- OLED TV topic
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- TCL LCD és LED TV-k
- Bemutatta 2 Tb-es 3D QLC NAND chipjeit a Kioxia
- Androidos fejegységek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beyond Good & Evil – 20th Anniversary Edition teszt
gp Egy tisztességesen felújított és néhány kellemes újdonságot tartalmazó kiadással ünnepli a Ubisoft a kultklasszikus huszadik évfordulóját.
-
Mindennapi CMF Phone 1 információmorzsánkat add meg nékünk ma
ma A Carl Pei márkáira jellemző elánnal csöpögteti a CMF by Nothing az infókat a július 8-án bemutatkozó Phone 1-ről.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
Bogyó bá' #53976 üzenetére
Nekem azért erős fenntartásaim vannak ezzel.. Frontális ütközésnél, ha egyforma a két autó mozgási energiája, akkor frontálisan puff, és ott ahol vannak megállnak. Gyűrődő zóna ide vagy oda, igencsak rövid úton fékeződik nullára mindkét jármű. Nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez jobb, mint egy épphogy kocsiszélét elkapós móka némi pörgéssel, pláne, hogy ott van esély ugye megúszni, és az árokban lefékeződni, ami szintén nem túl barátságos, de nagyságrendekkel jobb. Persze, ha oldalról csapódik be az gázos, de a frontális is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen