Hirdetés
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Azonnali notebookos kérdések órája
- OLED TV topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- 3D nyomtatás
- Milyen monitort vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
ti szimplán életveszélyesek vagytok. na de legalább nagy a szerelem köztetek
"Sietve meg mentem tartós 130-at is" - kérem kapcsojjja ki...
tudod a kamion azért megy autópályán 80-at mert nem mehet többel. nem tudom, hogy érted e a különbséget. te viszont az életeddel játszol 80-nal autópályán, főleg egy olyan magából teljesen kifordított országban mint kicsiny hazánk.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
doc
veterán
az igaz hogy tobbnyire egyszeru autopalyan elozni, viszont ha lassan mesz, akkor 50-60 km/h sebessegkulonbseg lesz, ami onmagaban is veszelyes lehet. raadasul ha megeloz teged az, aki 110-zel megy, ot meg elozne az, aki 130-cal, akkor siman az osszes sav foglalt lesz, holott normalis tempoval haladasnal ez nem tortenne meg
ez foleg az olyan helyeken nagyon sz@r, mint az M7 BP-rol Szfvar fele, ahol csak ket sav van
ha valaki nekiall teged, aki 80-nal haladsz 100-110-zel elozni, akkor a mogotte gyorsabban haladokat alaposan feltartja, sot, siman lehet balesetveszelyesszoval szerintem autopalyan autopalyatempot... (amugy meg 80-nal minek autopalyara menni? akkor mar orszagut, az amugy is sokkal erdekesebb mint a tokunalmas, egyenes autopalya)
a fogyasztasrol meg nehezen tudom elkepzelni, hogy a a folyamatos terhelesvaltas csokkentene, max. ugy ha az 'egyenletes' haladas az nagyon nagy vagy nagyon alacsony fordulaton tortenik (ahol ugye tenyleg nagyobb a fogyasztas, mint az egeszseges kozeptartomanyban)
egyszer talan a Mythbustersben csinaltak tobb tesztet is, kulonbozo stilusban vezetve (pl. gyorsitas nagy sebessegre, aztan uresben gurulas, majd megint gyorsitas, stb) es az jott ki, hogy az egyenletes sebesseg hozza boven a legjobb fogyasztast
-
Topiccsendőr
addikt
papíron az egyenletes sebesség a nyerő. le kell győznöd egy bizonyos légellenállást, gördülési ellenállást egy bizonyos főtengelyen jelentkező nyomatékkal. a sebesség tartásához kisebb nyomaték is elegendő.
gyorsítás során mindig be kell dúsítani a keveréket az egyenletes haladáshoz képest, az rosszat tesz a fogyasztásnak, tehát elvileg a nem egyenletes sebesség során többet fog fogyasztani, a motorféknél az injektoros motorok elzárják a benzint teljesen. Néhány karbis is elzárja az alapjárati rendszert. talán itt van a kutya elásva. Ettől javulni tud a fogyasztás.
mivel mindig egy szűk határon belüli keverési arányt használ az otto motor, ezért nagyon trükközni nem lehet. diesel azért fogyaszt jobban, mert nincs keverési arányhoz kötve a gyulladásképesség.vagy hogyan sikerült ez?
Explosión de dos tiempos
-
boogie84
veterán
Nem konkrétan az útvonal volt a lényeg, hanem összefutottam fehérvári cimborámmal, mini tanktáskát készültem venni, de nem volt. Aztán indultunk el Tordasra. Mi sem mentünk gyorsan, nem vagyunk olyanok h 60at táblánál 90el megyünk, főleg ha mérhetnek is.
Nem tudom pontosan hol is laksz, ha úgy alakul h arra felé járunk, előtte esetleg írhatok h megyünk, aztán eldöntöd h van e kedved csatlakozni.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
stifi
senior tag
nem trollkodás, de én egyáltalán nem szoktam figyelni hol mennyivel lehet menni
vagyis pontosan tudom hol mennyivel lehet, de én mindig a saját biztonságos tempómban közlekedem, szerintem így az egészséges..
csoportban max krúzolgatni szeretek, mert lehet másnak más a biztonságos sebesség 1-1 szituban, és utálok alkalmazkodni, túlvállalni bármit, meg azt is ha tolnak.. tempósan menni szerintem egyedül jobb, füldugó vagy zene a szélzaj ellen és lehet falni a kanyarokat...
krúzolni, nézelődni, beszélgetni pedig lehet szép nyugodt tempóban, csoportosan..szóval a lényeg hogy hasonlóan gondolkodom, de hypermiler nem vagyok, sőt a féket szeretem használni, a motorféket is és a rendes kanyarba esős ívre fékezés ellen sincs kifogásom
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
boogie84
veterán
Nálam csak tapasztaltabb motorsokkal megyek, 2008 óta van meg a motorom, de egyből arra ülte fel. Vagyis nagyon féltem, és sem vagyok kanyarvadász, nem akarom megmutatni közúton h én vagyok a faszagyerek, h én versenyző vagyok. Menjen aki akar...
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
alvaro
senior tag
Közben buzgón imádkozom, hogy kitartson a szíj... ma már hideg volt hajnalban kesztyűfűtés nélkül jönni, szóval ismét elővettem Teresát. Gyorsítások mintha hímestojást tekergetnék a kormányon, max sebesség 60, induláshoz beállás, nehogy az első szíjkerékre kerüljön a foghiányos rész. Hétfő délutánig kell kitartania. Nem mondom, hogy nem para. Még imádkozhatok azért is, hogy a holnap reggel melegebb legyen, de ebben olyan nagyon nem bízom
-
-
ALI_G
veterán
-
stifi
senior tag
a szakács-párhuzam direkt szélsőséges sarkítás volt!
én általánosságban gondoltam, amit mondtam, persze hogy van kivétel! az én barátnőm például biztos hogy nem tudna megtanulni váltós motoron menni, pedig tud robogózni és autót is vezet rendszeresen. egyszerűen neki túl összetett gázt húzni, kuplungolni meg váltani, a motor pedig nehéz neki..
persze ha akarna menne neki, de pont ez a lényeg: nem fogékony a témára, ezért nehéz dolga lenne.
azok a csajok akik akarnak motorozni, egy külön kategória, mert az akarás le fogja győzni a félelmet meg a bénázást előbb vagy utóbbNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
még nem olvastam el a cikket, de a 77 centis magasság szerintem kifejezetten az alacsonyabb fajta, 80 körül van az átlag asszem!
persze az a tuti ha telibe leér a láb, és nem kell hozzá felborítani a gépet, de a 69-es magasság nagyon picinek tűnik, szerintem ez durván alacsonynak számít, nem?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
jó de a bicajon le tudsz szállni az ülésről, jó eséllyel a váz már nem akadályoz a lábletételben, ha annyira le kell tenni
motoron meg ugye ahol ülsz, annál nincs lejjebb.. még mindig nem tudtam elolvasni a cikket, nagyon el vagyok havazva a melóban... azért fórumozni ráérekszóval megértem a problémát. lányoknál probléma még a sisakhéj mérete. egy sztenderd sisakban úgy néznek ki a csajok, mint egy UFO, rá kell repülni a kisebb héjméretű kupakokra... és akkor a farmerokról, kabátokról még nem is beszéltünk.. a lányoknak van mellük, fenekük ami máshogy van megrajzolva, mint a fiúknak.. csak a probléma van a nőkkel komolyan
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
Én tegnap szívtam a ruhavásárlással.
Majdnem 2 méter vagyok, és vékony.
Fél louist magamra vettem, amire végre találtam kabátot, meg nadrágot.
4 eladó segített megfelelő méretet keresni, de feladták, de én nem.
Kis kompromisszumokkal sikerült vennem ruhát.
A csizma vásárlás kész kabaré volt
kb 15 csizmát próbáltam fel, mire találtam a méretembe.
Egyikből a 46 kicsi volt, a másikból a 45 nagy volt...Ruhával kapcsolatba. A vállprotektor elhelyezkedése változtatható? 3XL-es kabit kellett vennem, hogy jó legyen az ujja, viszont a vállprotektor nagy része a felkaromat védi. A könyökömnél se stimmel minden, de az nagyjából jó.
A gatyának meg kicsit nagy az ülepe, de ezen nem lehet változtatniCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
a sisakra csak azt értettem, hogy a csajok állandóan sírnak, hogy felveszik az én XS sisakomat és akkora fejük van benne mint egy lónak.. nem hiába, az én sisakom egy héjjal készült, ugyanez az XXXL-es méret is..
de a modernebb sisakok ahogy csökken a méret már kisebb héjba kerülnek, azokban nem aránytalan egy kisebb női testa bicajozás pedig jó móka, de ha van egy kis szabadidőm nyilván a motorozást választom helyette.. sajnos lassan ott tartunk hogy anyagilag ezt nem tehetem meg, már kezdem érezni hogy lassan átfordulunk a valóságba, és nem tudom megtankolni a gépet egyszerűen.. eddig csak vizionáltam a bajt, most már kezdek spórolni amin tudok, tiszta szégyen
én majdnem vettem egy olyan bőrruhát, ami szorította a csuklómat (!), végül az egyel nagyobbat vettem helyette, az eladó azt mondta hülye vagyok.. na ezzel az van, hogy ha egyenesen ülök a motoron egy kicsit feljön a vállamon, de ahogy előredőlök minden jó.. a másik szorította a csuklómat, a vállamat és a zacskómat (elárulom hogy ez elég rossz érzés), de "fog az tágulni, hidd el ez a jó méret"... így vettem az első sisakomat is, 1 évet szenvedtem benne fejfájással, nyitott állkapccsal közlekedtem.. egy centit se tágult!
asszonyé lettsokszor elhangzik a "majd tágul ez, jó lesz" kifejezés, de én inkább alapból kényelmes, jól passzoló ruhát veszek. ha pont illik rám, nem fog tágulni, ha kicsi akkor nyilván nyúlik valamennyit mert feszül, de én inkább megveszem a tökéletesen passzoló cuccot magamnak!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
kesztyűnél nagyon meg lehet lepődni milyen kényelmes darabok is vannak, sokáig én is azt hittem hogy ez kizárt, de ugyanabból a márkából vettem én már kevésbé jót és nagyon jót is..
viszont 30-40-50e Ft-ért tényleg vannak kiváló darabok, akár protektoros is, csak győzd fizetni.. (soha nem fizetnék ennyit kesztyűért, nálam 20k a legfelső határ)
ilyenem van narancsban, komolyan mintha rajtam sem lenne, irtó kényelmes darab
a komoly (és drága) gyártóknál nagyon meg lehet lepődni hogy mikre nem gondolnak, a részletekben rejlik a lényeg, ezért fogok valószínűleg Dainese kabátot venni, csúcsszuperek
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
veterán
" Rendes autó eszik vagy 4 litert (némely hibrid hypermiler kezekben 2 alatt, de az már tényleg extrém)"
he? mutass mar nekem egy olyan autot, ami normalis hasznalat mellett 4 litert eszik (vagy barmilyen ovatos hasznalat mellett 2-t)
2 litert a negyutemu 50-es robogok esznek... -
stifi
senior tag
én is betartom a pirosat, szó se róla! csak nem mindig
pár oldallal ezelőtt volt már téma a KRESZ, meg nagy volt a pofám hogy mennyire nem érdekel, hát így jártam ezzel most.. bár a véleményem nem változott, legalább fizetek egy rakás zsét a könnyelműségért. közhely, és max a magam nyugtatására jó, de engem egy érdekel: egyben hazaérjek, és ez eddig sikerült is.
egészen addig fontos csak a pénz meg a karrier amíg nem kopogtat be a kaszás az ablakon, ezen én már átestem 17 évesen friss jogsival (baleset, 2 totálkáros autó), meg tavaly szeptemberben a motorfektetéssel, amikor elütöttek... (2 baleset között 10 év telt el)
nem ijedtem meg, nem félek és nem változtatok a szokásaimon, ugyanúgy vezetek ahogy eddig. kicsit jobban figyelek azért persze, de nem szartam be, nem teszem le a bringát vagy az autót csak azért mert veszélyes. élni veszélyesa pénzzel meg legyenek boldogok, nekem nem csak az kell a lelki nyugalmamhoz, ezek csak számok, semmi több. se több, se kevesebb nem vagyok tőle, vagy a hiányától!
bölcsesség off!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Archer
őstag
Egy 125-ös szerintem nem igen meg el 1-5-2 literrel ha normálisan közlekedik vele az ember, nem hegyen-völgyön 70-nel. Én az enyémet 3 liter alá még nem igen tudtam szorítani, hozzáteszem húzom is neki ahol lehet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nekem CBR van, még a régebbi karbis. Ha nagyon spórolósan mennék biztos lemenne 3 alá, 2,5-ig esetleg de az 1,5 nekem irreálisnak tűnik. Esetleg végig tök egyenesen, 0 széllel, legalább 20 fokos hőmérséklettel, nem túl nagy tempóban. De az olyanban meg mi az élvezet... Nagyobb gépekkel meg nem jó összehasonlítani, mert akkor kijön, hogy azoknak sokkal jobb a fogyasztás/teljesítmény arányuk De hát ez van, kis pénz, kis foci
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
Nagyon agyalok rajta én is, hogy holnap nem érdekel és elmegyek akkor is motorral, ha éppen esik. Ki vagyok rá éhezve Csak utána szar takarítani, láncot kenegetni (ugye-ugye, akinek szín vagy kardán van! ) stbstbstb. Na meg esőben sok a köcsög, aki csak azért ül autóba, mert esik. Vezetni persze azt nem tud...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
boogie84
veterán
Az természetesen más, ha nincs más és melóba kell menni. Örüljön az ember h van neki. Ezt megértem.
Na de az elszánt, már már örültnek mondható hidegben? Áááá azt kihagyom. Annyit nem ér, h fájjanak az ízületeim.(#6452) .mf: Nem is azt mondom h minden nap alkalmatlan a motorozásra, de én inkább úgy vagyok vele h megvárom a jobb időt.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Daywalker
addikt
Semmi, olvasd el mégeccer! Épp azt mondtam, hogy picit egyszerűbb...
.mf: a szívatóval indulás nem baj, valamilyen szinten az a normális. Akkor is kellett volna szívató, amikor nem használtad, de elindult, mert akkor is megfulladt indulásnál. De az biztos, hogy valamit elszartak. Én azt javaslom, vidd el a kawához (kártya utca), ott 15 pénzért szétszedik, összerakják és rendesen beállítják. Nekem azóta jó.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
nem tudom hány éves vagy, de fogadj el egy jótanácsot: vigyázz az ízületeidre!
20 fok alatt ujjatlanban lehet kényelmes, de 10 év múlva fájni fog és remegni fog a kezed mint a nyárfalevél.. ugyanez a térd, mindig térdvédővel kell menni, hacsak nem akarsz frontérzékeny lenni... nappal 25 fok, de este lemegy 15-re és észre sem veszed, de hosszú távon próbára teszed az ízületeidet ha a nappali nyári/ujjatlan kesztyűben karcolsz...
persze tempófüggő is, meg motor / üléspozíció függő, de nagyon alattomos tud lenni...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
Akkor majd ott találkozunk.
Legutóbb is nyugis volt a tempó, látványosságoknál megálltunk, körbejártuk.
Ez tényleg ilyen kirándulós lesz. Fertődre jöttök ti is (ott aludtok a panzióba?), vagy becsatlakoztok valahol? Melyik 2 napra jöttök?Ez a vizsgadíj emelés nekem nagy szopás. 2 autó +1 motor, csak nehogy kitalálják, hogy az 50-es robogókra is vizsga kell...
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
alvaro
senior tag
Kivéve persze a most téli esetet, amikor a kormány elgörbült (elég széles, az fog talajt először, így védi az oldalát), és így már a jobb első indexet is sikerült leburázni. A vicces benne az, hogy kacsaszalaggal összefogva működött utána is Azért csak ki lett cserélve, mert hogy néz már az ki...
-
stifi
senior tag
ezek szerint Te is megkaptad a hoaxot ami körbejárta a magyar internetet 1 nap alatt, hogy 50000-re büntetnek és minden rendőr csak ezt figyeli
valahol még linket is küldtek webshophoz, hogy hol tudod gyorsan olcsón megvenni, micsoda véletlen.. nekem a motorban nem volt, és nem is lesz, nincs hova rakjam...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
Amikor voltam lejelenteni már akkor szívóztak velem, biztos ami biztos veszek rá egy újat és majd vizsga után visszarakom a töröttet, jobban bejön a rövid.
"nem látszik a rendszám fölött a prizma" - Azt se tudtam, hogy van ott prizma, de őt zavarja...
"hangos az "e" számos kipuff" -Mondtam rakok be db killert. Erre ő, hogy hegesszem bele különben nem megy át a vizsgán. Hülyék ezek?[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Mi lenne, ha kicsit korábban jönnétek és nem Veszprémbe néznél tantatyót, hanem kimennék a Bécsi lujizba? Nekem is kellene egy tanktáska, na meg egy esőruci
A szombati várnézés nekem kimarad, viszont holnap megyek én is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Nekem nagyon rosszul jött ki a péntek-szombat.
Pénteken 3 kor kinéztem az ablakon és jó ramaty idő volt, úgyhogy nem kockáztattam meg egy frankó elázást, szombaton pedig dolgoztam sajnos. Mennyien voltatok szombaton?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
-
Varoz
őstag
Én 21 vagyok. Nekem egyetlen lehetőségem, ha idén lerakom. Csak ugye pénz is kéne ahhoz.
Várjál ez a kezdőjogsi is érdekes. Nekem 1 éve van T kategóriám(Mezőgazdasági vontató), aminél nincs kezdő. De mivel nemzeti kateg. így a kezdőjogsiba nem számít bele. Most csinálom a B-t. 2 évig nem húzhatok utánfutót. Pedig traktorral szerelvénybe járkálok. Akár 40 tonnákkal is. De autóval nem húzhatok el 50 kilót sem. Röhej.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
stifi
senior tag
ne értsd szó szerint amit írtam a sok gombról meg a működésről, mert az csak irónia volt
fogalmazhattam volna úgy, hogy a többségnek az 1-esbe, kis gáz, csúsztaott kuplung, fék ki, láb fel kombináció lehetetlen gyakorlat, mert egyszerűen nem tudja összekoordinálni ezt a mozgást és nem érti mi miért történik. mert a nők máshogy gondolkodnak, erre céloztam
nincs ebben semmi rossz amúgy. én például a programozáshoz vagyok hülye, pedig matek tagozatos voltam. akár egy vállalatirányítási rendszert is képes vagyok megálmodni hogyan működjön, de leprogramozni nemhogy nem tudnám, azt se tudnám hogyan kezdjük el.. mert ez a része engem nem érdekel, a programozó megmondja mennyiért csinálja meg az elképzelésem én meg eldöntöm hogy megéri-e, ennyi. működjön és kész
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
veterán
siman van aki utaskent szeret motorozni, de vezetni nem akar, a legtobben szerintem ilyenek
az meg teny hogy az auto es a motor nagyon mas, en eleinte tartottam is attol hogy 15 ev autovezetes utan nagyon nehez lesz megszokni a motort, de elso rutin-oran raultem, es azonnal ment faszan, szoval nem volt gond
-
stifi
senior tag
kimondtad a kulcsszó, csinálni kell és belejövünk, de akikről én beszélek azok igazából nem is akarják csinálni, akkor meg minek..
és van a kisebbség (mint például Te), aki ezen átlendül mert szeretné csinálni. akit érdekel az megtanulja, ennyiNincs időm kedvesnek lenni!
-
alvaro
senior tag
Ja, az első még mindig 3.1mm-es mintamélységgel vigyorog rám, miután túlélt két hátsót (10250 és 11700km után cserélve). Egy kicsit kiegyensúlyozatlanul kopik nálam a K73
Úgy látszik, a stílusom is épp elég arra, hogy sokkal jobban terhelje a hátsót, nem is kell hozzá mozdony. A Metzeler Z6-ot valószínűleg jobban fölkészítették a hátsó hangsúlyosabb terhelésére, az nekem éppen párban kopott. Utódnak a Michelin Pilot Road épp aktuális inkarnációjával szemezek, CS-esek közül többen használják nagy megelégedéssel.
-
Djuree
félisten
hát igen, így én sem mennék semmi pénzért, nem bírnám cérnával, előbb utóbb felkenődnék valamire, eleve nem kockáztatnék ennyit. ezekkel sztem valami nagyon nincs rendben mentálisan, gondolom nincs se család se gyerek, mert ezeket normális ember nem kockáztatná sztem.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
Érdekes, én sose érzem úgy, hogy "lagymatagon" mennék.
Inkább vagy kiszámítottan, előttem az út drótváza, gyorsítási pontok és sebességívek, gördülési- és légellenállás pontonként listázva, járművek előttem és mögöttem relatív sebességgel és delta V-vel, valamint pszichológiai predikciókkal - vagy halál lazán, tájnéző módban.
Esetleg élvezem a kanyart magát.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen