Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JoinR

    senior tag

    válasz Laby #118572 üzenetére

    Ekkora kerettel erősen kompromisszumos ez a hobbi. Azért itt könnyen pörögnek a százezrek: ruha, pályadíj, jó sok gumi, motor szállítása, és a menetrendszerűen érkező javítás, ami ismerős szerelő nélkül egy szenvedés lesz.
    Szerintem elsőre jó az RS125 (ha elférsz rajta), de az állapotuk kétséges, tipikusan az a motor, amit jó eséllyel mindig nyélen használtak.
    Az előírás annyi, hogy legyen jó állapotban (ami a te érdeked is), plusz sok helyen van zajszint maximum, szóval valami kipufogó azért kell rá :)
    Ha papírost veszel, csak ideiglenesen tudod kivonatni, amit félévente megújíthatsz.

    Miután voltam pályán, nekem is nagyon megjött a kedvem hozzá, én szívem szerint egy Duke 390-et hoznék el szalonból üzembehelyezés nélkül.

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Laby #118572 üzenetére

    Az RS 125 egy jo vonal, nem tudom mekkora keretre gondoltal. Az, hogy nem tudsz vele foglalkozni, az szerintem hatrany, ezek kb 2000-es evek motorjai, tehat cirka 20 eves motorok. Barmilyen 20 eves motort, amit palyara szannek, elkepzelhetetlen szamomra, hogy olyan allapotban lehet venni, hogy konkretan nem kell hozzanyulni.

    Ami a latokoromben van RS, amit bevallalnek, az 300-350e kornyeke, es nem azzal kell kezdeni, hogy felujitod az egeszet, hanem azonnal lehet vele menni. Cserebe kivulrol leharcolt, de muszakilag jo.

    Ha 150-200e ert gondolkodsz, ott az osszes csapagy, szimmering, teloszimering, olaj, hajtorud cserevel kell kezdeni, ami kb 100-150e forint, ha te magad csinalod, ezt mindenkepp igy kell kezdeni, kulonben az lesz, amitol felsz, azaz egyfolytaban szereles.

    Mivel regi motorok karburatorral, ezert szerintem mindenkepp hozzaertest kivan a kesobbiekben. El kell sajatitani, mi mitol van, mivel mit lehet kezdeni, stb.

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák