- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen notebookot vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Megjelentek a 9000-es Ryzenek árai
- Milyen TV-t vegyek?
- Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
Hirdetés
-
Ultrakompakt mini PC az MSI ipari divíziójától
ph A tenyerünkben kényelmesen elférő, 6 wattos CPU-val érkező modell kisebb irodákba vagy reklámfelületek vezérléséhez lehet alternatíva.
-
2021 - Űrodüsszeia: régi chippel futott be egy új Oppo
ma Talán Európába is eljut a 120 Hz-es FHD AMOLED panellel szerelt masina.
-
Már javában pörög a Summer Games Done Quick 2024
gp Egész héten speedrunokat nézhetunk, miközben adományozhatunk egy jó célért.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én más ok miatt, de szintén csak oldaltáskát vagy dobozt fogok venni a leendő gépemre: a rossz derekam miatt olyan vagyok mint egy reumás csiga, egy magasra szerelt hátsó doboztól egyszerűen nem tudok felszállni a motorra...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Urak! Egy teljesen elméleti jellegű kérdés, kicsit ideje korán (még jogsim sincs, nem hogy rendes motorom).
Mivel mindegyik kinézett típusra ugyanaz a méret szükséges, így előzetesen kérdezném, hogy kizárólag hosszú utakat, nyugis tempójú túrázást figyelembe véve (télen is!) melyikre adnátok a voksotokat a 3 akciós páros közül, és miért? [link] Előzetes költségbecslést végzek.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem úgy értettem, hanem szerkesztek egy listát, ha majd a kinézett motoron pl. gumiszettet kell cserélni, akkor ezt érdemes, ebből a boltból ennyiért. Ugyanez láncszettre, egyéb kopó-fogyókra. Afféle költségbecslés, na. (Megtetszik egy konkrét, gép, de ezt is, meg ezt is cserélni kell rajta, belenézek a listába, ez ennyibe fáj: ennyi pénzem nincs, hagyjuk a fenébe, vagy próbáljunk alkudni belőle belőle.) A három gumimárka kvázi "egy árban van", tehát nem ez volt a kérdés lényege, hanem hogy melyik a jobb "ugyanannyiért".
(#53755) Mosquito34: Indexen a Grafománból kiutáltak a srácok, én meg hirtelen felindulásból töröltem a több mint 10 éves regisztrációmat. Szóval ott biztosan nem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #53759 üzenetére
Abban a tévhitben voltam, hogy ezek a konkrét típusok ismert, bevált (vagy éppen be nem vált) gumik, így némi konkrét felhasználói ismeretet valaki tud adni. GS500 / ER5 továbbra is, a többi variáns már kilőve.
(#53761) Archer: köszi szépen!
szerk: szóval a lényeg az lenne, hogy 110/70-17 és 130/70-17 méretű párosban mi a legolcsóbb, de már "biztonságosnak tartott", tartós, bevált, ajánlott gumi kizárólag túrázáshoz. Tehát a hidegben, esőben jó tapadás fékezéskor számomra többet nyom a latban, mint a száraz úton elérhető "kanyarsebesség".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53764 üzenetére
Árban szinte teljesen egyformák, de nem tudom hogy "nekem" melyik mintázatú lenne a jó? Ennyire nem értek a gumikhoz. Most a Csótányon Metzeler ME 22 / ME 77 páros van, de az nedves úton kb. életveszélyes.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sziada5925 #53774 üzenetére
Milyen motoron? Mert a Kawa ER5 a tesztek szerint "magától" is szitál, mindegy milyen gumival:[link] ; [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Érdekes, hogy ebben az enyhe téli időjárásban mennyire akciózzák a markolatfűtést.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DonThomasino #53807 üzenetére
Mert rossz helyen veszed: parancsolj!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz StoneBridge #53862 üzenetére
Jobbulást!
Más: végre az életben egyszer nekem is szerencsém van, pár oldallal feljebb szidtam a Shox nadrágomat.
Szóval nejem itthon van szabin, ilyenkor néha eljárogat a turikba, mert hogy 15 éve onnan öltözködünk.
Szóval mivel lepett meg ma a drága jó asszonyom?! Hozott egy vadonatúj, soha senki által nem használt selyem bélésű Dainese cordura nadrágot, hiperszuper kemény protektorokkal, természetesen a termobélésével együtt. Mit gondoltok mennyiért? 5.000,- (ötezerért)
Egyetlen szépséghibája (a Shox is ilyen volt sajnos), hogy én 52-es vagyok, ez meg 54-es méretű, szóval picit slampos, de majd ezt is megszokom idővel.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ludsimon #53865 üzenetére
Kalocsa, Búzapiac tér 8. Egy nagyon lepukkant hely, nagyon ócska áruval (vegyes használtcikk, ruha kevés, nem is értenek hozzá), de néha mindenben (műszaki, bútor, ruházat) is felbukkannak nála igazi gyöngyszemek, fillérekért. Ezért járunk oda (is).
szerk: ja, és ha "nem jó rám", ma este 5-ig, zárásig visszaviheti!
Egyébként pontosan ilyen, csak új, még a gyári nájlonjában volt: [link]
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53936 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #53957 üzenetére
Gyanítom, hogy ennek tényleg a nehéz terep a lételeme, ellentétben az "operett-enduró"-val. Az túramotor.
Mit kapok ezért a Szúnyogtól...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #53963 üzenetére
Holnap hosszú útra indulok kora reggel: irány Debrecen, ott össze szedem a "kispályás", 125-ös barátaimat, alvás anyámnál, vasárnap hajnalban meg irány egy hét Székelyföld, ha az égiek is úgy akarják.
(#53973) V.Stryker: 31-32 éve még fősulisként próbálkoztunk páran (én például Trabival) a ralizással (Haladás Se, Debrecen-Józsa). Bennünket akkor arra oktattak, hogy bármit, csak a frontális ütközést ne! Borítsd az árokba a kocsit, csússzon az oldalán, csak szemből ne menj neki senkinek és semminek soha, így jobb eséllyel túlélheted az ütközést. Mondjuk az akkori kocsikban (Lada, Skoda, Trabi) ugye nem volt légzsák, meg méretezett gyűrődőzóna, szóval nem biztos, hogy ma is megállná a helyét az intelem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #53977 üzenetére
Köszi szépen!
Úgy döntöttem, hogy motorozni "akármivel" is jobb, mint egy újabb motort birtokolni (és itthon nézegetni, jogsi és pénz híján), így az egész "nagymotor projektet" szezon végére / utánra száműztem. A meglévő pénz egy részén meg elmegyek csavarogni a többiekkel.
szerk: bízom benne, hogy szezon végére az árak is lejjebb mennek kicsit, esetleg nekem is picit több pénzem lesz, és így valami normális vételt sikerülne összehozni. Mondjuk a Csótányért (ha egyáltalán kibírja a túrát ilyen viseltes motorral) biztos kevesebbet fogok kapni.
szerk2: a következő forgalmi órám (eddig még csakmindössze a 3.) meg aug.4-én lesz, és még mindig nem kaptam vizsgaidőpontot. Szóval nyúlik ez, mint a rétestészta...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Hülyeséget mondtam, mert ugye bukócsövezett kocsikról volt szó akkor, és az mindenünnen védett (még fejtetőn is), csak szemből nem. Jogos a 2 pont.
(#53981) canniball: meg olcsó benzint és szűk 3,14-nákat.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Hú tényleg, félig szakmai kérdés: teljesen zárt, szellőző likak nélküli cordura göncömben hogy van nagyobb esélyem "túlélni" a kb 5 órás menetet (nagyon rosszul viselem a kánikulát egyébként is viseltes egészségi állapotom miatt), ha veszek Lidl-es aláöltözőt hozzá, vagy ha csupaszon húzom magamra? Szerintetek?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, újra itthon!
Lógó belű, olajzabáló, kompresszióhiányos Csótányommal több, mint 2200km-t sikerült megtennem 8 nap alatt Erdély útjain, különösebb baj nélkül. Oda felé a legelső szerpentinen iszonyúan elkezdett melegedni a blokk (konkrétan füstölt a gyári hőálló festés a szelepdeknin), de a súbertűk feljebb húzása megoldotta a problémát. Mondjuk a fogyasztásom - végig nyélgázon, a srácok nem voltak tekintettel rám - a szokott 2,7-2,8 helyett így 3,1-3,2 liter/100km lett. A vitt egy liter olajat szépen megkajálta viszont....
Ezen kívül "apróbb" gondok színesítették csak az utat: mindkét csizmám talpa teljesen levált, az utolsó 4 napot leukoplaszttal körül pólyázva tettem meg. Ja, meg egy 90-nel abszolvált 20 centi mély kátyú óta van egy szép nagy nyolcas az első kerekemben. Elbambultam, már nem tudtam kikerülni.
A motor gyönyörűen bírta, egyet nem tüsszentett, minden elismerésem az övé, (én viszont halálosan fáradt vagyok).
Persunak: "Mer' ez Honda!"
szerk: valami kimaradt a történésekből: ma, tehát már Magyarországon, (egész pontosan Szentkirály mellett) sikerült kb. 85-ös tempóval egy szép nagy madarat (talán búbos banka lehetett: vadgalamb méretű, barna tollazattal, fehér farokkal) bukósisak-plexivel elcsapni, úgy, hogy az ölembe esett, és csak onnan a földre. Szegény azonnal kimúlt, nekem meg rohadtul fáj a nyakam, de a plexi nem tört szerencsére.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DonThomasino #54326 üzenetére
Még nem, de szeretnék, ha meg lesz a GS-em: annyit tudok a dologról, hogy alul a jeladót ("üresjelző kapcsoló") is ki kell cserélni hozzá olyanra, amiben az összes érintkező szegmens benne van. Valami más Suzuki motorét kell bele tenni, de hirtelen nem jut eszembe melyik passzol egy az egyben....)
szerk: Sportmotoron, a GS500 topikban olvastam nem is olyan régen.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DonThomasino #54328 üzenetére
Mivel mechanikus km-órája van, így nem tudsz sebességjelet levenni sehogyan. Ezért a "szokásos" megoldások nem működnek, csak a kapcsolós.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DonThomasino #54330 üzenetére
Semennyire: amit linkeltél, annak az 5. oldalán van egy kép. Kívülről hozzáférhető, mindössze 2 csavar.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DonThomasino #54332 üzenetére
Csak képről "ismerem" (szezon végén-után lesz motorom, addig csak információkat gyűjtök), de szerintem kb. 100%.
szerk: ugyanaz a cikkszám szerepel a linkelt pdf-ben is.
37720-45100[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #54334 üzenetére
Ilyet nem tennék sohasem.
Aprópénzért ugyan, de el szeretném adni valakinek, akinek van hozzá ingerenciája bíbelődni (leírva az összes hibáit). Sajnos kell az ára az "új" vashoz, anélkül nem tudok venni semmit sem.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #54336 üzenetére
A Te helyedben én is beleönteném a Te motorodba. Ha a leendő új tulajnak lesz kedve vele kísérletezni, akkor az az ő dolga. Leápolom, olajat és szűrőket cserélek (mert van még bőven itthon, adok is a motorhoz), és meghirdetem, a hibáit nem letagadva úgy, hogy "ezért ennyi, és nem 100k-val több". Kb.150k körül szeretnék kapni érte kézhez. A leglefosottab "postásyamaha" is ennyiért megy, semmivel sem jobb állapotban, sőt!
Tulajdonképpen egy első gumi, egy gyűrűzés és egy (két) karbijavítás / karbicsere kell.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #54340 üzenetére
Na én ebben a "bajt nem fog csinálni"-ban nem hiszek. Pláne ha sikerül(ne) valami hamisítvány löttyöt szerezni. Arra gondoltam, ha a leendő tulaj csak alkalmi gurulgatásra használja (évi 1-2 ezer km), akkor gyűrűzés nélkül (fúrás nem játszik, mert nem létezik túlméretes dugattyú, más meg semmi nem jó bele) még akár évekig elgurulgathat vele, ha rendszeresen töltögeti bele az olajat. Első gumi az persze azonnal cserés.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Bocs hogy belevau, egy kis saját tapasztalat: szintén szemüveges vagyok, 20 éve fényre sötétedő üvegem van. Bukó alatt sz*rt sem ér, mert a sima plexi is kiszűri az UV-fényt, amitől a szemüvegnek sötétednie kellene. A mostani (olcsó, Kappa KV4 Jade) sisakomban szerencsére van lehajtható beépített "napszemüveg", ráadásul a rendes szemüveg viselését sem gátolja. Ez nagyban függhet a bukó kialakításától és az ember fejformájától, így csak a személyes próba lehet a megoldás (ami nélkül amúgy is necces sisakot venni). Szerintem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem arra gondoltam, hanem a CBR valahogy olyan kelletlenül veszi a fordulatot, az enyém meg "szeret forogni". (Nem is lehet vele máshogy motorozni, mert a nyomatékcsúcs és a max fordulat szinte egybe esnek, alatta meg a nagy semmi, szóval muszáj pörgetnem ész nélkül, ha haladni is akarok)
(#54367) HSM: Csótány szárazon 114 kg, olajjal-benzinnel 124. Én meg 85 körül...
szerk2: tuti, mert 95 körül vége van, mint a botnak...
szerk3: sőt a láncáttételem is rövidebb, mert a gyárival az 5. fokozat csak sík úton sebesség megtartására volt alkalmas, másra nem.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz baboss #54371 üzenetére
Igazán nincs mit.
(Én igyekszem kimászni belőle azonnal, és nem belemenni újra, inkább a döcögős szélen megyek mintsem a nyomvályúban. De ez én vagyok. A hosszirányban felmart izén sem vagyok hajlandó motorozni, mert eltaknyolnék seperc alatt.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #54375 üzenetére
Az YBR-t tudom milyen kelletlen (azon tanultam anno), de a CBR-ről azt gondoltam, hogy nem csak a műanyag idomok meg a Repsol-festés miatt sportos, hanem van benne legalább egy picike boogie-faktor mutatóba. Ezért is csalódtam.
(Az enyémet a kanyargós szerpentineken le-fel egyaránt "jó érzés" "szétgyilkolni", még így megfáradtan is maximálisan partner benne a kis gép. Qrva sokat kell a váltón szteppelni, de megéri! Ehhez képest meglepő a szoftcsopper kaszni, meg a rosszindulatú (de szétüthetetlen9 futómű)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #54384 üzenetére
Nem is a jobban gyorsulás, csak annak az érzete. Amolyan boogie-faktor - ahogy Te mondtad - addig, amíg le nem nézel a km-órára. A mostani erdélyi gurigán a kisVara (XL125V) ment elöl, ő a szerpentineket 3-4 ben abszolválta, úgy percenkénti váltásokkal. Én meg 2-5 között minden, 2 másodpercenkénti szteppeléssel. Néha 100m-re lemaradtam tőle, néha meg röhögve megelőztem, ha jól kaptam el a ritmust. Ő unta a kanyargászást, én minden pillanatát élveztem, ugyanakkora (nagyon csekély) átlagsebesség mellett.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #54385 üzenetére
"... Kényelemről vitatkozni baromság, ahágy motor annyi féle üléspozíció..."
Ez így igaz: nekem kinézetre a csopperek jöttek be , de miután felülhettem a Keeway Supershadow 250-re, és nagy álmomra, egy Virago535-re, úgy döntöttem, hogy soha a büdös életben nem veszek csoppert: a gerincporcsérvemmel 5 percig nem tudnék megmaradni abban a testhelyzetben (pont a legrosszabb helyen terhelődik a gerincem). Így esett ki a Hyosung GV250 Aquila is. (Pedig az nekem elég volna a 27-29 LE-jével, ráadásul pörgős mint állat, lehet kenni a száját, anélkül hogy megszegnéd a KRESZ-t.
(#54387) persuader: nekem ülés szempontjából sem a hasalós, sem az előretolt lábtartós (csopper) nem válik be, csak a klasszikus naked. Magas kormány, de alattam legyen a lábam, nem előttem. Nagyon jó ülni a (z újabb. túrakormányos) GS-en is, az SV-n is, meg a tanuló motor Gladiuson is, bár nem gondoltam volna. A Csótányomban is az a jó, hogy nincs túlzottan előre tolva a lábtartója, a látványos "ökörszarvas" kormányt meg nem véletlenül cseréltem le egy ETZ-re a télen.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #54408 üzenetére
Én is egy "átlagnál sz@rabb" autós navit használtam sokáig, de tavaly Erdélyben ronggyá ázott és megdeglett. Azóta csak egy Lumia 520DS telefon, de legalább vízálló tokban. Ha rásüt a nap, akkor semennyire nem látszik maximális fényerőn sem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #54441 üzenetére
Sz*ré'-h*gyé' nálunk is kínálnak hasonló gépeket: [link] , bár ez sokkal szelídebb.
szerk: a múltkori 18 milliósnak lett új gazdája, legalábbis levették a HaHu-ról. Az magasabb volt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz pityaa23 #54449 üzenetére
Itt, vidéken még rosszabb a helyzet: május elején iratkoztam be tanfolyamra 2 éven túli A1-gyel, és még csak ma este lesz a 3. forgalmi órám (összesen 5+5 órát kell vezessek). Mikor lesz ebből jogsi?!
Na ezért napoltam el a motorcserét, és mentem el inkább a haverjaimmal a kicsi nyergében túrázni. Nehogy már egy teljes szezont kihagyjak egy vacak papír miatt. Motorozni (bármivel) jobb, mint motort birtokolni, és itthon nézegetni. Most persze még kevesebb lett a pénzem, de seráfütty. Majd szezon után hátha az árak is lehjjebb csorognak egy kicsit.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #54455 üzenetére
Itt sem az oktatóval van a fő gond (bár ő is volt tíz nap szabin, meg utána én is egy bő hétig), hanem a vizsgáztatással: Kecskemétről jár 2 hetente egy idős fószer autósokat-motorosokat-traktorosokat vizsgáztatni, így nehéz időpontot kapni, hetekre előre le kell kötni.
szerk: beletörődtem, már nem is idegesít. Előbb a kicsit úgyis el kell adni, hogy másikat tudjak venni. Az meg nem lesz egyszerű szerintem...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #54460 üzenetére
Most jöttem haza motoros okításból. Következő foglalkozás (a 4.forgalmi óra) augusztus 15-én (!!!), a vizsga meg 24-én. Eddig ráadásul mindig egyedül voltam, a vizsgán meg egy motoros csajt is kerülgetni kell...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gyúrósok ide!
- Öt színben érkezik a Samsung fekete báránya
- Kerékpársportok
- Bundle topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen