Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vlevi

    nagyúr

    válasz macilaci78 #143939 üzenetére

    A gázt tartani kell jóval alapjarat fölött, és hozzá taposni a hátsó féket, ezzel tudod nagyon jól szabályozni. Fontos, hogy ilyenkor ne vedd el a gázt, mert azonnal lefullad, és beborul. Vagy engedd fel azonnal a féket.
    A motort pedig a rutin pályán nem dönteni kell ( nem úgy, hogy dolsz vele), hanem lenyomni. A motor dől, de te felette maradsz függőlegesen, mint a supermotosok.
    Ezt elég nehéz elsőre fejben összerakni, de ha megvan, akkor minden sokkal egyszerűbben menni fog. Lenyomasos technika nélkül a motoros vez.treningek teljesítése lehetetlen. Azzal viszont könnyűnek mondható. Ha lenyomod a motort, és oda nézel, ahová kell, akkor majdnem magától működik, ha nem jól csinálod, akkor kínszenvedés.
    Én se tudom készség szinten alkalmazni, de amikor figyelek rá, akkor azért csak összejön
    [link]

Új hozzászólás Aktív témák