit (felfüggesztés, motor stb.) a következő szezonra történő legyártása során azt tényleg nagyon szépen köszönöm előre is ha megírjátok.

    Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Mindenkinek!

  • Boscolahm

    csendes tag

    Szia!

    Köszönöm szépen a tanácsokat. És az új autó tervezésénél, hogy minél jobbak legyenek az értékei (sebváltó, motor stb.) ahhoz mi kell? Más fórumokon írták, hogy esetleg egy jó mérnök és egy jó designe facility, meg mégtöbb üzem stb. Autógyárral és vidámparkkal mennyit lehet még pluszba szakítani és mennyi idő alatt (hány év) térülhet meg a befektetés?
    Amúgy ti észrevettétek vagy érezhető a különbség, hogy a többi csapat fejlődik évközben? Akár az autójuk, vagy létesítményeket építgetnek stb. A csúszkák például nálam semmit nem változnak. Az átlag mindig ugyan ott van és az én autóm is ugyan azon a szinten áll, hiába fejlesztgettem.
    Tegnap kaptam egy brutális ajánlatot: ha az egyik pilótám, bohóckodik a verseny hétvége alatt (Arbeloa), és sokat áll a kamerák képébe, akkor a csapat piaci értéke nő 20 ponttal, de az elnök és a versenyző morálja pedig csökken 30 ponttal, plusz csengessek le fél millát még. Hát lecsengettem. Így most 50%-on van a csapat piaci értéke. De! Rögtön a 9. futam után el is kezdett csökkeni 0,07%-al. Eddig se le se fel nem mozdult, pedig most is futamot nyertem rajta.
    Kipróbáltam azt is, hogy megpróbálom meghosszabbítani egyik szerelőm szerződését, hát nem engedte, pont ahogy írtátok (fentebb), mert ő magasabb osztályban szeretne szerződni. Ezek full fa*ságok. Itt biztos megélhetése van, jól keres, ki hagyná itt a bizonytalanért? Ez olyan mintha Zengő Zoli egy szerelője közölné, hogy az év végén nem hosszabbítja meg a szerződését, mert hátha kap a forma 1-ből, vagy DTM-ből egy ajánlatot. Azt ha nem akkor inkább nem keres pénzt. Most két évente fogok mindig szerelők után hajkurászni? Persze lenyelem a békát és igen, fogok. Gyakorlatilag két évente ki fog cserélődni mindig mindenki… mert senkinek nem lesz jó két év után a csapat, mert mindenki arany tányérból akar enni. Persze ha f*s-t igazolok annak jó és frankón ellébecolgat itt a melegben, azt telefingja nekem a garázsaimat…
    Rövid időre nem szertnék pilótát lekötni, mert gondolom mikor szerződést hosszabbítanék vele, tuti, hogy mégtöbbet szertne szakítani az is. Lehet kicsit kockázatos, de ha bejön legalább nem terheli meg a büdzsét jövőre mégjobban.
    Remélem lesz 1.2 patch, ahol kicsit rugalmasabban kezelik ezt a „piaci érték” témát és ha legalább nyer a csapat, vagy sorozatban nyer, vagy konstruktőri világbajnok lesz stb. akkor mozog az a csúszka, és ugyan ez a pilótánál is. Nagyon jó, hogy el megy modellkedni a pilótám és 12 hétig kap pl.: 10% bónuszt a piaci értékére, csak hát a szponzori szerződéseim meg élnek még mondjuk 4-5 versenyhétvégére akkor azzal nem vagyok ki a vízből, mert semmit nem ér.
    Ja! Meg istálló boss-ként van három értékem, ebből egyik a „hűség”. Ha most valaki dobbant és nem hosszabbít, mert azt hiszi jön a kánaán máshol (helyette meg kopogtathat a munkaügyi hivatalban) és helyette felveszek valami lúzert, aki inkább szét, mint összekalapálja az autóimat, akkor gondolom az én „hűség” értékem csökkeni fog.

    És egy dolog. Hogy tudom év közben cserélgetni, hogy te most mégsem fő, hanem tesztpilóta leszel (ehhez hová kell klikkelni)? Ez nem a szerződés aláírásakor dől el? Valamint ettől nem változnak meg a morál értékeik?

    Segítségedet előre is köszönöm szépen. Most igyekeztem kicsit kevesebbet írni :)

    FOREVER MOTORSPORT MANAGER!

  • Boscolahm

    csendes tag

    Sziasztok!

    Még egy dolog felől érdeklődnék. Az új autó tervezésénél (év végén) a „fejleszthetőség” az a gyakorlatban pontosan mit takar. A többi teljesen egyértelmű.

    Segítségeteket köszönöm szépen előre is.

  • Boscolahm

    csendes tag

    Először is Isten Éltessen Tamás névnap alkalmából! Boldog Névnapot! :C :DD :K
    Malibutomi becenév az Argo-ból van?

    "Csak még egy kérdés..." Columbo ... :))

    „Az uj auto alapertekei az elozoi evi legjobb cuccod lesz. Igy fejlodik evrol evre.”

    Ha tehát a motort idén felfejlesztettem a „nagyszerű” szintre és 285 egységnyi az értéke, a sebváltót meg a „jó” szintre és 212 egységnyi az értéke, akkor ezeket az összes értékeket átviszi a következő szezonra, csak ott újra az alaptól kell fejlesztenem ismét a jó meg a nagyszerű szintre de 285 és 212 egységről? És ha itt megint továbbfejlesztem a motort mondjuk 387 egységnyi szintre a sebváltót meg 275 egységnyi szintre, akkor ezeket az értékeket viszi tovább a következő szintre.

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz mokus1 #90 üzenetére

    Szia!

    Szerintem nem, mert nincs erre szabály. De még szabály változtatásoknál sem dobott fel még ilyet nekem sosem (szép magyaros mondat). Király kategóriában még sosem nyomtam csak ERS-ben "vagánykodom".
    De végig lehet nézni mindegyik sorozat szabályait, és ezt sehol sem írja. Amúgy ennek annyi előnye van, ha szabadedzésen "rágyúrsz" pl.: a szuper lágy gumikra és összeszedsz 10% tudás bónuszt rá, akkor az egész versenyt végig tudod tolni (persze csak ha nincs eső) szuper lágy típusú abroncsokon és az egész futam alatt élvezheted a 10% bónuszt.
    Nem tudja valaki esetleg, hogy a közöljövőben vagy a távolabbiban várható e újabb patch? :Y

  • Boscolahm

    csendes tag

    Sziasztok!

    Boldog Új Évet Mindenkinek! No! Meg sok serleget a vitrinbe! ;)

    Érdeklődni szeretnék, hogy az új autó fejlesztésénél mit jelent a "fejleszthetőség"? Ez a gyakorlatban mit takar pontosan?

    Segítségeteket és válaszaitokat előre is köszönöm szépen.

  • Boscolahm

    csendes tag

    Sziasztok!

    Persze, hogy kenem még :)

    Eastwood al nyomom még a legalsó Európai ligában. Jó hogy Európai, tavaly szavaztuk be a Rio de Janeiro pályát :)
    Kétszeres bajnok csapat vagyunk.
    Amúgy tényleg alfája és omegája az egész játéknak, hogy minél gyorsabban öt csillagos szponzorokat szerezz, onnantól jóval könnyebb az egész.
    Két pilótám van, valami csaj, Jonsdottir meg egy fiatal pilóta csaj, (nem tom a nevét), akit másodpilótának szerződtettem, de rögtön az első évében világbajnok lett. Már senki sem akar velem szerződést hosszabbítani, mert mindenki kis csírának érzi a csapatot és feljebb akar lépni, így idén szezon végén felmegyünk az ázsiai ligába. Amúgy első évben adott volt a kasztnim, második évre 10 millióból építettem járgányt, idénre meg már csak 7 és fél milliót vertem el rá, de szerintem ez is elég lesz. (Bízom benne :) ).
    Amúgy ha jövőre felmegyek, ugye itt a szárnyak nem fejleszthetőek fix 150-es pontértékűek, a motorom meg kb. 300-as, viszont az meg ázsiai bajnokságban nem fejleszthető, hanem kapok egy fix 150 est helyette, szóval, mikor feljebb lépek akkor 150 es pontértékű szárnyakat fogok csak feljebb vinni? És a többi, pl.: a sebváltó magas értékei megmaradnak vagy minden visszaáll egy alap pontértékre, vagy hogy történik az osztály váltás az alkatrészek terén? Szóval érdemes brutálul sokat elkölteni és feljebb tolni az alkatrészek értékeit még év végén vagy inkább ne költekezzek, csak amennyit muszáj, ott meg majd kapok alapértékeket és inkább akkor adjak bele mindent?
    Most már 3. szintű tervező üzemem van és most készül el a 3. szintű gyáram is. Év közben lesz még 38 millám, amit el tudok majd költeni a gyár 4. szintre történő fejlesztésére. "Sajnos" még a tesztpályát fejlesztettem, ami a motort nyomja, vagyis spécibbeket tudok gyártani, de az ázsiai ligában pont az a fix :(
    Majd próbálom megváltoztatni szabállyal hátha bedobja...
    Amúgy minden évben, mikor gyártanád a fejlesztéseket, a komponenseket véletlenszerűen sorsolja? Minden évben más komponenseket tudok hozzárendelni az alkatrészek gyártásához?
    Fejleszthetőségre már rájöttem, hogy micsoda. Gyorsabban és hatékonyabban működik a megbízhatóság és a teljesítmény fejlesztése.

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz Zso22 #97 üzenetére

    Szia!

    Vagyunk!

    Írtam lentebb ;) vagy fentebb ;)
    Érdeklődnék, hogy megy a széria/osztály váltás. Ha feljebb lépek. Érdemes előtte a fejlesztésekre költeni vagy nem? Csak miután osztályt léptem.

    Válaszodat előre is köszönöm szépen.

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz Malibutomi #96 üzenetére

    Szia!

    Vagyunk!

    Írtam lentebb ;) vagy fentebb ;)

    Érdeklődnék, hogy megy a széria/osztály váltás. Ha feljebb lépek. Érdemes előtte a fejlesztésekre költeni vagy nem? Csak miután osztályt léptem.

    Válaszodat előre is köszönöm szépen.

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz Hokunda #103 üzenetére

    Szia!

    Először szerintem érdemes elolvasni visszafelé a kommenteket, mert rengeteg jó és hasznos tanácsot/trükköket ajánlanak jó páran pl.: vegyél fel egy 100% piaci értékkel rendelkező tartalékpilótát és mikor szponzort keresel cserélgesd a leggyengébb pilótáddal (piaci érték szerint). Vagy mikor megtervezted az új autót, akkor már az első versenyre fel tudod tuningolni a megbízhatóságot stb.
    Amúgy nekem az esetek többségében elég volt a 2 hely a fejlesztésekre megbízhatóság/teljesítmény. Amúgy ha tervezel egy új alkatrészt érdemes először a megbízhatóságát feltolni (én min. 90% ig szoktam) és utána beépíteni. ZRT-vel kezdtem anno én is (először) és Dembelével nem hosszabbítottam. A nehézségek majd a 2. évben jönnek, mert nincs annyi pénzed, hogy olyan autót tervezz (váz), ahol az értékek (gumikopás, üzemeanyagfogyasztás stb.) 4-5 csillagosak legyenek mint az első évben.
    ZRT-nél nagyon érdems szerintem rámenni a szponzori pénzekre és olyan pilótát igazolni akinek a piaci értéke 100%-os. Asszem 750 ezerért építhetsz helikopterleszállót, és utána már 5 csillagos szponzorokat is kibiggyeszthetsz az autókra. Futamonként alsó hangon két-három millákat is besöpörhetsz.
    Versenyeken meg ne hajtsd annyira szét az autókat, nem kell végig a maxon pörgetni a motort. Érdems arra játszani, hogy egy kerékcserével kevesebbszer menjél ki.
    Amúgy tényleg gyorsan rá lehet kattanni és gyorsan magába szippant :)

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz Hokunda #105 üzenetére

    Szia!

    Első évben a ZRT-nél az autó váz értékeknél nálam (gumikopás, üzemanyagfogyasztás, fejlesztés, gumihőmérséklet) minden 4-5 csillagos volt. Utána év égén a 2. évre nem tudtam közel sem olyan jó autót terveztetni váz ügyileg. Az alkatrészek azok mindig alacsony százalékon lesznek az év elején, ha csak az ember nem alkalmazza a trükköt.
    Amit érdemes (szerintem) építeni az a tervezőüzem.
    Igen, 4 csillagos mérnököket nem lehet nagyon felrántani a legalsó ligában. A mérnök a felvételkor (részben) azt nézi, hogy milyen minőségű és szintű épületeid vannak. ez is meghatározza, hogy elszegődik e hozzád. Minél jobb csillagosat szeretnél, annál magasabb szintű épületeidnek kell lennie.

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz Hokunda #108 üzenetére

    Szia! :)

    Másfél csillag a csapat értékét mutatta egészében nem a kocsiét, amire Te gondoltál szerintem. Én arra gondoltam mikor kiválasztod az autóval kapcsolatos dolgokat alul, akkor ott fent a jobb felső sarokban mutatja a váz 4 alap értékét: gumikopás, gumimelegedés, üzemanyagfogyasztás, fejleszthetőség. Na ezek az értékek az első évben a ZRT-nél 4-5 csillagosak. Viszont mikor neked a második évre meg kell építened önerőből, akkor már nem tudsz ilyen jó vázat építeni. Az alkatrészek értékei ettől függetlenek. Malibutomi szerint mikor új évre tervezel autót, az Ő véleménye szerint a főmérnök befolyásolja az új autó értékeit. Szerintem a tervező üzem szintje is belejátszik. Mikor év közben tervezel új alkatrészt azt nem tudom, hogy befolyásolja e az épület, de szerintem nem. Nem írja egyik épület sem, hogy ilyen bónuszt adna. Más jellegű bónuszokat adnak. Azokat viszont mind írja, hogy mit, még mielőtt fejlesztenéd vagy megépítenéd őket.
    20-as szintű :) Az jó. Ha felhúzol mellé egy Tesztpályát, akkor magasabb szintű motorokat is építhetsz. Valamint bónuszokat ad még a versenyzők értékeihez (minden egyes héten). így tudsz fejlődni. A következő évre meg megőrzi a motor alkatrész szintjét és onnan fejlődsz tovább vagy még ad is hozzá bónuszt ha 1. MalibuTomi szerint jó a főmérnököd 2. Én véleményen szerint ha jó a főmérnököd és a tervező üzemed...

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz Malibutomi #111 üzenetére

    Szia!

    Mikor elkezdtem a ZRT csapattal, a kocsim váz alapértékei 4-5 csillagosak voltak. Majd otthon lefotózom és elküldöm. De ez csak az első évben. A másodikban ugye nem tudtam ilyet építeni.
    Amúgy hogyan lehet mégtöbb zsét keresni 2-3 millánál per futam, mert nálam szinte 5 csillagos szponzorok vannak, de így futamonként csak pár millát tudok csak bezsebelni. Mindenki írta, hogy a szponzor pénzek a világbajnok ligában sem nőnek. Ott esetleg többet fizet a tulaj futamonként? Ha igen kb. mennyit?
    Amúgy én az európai ligában is vettem már fel 4 csillagost, egy mérnököt és egy szerelőt, de egyik sem akar hosszabbítani, mert mindegyik alacsonynak tartja ezt az osztályt.
    Amúgy ti hány körös versenytávokat szoktatok menni? Anno mikor rövidet mentem, akkor észrevettem, hogy ott rosszabb kocsival is könnyebb nyerni, mint a leghosszabb távú versenyeken.

  • Boscolahm

    csendes tag

    Sziasztok!

    Ígértem a képet és küldöm a ZRT csapat első évi autójáról, itt látszik, hogy alapból a váz 4-5 csillagos értékekből áll.

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz Hokunda #116 üzenetére

    Szia!

    MalibuTomi írta le régebben a jó kis trükköt. Mikor szponzort keresel és van üres hely, akkor a tartalékpilótát léptesd elő a 23%-os piaci értékkel rendelkező pilótád helyett. Majd amikor jön a verseny visszacseréled őket. Ez egy jó megoldás.
    Kockázatot nem tudom, hogy hogy megy, mert eddig csak egyszer építettem olyan alkatrészt ami +1 értékkel rendelkezett, ez ugye alacsony besorolást kapott. Pont most készülök arra, hogy mindkét kocsimba +1 -es értékű alkatrészt tegyek. Mivel idénre olyan komponenseket sorsolt a gép, amikből építenem kell, hogy elkerülhetetlen :(
    Amúgy a szponzoroknál számomra van egy óriási probléma, hogy mikor tesznek neked ajánlatot, de még nem vetted fel egyiket sem, mert mindegyiket vacaknak találom, akkor nem lehet elküldeni őket. Ki kell várni, azt a versenyszámot, amíg az ajánlatuk áll. Nagyon rossz ez a megoldás így. Jobb lenne, ha lenne egy X a jobb felső sarokban és lehetne kérni újat és újat. Legalább ennyivel segíthetne a gép. Amúgy pont most jött be egy bomba ajánlat, győzelemért 1.8 millát kínál, angliában pedig 3-as szorzóval. De csak 5 versenyig maradnának. A britt verseny persze 6 futam múlva lesz, így várok egy versenyt nem veszem még fel, csak ha lement egy verseny, és akkor pont benne lesz a britt pálya, ahol megtérül a dolog, plussz még lesz 1.8 millám. Persze ehhez meg kell nyernem a versenyt.
    Idénre a vázat 7,5 millából építettem és az első versenyemet kettős győzelemmel nyertem meg, úgy hogy a 3. helyezett is kapott egy kört. Ahogy tapasztaltam a váznak nincs olyan nagy jelentősége, inkább za alkatrészeknek és a pilótáknak.
    5 csillagos szponzorod csak helikopter leszállóval lehetséges és ehhez a 3 értékből (2 pilóta és a csapat), átlagnak 90 felett kell lennie. Nálad ez 87,3%. De ha világbajnok leszel, akkor már nő a csapat piaci értéke. Nekem ha bármilyen versenyt is nyerek, akkor nem nő a csapat piaci értéke, de ha rosszul megyek akkor csökken. Nonszensz. Amúgy nem értem, ha egy pilóta is huzamosabb ideig jól szerepel akkor miért ne nőhetne a piaci értéke, persze itt a játékban az is fix be van betonozva. Néha jön mellé ideiglenesen valami változás, de az nem tartós. Ez hülyeség. Persze ha világbajnok lesz, akkor a következő 50 hétre nő a paici értéke is, de az is csak ideiglenes, ami szintén hülyeség szerintem.

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz Hokunda #118 üzenetére

    De van (-40). Viszont mikor még a verseny előtt újra előlépteted, akkor ugyan úgy visszaáll (+40).

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz Hokunda #120 üzenetére

    Szia!

    Ezt már néztem én is. amúgy nem mindig történik meg a baleset. Próbáld ki több betöltés alkalmával is.

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz Malibutomi #121 üzenetére

    Szia!

    Még anno utánanéztem én is, és a gyakorlómódban ezt szépen le is írja. Ki hat mind a teljesítmény mind a megbízhatóság idejének befolyásolására. Minél magasabb a fejleszthetőség annál kevesebb ideig kell az alkatrészeket "tuningolni."
    Én még mindig a ERS-ben nyomom. Ott egyeduralkodó vagyok, de ki addig akarok maradni, amíg a két üzemet ki nem tolom 4-es szintre, hogy ha feljebb lépek az ázsiai ligába, akkor egyből jó autóval tudjak kezdeni. Meg addig fejlődik a mérnököm is.
    Amúgy itt világbajnoki cím (konstruktőri) esetén ad 13 milla körül. az ázsiai ligában mennyit ad? Érdekes hogy egyéni világbajnoki címeket nem díjazzák.
    Hamarosan jön a GT Series is. Ti mit tudtok róla? Pénzes lesz vagy ingyenes frissítés (DLC)?

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz Malibutomi #124 üzenetére

    Szia!

    Áhá … akkor rosszul is írták le a fejleszthetőséget. Még jó hogy mondtad Tomi  Szóval minél magasabb az értéke, annál jobb alkatrészeket lehet készíttetni, mert annál több olyan komponenst ad be, amiknek magasabbak lesznek a teljesítmény értékei. Ha meg alacsony a fejleszthetőség, akkor főleg megbízhatósági bónuszokat ad a komponensekhez. Én meg mindig azt hittem, hogy a komponenseket csak úgy random dobálja be minden évben. Mert oktatómódban a leírás azt mondja, hogy minél magasabb a fejleszthetőség annál rövidebb idő alatt fejleszthető a megbízhatóság és a teljesítmény szint is. Akkor legjobban a fejleszthetőségre érdemes rágyúrni, főleg mikor az ember feljebb lép a ligában. Akkor különösképpen, mert ha jó alapokat tud az ember lerakni, akkor méggyorsabban tud előrelépni. Amúgy az genyaság, hogy a legrosszabb, kocsit adja, feljebb lépsz. Mikor feljebb lépek lesz egy 4 es szintű tervezőközpontom, egy 4 es szintű üzemem és egy 4 csillagos mérnököm. ezek már csak össze tudnának dobni valamit. És a többi csapat ilyenkor milyen szinten lesz? Mintha teljesen új játékot kezdenék ebben a ligában, vagy közben ők szépen fejlődgettek az év során és azt kell behoznom?
    És Sas96, hogy feljebb akarsz e lépni az év végén a másik ligába (persze csak ha konstruktőri világbajnokságot nyertél) azt te döntheted el.

  • Boscolahm

    csendes tag

    válasz Malibutomi #142 üzenetére

    Szia!

    Hányadik évben jársz most?

    És mikor feljebb lépsz egy osztályt kb. hány év kell, hogy az adott osztály "királya" légy?

    Gondolom akkor a taktikád, mikor feljebb lépsz, hogy tartalékolod a pénzt rá, és mikor feljebb léptél, akkor már az első évtől nyomod a fejleszthetőséget és a az alkatrészek fejlesztését ezerrel. amúgy szerintem az alváz elkészítésének nincs nagy jelentősége, mert idén már csak 7,5 millából építettem és így is a legjobb a kocsim.
    Ázsiai ligában mennyit fizetnek egy középmezőnyben végzett konstruktőri eredményért és mennyit a győzelemért?
    valamint a tulajdonos ad több zsetont versenyenként ha feljebb lépek? És milyen elvárást diktál, hogy kb. hányadik helyet várja el?
    Válaszaidat előre is köszönöm szépen.

  • Boscolahm

    csendes tag

    Sziasztok!

    huh... új patch, javítócsomag, DLC ... vagy nem tudom minek lehet nevezni, de brutális. Ég és föld lett tőle a játék! Tényleg aki bele van szerelmesedve a gémbe, mindenképpen szerezze be, mert rengeteg minden megváltozik. A lekörözött versenyzőkön át, a maga az autók mozgása, dinamikája, előzés, box büntetési idő, ha túlkockáztatjuk magunkat, ha azt választjuk hogy versenyző múltunk van, nem a pilóták morálját növeljük, hane ma visszajelzésüket, folyamatosan látjuk versenyközben, hogy ki mennyivel van lemaradva stb. és még sorolhatnám. De elképesztő lett. Tényleg temérdek változás van. És magát a játékélményt is elképesztően befolyásolja a pozitív irányba.

    http://store.steampowered.com/app/559430/

  • Boscolahm

    csendes tag

    Sziasztok!

    Amúgy észrevettétek, hogy egyik csapat sem gyári? Mindenki beszállítókat alkalmaz mindenre...
    Másik, az új patc-el eddig az összes versenyemen bejött a safety car, volt ahol többször is.
    Valamint a mentésemben az ERS-ben, a rajtrács randomra alakul minden egyes futam után. Eddig ugye a bajnokság állása szerint volt fordított sorrendben...

  • Boscolahm

    csendes tag

    Sziasztok!

    A szponzorált pilótának a "befizetését" sehol sem mutatja a versenyeken, de a versenyeken utáni elszámolásnál jóvá írja. Nem írja ki sehol sem, de! ha megnézitek, hogy mennyi a várható költség a verseny után, és ténylegesen mennyit fizetnek a verseny után, akkor ennek a különbözete az pont az az érték lesz. De el ne felejtsétek, ha valakinek ígértetek még plusz prémium pénzt dobogós vagy bármilyen helyezésekért azt le fogja vonni, ezt már az új patch jelzi pl.: mikor kiválasztod a verseny előtt a szponzort és ígértél valakinek első hely után 90 ezret, a szponzorod pedig csak az első hely után fizet, akkor azt már ott fel is tünteti.
    De igen, kifizeti a szponzorált pilóta "pénzét" a verseny után. Csak figyelni kell, mert ha csak szabadedzésen alkalmazod, akkor ugye csak a felét fogja az összegnek.
    Ti hogy tudjátok elkezdeni a szezont az új patchel? Az összes alkatrészem 40-43% százalékos megbízhatóságú? Most ki az a marha, aki kiengedi az új kocsit félkészen a pályára? Tiszta nonszensz... Ki az aki manapság fékész kocsikat gyárt? Évad feléig szívás van ha jól sejtem... ki látott már olyan versenyt, hogy a csapatok kiviszek a boxba a kocsikat, majd mindenki szereli még a kocsit, mert a gyártást nem fejezték be a gyárban... Gépnek is így állnak a kocsijai? Ők is szerelgetnek az első futamokon sokat?

  • Boscolahm

    csendes tag

    Sziasztok!

    Érdeklődni szeretnék, hogy a legújabb patch óta nektek esős időben nem jön be állandóan a safety car? Szinte megállás nélkül a pályán van, mert valaki mindig karambolozik… Esős időben folyamatosan összetöri valaki magát és már jön is a safety car…

    Válaszaitokat előre is köszönöm szépen.

Új hozzászólás Aktív témák