- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- Milyen notebookot vegyek?
- NiMH akkumulátor
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Gaming notebook topik
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #149653 üzenetére
Amikor kanyarban vagy, a rugok osszeulnek, igy hamarabb er le minden, mint ahogy azt latod statikusan, allo helyzetben.
A turaenduro az a multistrada lehet, tapasztalatom alapjan nem a kozepsztender er le, hanem eleg hamar a labtarto. Hacsak nem valami osregi ds 1000 vagy 1100 rol van szo, annal nem tudom, az annyira ritka, oreg, hogy alig talalkozok vele.
Ducati temahoz: az en st2 esem, ami a vfr konkurenciaja lenne (azonos evjarat es zsáner a vfr el) nem er le a kozepsztender, sot. S22 eseket probaltam ki szerpentinen, es farmerben voltam, nem elore kitervelt kulonoskepp kegyetlen allatkodas lett a vege, annyira, h leert a terdem a motoros farmerben, es kevesebb, mint 1 cm volt a kipufogoig, kofferes setuppal (a ducatinal a koffertarto miatt lejjebb kell hajtanod a kipufogokat, de feljebb allithatod, ha nincs rajta koffer)
A vfr el ilyet eleve nem merek (mertem) megcsinalni, annyira puha mindene, meg himbilimbi. 200 felett az a motor nem akart egyenesen menni, hanem szitalt. Egyenesben. bar egy normalis gumit majd arra is rarakok, ( ugye a road van rajta) aztan biztos jobb lesz mindene, es jobban lehet erezni...
Illetve az egyetlen csalas, h a ducati hatso rugojat lecsereltem a sulyomhoz valo öhlinsre. Csak a rugot.Mint lathatod, elfogult vagyok ducati iranyban, mert a blokkja egy szar a vfrhez kepest, de annyival jobban motorozhato, hogy a kulonbseg miatt felhaboritonak tartom, hogy a vfr-t kihoztak ilyen futomu-fék setuppal.
Talan az 1100xx ben ugyanaz a villa van ahogy neztem. Ertem hogy a japanok nagyon rend es szabalyszereto emberek, es mindenhol 50km/h val mennek, de europaban az emberek mltorozni is szeretnenek, es nem 65kg osak vasaggyal egyutt.Bukogombat nem javaslok, a vazat fogja azonnal eltolni, vagy ha beleakad vmibe, akkor kitepi. Ami kakucson hatvanyozottan megtortenhet.
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs