Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
Egy ilyesmi szettet itthon hol tudnék olcsóért megcsinálni? Kicsit drágálom az ebay-es árakat..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16815 üzenetére
áá, nem akarok semmi flancolást meg gyári minőséget, sima matrica kell, még a színhelyesség se nagyon fontos, még az is lehet hogy valami tök egyszínű matrica kell, valami ilyesmi:
Még gondba vagyok a festéssel, azaz van 3 terv is, választanom kell majd melyik lesz, viszont a matricaszínt csak ezután fogom tudni megmondani, mert pl ha ezüst betétek lesznek a motorba akkor fekete matrica kell, de ha egyszínű lesz a motor akkor meg króm matrica szükséges..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #16816 üzenetére
Szerintem motorra felesleges egy ilyen, autóban max azért hasznos hogy tudod mennyi a külső hőmérséklet, de itt meg érzed a bőrödön
Persze ha mindenképp szeretnél egy ilyet, ebay-en láttam ilyeneket pl, van elemes is és akksira köthető változat is.
Amúgy meg nem azt fogod mondani a rendőrnek hogy:
- jónapot uram, mennyivel jött itt maga? 70 km/h-val?
- nem tiszteletem, 21 C fokkalMindenképp a szélvédő belsejéhez, szélvédett helyre kell majd tenned, mert ha éri a menetszél akkor nem fog mutatni helyes értéket..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz KoVee84 #16821 üzenetére
Köszi, de vele befürödtem, valahogy elbeszéltünk egymás mellett mit akarunk. Írtam neki hogy kellene egy komplett szett a gsx-r 600 k8-as matricáiból, színhelyesen. Erre visszaírja hogy olyat nem tud, mivel nincs színkódja.. Mondom okés, a színhelyest én úgy értettem hogyha a motort megfestem narancsos-pirosasra, akkor a matricának is olyannak kellene lenni pár helyen, elküldtem a színkódot is. Erre írja hogy hiába küldöm a színkódot, nem tud metál színt nyomtatni.. Mondtam neki nem kell metál szín, csak ha mondjuk megfestem a motort inkább pirosas árnyalatra, ő meg gyárt egy inkább narancsos alapszínű matricát, az gáz..
Erre visszaírja hogy ez így nem jó amúgy sem, úgy szokás hogy legyártja a matricát, és ahhoz kell lefesteni a motort!
Na itt adtam fel elsőre
Másodjára írtam neki hogy kellene sima feliratos matrica amit az előbb linkeltem, megfelelő méretben. Rákérdettt hogy mi a megfelelő méret, melyik motor lenne az, küldött K1-től K7-ig képeket. Írtam neki hogy K8. Na erre nem jött válasz.[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #16825 üzenetére
mindjárt keresek szebbeket, múltkor láttam fent sokfajtát
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
válasz boogie84 #16868 üzenetére
Alex ugyanúgy hongkongból és kínából szerzi be az utángyártott idomokat. De mivel ezeket nem egy ember gyártja, ezért vannak minőségbeli különbségek. Amit én vettem sógornak, az közepesnek mondható, távolról szép, nagyon megnézve vannak hibák, illesztés nem mindegyik szuper, de kis trükközéssel minden fel lehetett tenni. Színhelyesnek nem színhelyes, tehát aki gyárival 100% megegyező színt akar mert olyat rendel az csalódni fog. Viszont arra jó az idom hogy szépnek nézzen ki pár lépésről a motor, és ne a gyári idom sérüljön..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Ezért is írtam hogy pár lépésről szépnek tűnik a motor..Csatoltam egy közeli képet, nagyíts bele és nézd meg pl a lámpa alatti légbeömlő illesztését, vagy ahol a fekete oldalidom csatlakozik a szürke részhez, látszik hogy nem teljesen pontos.
megyek sorba a kérdéseiddel:
Köridőmérő: Csakis az általad is csatoltat vedd:Szayer Géza: 06303987609
Karbon védők: Dúzs Péter: 06209427240
speedolhealer: Ágótól
tengelyvédőt, lábtartót ebay-ról tudsz jóáron.Idomra visszatérve: Ha te pályázni is akarsz, szerintem ne akarj ilyen gyárival megegyező idomszettet venni, úgy törik mint a ropi, semmilyen védelmet nem ad a motornak. Olyan gyenge anyagból van hogy rögtön darabjaira hullik perecnél. Amit ajánlok az az üvegszálas idom, azokban kivágod a lámpák helyét és kész is vagy. A legjobb idomszettet Dúzs Péter készíti, a legtöbb versenyzőt is Ő látja el idommal. Sokkal erősebb mint a gyári vagy a gyárihoz hasonlító ebay-es idom, nekem már 3 perec van az idomban, és mégis semmi baja, mindig ki lehet javítani, mivel üvegszálból van, lehet pótolni a részeket. Legutóbbi perecemet Péter 3ezer Ft-ért javította ki, szóval nem egy drága dolog a javítás. Másfajta idomból utána se tudnék számolni mennyi lett volna, de tuti nem ennyi, ráadásul nem is védett volna ennyit. A lámpák kivágása kicsit pöcsölős, de megoldható, ha elrontod, Péter befoltozza a lyukat és kezdheted elölről Nekem elsőre sikerült hátulra, előlre meg sima kerek lámpát akartam, féltettem a gyárit, így Péterrel gyártattam le konzolt a lámpához..
Szóval én ezt tanácsolom. Persze van még jópár idomszett gyártó, érdemes megfontolni az üvegszálas idomokat. Persze azt még fényezni is kell, de vannak nagyon jó fényező emberkék is.. Én ezt most magamnak oldom megboogie84:
Ha neked Alex azt mondta hogy amerikai változatot hoz, akkor olyat hoz. De az nem ugyanaz a hongkongi és kínai idomszettekkel, sem árban, sem minőségben.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
A tengelyvédő gomba az úgy néz ki hogy egy menetes pálca átmegy a tengelycsövön, a két végén meg 1-1 gombát lehet rátenni, értelemszerűen ezek megfelelően vannak süllyesztve..
Utcára megegyezőt nem készít üvegszálból, mert nem profilja az utcai motor idomok másolása. Pályára más idom kell mint utcára, nem áll annyi darabból mint az utcai, stb. Pl nálam a fejidom és a hasidom 2db elem, utcai motoron ez meg vagy 15 darabból áll..
Műagyagost nem tudom mennyire foglalkozik üvegszállal, ezt meg kell kérdezni ki mit vállal. De nem olyan nehéz ez a kivágás, be kell szépen rajzolni, és nekiállni csiszolófejekkel:Köridőmérőnél elég a vevőegység, sok helyen kint van az adó, ráadásul szayergé leolvas mindenfajta márkájú adó jelét. Nekem megvan az adó is de életemben nem használtam.
Pascalpalt idom amúgy nagyon vékony, Petié sokkal vastagabb.. Mondjuk Petié drágább is, nekem 88-ba volt az idomszett, ha jól emlékszem, lámpatartóval együtt.Passzív védelem: Betakarni mindenhol a motort ahol lehet Bukógomba, tengelygomba, vázvédő, lengővillavédő, deklivédő. Többet nemigazán tudsz tenni. az egyik legjobb védelem a megfelelő gumiválasztás
Én mindenképp rábeszélnélek a pályaidomra, nekem már nem 1x bizonyított.. Pl olyat kapott tavaly a tankom mint az állat, de levéve a tankvédőt karcmentes volt a tank..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Srácok, van-e olyan öntapadós matrica, amivel mondjuk sima lézernyomtatóval lehet nyomtatni?
Kellene pár feliratot gyártanom, de nyomdában ilyenekért pár ezret elkérnek, melóhelyen meg van színes lézernyomtató, legyártanám szerintem magamnak a feliratokat.
Jól gondolom hogy az ilyen papír erre való?http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Archer #16888 üzenetére
nekem riasztóm van ami nálam is jelez, azaz pageres. De nálam alap hogy a motort nem hagyom ott sehol. Egyetlen egy hely van ahol mégis, az a munkahelyem mélygarázsa, de itt külön biztonsági szolgálat van, kamerákkal, idegen nem jöhet be semmiképp.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16887 üzenetére
Akkor kérdezek: Tudok-e venni valahol venni olyan anyagában színezett (és most itt a sima fehér is megfelel) matricát mondjuk A4-es méretben, amit valahogy meg tudok jelölni hogy ki tudjam vágni a betűket? (Pl másik oldalára negatívot nyomtatok és úgy vágom ki?) Vagy ez az otthoni gyártás nem megoldható?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16898 üzenetére
okés, akkor megyek nyomda felé.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #16899 üzenetére
Ahogy megfigyeltem, ebben a topikban a legtöbbet keresett/beszélt motor a GS, szóval valszeg lesz érdeklődő rá.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Nem, amit előbb linkeltem az nem az én motorom, az sógoré, és azon kínai utángyártott idom van.
Az enyém másfajta, a farokidom is másfajta, nekem ülésszivacsos változat van, ez pályán jobb.
De pályaidomból is lehet olyan változatot venni, amire a gyári ülést rá tudod tenni, mert a farokidom kialakítása olyan mint a gyárié..A baromi nehéz felrakást cáfolom, elsőre kellett két óra hossza, mert ki kellett fúrni a lyukakat, meg odailleszteni mindent ahova kell, de ez csak első felrakásnál van. Most már 5 perc alatt lebontom a teljes idomzatot ha akarom és vissza és építem. Pont ez az egyik lényege, nagyon gyorsan le és felszerelhető. Az idomszett összesen 7 db-ból áll, és ebben benne van az első sárvédő, az ülésidom alatti nyereg, és a fenéklap is...
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz fattyu #16936 üzenetére
Nem baj ha zöldet akarsz, bár én kawát narancsban vennék (majdnem vettem is)
Ha úgy alkudsz akkor lehet még megéri átfújni, gyári minőségre 100ezerből simán megvan egy komplett átfújás. Eléggé behatároltad amúgy a keresletet, ezeket a típusokat alig látni az utakon, akinek meg van az valszeg azért tartja mert neki is tetszik, nem igazán akar megválni tőle..Mondjuk szerény személyem szerint is a 636-os jobb konstrukció, több is van elvileg belőleg..
De ha zöld motor kell, ajánlok én neked egyet, ZX10R 2007, keréken 188 LE-vel, patent állapot, garantált kevés km-el. (szerintem olyan 10ezer km-nél járhat)..Akár extrákkal is (Bódis rendszer, power commander, gyorsváltó, és még sorolhatnám) Barátom megvette, rászórt vagy 1 misit aztán ott áll neki is a garázsban..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16979 üzenetére
Várj, én most a nyúlásról beszélek, Te is?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16989 üzenetére
33-km-es lánctól te ne várd hogy ne legyen kuka, főleg egy sportmotoron...Ha szakaszosan nyúlik, annak utána lehet menni állítással. Felteszed az új láncot, azzal fogja kezdeni hogy nyúlni kezd, ráadásul lehet pont szakaszosan, ha olyan a motorozási stílusod. Ekkor még nem kell kikukáznod, hisz még nem is állítottál rajta semmit.. A láncot ápolni kell, és sokszor ellenőrizni a megfelelő feszességet. Ha így teszel, nem nyúlik meg nagyon szakaszosan, és többször tudod még állítani, csak meg kell jegyezni a gyári értéket honnan indulsz ki. persze km függő is a dolog, túl sok km-nél bármilyen jó állapotú a lánc látszólag, érdemes cserélni, mivel elég ha 1 db szem megfárad.. Persze az is jó módszer amit te írsz, de ha felteszek neked egy zsír új láncot, és túl lazára állítom be a feszességet, simán ki tudom emelni a fogaskeréktől..Én a futásteljesítményt, a rovátkákat és a láncfeszességet alapul véve hozom meg a láncról a döntést hogy elnyúlott-e és cserélni kell-e..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16995 üzenetére
Leírtál 2 módszert, leírtam egy harmadikat. MI ebben a baj? Vagy a Te szavad szent?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #16997 üzenetére
A szakaszos nyúlásnak úgy kell utána állítani hogy megkeresed a legfeszesebb pontot és azt veszed alapul.
GSR-em lánca 1000 km után megnyúlott szakaszosan, utánaállítottam, nem kellett láncot cserélni..
Annyira hasraütésszerű amit mondok hogy még a manualban is felhívják rá a figyelmet a rovátkákra, azon nem szabad túl állítani a láncot..
(csak angol van itt a benti gépen)A did X gyűrűs láncokra 1 év vagy 20ezer mérföld garit adnak, kb ha jól számolom 32ezer km. Szóval a te futásteljesítményed teljesen átlagosnak mondanám.
Olvasd újra amit írtam, azt mondtam a te módszered is jó, és leírtam én hogy szoktam. Leírtál 2 módszert, azaz csatoltál képet. Most meg felsorolsz még pár dolgot, amit ugyanúgy kell nézni, holott először egyáltalán nem írtál a pl a csapok szorulásáról, képen sincs szó róla. Nem cáfoltalak, kiegészítettelek. Te meg azt hiszed cáfollak. Ha csak húzogatod a láncot ahogy a képen van és azt hiszed minden rendben akkor szerintem az nem helyes.. Ezt írtad Te is utólag..akkor mi is a probléma?http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz #25954560 #16999 üzenetére
Szerintem most elbeszélünk egymás mellett.. Leírod mit okoz a szakaszosan elnyúlott lánc. Igen. Igazad van. Na és? Elnyúlik egy kicsit szakaszosan a lánc, és máris cseréled, holott még nem is állítottál rajta hogy megpróbáld helyrehozni? Ha így lenne cserélgethetnénk a láncot szarásig, mivel a lánc nyúlik. Akár szakaszosan, akár teljesen. Ha szakaszosan nyúlik akkor hamarabb lesz vége a láncnak, de ez nem azt jelenti hogyha észrevetted hogy szakaszosan megnyúlt kicsit akkor már rohanni is kell a boltba újat venni. Beállítod, mész vele, megnézed újra, ha kell utána állítasz..
Ráadásul az első ezer km-en pont hogy nyúlik a lánc, ekkor fontos mindenképp ellenőrizni, utánaállítani. Ne nekem higyj, hívj fel egy szervizt, kérdezz rá nyugodtan kell-e az első ezer km-en ellenőrizni az új láncot meg szoktak-e állítani rajta...
De pl idézek innen is"Az új láncnál annyira pontos a szem és a csap illesztése, hogy még a kenőanyag is csak mérsékelten tud bejutni. Miután elér egy optimális hézagot, azt sokáig tartja. Ez az egyik magyarázata, hogy az új láncot az első pár száz kilométer után meg kell feszíteni, majd a hossz állandósul. "
DID láncra se írtam hogy a nyúlásra ad garit. Nem is értem honnan vetted. Azt írtam hogy a Persu által megtett km a a lánc élettarttalmából csak átlagos, hisz a gyár is vállal ennyit a láncra..
De én már szeretnék tovább lépni a lánc témán, kicsit már unom..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz #25954560 #17001 üzenetére
"ha ezer km alatt megnyult szakaszosan a lanc, akkor en inkabb csodalkoznek h valami nem stimmelt vele (minoseg?), esetleg nem megfelelo lanc lett rateve, vagy ilyesmi."
Nekem az a fura hogy csodálkozol hogy megnyúlt de tudod hogy első ezer km-en utána kell húzni.. Akkor most tudod, vagy csodálkozol? De ezt most vedd jószándékú kötekedésnek, amolyan viccelődésnek..
De tényleg legyen itt a vége Én már lerendeltem az új láncomat, holott megfelel az általad felsorolt mindegyik körülménynek. De itt jön az emberi faktor, minden okés, de én most úgy gondolom hogy akciósan lecserélem a láncom most, mint kicsit később drágábban, hisz 4 év alatt tettem a motorba 20ezret, a következő 4 évre megoldom a lánc gondomat (remélhetőleg)[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Petit hívogatni kell, sok dolga van, sokszor elfelejtkezik dolgokról
sportmotor.hu pályamotorozás topikban kérdezd meg ki gyárt még pályaidomot, mivel sajnos több elérhetőséget nem tudok adni..
Index nekem integrált indexes, azaz a hátsó lámpa egyben indexet is tud. Vagy veszel egy ilyet, vagy simán beleteszed a gyárit és egy leszedhető felfogatással ráteszed az indexet rendszámmal. (gyárilag is valami ilyesmi van rajta nem?)
Magam vágtam bele az idomba a lámpákat, nem nehéz, csak pöcsölős munka. Nagyon egyszerűen van megoldva, belülre ragasztottam egy felfogatást, amire csavarral fel tudom rögzíteni a lámpát, így stabil, de kiszedhető. van aki bele is ragasztja a lámpát az idomba, nekem az a megoldás nem jön be, mivel ha véletlenül farokidomot kell cserélni akkor barmolni kell..A helyedben azt csinálnám hogy Petitől megvenném a tankig, meg vagy keress egy olyan idomost aki csinál gyárihoz hasonlót, vagy egy használt gyári farokidom is megteszi, abba akkor bele se kell vágni a lámpát
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz HUfantom #17048 üzenetére
A rendőr szerintem onnan tudja, hogy talán a régebbi 50cm3-es robogókon (bár azokon is inkább van mint nincs), és talán a supermoto-kon nincs index gyárilag, persze a supermotoknál is csak olyanon amin sportolási célra készültek. Ezt csak tippelem, de szerintem alapból nem hoznak forgalomba már index nélküli vasat, max csak egyedi sorozatoknál, különleges motoroknál hagyják el az indexet..Ha utánanéznénk, lehet találnánk valami eu-s jogszabályt is erre.. Szóval a rendőrnek nem kell ismernie a motortípust pontosan, Ő úgy fogja kezdeni hogy hol is az index..Nem igazán tudok most felidézni olyan sorozatgyártású motort ami itthon is szaladgál az utakon, és index nélküli. És itt most nem a babettára gondolok, azon tudom hogy nincs Talán még valami kisköbcentis vasnál tudom elképzelni hogy elhagyták az indexet, bár manapság már ezeken is mindig látok indexet..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz ujskodas #17144 üzenetére
Szerintem nem fogsz olyan találni aki első kézből fog tudni nyilatkozni, azaz volt mindhárom típusból a kezén
Amúgy bármelyiket választod, szerintem nem nyúlsz mellé...Kényelmi szempontból talán az RS taichi tűnik a legkényelmetlenebbnek, azaz szerintem az tartja legmerevebben a kezet, bár ez nekem inkább előny motoron ülve mint hátrány..
(én az RS taichit venném amúgy, de ez szubjektív vélemény) Ha objektívebben nézed, a boltiakhoz kapsz garit is...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz vendingo #17274 üzenetére
Nézelődj ebay-en, rendelésben tudok segíteni..
(amúgy személyes tapasztalatból mondom hogy ezek a rövid karok nem érnek szinte semmit, jól néz ki de sokkal tompábban lehet vele fékezni, én 2 hét használat után le is szedtem a motorról)
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz vendingo #17276 üzenetére
Okés, keress nyugodtan. Ha nézelődsz, pár dologra figyelj. Szállítson magyarországra, a szállítási árat kalkuláld bele a vételárba (már ha van szállítási ár megadva), és lehetőleg 99% feletti positive feedbackje legyen , több száz vagy több ezer visszajelzéssel....
Akinek segíteni szoktam azokkal úgy szoktam intézni hogy kinézik a terméket, átutalják a vételárát, megrendelem a terméket a megrendelő postacímére, így a legkényelmesebb...Magamról minden adatot szívesen megadok, hogy ne legyenek kétségek, sőt, személyesen is meg lehet látogatni engem akár a melóhelyemen, akár otthon
Annyi kikötésem van hogy 10 %-ot fogok rátenni a vételárra, ez az én jutalékom.. Egy ilyen fékkar kombónál ez kb 3-4 dollár pluszt jelent. De ha valaki lerendeli neked ingyen, én nem haragszok meghttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
srácok, véletlenül ezüst hátsó lánckereket rendeltem fekete helyett..Ha a peremig (tehát ahol nem éri a lánc) befújom fekete matt festékkel, szerintetek lekopik a festék? (petroval vagy brigéciollal tisztítom a láncot)
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
03:56-nál mi lehet beültetve a bőrruhába?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz fattyu #17349 üzenetére
Ez azért nem teljesen így van.. A különböző héjszerkezetek máshogy oszlatják el az ütés energiáját, egy olcsó műanyag sisakban jobban meg fogod érezni a perecet mint egy drágább üvegszál vagy karbon kevlár sisakban.. A műanyag (ABS kompozit és társai) túl merev anyag, így kevesebb energiát tud eloszlatni a felületén..
Saját tapasztalatomból is kiindulva, az olcsóbb sisakomban elesve agyrázkódásom lett, a drágábban elesve meg alig lett bajom, pedig a drágább sisakos perecem nagyobb volt, jobban bevertem a fejem az aszfaltba
Én azt mondom hogy sisakon nem igazán érdemes spórolni, persze azért az nem spórolás hanem józan ész hogyha van egy sisak feketében mondjuk 50ezer, színesben ugyanaz meg 100ezer, na ott tényleg az olcsóbbat kell venni
Ráadásul a kényelmi szempont nagyon fontos a sisaknál, mivel ezt a "funkcióját" használja az ember mindig, a védelmet ritkábban..
PL az olcsóbb sisakomban csak városban járkálok, könnyű sisak, városi krúzoláshoz megfelelő.. De pályára nem mennék fel vele ahol sebesség van, mert egy bizonyos tempó felett rázza a fejemet a szél..(180+)http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz fattyu #17358 üzenetére
Az a baj hogy a kettes halmaz nem kettes hanem ha jól számolom vagy 6
Szerintem meg mindennek passzolnia kell, méret, héjszerkezet, stb..
60-80-ért már nagyon jó sisakokat lehet kapni, ennél többért én sem vennék, szerintem nálam 80 ezer a plafon... Afelett már csak a márkát meg a reklámot fizeted meg, nem a védelmet,/kényelmet..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Na kész lett a bőrruhám, maximálisan elégedett vagyok vele. Igaz át kellett teljesen festeni mert a gyári színt se géppel, se kézzel nem lehetett kikeverni, de nem bánom, amúgy is inkább pirosas vagyok mint narancsos
Miután kiderült hogy nem lehet befesteni a gyári színre, felküldték a ruhát újra hogy válasszak hozzá színt.. Megbeszéltük hogy ferrari piros valamelyik árnyalatát választom, felküldték hogy nézzem meg a színeket, és így ki tudtam választani hogy melyik árnyalat a megfelelő, tehát kiszolgálásból is csillagos ötös..
A vállán és a karján látszik még egy kicsit a sérülés, ott a piros szín nem fogta be teljesen, azaz átüt de piroson a fekete sérülés, de ezt előre mondták és tudtam..Ha sötétebb árnyalatot választottam volna akkor befogta volna, de nem akartam sötétebbé tenni a ruhát..
Csak ajánlani tudom őket: Baranyi Szűcs MűhelyDe beszéljenek a képek.
ízelítőül egy előtte utána kép:
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen