- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fujifilm X
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Philips LCD és LED TV-k
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz zsoltee10 #13091 üzenetére
legjobb? Talán a neked legjobban tetsző. A legjobb műszer szerintem az amelyik a legtöbb adatot képes megmutatni a legpontosabban, legszemléletesebben.. Ezt más a múltkor is mondtam, a legjobbat nem azt kell nézni amelyik szubjektíven tetszik az egyénnek, hanem objektíven kéne szemlélni. Mutat sok adatot amire szükség van? Igen. Folyamatosan leolvashatók az adatok? Igen. Ilyen szempontokat kéne nézni a legjobb fogalmánál. Az analóg órának több korlátja is van, egyik a kevés információ. Nem érdekel hogy valaki most azt írja hogy nekem elég ha csak 1 adatot lát. Szubjektív megint. Objektíven nézzétek már légyszi könyörgöm... Digitális óránál hibának soroltátok a folyamatosság hiányát, linkeltem most ellenpéldát. Digitálisnak még az előállítási költsége a hátránya, ez tény. ez majd változni fog. Az analóg óra árban veri a digitálist. De más egyebet nem tudok objektíven felsorolni most az analóg óra mellett, mert a panigale órája sok minden kritériumot cáfol amit eddig a digitális ellen lehetett felhozni.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #13096 üzenetére
Nézd, ilyen mentalitással minek veszel szines tv-t, ott a junosz fekete fehér tv, azon is ugyanaz az adás megy..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #13100 üzenetére
én a folyamatosság miatt linkeltem legfőképp a vidit, mivel a digitális órák megjelenítése eddig nem ilyen volt a motorokon, ez volt a múltkor az egyik kifogás. Szerintem a panigale órája mérföldkő a számok megjelenítésében, az hogy mutat még telemetria adatot az most mellékes, a lényeges infók 1 képernyőn vannak, mindegyik tökéletesen olvasható, váltófokozat, sebesség, fordulatszám, hőfok, stb..Telemetria most nem érdekes meg az egyéb funkciók, csupán abból a szempontból hogy ezt is tudja a digitális. De egy túramotorra képzelj el hasonló órát, telemetria adatok nélkül. Azért túramotoron is elég sok infót meg lehet jeleníteni egy panelen ami hasznos. benzinszint, átlagfogyasztás, stb..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Én értem miről beszéltek. ti nem értitek néhányan.. Szubjektív tetszés alapján írjátok azt hogy "jobb". Én meg objektív dolgokkal magyarázok. Ez a különbség. Én se flamelni akarok, a vidit is azért linkeltem hogy páran akik kifogásoltak egy dolgot, lássák hogy változik a világ.. Persze aki tetszés oldalról indítja a dolgot, azzal nehéz dűlőre jutni..
Meg a múltkor is már probléma volt hogy nem vitázunk
De csak kíváncsi lennék ha elfordítanám a számlapodat az analóg órádon és letörölném a számokat róla,mivel ugye most se tudtál számot leolvasni, tudnád-e a sebességed? Az analógon is azért látod hogy mennyi mert az mutatóállást hozzárendeled autómatikusan egy számhoz..Nem azt fogod mondani hogy 4 rovással megyek hanem hogy 20-al..a digitális meg mutatja rögtön a számot. Ennyire egyszerűbben már nem tudom elmagyarázni. .
Na jó, téma részemről off..A tetszési index már kiderült, kinek mi tetszik, technikai dolgokról meg hiába beszélek itt..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #13137 üzenetére
komoly sztori és szerencsétlen is, ilyen kis tempónál röhögve kéne felállni, aztán mégis mi lett belőle, szegényt a motorja zúzta meg.. Most megint elgondolkodok a mellkaspáncélban amit ruha alá kell tenni, az talán kicsit véd az ilyen esetekben..Régebben akartam már venni, de nem jutottam el odáig..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #13142 üzenetére
Utcán én is teljes protektoros cuccban járok, ilyenben, csak a mellkasrésze egybefüggő, oldalt zippzáros
A bőruha alá akarok egy ilyet.
Semmi más nem tartott eddig se vissza mint az hogy egyszerűen nem fér be a ruha alá. Ha beteszem a gerincvédőt, akkor már annyira összenyom a ruha hogy alig kapok levegőt.. Ha betenném a mellkasprotit, akkor megfulladnék. Fogynom kell, de az idő..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
A felső egy axo testpáncél vagy protektoring, az alsó egy dainese mellkaspáncél (chest protector)
sok márkából találsz testpáncélt, illetva van olyan megoldás is (pl Knox, alpinestars) ahol a gerincvédőt és a mellkaspáncélt össze lehet csatolni..
Egyik legjobbnak tartott márka a forcefield, ott mindenfajta protektort megtalálsz, www.shox.hu, ők árulnak ilyen márkát. De szinte minden motoros ruházati boltban árulnak protektorokat, és sok jó van.
De elég sok márka van amit érdemes venni, dainese, alpinestars, axo, sixixone, knox, forcefield, stb, nem folytatom a sorolást mert kb 50 márkát fel lehetne sorolni..
Mellkaspáncélt külön a nagyobb gyártóknál lehet találni, viszont itt sajnos már kisebb a választék, és mint pl a videó is mutatja, nem mindegyiket szabad megvenni, mivel van amelyik csak egy puha szivacslap..Ha protektoringet veszel, javaslom hogy elől ne középen legyen a zippzár, mivel ott megtörik a védelem, oldalt zippzárosat vegyél, így középen összefüggő felület van.
Pl ez a jó:Nyáron nagyon jó szolgálatot tesz a protektoring, munkába én mindig ebbe járok..Jó a szellőzése, és relatíve kényelmes is, mivel hálós anyagból van többnyire, így nem kényelmetlen a viselete. Mindenképp ajánlom..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #13163 üzenetére
Én azért szívesebben vennék fel egy merev mellkasvédőt, mivel a mellkasod közel sem olyan erős mint a hátad, így az ütést is jobban megérzed.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #13166 üzenetére
Egyszerű a magyarázat. Felveszem a protektormellényem, ráverek a mellkasomra, nem igazán érzem meg. Odateszek egy szivacsot a mellkasomhoz, ráverek, igencsak megérzem.
Szivacs vs merev, ez volt az alapfelvetés. A forcefieldet ne keverjük ide mert az más technilógia, nem szivacs, hanem egy különleges rácsszerkezetű nitrex nevű anyag.
Nézd meg előtte a videót amit linkeltem, az alpinestarsban kb olyan anyag van mint amivel árulják az olcsó kordura kabátokat.. Illetve mutass egy megdőlős magyarázatot ha már ilyen szakavatott vagy..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #13210 üzenetére
tetszetős, vihetik a gixerem és hozhatják a kawát ide nekem
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #13212 üzenetére
Szerintem meg ötletes a reklám, a kawáknak mindig is az egyik legjobb motor reklámjuk volt, most is jót alkottak.. A 636-os csalásról meg annyit hogy az enyémhez is csalhatnának akár még 400 cm3-is is A vásárló jár jól minden egyes plusz-al amit hozzátesznek a motorhoz.. Vagy akkor a BMW is csal mert váltóeletronikát meg verseny abs-t tesz az utcai motorba? Amúgy meg csal is De ez nekünk jó.. Had csaljanak csak, mégtöbb csalást ide..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #13217 üzenetére
Szerintem is jó az irány, egy motor nem csak 125-250-600 vagy 1000 cm3 lehet..
Legalább felkavarják az álló vizet, mostanában nagyon leült a motorok fejlesztése. Persze válság van, de nem olyan nehéz újdonságokat kihozni..[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #13253 üzenetére
Hát amúgy ez teljesen igaz.. Én legalábbis most gondolkoztam el hogy idén nem voltam el 1 métert se túrázni. Vagy munkábajárás, vagy ringre kimenés és ott motorozás volt, ennyiben ki is merült a közúti motorozásom.
Vizsgáztatom lefele az autót vonóhorogra és vonatom kifele a motort a picsába, ezért felesleges forgalomban lennie, átszokok a biciklire.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Bocs a flame-ért fiúk, nesze nektek analóg óra
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz SzalaiG #13329 üzenetére
Valszeg pedig Lorenzo lesz a bajnok, elég konstans teljesítményt nyújt idén, Pedrosa viszont néha jó csak..
Ha megnézed, 13 futamból csak 1x nullázott Lorenzo, 12 futamon 6 első és 6 második helyezése van, szóval ha nem basszák ki a vasat alóla akkor vagy első vagy második helyen szokott célbaérni..Ráadásul felhigult a mezőny, Stoner sérült, Spies egész évi teljesítménye rossz (ennek okait most nem firtatjuk), Dovi és Cruch inkább egymással vannak elfoglalva, satellit hondások csak néha tudnak villantani, Hayden sérült, Rossi csak szenved a motorral (ez a második helyezés inkább a hazai pálya és a mások által elszenvedett szerencsétlenség eredménye), szóval Lorenzo és Pedrosa az aki igazából futamokat tud nyerni, de ha Pedrosa mint az 5 futamot megnyeri ami hátravan, Lorenzonak elég 2-iknak befutnia, akkor is Ő a bajnok..
Viszont ami meglepett, az Rea. Már a szereplését se értem, azért mert sbk-ban hondán ül azért nem hinném hogy Ő a legalkalmasabb Stoner helyettesítésére..Főleg úgy hogy idén 2 első és 2 második helyet tudott csak felvillantani.. Még Hayden is megelőzte törött kézzel..Jó hogy beugró meg szoknia kell a vasat meg a beugrók sose szoktak jól teljesíteni, de már a létjogosultságát se érzem hogy Ő ül Stoner motorján, vannak nála sokkal jobb pilóták akik még tapasztaltabbak is..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Srácok, aki olcsón akar pályázni annak itt a lehetőség, van összesen 7x20 percem a hringre, a jegy összértéke 33 ezer ft, én 22 ezerért odaadom..
20.-án és jövő hónap 10-én lesz még motoros nap a hringen, illetve 29-én van egy licences nap, annak most járok utána hogy akkor lehet-e menni ezzel a jeggyel..
Gyors csoportba szól, de át lehet tenni a lassúba is. Amit nem használsz el aznap, arról kapsz egy új jegyet és tovább lehet vinni a következő napra..
Budapesti átvétel lehetséges ma és holnap. Akit érdekel sos szóljon..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Na beszéltem a sráccal aki intézi, azt mondta elvileg jövőre nem lehet átvinni, de Ő elégedett ügyfeleket akar és keresne megoldást ha mégis úgy alakulna hogy megmaradna a jegy Annyit mondott, egy a biztos, pénzt vissza nem adnak.. (viszont a többi megoldást nyitva hagyta )
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Minden tiszteletem a tiéd, de:
Ilyeneket ne írj le hogy egyik körbemotorozza a másikat. Ez motorverseny, ahol előzni kell. Csak egy db első helyezett van. Rengeteg versenyzőt előztek már meg az utolsó körben. Akkor akiket megelőztek az utolsó körben nincsen stílusuk? Nevicceljünkmá
A MotoGP-ben induló összes pilóta világklasszis. Név nélkül. Nem kell kiemelni egyiket se. Ha jó motoron ülnek nyernek, ha nem passzol a technika, akkor csak kullognak a sor végén. Lásd a 100x inkábbat.
Ahogy észrevettem, (és ez most kicsit sarkítás) van aki Rossit szereti, és van aki a Motogp-t
Persze általában mindenki leteszi a voksát egy pilóta mellett, de ettől még látni kell hogy a többi pilóta is mekkora ász. Lorenzóról: Látni kell a munkásságát, megbízható teljesítményét, az idei évét úgy tolja mint egy gép aki nem ismer könyörületet. Az eredményei igazolják. Ha megnyeri a vb-t, akkor kétség nem fér hozzá hogy megérdemli..
Rossi előzéseiről amit mondjuk az összes rajongó fel szokott hozni hogy húde Rossi milyen zsírkirály meg stílusos meg hasonló: Annyi előzésről maradsz le amit el se tudsz képzelni. Ha megnézed a hátsó traktust alig mutatják. De azt is bírtam mindig is a közvetítésekben, hogy Rossi előz: húhahú, örömbódóttá, pezsgőbontás, népünnepély, terhes nők megszülnek, szűz nők terhesek lesznek, és minden földi csudijó, üvöltsünk örömünkben!
Más előz: A megelőzte B-t, helyet cseréltek a sorrendben...
Szóval ezzel csak azt mondom túl nagy fenék van kerítve bizonyos pilótáknak, és túl kevés másoknak.
Persze senki érdemeit nem vitatom, de nem is emelném ki mint minden körülmények közötti legjobbnak. Ott van most a Bautista Dovi befutó, Bau nyerte a kettejük csatáját. Akkor most Ő a jobb pilóta? Ha következő futamon Dovi végez Bau előtt akkor ki lesz a jobb? Szóval ezeket a ki a jobb pilóta dolgokat csak szubjektíven lehet kezelni. Persze a sok érem azért valakit jobban igazol, de míg csontra nem ugyanolyan motoron fognak ülni, addig minden ilyen vélemény szubjektív lesz.. Mint pl a motorok összehasonlító tesztje. 5 újságíró összeáll és megnézik nekik melyik motor tetszik jobban, és kikiáltják győztesnek.. Nézz meg youtube-on pár ilyen összehasonlító videót. Pl 1000-es sportmotorokét.. Megsúgom, nem mindig a BMW fog nyerni, sőt..Ahány vidi annyi győztes.. Szóval ezek mind szubjektívek, mint az hogy ki a legjobb pilóta..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #13374 üzenetére
Az azért volt mert a 4 az 1-be rendszer jobb teljesítményleadású, viszont az utcai motorok kinézet kell tartani sbk-ban.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #13379 üzenetére
"Egyébként ez a GSXR a Superstock kategória szabályainak megfelelően készült. Ezért van például az, hogy a 4 az 1-be Bódis kipufogórendszerre fel kellett hegeszteni bal oldalra még egy kipufogó dobot, ami teljesen funkciómentes. Egy árva hang sem jön ki belőle, viszont a szabályoknak csak így felel meg, ugyanis minden Superstock versenymotor külsejének az eredeti szériamotorhoz kell hasonlítania. Azon pedig két kipukkantó díszeleg."
Ez így van a supersportban és a superbike-ban is..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Ez semmi, én a múltkor csövezek haza a 6-os gyorsforgalmin (70 a megendedett), belső sávban kb 90-100-al zúzok, gyorshajtok de belső sáv végig üres, mondom nincs gáz. Erre valamelyik idióta aki vérszemet kapott hogy elmentem mellette gyorsabban, utánam jön, és úgy előz meg a belső sávban kb 150-el, hogy a kezemet súrolta a visszapillantója..
Utána se mentem mert ki tudja,lehet még elkezd kakasoskodni és fellök, ami amúgy is majdnem sikerült, majdnem telibevágott hátulról.. Ja jelzem, nem a sáv szélén mentem, Ő neki a záróvonalon, félig átlógva a szembe sávba kellett előznie, de hát tökös gyerek volt, meg kellett mutatnia ki a jani..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #13417 üzenetére
Még én is elviselnék egy ilyen átalakított cbrt
De sajna ilyet sokat nem fogunk látni mert az új ára annyi mint egy használt 600-as sportmotornak, az ember meg már inkább azt vesz, ha hosszabb távon gondolkodik..
de ez a válság óta megfigyelhető új árképzés már nagyon idegesítő.
egy 50cm3-es normális robogót/motor nem kapsz fél milla alatt, vagy csak alig. 125-ösök 1 milla körül mozognak. 250-esek másfél millába is beleszaladnak.. Mi a rák kerül abba annyiba? Vedd meg a robogót fél milláért, persze ezt mind azért hogy spórolj. Mondjuk spórolsz vele 4 liter/100km üzemanyagot az autóhoz képest. De több mint 30ezer km-et kell beletekerni a robogóba hogy ugyanott legyél mintha nem vettél robogót és az autóval közlekedtél volna, az autóba tankoltad volna a robogó árát.. Hát ez kurvára nem spórolás...
Persze lehet venni használt motort is, a példát csak az új motor árak miatt hoztam fel..
Sajnos elég hülyén működik a gazdaság. Meg maga az egész világ. Meg magyarország
Itt van a gadaság élénkítése. Ahelyett hogy adót csökkentenénk, így több maradna az emberek zsebébe amit relatíve fel tudnak használni vásárlásra, stb-re, ami ugye azt eredményezné hogy felpörögne a gazdaság, ehelyett mindig adót emelünk, hogy ne is maradjon semmi az embereknek amit el tudnának költeni.. Az adóból meg ugye nem jön be annyi. Saját magát dönti dugába a rendszer... Magyarország, én így szeretlek..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz #25954560 #13480 üzenetére
Ez a helyes válasz..
Pár éve volt egy srác, suzuki szalonokból vételi szándékkal próbakörre kérte el a motort, vissza már nem vitte. Volt hogy csak ráült, hogy indítsák már be had hallgassa meg, egy óvatlan pillanatban már el is tépett a motorral..Szóval aki csak úgy oda meri adni próbakörre a motorját..hát nem is tudom...maradjunk a felelőtlen szónál..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #13496 üzenetére
lehet már írtam, de nekem a bátyám esett úgy robogóval védőfelszerelés nélkül hogy 3 hét intenzív lett belőle..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #13515 üzenetére
A tankot csak meg kell kicsit "ködölni" és kész is.. A többi már kicsit nehezebb
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Diablo IV
- Autós topik
- PHP programozás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- sh4d0w: Windows Recall
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen