- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Plazma TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fotós kérdések órája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz
macilaci78 #143939 üzenetére
A gázt tartani kell jóval alapjarat fölött, és hozzá taposni a hátsó féket, ezzel tudod nagyon jól szabályozni. Fontos, hogy ilyenkor ne vedd el a gázt, mert azonnal lefullad, és beborul. Vagy engedd fel azonnal a féket.
A motort pedig a rutin pályán nem dönteni kell ( nem úgy, hogy dolsz vele), hanem lenyomni. A motor dől, de te felette maradsz függőlegesen, mint a supermotosok.
Ezt elég nehéz elsőre fejben összerakni, de ha megvan, akkor minden sokkal egyszerűbben menni fog. Lenyomasos technika nélkül a motoros vez.treningek teljesítése lehetetlen. Azzal viszont könnyűnek mondható. Ha lenyomod a motort, és oda nézel, ahová kell, akkor majdnem magától működik, ha nem jól csinálod, akkor kínszenvedés.
Én se tudom készség szinten alkalmazni, de amikor figyelek rá, akkor azért csak összejön
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok