Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz bardi #149653 üzenetére

    Amikor kanyarban vagy, a rugok osszeulnek, igy hamarabb er le minden, mint ahogy azt latod statikusan, allo helyzetben.

    A turaenduro az a multistrada lehet, tapasztalatom alapjan nem a kozepsztender er le, hanem eleg hamar a labtarto. Hacsak nem valami osregi ds 1000 vagy 1100 rol van szo, annal nem tudom, az annyira ritka, oreg, hogy alig talalkozok vele.
    Ducati temahoz: az en st2 esem, ami a vfr konkurenciaja lenne (azonos evjarat es zsáner a vfr el) nem er le a kozepsztender, sot. S22 eseket probaltam ki szerpentinen, es farmerben voltam, nem elore kitervelt kulonoskepp kegyetlen allatkodas lett a vege, annyira, h leert a terdem a motoros farmerben, es kevesebb, mint 1 cm volt a kipufogoig, kofferes setuppal (a ducatinal a koffertarto miatt lejjebb kell hajtanod a kipufogokat, de feljebb allithatod, ha nincs rajta koffer)
    A vfr el ilyet eleve nem merek (mertem) megcsinalni, annyira puha mindene, meg himbilimbi. 200 felett az a motor nem akart egyenesen menni, hanem szitalt. Egyenesben. bar egy normalis gumit majd arra is rarakok, ( ugye a road van rajta) aztan biztos jobb lesz mindene, es jobban lehet erezni...
    Illetve az egyetlen csalas, h a ducati hatso rugojat lecsereltem a sulyomhoz valo öhlinsre. Csak a rugot.

    Mint lathatod, elfogult vagyok ducati iranyban, mert a blokkja egy szar a vfrhez kepest, de annyival jobban motorozhato, hogy a kulonbseg miatt felhaboritonak tartom, hogy a vfr-t kihoztak ilyen futomu-fék setuppal.
    Talan az 1100xx ben ugyanaz a villa van ahogy neztem. Ertem hogy a japanok nagyon rend es szabalyszereto emberek, es mindenhol 50km/h val mennek, de europaban az emberek mltorozni is szeretnenek, es nem 65kg osak vasaggyal egyutt.

    Bukogombat nem javaslok, a vazat fogja azonnal eltolni, vagy ha beleakad vmibe, akkor kitepi. Ami kakucson hatvanyozottan megtortenhet.

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák