- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz Oppenheimer #143683 üzenetére
Ezt jó lett volna tudni.,mi került bele. Van a gyárinál rosszabb minőségű alkatrész!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143686 üzenetére
Irtam korabban, hogy ahhoz nem kapsz gyari alkatreszt.
De nem kell tuldramatizalni, nem lesz semmi baj az utangyartottal sem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Oppenheimer #143691 üzenetére
Azért kérdeztem,hogy ne járj úgy mint én. Hogy pár év múlva,elfossa magát a szimering,
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
-Mosquito-
őstag
válasz Oppenheimer #143693 üzenetére
Rugóstag.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143716 üzenetére
Hháááh azért annyira nem vagyok jó. De tudok tippeket adni ha valaki gyorsulni akar.
-
crocy
tag
válasz Oppenheimer #143767 üzenetére
en a ujbudai balesetröl beszelek, ahol a motoros srac ottmaradt. kepek meg az info alapjan kihajtott ele balrol (bebaszva). de a budaörsin szerintem ez csak egy nagyobb lampas keresztezödesnel lehetseges. de akkor meg kerdes kinek volt elsöbbsege es ki mennyivel ment. mind1 tovabb nem talalgatok.
mentösnel meg ok, hogy neki volt elsöbbsege a megkülönböztetö jelzeseivel, de ha latta hogy a volkswagenes indexel es huzodik befele, en nem tettem be volna be közepre a motort. ezzel nem akarok senkit se mosdatni, meg nyilvan az autos volt a vetkes, de a mentös is lehetett volna körültekintöbb -
lumpy92
aktív tag
válasz Oppenheimer #143794 üzenetére
Velencei tónal van Honda Karasna motoros tali, a Vácin a karasna előtt megnéztük a gyülekező motorosokat.
[ Szerkesztve ]
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
neutron23
csendes tag
válasz Oppenheimer #143794 üzenetére
Mondjuk a sok olajlocsolás, meg széna szétszórás miatt nem sokaknak lehet kedve arra menni...
-
Harcipocok84
junior tag
válasz Oppenheimer #143810 üzenetére
Ha kicsit gyengébb lesz akkor az nem baj Elég ideges motor...nem bánom ha nem farol ki alólam a gyengébb gázreakció miatt
-
Mentolka
senior tag
-
vihartigris
őstag
válasz Oppenheimer #143907 üzenetére
Nagyon szép lett az ülés!
Mennyibe került, kivel csináltattad?bármi reciproka a semmi
-
GTVili
tag
válasz Oppenheimer #143912 üzenetére
Kértél mástól is ajánlatot...?
-
GTVili
tag
válasz Oppenheimer #143915 üzenetére
Te tudod... ha van pénz lóvéra...
Elég nagy a szórás az árakban. Ugyanazt a munkát egyik 70-ért, míg a másik 30-ért csinálja.....
-
GTVili
tag
válasz Oppenheimer #143917 üzenetére
Te tudod, de pl a 30 ill. 70 közti különbség már elég jelentős... szerintem.
-
vihartigris
őstag
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #143921 üzenetére
A nem prémiumnak mondott és a prémiumnak mondott is pont ugyan addig fogja kb bírni aktív napi használat mellett...
Tapasztalat, voltunk az elmúlt 8 évben a motorokkal már Tomot-nál is meg maszek kárpitosnál is.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
JoinR
senior tag
válasz Oppenheimer #143912 üzenetére
Az komoly ár. Én is nézegettem, csak hogy 1-2 centivel magasabb legyen. De akkor veszek inkább báránybőrt egy 10-esért.
-
GTVili
tag
válasz Oppenheimer #143943 üzenetére
Látom nem megy az értő olvasás....
-
csongi
veterán
válasz Oppenheimer #143943 üzenetére
Az en szememnek nem illik a motor vilagaba az uj ulesed.
Egy elvegzett munka minosege tobb fele agazik.
A dizajn az egyik. Nah ez nem szokott legtobb esetbe sikerulni.
Az ules onmagaban szep, de az osszkepbe nem illik.
De ha seggemnek elvezet akkor a szemem hatterbe szorul. .
Funkcionalitasa magasabb mint a latvany, es a minosege ertekelheto lesz -
duni84
aktív tag
válasz Oppenheimer #143921 üzenetére
polgárdiban pont igen (tavasszal nekem 40e volt. habár hímzést kifejezetten nem kértem, mert nagyon nem tetszik)
#metszéspontok
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144005 üzenetére
Esélyes hogy közelében nincs ahhoz amit a motorja tud. Nem egy 10+ milliós motort kerülgettem már a szakadt csótány vén gsxr-el. (kis és nagy pályán egyaránt) Pedig annyira én sem vagyok gyors (sőt).
Persze vannak kivételek. Talma pl elég jól megy az M-es BMW-vel
-
vlevi
nagyúr
válasz Oppenheimer #144005 üzenetére
"egy M1000 RR-el elégedettlen és lecseréli"
Valamelyik speedzonban volt egy beszélgetés a KTM-es sráccal (göbi), és ő mondta, találkozott olyannal, aki szerint neki a ... valahanyas exc enduró kevés. Megnézték a telemetriát, és talán egyszer húzott neki félgázt, de inkább negyedetEnnyierővel én is lecserélhetném a Tracer900-at egy MT10-re, csak azért, mert kakucson nem úgy gyorsul... Ja, hát kérem, aki egyszer berakja harmadik sebességbe, a kipörgésgátlót meg hülyebiztos módba, és 20 percig úgymarad, és úgy próbál kifordulni a célegyenesre, annak tényleg nem fog úgy húzni, mint aki 1-2 tiltáson, TC OFF csinálja végig a pályát. De én úgy is nagyon élveztem.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144018 üzenetére
Lehet hogy nem. Voltam legutóbb, és a beigért "nagyon gyors csoport"-ból nem lett semmi. Persze most is van ígéret hogy lesz, de múltkor is amikor végül rákérdeztem mi a nagyon gyors csoport, akkor a válasz "52 alatt" volt. Az egész kb olyan volt mint egy sima hétköznapi átlag pályanap. Tömeg nem volt, de time attackozni ugyanúgy nem tudtam normálisan mert a gyors csoport is lassú volt. Bár most már annyira nem is erőltetem a time attackozást, az idei köridő terveket megfutottam már.
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144022 üzenetére
Nem volt rossz amúgy, tudtunk jót motorozni, de amiért kivettem azt a napot szabinak, arra nem volt alkalmas ez a rendezvény. Az kellett volna, hogy több velem hasonló tempójú emberrel tudjak menni, de ez nem jött össze.
Neked hibátlan lesz. Egy tipp 4-6ig már mindenki fáradt lesz, késő délután lehet üresebb pályán menni
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #144051 üzenetére
Injektor szinkron? Marmint karbi szinkronra gondolsz? Injektort szerintem nem szokás piszkalni.
Szelephezag ellenorzest javaslom, nekem a hondan 24e km alatt elmaszott a hezag elegge.
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144051 üzenetére
Nem az a kérdés hogy jól karban volt e tartva, vagy hogy szerették-e. Hanem hogy mennyit és mekkorákat estek vele. Ez utóbbi témában általános a sunnyogás amikor a motor eladásra kerül.
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144055 üzenetére
Én is nagyon szeretem a gsxr-t! Imádom. Ha egyszer talán eladom be is vallok majd 4-5 esést a 15ből
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144054 üzenetére
Nem tisztitjak az injektort es nem igy hivjak a szinkront. Ellenorizni akkor fogjak a befecs rendszert, ha barmilyen jele van, h rossz. Ha ezeket, amit gondolsz, megcsinalnak, 3-4 ora ki lenne neked szamlazva a semmire. Aminek te is nagyon orulnel.
Jobb lenne pedig melyebben belemenni, mert nem pontosan erted, h mirol is beszelsz, es felreerted az ehhez kapcsolodo hsz eket: azt gondolod, h az injektorszinkron nem javasolt. Vagy uldozve van.
Nem ez van uldozve. hanem a "szakemberek" eloadasmodja, ahogy ezt kommunikaljak injektor- karbiszinkronkent, a mukodesre gyakorolt hatasat hogyan hatarozzak meg, es hogyan generalnak ra igenyt. A vilagon ennyi fojtoszelepszinkront nem csinalnak, mint mo-on. Mivel kis penzbefektetesbol veszel egy piezoelektronikus vakuummerot, amit ossze tudsz kotni egy laptoppal, es mutogatod az ugyfelednek, hogy odanezz, milyen szar az egyik hengernel ez a kepernyon piros szinu szegmens, nade jovok egy csavarhuzoval es most figyelj, beszarsz. Megjavitottam!
Zold lett a szegmens mindenhol. Harmincezer lesz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Oppenheimer #144062 üzenetére
Szerintem nem autó, valami nagyobb....
Motor helyett lesz, vagy megcsináltatja, legalább sérülés nem történt. -
Debilon
addikt
válasz Oppenheimer #144067 üzenetére
attól még simán elütnek maximum mindenki nézi majd
inkább normálisan figyelve kell, a duda semmit sem, ér a megkülönböztetős jármű elé is simán kijönnek, pedig az hangosabb mint bármilyen duda
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #144067 üzenetére
Piros lámpánál enyhe lejtőn kb 3 métert gurult rám az előttem lévő, miközben nyomta a dudát.
Sajnos ami működne, az törvénytelen.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144062 üzenetére
Na haver lebukott, itt bizony ő volt a hunyó [link] Nekem nem így mesélte
Szegény kivan, még a híradóba is berakták a balfaszkodásátMázlista nem lett semmi baja senkinek. Biztosítók majd fizetnek, az internet népe meg csámcsoghat megint a szabálytalan motorosokon. (itt épp jogosan)
[ Szerkesztve ]
-
lumpy92
aktív tag
válasz Oppenheimer #144153 üzenetére
Itthonról egy útvonalat ha megosztanál némi kommentel, azt megköszönném. Mi hó vége felé indulnánk arrafelé.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
veterán
válasz Oppenheimer #144153 üzenetére
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
d@vee
őstag
válasz Oppenheimer #144319 üzenetére
Érdekes. Megmostam a mocit délután, látszik hol van lekopva a cucc róla. Megmaradt a nedvesség egy darabig ahol már le van kopva, de két oldalt egy centis csíkban azonnal lepergett róla.
Ja
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144428 üzenetére
Jelenleg 38 fok van kakucson, az is csoda hogy nem szédültél le a motorról nemhogy még fejlődj
-
bardi
aktív tag
válasz Oppenheimer #144428 üzenetére
Ott adnak valami eszközt, amivel mérik az idődet, vagy saját eszköz kell hozzá?
'92 Honda VFR 750
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144435 üzenetére
Megnéztem a délelőtti fotóidat a lábtartó a kanyarokban 10 centire van a földtől. A lábtartód olyan 45 foknál kéne leérjen. Az meg hogy esetleg néha a 13ból 1 kanyar közepén leér egy pillanatra, attól még az összes többi kanyarba befele/kifele még mehetsz tempósabban.
Másik hogy úgy ülsz a motoron mint egy lovon (középen). Ha nincs elég szabadmagasság, ki kell ülni. Egy srác jár ki olyan motorral mint a tied és kb 50eket megy (utcai gumival persze). Szóval ne fogd a motorra, bőven van ebben még. Gyakorlás és gyakorlás. Menni fog, de a munkát bele kell rakni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144439 üzenetére
Majd megszokod hogy leér Llekopik a vége, és később ér le.
Középsztender nem ér le?
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144443 üzenetére
Lényeg hogy motorod és a gumid simán tudja ezt is. Majd gyakorolsz sokat, és nem fogsz beszarni lapra dönteni a motort.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144527 üzenetére
Az injektorokat hogyan nezte meg?
Sztm ne keverjuk a finnyaskodast a tapasztalatlansaggal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144532 üzenetére
Nem a szerelore irtam, hanem a te reakciodra, hogy a hiba, amin lamentalunk, az vkinek a finnyaskodasa.
Az injektorokat hogyan lehet ellenorizni? Kiszereled, berakod egy erre kialakitott injektor tesztelobe, megnezed hogy milyen a szoraskepe, mekkora elteres van szallitasi teljesitmenyben, visszaszereled.
Valahogynaz az erzesem, nem ez tortent.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144536 üzenetére
Az elso reszet nem ertem a hsznek, de ne ezzel foglalkozzunk.
Ertem. megint osszekevertuk a szinkront es az injektort, bar a multkor magyaraztam el, mi a kulonbseg a ketto kozott. Az injektor nem volt ellenorizve. A fojtoszelepszinkron lett beallitva.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
forest_ns
tag
válasz Oppenheimer #144754 üzenetére
-
static00
csendes tag
válasz Oppenheimer #144754 üzenetére
[link]
Horvát D8 lesz az!Kedvet kaptam hozzá, nincs közel, de túl messze sem, 3-4-5 nap alatt sokat lehetne menni.
[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz Oppenheimer #144754 üzenetére
Horvátország, Jadranska Magistrala.
Országhatártól Karlovacig autópályán mentem, utána pedig: [link]
Szombati nap: [link] a kép az A pontnál készült.
Hazafelé: [link], aztán onnan pályán az országhatárig.
Senj feletti szerpentin nem egy nagy kaland, ellenben a Karlobag feletti igen jó.
Maga a D8 Senj-tőle felfelé egynek jó, de lefelé sokkal izgibb. Viszont Rijeka és Bosiljevo közt az 501-es és a 3-as út megint csak egészen jóféle (különösen a Delnice-Rijeka szakasz).
Nem vagyok egy nagy kanyarzsonglőr továbbra sem, de valahogy ezekbe a kanyarokba sokkal bátrabban megyek be, mert nem kell attól félni, hogy random helyen bucka, felmarás vagy gödör lesz előtted az ív közepén...Ha valaki először menne, most friss tapasztalatok alapján azt mondanám, hogy Senj-nél le kell menni a tengerhez, aztán irány lefelé, amíg az idő engedi. Senj-Karlobag rész is jó, de Karlobag után nagyon élveztem, szinte a vízparton megy az út. Aki jobban bírja az autopályát, akár messzebb is mehet rajta, de a 690-el ez is sok volt Sajnos csak ez a 3 napom volt, maradtam volna még, hibátlan körülmények voltak most hála égnek. 972 km lett így is a vége, az ilyen egy délutános, meg 5-6 órás motorozások után ez se volt kevés De legalább van miért menni jövőre is.
Nagyon sok motoros volt amúgy. Ott is szinte ciki már, ha nem Nagy BMW-vel vagy Multistrada-val mész. V-Strom volt még sok, meg a Pan European és a különböző Harley-k tünetek fel. Volt több magyar csorda (értsd: 15-20-30 motoros), gondolom vezetett túrákkal. Hát nekik még a köszönés se mindig ment, amikor megálltunk ugyanott...
pepucs
Nagyon kell nézni az időjárást, mert arrafelé ha beindul a Bora szél, az tud csúnya lenni...[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #145120 üzenetére
Nem, sokszor láttam Röszkénél.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Oppenheimer #145120 üzenetére
Sokan csinaljak, en is ezt tennem, bar en a trogerek koze sorolom magamat ilyen szempontbol
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
crocy
tag
válasz Oppenheimer #145120 üzenetére
kresz szerint nem teheted meg.
az mas kerdes, hogy nyaron kint 35 fokban ez nem varhato el motoron ülve, mig a többiek ülnek a klimas kocsiban.dodor elvtars amugy epp pont emlegette, hogy a következö szezonban lehet indit egy mozgalmat a kreszmodositert.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest