Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz Chrys_ #80924 üzenetére
Ha már füldugó: pár napja kipróbáltam a sima szivacsos füldugót, hogy milyen, persze csak robogóval, városban. A külső zajokat nagyon jól szűrte (olyannyira, hogy nem hallottam, hogy hanyadik rúgásra indult be a motor ), viszont előtörtek a belső zajaim. A hátsó futóművem puha, az első telókat ősszel cseréltem, ennek ellenére brutális dübörgés keletkezett a fejemben, még sík, hibátlan úton haladva is, hasonló, mint autóban a szél bubogása leengedett hátsó ablakkal. Ez normális?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Chrys_ #80997 üzenetére
Lol ezt a lehúzást ami itt megy. Ugyanez.
Én magam szerelem a kerekeket, centír plusz szerelés a gumisnál 1.5k per kerék.
100 eur.
Autószervízben itt ugyanez megy... fellfoghatatlan munkadíjak vannak..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
SirKero
őstag
válasz Chrys_ #82576 üzenetére
Ha ennyit eszik akkor nem fogom az írni hogy 7l/100 km. A fogyasztás főleg csukló függő ezért nem lehet általánosítani.
(#82577) persuader Rosszul fogalmaztam a hozzászólásomban nem három éve ha nem harmadik éve van nálam Tehát valójában két teljes évet használtam ez alatt mentem kb 8-9000 km-t. Amit írtam ez saját tapasztalat + amit olvastam a motorról teszteket és felhasználói hozzászólásokat
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
canniball
nagyúr
válasz Chrys_ #82576 üzenetére
"Itt mindenkinek olyan takarékos motorja van..."
Nem mindenkinek. De volt már 8l/100km is.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Chrys_ #82792 üzenetére
Motorrad cikkben azt irta, hogy de, mivel tudjak a nemetek, hogy tilos kinai szart rakni ra. Van naluk gyari. (A cikkben legalabbis ez a pelda volt) de valoszinusitem, hogy ritka jelenseg.
Asszem megvan valahol a cikk, belinkelem, ott a meretpontatlansagokat is megvizsgaltak, es meg par dolgot, kidolgozas az eredetihez kepest, stb[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Chrys_ #84452 üzenetére
A képekből és a hírekből elég egyértelműnek tűnik, hogy elmérte.
Ez lehet a "ment mint a barom" is, de az is lehet, hogy csak elrontotta miután megijedt, mondjuk az első féket húzta vagy target fixation (mi erre a szép magyar kifejezés?)...http://www.heol.hu/heves/kek-hirek-bulvar/baleset-a-matraban-meghalt-a-motoros-726051/
-
horvathkrisz
addikt
válasz Chrys_ #84452 üzenetére
Ilyen velem is volt 2 hete, hétvégén: én balra kanyarodtam nagy ívben, a sportmotoros jobbra, kis ívben. Pont a kanyarban haladtunk el egymás mellett. Én mentem kb 90-nel, ő olyan 150-160-al. Jó, én még nagyon kezdő vagyok (biztos mehetnék én is dupla annyival mint amennyivel egyelőre merek). Ha elb@szt@ volna, vitt volna engem is. Be is fostam egy pillanatra, bár reméltem, hogy tudja mit csinál. Tudta.
-
yodamastah
őstag
válasz Chrys_ #84483 üzenetére
SBK-ban olyan gumival mennek ami "boltban" kapható relatív gumihoz közel van. (Pirelli Diablo Superbike). Felni méret, gumi méret megegyezik az utcai spormotorokéval. A VB-s keverékek nem kerülnek ki egy az egyben a bolti változatokba.. A pirelli egy évben olyan 40-50 féle sc keveréket fejleszt, ezeket tesztelgetik, meg tolják ki a VB-s gumikba. A bolti SC gumik maximum évente változnak ha minden igaz.
A motogp-n használt gumi tehcnológiához a bolti gumik közelében nincsenek.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Chrys_ #85047 üzenetére
És ilyenkor mondom azt hogy rád az a bőrruha óriási.
Egy megfelelő méretű bőrruha alá egy vékony aláöltozőn kívül SEMMIT nem lehet felhúzni.... nemhogy pulóvert. Lol."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tboldi
nagyúr
válasz Chrys_ #86031 üzenetére
Mi a baj a Triumph-fal?
Én simán vennék egy új Street Triple 765 RS-t, de akár egy Speed Triple vagy valamilyen Tiger is jöhet.
És egy Ducatit is simán bevállalnék.
—————
Egyébként én múltkor már összeszedtem azokat az új motorokat, amik szóba jöhetnek a kérdezőnek.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Chrys_ #86246 üzenetére
Konkrétan a Hajas Gabi összes motorját végig ültem: 4 éve az A1-et csináltam nála a kis YBR-rel, 2 éve meg a korlátlant is nála. Első rutinóra GS500-zal (19 ezer km 125-ös túra-kilométerrel a hátam mögött), az összes többi meg a Gladiussal. A nyolcasozásnál ahol a GS-sel egy méterrel (!!!) a bójákon belül bírtam döntögetni, ott a Gladius tíz centivel a bójasoron belül volt csak hajlandó elfordulni, közben a kis fordulati rángatásával, lánccsapkodásával hozva rám a frászt. Hogy utáltam a szerencsétlent! Javára legyen mondva, fék viszont volt rajta rendesen, 50-ről az előírt 12 méteren belül röhögve meg lehetett állni vele. Rutinvizsga után, a forgalomban már semmi bajom nem volt vele, egészen össze barátkoztunk.
(#86244) persuader: kösz, főnök! Legközelebbi telóolaj- vagy szimering cserénél megpróbálom a pogácsákat, természetesen a hátsót is utána keményítve, hogy ne menjen el a geometria.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
emre
veterán
válasz Chrys_ #86453 üzenetére
Ilyenkor az a baj, hogy majd mutatak (vagy nem) pár üres olajos flakont, hogy azt tették bele, közben meg kaptál pár liter akciós Castrol actevot literenként négyezerért.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
válasz Chrys_ #86596 üzenetére
400 euro? Hasztakurva. Mit csináltak ebben a 12.000-es szervizben? Itt jellemzően olajat és légszűrőt kell cserélni, legalábbis a Honda-nál ezt írja a könyv.
Noh most ezt én otthon anyagárat tekintve prémium olajjal (7100 vagy 300V), gyári Honda olajszűrővel, gyári Honda légszűrővel megoldottam 28.000ft-ból és elment 2 órám."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest