Hirdetés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Horvi
őstag
Nagyon jól néz ki a mocid Elgondolkodtató amúgy mindkét idom bár az első ekeidom beszerzése még ebayről is macerás ahogy láttam mert elég drága. A hátsó sárhányón meg nem tudom, hogy milyen kellene színben. Legyen olyan mint a motor színe vagy ilyen karbonos beütése legyen mint amilyen a tieden van. Nehéz kérdések ezek
Hello darkness, my old friend...
-
FIREBLADE78
addikt
Azt hittem meghalok mire reggel 8 óra lesz. Alig tudtam beszélni stb. Eredmény még nincs. Holnap benézek érte. Csaj aki csinálta azt mondta,hogy nem veszik el elvileg a jogsit,mert csak a rohamosoknak szokták. Habár ha el is vennék tuti járnék pályázni
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Horvi
őstag
Köszi a megerősítést csak az oldalból annyira nem volt egyértelmű a dolog mert mindenhol ezt a gokart dolgot tolják motorost meg mintha nem is említenének.
Igazából térdvédőm meg kesztyűm van meg egy ilyen csizmám illetve rendes bőrkabát is van csak a nadrág volt leginkább kérdéses.
Hello darkness, my old friend...
-
félisten
Heehh azt hiszed nem forgalom meg? Tök mind1 a fordulat. Akárhogy játszol kis sebességet kis rángatással tart, de ezekkel mind tisztában voltam, még sok egyéb dologgal. Persze nem mindegyik ilyen. Videón én pontosan tudom mikor ilyen, de olyan apró hogy ott nem jön át, érzed.
Ennek az a jó ha tempót megy. 80 mint írtam már kellemes.
Na engem ez eddig érdekelt.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Burt1793
veterán
300-as robogóval járok Budapesten, jóval gyorsabban, sorba sose állok be szinte (furcsa is volt tboldi videóján azt látni, hogy van hely a kocsik mellett, de ő megáll mögöttük, bár azért a motor más, mint a robogó), már ez a 27 lóerő is elég arra, hogy a szabályokat bőven megsértsd, egyedül autópályán kevés, valós 140-nél plexi nélkül se tud többet. Viszont 60-70-ig megy rendesen.
-
tboldi
nagyúr
Pedig "csak" 6 év van közöttünk.
A videón egy picit visszafogottabb voltam, lévén, hogy február volt és hideg, a gumi sem úgy tapadt. Néha előfordul, hogy kihúzatom egyenes és forgalommentes szakaszokon, de alapvetően inkább az a krúzolgatós fajta vagyok. Nem mondom, hogy nem vágyom a nagyobb teljesítményre, de nekem igazából elég, ha a Mo.-i sebességhatárokat megfutja, és erre tényleg elég az 50 paci. Szerintem olyan 80-100 LE (és kb. ugyanennyi nyomaték ) között már maradéktalanul elégedett lennék. De azért egy GSX-S1000-nek nem mondanék nemet.
Anyum valójában nem is magam miatt félt, hanem leginkább másoktól, és ez a baleset után csak erősödött. Csak az is benne van, hogy az erősebb motor csábít a huligánkodásra. Annak viszont örül, hogy nem hagyott olyan mély nyomokat bennem a történet.
Igazából nem akar beleszólni, hiszen felnőtt ember vagyok, el tudom dönteni, hogy mit szeretnék. Megtiltani sem tilthatja meg, hogy erre költsem a leendő kártérítést. És különben sem lenne hiteles, hiszen a hőskorban motoroztak a szüleim is mindenfelé egy 125-ös ETZ-vel, amit apum újonnan vett '86-ban. Sajnos '92-ben el kellet adnia az építkezés miatt, különben megtartotta volna.szerk.: Múltkor írtam, hogy lesz tréning itt Móváron, ami közben eltolódott egy héttel. Hívott az oktatóm, hogy lenne-e kedvem részt venni az ő Hornetjével, ha már az enyém egy bazi nagy levélnehezék. Igent mondtam, úgyhogy szombaton ott leszek. Biztos vagyok benne, hogy nem olvassa ezt a fórumot, de ezúton is szeretném előre megköszönni neki a lehetőséget!
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Kroni1
veterán
Én is a robogót tartom hasznosnak, kényelmes ha városban cirkál az ember és nem kell váltogatni, kuplungolni, és jól elfér az autók közt is.
Én régebben robogóztam, de mióta ellopták csak bringázok.. Múltkor láttam egy KTM elektromos bringát, pirosnál úgy kilőtt mint állat! Nagyon tetszett, aki sokat teker én nincs annyira toppon vagy nem szeretne leizzadni annyira mire melóba ér annak sztem nagy buli lehet, de gondolom az árát is megkérik rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
Nem, sajnos... Mióta "vidéki nettel" vagyok (x < 15 mbit) én is baromi lassúnak érzem. Amíg Pesten laktam 100+ mbit-es netekkel, addig nagyon élveztem használni. Viszont annyi mindenen erre van bekötve (kezdve rengeteg PH-s linkelésemmel), hogy már csak ezért nem váltok.
-
canniball
nagyúr
Zsebtompítóra nem hiszem hogy megadják a műszakit.
baboss!
"Ennyire bamba legyen valaki"? Hány olyan balesetről olvasni, hogy kifordulnak a motoros elé...? Olyan is volt, hogy ex-gépjármű oktató (!) nyilatkozta, hogy látta a szembe jövő motorost de valamiért mégis úgy gondolta bekanyarodik előtte balra és így sikerült kórházba küldenie. Ezek után mire számítson az ember ha szőke nő, nyugdíjas, a már említett kalapos, trécselő tini csajok vagy hétvégi sofőr ül a volánnál (minden esetben tisztelet a kivételnek)...?
És ahogy a többiek is írták te is hunyó voltál, ilyen szituban inkább ne indulj el, vagy legalább előre készülj fel a hasonló esetekre!Feree13!
A tábla és a záróvonal úgy rémlik minden esetben együtt jár; vagy tévednék?kisninja!
Ahogy már elhangzott: úgy közlekedj, mintha mindenki rád vadászna. Durva de ez van. Az összefoglalóban pedig van egy link a Motorozz ésszel c. kiadványhoz, érdemes olvasgatni (azt is).https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
ath
senior tag
azt nem mondtam, hogy nézni rossz, ezért is linkeltem
holnap pest felől csopakra kellene mennem. a bakonyban még nem nagyon voltam, van arrafelé olyan útvonal, amerre érdemes lenne mennem?
zokni: én nem értem ezt a kérdést. sima tecsós f&f basic hosszú szárú teljesen jó nekem, párszáz forintért..
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
Az enyém nagy, de lapos (tehát magasra nem tudom pakolni őket) és a táska aljában is vannak mágnesek, nem csak a "fülében".
bogyo!
Úgy tűnik marad az a megoldás, hogy telefon és forgalmi, benne kártya és kp. a zsebben. Csak kényelmesebb lett volna a táskában tartani őket...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
félisten
Nekem ugyan ezt mondták, a fejest bármikor de a naked nincs. Hasonlóak, de pl tudom, hogy a trace kicsit finomabbra van hangolva harapósság terén (elektronika) és totál más lehet vele menni. Márpedig engem az érdekel milyen rajta ülni, hogyan kanyarodik és mégis milyen motorikusan valójában. Azért, hogy közelítőleg a blokk harapósságát megnézzem nem megyek 140km-t, inkább várok egy lehetőséget a nakeddel. Abból is jó lenne a 2015-öst kipróbálni, mert abba már tettek kipörgésgátlót. Valószínűleg okkal.
Elmerülve ennek a típusnak a manualjában, az sem egy nagyon gyakran szervizbe vivős téma. Jellemzően 10.000km-es körei vannak, szelepek 40.000km.
Na de majd. -
StoneBridge
senior tag
A Tracer nekem felejthető élmény volt. A gyári túra plexi - ha jól emlékszem a legmagasabb beállításon volt - a bukóm felső részére tolta a szelet, emiatt kényelmetlennek ítéltem. A tesztet tulajdonképpen a gyári Akrapovic kísérte durrogások tették emlékezetessé.
A sima 09-nél egyébként finomabb, hangoltak rajta, alapból kipörgésgátló is van benne (akárcsak az újabb 09-ben 2016-tól aminek a gázreakcióján már szintén hangoltak). A 14/15-ös 09 egy vadállat ABS/ASR nélkül. Még azt teszteltem. Mégis, ha döntenem kéne, én naked vonalon maradnék. A 07 azonban még marad, patent városi streetfighter és a hangja mindent visz.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
StoneBridge
senior tag
..az MT-10. Na hát az más... úgy kéne ahogy van. Imádtam, pedig minimális huligánkodást sem engedtek a próbakörön. Mondjuk meg is értem, közel 5 misi és csak 2 tesztmotor volt akkor az országban.
Akkor lehet én voltam balfék, és fentebb kellett volna állítani a plexit. Ha legalsó állásban volt, akkor elnézem neki. Kinézetre akkor sem bejövős valamiért a Tracer... A Night Fluo MT-k nagyon eltalált darabok, de én sem tudnék könnyen dönteni, ha ott állna egy Race Blue is. A 07-nél szvsz a legjobban eltalált szín a Race Blue. Egykeróra amúgy már jó a 07 is, nem is kell szupermotyó.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-
imibogyo
veterán
Hát végülis lesz majd utcai, csak nem ez és nem most. A pályák miatt meg ne irigyelj. Lehet közel vagyok még sem jutottam ki még eddig soha. Utcán is az elmúlt pár évben csak kölcsön motorral ad-hoc jellegű nagyon rövid gurulásokra volt lehetőségem. Tehát ha "A" motorozásra úgy tekintünk, hogy évi legalább 1-2000 Km, akkor már lassan 6 éve nem "motoroztam" igazán.
Szóval inkább én irigyellek titeket mindnyájatokat, mert ti ma is, holnap is, meg bármikor motorozhattok. Én meg ha így haladunk a családi célokra gyűjtésekkel és ez az elkövetkező 1-2 évben még továbbra is ekkora pénzeket visz el a családtól (valószínűleg igen), akkor örülök ha jövőre egyáltalán működőképes lesz a gépem.
Az bánt egyébként csak ebben a dologban, hogy nem a pénz nem áll rendelkezésre, hanem hogy ezeket az összegeket mindig másba dobjuk bele, mert hát "most az a fontosabb". Ha nem a családom lenne az első mindig az ilyen döntéseknél (be adom a derekam természetesen, mert nagyon szeretem őket), akkor lényegében most simán egy 3-4 milliós új motort tudhatnék a lábaim között. De persze ehelyett inkább pár éve lakást vettünk Pesten (15m), idén telket vettünk vidéken (3 m), hogy építkezzünk, nyáron jön az alapozás (2m) és így tovább... Nem tudom mikorra lesz kész az 1000F (bármikor felhozom otthon kitörik az X-edik világháború mert most "vannak fontosabb projektjeink is, minden Ft számít", pedig a fenti összegekhez képes ez aprópénz lenne még akár egy másik működő 1000F megvétele is), nem hogy mikorra tudja feleségem betartani majd az ígéretét az új(abb) motorra...
Szóval sok mindenkit irigyelhetsz, de szerintem ne engem. Legalábbis ne motorozás/pályázás és egyéb ilyen szempontból. Más kérdés, hogy amúgy szerintem nagyon jól haladunk az életben (30 éves múltam), tehát ilyen értelemben messze-messze nem sír a szám, csak a motorozás lett ilyen mostohagyerek és nem tudom meggyőzni a feleségem, hogy ez megváltozzon, azért elválni meg persze egy motor miatt nem fogok tőle, annál sokkal jobban szeretem...
Azt már meg sem említem, hogy a műhely is kezd szűkössé válni, pedig az eszterga és még jó pár kézi és asztali gépem át sem került a másik műhelyből...
#szegenykisgyermekpanaszai; #szarazelet; #adjatokegymotort
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
Hát ahogy mondtad te is én sem szívesen csapnám oda a Z-t bár így is sikerült már. Szóval ezért érdekelne valami olcsóbb SM móka
Aztán ha max nem jön be a dolog akkor túladok rajtaAmúgy az itthon mennyire valid, hogy veszel egy ilyen SM-et és "átalakítod" endurora vagy minek hívják. Szóval bütykös gumi meg ilyenek és akkor lehetne menni terepre. Pár külföldi videóban láttam, hogy ott tolják így. Kb kicserélik a kereket meg pár apróságot és már tolják terepen/utcán.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
Köszi az infót. Bár akkor ugye ha papír nélkül venném akkor meg ugye a szállítást meg kell oldani
Bár egyelőre ez még elég terv gyanús csak, és ha lesz is belőle valami akkor is már csak jövőre.
Egy kérdés a Z-hez. Neked milyen évjárat van? Illetve milyen olajat használsz hozzá? Mert most nekem a gyári Elf olaj van benn és a váltó így nem tetszik annyira.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
imibogyo
veterán
Ráadásul azt vettem észre, hogy supermotos videókat nézek amikor csak lehet.
Dettó...Azt tuti, hogy túrázni nem jó vele. Amikor elkezdtünk motorozni, az egyik kollégámnak pont DRZ400sm volt. 110 felett már szenvedett a széltől, így a szerpentinekig eljutni elég kemény volt vele, ott viszont nagyon elemében volt.
Ez szerintem nagyon motor (nyereg, szélvédelem és "ergonómiai háromszög") függő, ezért is kérdeztem Fireblade-től, hogy ő mit gondol a sajátjáról. 660 XTX-el nem volt gond 300 Km sem egyhuzamban, akár 140-el sem, viszont összességében "nem ment jól". 690 SMC meg ment mint a barom (vagy legalábbis sokkal agresszívebbnek érződött) az XTX után és ugye sokkal könnyebb is, olyan volt mintha motorról biciklire ültem volna át. Viszont (számomra) kényelmetlen volt már 10-20 Km után is. A két gép természetesen más céllal épült, tiszta sor. De ilyen jellegű véleményekre lennék kíváncsi a kollégától, hogy mit gondol a Husky-ról. Hátha ennek más a tömése, vagy jobb az ergonómiája ezért nem fárad rajta, meg ilyesmik...(#72926) runner 125:
2-500km-es táv egy 1 hengeres, 10 cm széles, abból 2 cm vastag szivaccsal rendelkező supermotoval?
Nem feltétlenül csak a kis SM gépeket nézegetem, de Fireblade kollégának azzal van saját, hosszútávú tapasztalata. Akár egy 950 SM/Multistrada/Hypermotard/Dorsoduro kategória is szóba jöhet, ha pedig nyerek a lottón, akkor egy KTM 1290R lesz a befutó (óhhh az a motor...). De őt itt most logikusan a Husky-val kapcsolatban kérdezem.Jól átgondoltad?
Szokás szerint, nem....Első számú motornak én biztosan nem vennék endurot / supermotot, max. utcai mellé.
Mondjuk egy jobban az utcai használatra hangolt géppel én ki tudnék békülni, mint például amilyen a 660 XTX és ha lenne belőle csak egy 20-30 Le-vel erősebb verzió (maximum ugyanekkora tömeggel) akkor nekem az megfelelne "mindenes"-nek. De sajnos nincs.(#72933) Kroni1:
Abszolút egyet értek. 660 XTX-el és XR650R-el van egy kevés tapasztalatom és nem tartottam egyiket sem kibírhatatlannak. És mondom én alapvetően csak belföld és csakis rövidebb "motorozások"-ra keresek gépet, nem is igazán nevezhetők ezek túráknak. -
Horvi
őstag
Nekem 2007-s van de ugyanaz. Olyan nekem is szokott lenni, hogy visszadobja a fokozatot meg azért elég keményen kell a váltóval bánni. Viszont igaz, hogy csak egyszer fordult elő de pont előzésnél, hogy felváltottam kettesbe, kiforgattam kb 10k-ig aztán fogta magát és kidobta üresbe. Mondanom se kell meglepő volt az előzés kellős közepén
A következő próbajelölt nekem is a 7100-es lenne.Nha igen biztos akadna 1-2 "hülye"
Veszel SM helyett egy street triplet aztán tolod neki
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
vlevi
nagyúr
"most jöhet egy harmadik"
Ezzel benne van a válasz a kérdésedben.
Ha a kéthengeres túl rángatós alul, a négyhengerest túlságosan forgatni kell, akkor próbáld ki a 3 hengert.
Speed Triple
Én is kipróbálnám, nagyon szívesen, de addíg marad a V2."a lakott területek határához közel szokott lenni,"
Vezess.hu, vagy hol láttam, ahol nemsokkal a tábla után van a kapu. Ha országúton 110-120 körül közlekedsz, és vissza is veszel egy kicsit, akkor is az 50-es kapuba (ami 69-70-től mér) futsz bele[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen