- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Autós kamerák
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Videós, mozgóképes topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz zgospel #94834 üzenetére
Nekem is decathlonos van, k.va jó! Mellkasnál és deréknál csat, ahogy írtad nem tud elmozdulni.
Laptopnak ideális, dobozban xarrá karcolódna.
Rövid utakra (munkába menni) jó választás lehet egy hátizsák.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
etnies
senior tag
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #94843 üzenetére
A ciki az, hogy nem tudsz egy kanyart bevenni, de ehhez képest akkora arcod van...
Amikor én voltam azon a szinten, mint te, akkor kerestem a nálam tapasztaltabb motorosok társaságát és porszívóztam fel minden apró információmorzsát, ami csak elém került, így sok év és sok gyakorlás után megtanultam motorozni valamennyire.
Te viszont nem tudsz motorozni és nálad tapasztaltabbat próbálsz alázni. Szerintem előbb motorozz ki a megyehatáron, mielőtt engem minősíteni kezdesz.Mész offra, jövőben nem foglalkozom veled.
Szerk: Geresics (motorosvándor), te is. Eddig nem minősítettem az indexes ámokfutásod, jövőben megteszem.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #94946 üzenetére
Ezt felreerted. Nem irtam azt, hogy kolbaszbol van.
Legutobb akkor irtam ehhez hasonlo tartalmat, amikor volt egy hir, hogy elmarad a motorkiallitas. Erre azt jegyeztem meg, hogy nevetseges az otthoni motorpiac.
(Bar szerintem otthon tenyleg szar minden, most hogy belegondolok, srry )
Nem keversz engem a telthazas mernokkel?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ath
senior tag
válasz zgospel #95165 üzenetére
engem nem tartanak fel sehol se ha haladsz, mindegy milyen motor van, de ha már megálltál, akkor valami kisebb fordulóívű motor tényleg szerencsésebb. olyan ritkán volt eddig, hogy két álló sor között mentem valameddig, majd utána egyik autó előtt/mögött átvágtam a másik sor közé, ehhez túl kis szögben fordul a kormány
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #95192 üzenetére
Milyen farmerekről is beszélünk pontosan, amik fél másodperc alatt szétszakadnak?
Az utcai farmer talán, de egy valamire való aramid szálas motoros farmer aligha.
Egy közönséges Denim divatfarmer is 3 másodpercig bírja. 3 másodperc azért nem kevés az aszfalton csúszva.
Ez a teszt egy 8 m/s sebességű 60-as csisz. papírral történik a ruházatra vonatkozó EN 13595-1:2002 szabvány szerint. A teszt akkor sikeres, ha az anyag kibír 4 másodpercet az 1-2 zónákban (a legveszélyeztetettebb területek, mint a térd, sípcsont, csípő, fenék) első szintű védelemnél, valamint 7 másodperc a második szinten. Fortnine videójában látható aramidszálas farmer az 1. zónában 7 másodpercig bírta, ugyan nem laborteszt volt, de jól láthatóan tovább bírta, így talán oda lehet ítélni a kettes szintű védelmet annak az Icon farmernek. Bokánál ugyan nincs benne aramid, de az 4-es zóna, alacsony kockázattal, amire a szabvány 1,5 másodpercet ír elő 2-es szinten.Szóval kérdezem én ki mire alapozza azt a sületlenséget, hogy a motoros farmerek nem nyújtanak jó védelmet?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #95211 üzenetére
Már bocs, de pontosan megfogtam a lényeget, mert az egész állításod erre vonatkozik.
Nevezhetjük szőrszálhasogatásnak is, de akkor a fentebbi állításokat is nevezhetjük baromságnak.
Azok a farmerek amiken szerepel ez a piktogram, "általában" mind megfelel a szabványnak. Ergo kellő védelmet kell nyújtsanak.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zgospel #95214 üzenetére
Ezen lehet rögeszmét cserélni!
Melyik a jobb bukósisak? A Schubert C2 kényelmes és csendes, de csak 3*-os a töréstesztje. A Caberg Duke 5*-os, de kényelmetlenebb és sokkal zajosabb. Amíg "nincs rá szükség", addig a Schubiban jobb motorozni - eséskor viszont jobb szeretném, ha az olcsóbb, de 5*-os Caberg lenne rajtam. Na?
Ergo: a motoros farmer biztosan sokkal jobb viselet - amíg nem esel benne....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #95214 üzenetére
Sértődés? Kinek nézel, vmi 8 éves kislánynak aki bevágja a durcit?
Én érvelni szoktam ha vitát indítok és úgy gondolom elég érthetően szoktam fogalmazni.
Nem sérült itt be senki. Leírtál egy baromságot én meg kiigazítottam.
Mielőtt a kolléga feljebb erre a hozzászólásodra alapozva vonna le messze menő következtetéseket.
(#95221) etnies által linkelt videóban is autópályán 4 másodpercig tart kicsúsznia a srácnak száraz aszfalton azt az esést - szóval nyugodtan elhiheted nagyon sokat jelent az a pár másodperc. Egy utcai farmer van rajta ha jól láttam. Ettől az eséstől a szabvány szerint egy level 1-es motoros farmer éppen megvéd, de a level 2-es szinte 100%.
A zónákra bontott védelmi szintek meg szerintem elég logikusak, nem feltétlen a spórolás céljából vannak így kialakítva, lehet teljesen más okai vannak, pl praktikum. A személyes véleményem meg, hogy a 4-es zónára én se tennék extra védelmet, mert minek? Nem a bokámon fog csúszni a testem, de még csak nem is a belső combomon. Ott ahol a legnagyobb szükség van rá, ott meg van erősítve. Protektort se raknak mindenhová - nem birodalmi gyalogosok vagyunk -, hanem csak a kritikus helyekre.
Tanulság: utcai ruhában nem motorozunk. Az, hogy a Simson-on a te utcai farmered mennyit ért, az teljesen irreleváns és semmit nem von le az értékéből egy motoros farmernek.[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz zgospel #95365 üzenetére
Nekem Rosso 3 van a Z750en. Majdnem 8e km van bennük. A hátsó már lassan cserés lesz mert a közepe elfogy, de ez ugye annak köszönhető főleg, hogy nem szerpentinen lakok (Szeged).
Elégedett vagyok vele összességében. Esőben nem nagyon megyek, csak jó időben, de akkor sportosan (szerintem). Az első nyilván bírja még,de a hátsót se akarom cserélni, majd az új gazdája..ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
z123456789
addikt
válasz zgospel #95427 üzenetére
Áh, ja, igaz. Hagyjuk is. Inkább nézünk a csajszinak valami komolyabbat, ami különálló, kabát alá, nem ilyen lepény.
(#95466) XFishboneHUN
Mmmmm. Asszem ugyanilyen az én motorom is. :/ Nem szép látvány. Írnak már valahol valami konkrétumot?Idei (és életem) első normál idős motorozása megtörtént. Bár Cseszneknél olyan rohadt sárátfolyás volt... Faszig sárosak lettünk. Jó hogy mosással kezdtem a napot...mindegy, azzal is fejeztem be.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #95610 üzenetére
De! melysegesen csalodott vagyok, addig dugdosta a gyertyapipakat, amig sornegy hangja nem lett.
Runner
Rasszallt a nav egy picit, mert allitolag minden svarcban ment. Akkor lotte le a facebookjat is, mert olyasmi sztorit lehetett hallani, hogy az is fizetos lenne.
a ket tasner ivadek gondolom fullosba be van jelentve, a kedvencem a kislanya, ahogy a szekunder levego membrant mossa benzinben a kutya talban. Valami tunderi.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz zgospel #95761 üzenetére
Nekem Varta (hirtelen az volt a szomszéd boltban) van, kint parkol, de új korában sem vettem volna mérget arra, hogy simán beindul 2 hét után. Egyszerűen lecsökken az akku fesz, miközben a motor nem vesz fel áramot (riasztó nélkül), mértem. Közel 20 rongy a yuasa.
Köszi mindenki. Bannert is mondták, hogy jó valóban.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #95900 üzenetére
Csak a 4. et neztem meg, mert faraszto. Ezert nem megyek demens kordagyuri koncertre sem, mert tenyleg lehet rohogni egy hulyen, de engem inkabb elfaraszt
Es van igazsagtartalma, pl a kurvadraga hozza minden. Aztan ennyi.
A tasnernek meg a kis jollakott, halkszavu, sarokbol dudogo feketemunkas fiunak a koridejere azert kivancsi lennek, hogy ennyire kepben vannak
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #95908 üzenetére
Megneztem gyorsan. Az elsoben mondja.
Es meg amit nem ertek:
Egy szerelonek miert baj, ha valamit nehezen lehet szerelni? Mi annak idejen tobb penzt elkertunk, ha valamivel tobb munka volt. Nem kezdtunk el sirni, hogy ez huu nemjo, ezt nagyon szet kell szedni.
Ez a kuncsaft problemaja a kasszanal. Nekunk semmikepp nem. Munka az munka. Mit kell hisztizni?Amugy meg a vezetekek elhelyezeset az ugynevezett manualban meg lehet talalni, es igy a lada szerelo is tudja, hogyan kell elvezetni gyarilag a kabelkoteget...
Agysebeszek ezek
Nah ezert nem nezem, mert ezek hulyek mint a fszom.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #95936 üzenetére
"a beépített napszemüveg jó hogy van, de lehetne jobb is, 1-2 óra használat után megfájdul tőle a fejem. Anélkül vagy rendes napszemüveget használva nincs ilyen bajom."
Érdekes, vajon mi okozhatja, ha nem torzít? Megváltoztatja az áramló levegő frekvenciáját?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
ath
senior tag
válasz zgospel #95956 üzenetére
Az én elméletem az lett volna...
Én szerintem ez okozza hosszútávon a fejfájást.
engem ugyan ennyire nem zavar, fejfájásom nem lesz tőle, de ha tényleg vakító napsütés van, akkor ezek a beszűrődő fények nekem is szembántóak. főleg úgy, hogy erős fényre egyébként is érzékeny a szemem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #96074 üzenetére
hat nezd.
ahhoz kepest, hogy az R1 esnel a sracnak kicserelte a gyari huto jobboldali imbuszcsavarjat, es meg alatetet is rakott ala, holott gyarilag igy a patent:(az tunt fel, hogy enis levettem a hutomet, es ugyanigy egyik oldalt imbusz, alatet nelkul... csak utana kell nezni a neten, es nincs felesleges munka, na mindegy, 30 eve szerel motort csak. )
KURVARA AGGODNEK
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #96073 üzenetére
a power kettesek azok rettento szar gumik, azokkal a 30 is tud nehez lenni. annyit nem csusztam semmilyen gumival, mint azzal. pofara estem majdnem, mert eldaralt az elso gumi 140 nel, es volt egy highsideom vele, amikor beleharaptam a fejidom plexijebe, de valahogy rajtamaradtam.
jo, hogy lecserelted.
egyebkent csak motorozni kell sokat, es ennyi a titok. majd jon az, plane ha kepzesekre is jarsz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #96077 üzenetére
nehez kerdes, egy fz6 nak eleg puha a rugoja, siman erezheted azt is, ahogy hirtelen besupped a csuszoszarad, de azt is, hogy szarok a gumik. sajnos a ket jelenseg nagyon hasonlo erzetet kelt, plane ha mindketto jelen van, elegge el tudja rontani a stabilitas erzetet. mivel meg sima teloja van, egy nagyobb fektavon a villad akar elore-hatra mozog centiket, mert nem merev egy forditottvillas sportmotorhoz kepest. a legrosszabb a villabeeses. az ember csuszasnak erzi, nagyon ijeszto, ilyenkor azonnal felegyenesiti az ember a motort, holott lehet nem is csuszott semmi. ezt lehet latni sokszor embereknel ha kakucson, ulsz a celegyenesnel, es nezed, ahogy kanyarodnak. semmi nem tortenik, megis felegyenesitik hirtelen. ilyenkor egy rugocsere rengeteget segit a stabilitas erzeten. es csupan az erzet jelenthet tobb masodpercet az elejen. de egy tapadosabb gumival egyertelmuen jobb kort lehet menni, szoval biztos lesz fejlodes.
a tasi szerinted a malac alkataval, meg az osregi szar motorjaival mikor ment ez ki egy jot mozogni versenypalya kozelebe? a mar most, ilyen fiatalon apa testu fia is rengeteget tudhat a versenypalyan motorozasrol, harom kor utan nem kapnanak levegot kakucson, szoval annyira ne vegyuk mervadonak a velemenyuket.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
válasz zgospel #96343 üzenetére
Én direkt a motoromhoz gyártott arrow dobot vettem, kaptam hozzá tanúsítványt is, amit őrzök a forgalmiban, mert sokat járok külföldön.
DBkillerrel éppen csak kicsivel hangosabb a gyári dobnál, inkább csak mélyebb, karakteresebb lett picivel nagyobb hangerőn. Totálisan vállalható, nem félek városban se használni. Killer nélkül viszont elfogadhatatlanul ordenáré hangos. Valahol a kettő között félúton lenne a tökéletes hangzás számomra, de inkább legyen halkabb, mint hangosabb.
Utálom a hangos motorokat, állatok és babakocsik mellett így is behúzott kuplunggal megyek el ha tehetem.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- World of Warships
- Autós kamerák
- SSD kibeszélő
- PlayStation 5
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gray Zone Warfare
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest