- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz Padre81 #98683 üzenetére
Üdv a Klubban Örülök, hogy van valaki, aki összetudta mérni az SV-vel. Én is nézegettem régen, de ránézésre baromi kényelmetlennek tűnt, ezért hamar elvetettem az ötletet.
Nem tudom, te mennyit bírsz a DL-el, nekem a napi rekordom 770 km egyelőre, úgy kétszázanként kell megállnom vele pihenni. Majd érdekel a te véleményed is.
Van rengeteg DL specifikus oldal, érdemes regisztrálnod, bármi kérdésed van, tudják a választ:
Vstrom Club: [link]
Angol FB csoport: [link]
Magyar FB csoport1: [link]
Magyar FB csoport2: [link]"önmagam hite vagyok magamban"
-
HSM
félisten
válasz Padre81 #98766 üzenetére
Áh, értem már mire gondoltál. Akkor azért így már nagyrészt egyetértünk.
A hátsó gumi + kanyarodást én is tapasztaltam, mikor a GSXR1000-et vezettem, azzal a 190-es hátsóval megfelelő technikával le kellett küzdeni a motort, hogy dőljön, míg az SV650 160-as hátsókerekével elég csak a kanyarodásra gondolni, és már borul a motor. De szerintem ez megszokás kérdése is.
A kanyar és terep viszonya nagyon érdekes kérdés. Az oké, hogy az SV-n közelebb vagy a talajhoz és ez néha nem annyira jó móka (ezzel magam is többször szembesültem az SV650S-en is) az tökéletesen jogos, de kanyarban átlógásnál én pont azt gondolnám, hogy az eleve jóval magasabb felépítésű, kevésbé ráhajolós üléspozíciójú gépnek kellene azonos futási nyomvonalat feltételezve jobban átlógnia. A gyakorlatban mégsem így lenne?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs