- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Belép a Realtek a PCI Express 5.0-s SSD kontrollerek piacára
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Computex 2024: szabadon konfigurálható vezérlőpanel a Cooler Mastertől
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nyomtató topik
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- ASUS notebook topic
- Házimozi haladó szinten
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
ma A külső panel faltól falig ér, a 4800 mAh-s telephez pedig 66 wattos töltésteljesítmény társul.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
NINJA_V
tag
A kar az alkatreszek oxidaciojakent lep fel...ha az aluminiumon nincs valamilyen bevonat akkor sajnos oxidalodni fog, ezert latod azokat a feher foltokat.
Masreszt, ahol mar elkezdett lejonni a festek utana ott konnyebben hamlik a maradek festek..Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz keszegduda #7230 üzenetére
Azt az olajat nehogy belerakd, diesel gepekhez lett kifejlesztve, motorkerekpar olajaknak teljesen mas az adalekolasuk...
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz keszegduda #7233 üzenetére
Igazabol jah, tul szar olaj mar nincs a piacon...ami meg meguti a gyar altal eloirt szintet az jo bele....de az ilyen autos olajakat el kell felejteni
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
-
NINJA_V
tag
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz alvaro #11199 üzenetére
Figyelek. Ertem en, hogy megneztek harman is, de attol meg mindig gorbe a tarcsad..addig kell keresni a hibat amig meg nem talalod, nem varni hogy magatol megjavuljon...1 nem kellenne tarcsakat venned, 2 lenne normalis fekhatasod..
Ejossz, kecskemet, gokartpalya, es van az a penz hogy ranezekTwo Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz KoVee84 #11271 üzenetére
Jah 2003-4ben en is csereltem valtot...viszont az a blokk nagyon jol sikerult motorero teren, 2007esnek sajnos nincs semmi alja. Ezeknel a vez lanc feszito, szelepfedel tomites,vezermutengely, hengerfej, blokk csere gyakori volt , de nem akarlak elkeseriteni, meg persze lehet ellenpeldakat is emliteni, voltak blokkok amik hiba nelkul mentek.
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz Integra #11300 üzenetére
Nem csak a fekezesek szamatol tud tonkremenni, nagyban befolyasolja az is hogy mennyi nedvesseget szivott eddig magaba, drasztikusabb levegosodes altalaban attol van..
Bar nem emlekszem pontsoan a fekfolyadekod szinere de nem ugy tunt mintha RBF lenne, az sotet barna, olyan mintha hasznalt lenne, a tied valami vilagos szinu volt nem?Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
Itt van gsxr vs r1 fek szamokban...
Ha szamokat nezzuk akkor nem indokolna a javulast, teljsen ellenmegy a mostani attetel trenddel..max azon lehet a hangsuly hogy monoblock meg esetleg az egysegnyi dugattyu elmozdulas nagyobbIgen az Srf mindekeppen jobb folyadek...
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #11370 üzenetére
Ezek a problemak azert hamar orvosolhatok...
Oxigenes racsing benzin hatterbenItt volt az, amikor a bridgestone mernokei leultek tanacskozni:
Pedrosa:
Rossi:Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #11382 üzenetére
Gondoltam, hogy nem a tied itt nem nagyon lesz VP benzin minden boxban
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #11386 üzenetére
Nekem is van egy eleg massziv gyujtemenyem ....Itt aztan volt minden, futomu guminyomas, keverek...de inkabb a masodik ketto. Tuti 16,5 mert R420...
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #11437 üzenetére
Igen, de azt azert nem szabad elfelejteni hogy ez a daytona 200-on volt, es rohadt meleg volt akkor, dunlop be is hivta akkor a versenyzoket kotelezo cserere, amugy Cory West van a kepen es 2. lett...
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
-
NINJA_V
tag
válasz vendingo #11551 üzenetére
Yoda velemenyet teljes mertekben osztom. Hogy miert is van progressive rugo kicsit kiegeszitenem.
Nagyvonalakban: A teleszkopod alapjabaiban veve sajnos nem egy karrier konstrukcio, egy ugynevezett damping rod teleszkop. Ez azt jelenti, hogy a csillapitasod ugy mukodik, hogy egy fix furaton preseled at az olajat. (ilyen elven mukodik a kormanygatlo is) Sajnos ez rohadtul progressivan viselkedik, ami azt jelenti hogy lassu mozgasnal nagyon puha, hirtelen mozgasnal pedig nagyon felkemenyedik, extrem esetben el is pattan..Lassu mozgas csillapitasanak hianya, hogy hintazik a motor, es fekezeskor osszeul nagyon, vagy akar le is koppan.
Tehat fo problemad a csillapitas. Erre jott sok sok evvel ezelott az okos otlet, hogy legyen progressive rugo, ami kicsit segittet ezt a problemat enyhiteni.. de nem megoldas. A hidraulikus csillapitas hianyossagit ,a rugo karakterisztikajaval orvosolni, ^^ erted...persze valamennyire mukodik,meg komfort meg utcara, turara oke. Jelenleg is progressive rugoval jonnek ki a tura motorok, sot egy minimalis progressivitas van supersport motork gyari rugojan is,de messze nem akkora mint egy damping rod teleszkopban. Ahogy viszont hangolasra kerul a sor, ezt olyan messzire hajitjak, hogy emeber legyen aki utana megtalaja. A miertet Yoda mar leirta.
Legolcsobb "tuning" tenyleg a vastagabb olaj bar ez nagyobb merteku kavitaciohoz vezet,es meg kemenyebb hatast okoz hirtelen elmozdulasoknal, de ebbe mar nem megyek bele meg lehet novelni az olajszintet is, de azzal csak ovatosan, mert nagyon gyorsan at lehet esni a lo tulso oldalara.
Bar a rugo valoszinuleg javithat a dolgon, en nem cserelnem, olajjal toredek aron lehet mahinalni, es utana mindig ott van, hogy cserelhetsz rugot.
Ha komolyabba bele akarsz nyulni akkor a csillapitassal kel jatszani, pl race tech gold valve emulator, meg furas faragas a csilapito szaron , de ez mar egy masik tortenet..
Motulnak vagy Motorexnek jo a 20as olaja...Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #11583 üzenetére
Nagy kar..Meg hasznaltan is tobbe kerul mint egy zsir uj r6 ...Kuriozum, remelem egyszer lesz egy.
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #11594 üzenetére
Azert akkor mas volt a rendszer, a 750es akkor a superbike-nak szamitott, csak a 2 hengeresek voltak 1000esek.
Yamahanak akkor nem nagyon volt semmije, max az yzf 750 de az mumia volt, gyorsabb volt full homolog motort gyartani, minthogy kiadni egy jo tomeg motort az utcara, aztan azt kihegyezni.Ugy is utana jottek mar az 1000esek.
Suzukinak ott volt a gsxr, hondanak az rc 30 aztan meg a vtr, kawanak a zx-r...ducati meg alazott mindenkit
En is sajnalom ,hogy mar nincsenek ilyen homolog versenygepek, csak egy ket gyartonal, ducati- ktm, ugymond az "R"es verziok ...
A fo ok gondolom, hogy egy mar meglevo utcai gepre olcsobb egy csapatot epiteni mithogy, kihozni egy iszonyat draga homolog gepet, abbol eladni x darabot meg meg csapatot epiteni is ra. Yamahanak akkor gyorsan kellett egy motor...Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #11716 üzenetére
Jah :S...Barbera is eleg komolyan ledobta a szimeringet tegnap...En is neztem a gumit, erdekes, ugye itt ketoldalu gumikat hasznalnak mert csak 6 jobbos van meg 10 balos, bal odala gondolom kicsit masszivabb kereveket hasznal a nagyobb terheles miatt.
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
- Politika
- Apple notebookok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ingyenes az Epic Store-ban a Redout II
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!