Hirdetés
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #18898 üzenetére
ooksi, tanácskozom egy elektronikában jártas ismerősömmel és megoldjuk a dolgokat
a hűtést arra értettem kifejezetten, hogy nyári verőfényes napsütésben nem fogom ezt a megoldást alkalmazni, csak is este sötétben - így gondoltam
de megpróbáljuk, megnézzük az érintett kábeleket ilyesmit és kiderül
csongi: úgy szeretném megoldani, hogy műszakira természetesen vissza lehessen állítani csupán ezt a megoldást találtam a legjárhatóbb útnak a szenonnal szemben
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #18907 üzenetére
igazad van fizika alapján, de szerintem nem hiába találták ki ezt a kettéágazó elvezetést.. Amúgy ezt csak teszt alapján lehetne megállapítani, venni kéne 10 motort, 5-öt ilyen fékkel, 5-öt olyan fékkel, lemérni a betréteket és a tárcsákat, majd 10ezer km után kontrolmérést kellene alkalmazni. Elvileg az eyik változatnál az egyik tárcsának/betétnek minimálisan is, de el kéne térnie a másiktól, míg a másik változatnál megegyező értékeknek kellene lennie..
Kíváncsiságból majd rámérek a tárcsáimra, bár nekem elég régóta kettéosztott van.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #18922 üzenetére
Pont jó lesz neki bejáratásra
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #18954 üzenetére
mármint az alpinestars supertech r-re gondolsz? az elég zsír, cserekor rá is fogok kukkantani
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #18954 üzenetére
Estem már párat a vertigo corsában, de nem nyilt ki soha sehol. Jól meg van csinálva ez a csizma. És a leérő alkatrészek egy része cserélhető. Múltkor besétáltam kesztyűt venni a Motorlineba, és az eladó csaj meglátta a csizmát a lábamon, és kérdezte, hogy ez mitől néz úgy ki mint amivel 5x elestek? Hát vajon mitől Erre a kezembe nyomott egy pótalkatrész csomagot, hogy kicseréljem ami le lett csiszolva
A belső csizmás Alpine tényleg király...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #18954 üzenetére
A puding próbája az evés Majd ha estem benne párszor, akkor elmondom a tapasztalataimat. Most tényleg nem sajnáltam rá, de volt rá 25% kedvezmény és minden cserélhető rajta. Csak már gecire ki akarom próbálni Még nem motoroztam benne.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #18990 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
-
coreside22
csendes tag
válasz Topiccsendőr #19045 üzenetére
Szerencsére találtam 1 szépnek tűnőt korrekt eladóval aki elég sokat költött rá.2004 es 14000 km-el.
Felajánlotta hogy találkozzunk próbáljam ki és utánna majd döntök hogy megveszem-e.
Ennek nagyon örültem volt hogy beleszerettem egy épített chopperbe de amint mentem vele nem éreztem jól magam rajta. -
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #19048 üzenetére
jah tapasztaltuk tegnap
holnap Yamaha kereskedésbe megyünk
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
coreside22
csendes tag
válasz Topiccsendőr #19048 üzenetére
Rendben bár nincs igazán szaki ismerősöm de van egy 1000mestermmajd megkérem őt.Van pár jó tippetek mire figyeljek nagyon?
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #19149 üzenetére
nem szedtük szét végül a féket nem kellett ... fék tisztítóval át lett mosva... 20 percig nem volt fékem kb amíg le nem égett, de most jó... hétfőn teleszkóp jön oda milyen olajat ajánlasz?
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
veterán
válasz Topiccsendőr #19149 üzenetére
az eredmények azt mutatták, hogy 4/3-at nyert a gyerek. jó, nem a GP-ben, vagy a superbike-ban, hanem valami alpok-adria szerű külföldi cuccban.
mod:
bár most, hogy visszagondolok, lehet, hogy az a sima telós verzió volt.
meg kellene keresnem guglival a cikket...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #19154 üzenetére
Nekem a legtöbb helyen azt ajánlották.
A mostani szerintem 10 évesnél a Motul is jobb lesz.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #19162 üzenetére
Nem lett bővebben kifejtve. 10 fogorvosból 8 ezt ajánlotta.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #19150 üzenetére
hogy nem volt piaci szereplő úgy értettem,hogy nem volt soha nagy eladott darabszáma,de ezt csak gondolom,alátámasztani nem tudom,viszont,hogy iszonyat finom műszereket toltak ki a gyárból az tuti.Imádtam...
Vendingo:én pont a Motult helyezem a Fuchs elé,de közúton tökmindegy szerintem is...
Mr.Brightside
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19189 üzenetére
hát igen, 5w-30-ra visszaváltok, ugyanez a típus, csak viszkozitás más.
hogyhogy mehet a kettő együtt? a korkülönbség nem számít?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19203 üzenetére
értem, köszönöm szépen
és miért mehet a két különböző viszkozitású olaj egybe?, minimális eltérés van ugye a kettő közt és átfedik egymást a tartomány 90%-ban....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19208 üzenetére
nem tudtam, hogy szoktak keverni villaolajat, laikuskánt ez nekem eszembe sem jutna. mi előnye származik abból, hogy összeöntenek villaolajban is? maradékokat és jó lesz az úgy vagy mi az indok rá? azt feltételezném, hogy azért vannak a különböző típusú olajak, mert más és más a felhasználási terület, az anyagok, amivel érintkeznek etc.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19210 üzenetére
logikus.
na majd pár hét múlva, addíg még úgysem ülök valszeg motorra, max fateréra.. leadom az enyémet, olajcsere, villaolaj, tömítések csere, pár gomba a villákra, hogy ne megint azt koptassam.... aztán mehet a móka...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
válasz Topiccsendőr #19224 üzenetére
Értem amit mondasz, minden hatékonyabb, minden jobb, minden f.szább, csak éppen egyre kevésbé működik... a GP is. Júrósport amióta nem adja, pont annyira emelkedik a WSBK népszerűsége. Megérte nekik? Papíron lehet, csak lelke nincs már ami odaszögezze a nézőt arra a huszonakárhány körre...
Biztos akkor is volt csapatutasítás (bár inkább csak utalás), de nem olyan pofátlanul mint mondjuk most a F1-ben, ahol rádión bemondják, hogy engedd el ezt-azt, mert neki kell nyernie... Ez biztos megvan GP-ben (most) is... Lehet csinálni ezt is, csak ez egy blama, egy f.szság, és nem verseny.
Kib.szott pénz megfertőz és meggyilkol mindent. Nem csak szerinted.Lassan már csak a TT marad...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19241 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #19241 üzenetére
A zx6R-t néztem a racetech adatbázisba atom puha rugók vannak hátul, ilyen 55-60kg emberre talán jó. Ha ilyen a 636 akkor az cserés könnyen. De nem nagy kaland ez. Egy fasza márkás kipufogó sokkal többe kerül. Komplett rendszerről meg már ne is beszéljünk.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #19241 üzenetére
Ja persze, persze, nem azzal van a baj, aki versenyezni akar vagy rendszeresen pályázik, az cserélgesse/cserélje. Csak fura, hogy nem tudták összerakni gyárilag (a superbike írta, hogy a bemutatón is trükköztek vele, mert tudták, hogy ez van), holott állítólag az előző jó volt, sőt még túl kemény is. Ezen meg lágyítottak, de most átestek a ló túloldalára...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #19214 üzenetére
Kiraly, beirom a naptarba, nekem is jonak tunik az idopont. Holnap megy szerelohoz, ma volt a pocc-roff
Inti? Tobbiek? -
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #19254 üzenetére
Nekem is ez az alapelvem, tuning ellenes vagyok, de sajna most nem telik ilyen luxusra, illetve nem szándékozom eladni egy darabig a mocit.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
thEndeR
tag
válasz Topiccsendőr #19272 üzenetére
Hogy érted, hogy mit várok el? Végsebességre gondolsz? Nem értek a motorokhoz életem első motorja lenne, és a jogsit is most akarom majd elkezdeni.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19288 üzenetére
jó, de te regisztrált versenyző vagy, ezért, nem?
mi kérhetünk köridőmérő modult továbbra is, nem?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19291 üzenetére
bevonzottátok az idiótákat rendesen
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Topiccsendőr #19289 üzenetére
Nem, nekem egy 96-os Suzuki TU250X-em van.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19295 üzenetére
jó, de ez az egójuk miatt van, pontosan tudják ők, hogy szart árulnak.
ha meg valaminek elkérik az árát, mert tisztában vannak azzal, hogy a piacon szinte csak szemetet árulnak, és az eladni kívánt motor vagy autó kiváló állapotú, akkor meg nagyon sokszor vevő csinálja a fesztivált, meg, hogy ő a király, az eladó meg egy hülye.. de tény, hulladékot minden sarkon találni és ált minden ilyen tulaja is olyan, mint amit árul. hulladék...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
válasz Topiccsendőr #19291 üzenetére
954-nél tényleg volt valami ilyesmi hiba.
én nem erre az öntvényesdire emlékszem, hanem váltó-hibára.
bár már régen nézegettem 954-eket (4-5 éve)どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19291 üzenetére
sajnos ez tipikus. kolteni nem koltenek ra, mert 'alig megyek vele', rossz esetben 'ez honda, ugysem romlik el'. de forumokrol rettentoen kimuvelik magukat, lehetoleg a szemellenzos haverokkal pontosan ugyanazt a balgasagot hajtogatva, egymasban erositve a hitet.
hangos a blokk? tokom. szerintem egy masik olajjal is lehet mas hangja. ez a felujitott dolog meg... azert ez nem johiszemuseg hanem genyasag. lehet h o is beszopta valamivel, aztan ugy van vele h masnak is jo lesz rosszul. szakerto nelkul vasarolni nagy lutri. meg szakemberrel is lehet hogy, de az lenyegesen kisebb -
veterán
válasz Topiccsendőr #19314 üzenetére
nem lötyögött. direkt néztem, ráadásul direkt ezért kívülről fújkálom kontakt-sprével, nem húzom szét teljesen.
ezek ilyen szarok sajnos, mindegyik, kivétel nélkül.
gyárilag összerakják úgy jó, egyszer-kétszer szétszeded, kitágul a saru, hiába nyomod össze fogóval, amint összerakod, megint túl-tágul, és ez lesz a vége.
cimborám 400-as rvf-jén ugyanez volt, haverom 400-as vfr-jén szintúgy, most nekem is előjött a 800ason, pedig mindegyik made in japan, a többit nem is mondom.az a baj, hogy kazalnyi tennivalóm van, nem értem rá szórakozni vele, hogy összerakjam... majd talán ma.
mod:
de mondom, ebben az a durva, hogy tavaly kevés volt a töltés a gépen, alapjáraton 11.7-8 környéke. ez miatt meg is sz.ptam egyszer, alapjáraton paff, leállt a gép, mondom mifaszom. szerencsére pont dolgoztak a közelben jókondis autóút építők, ők készségessen segítettek betolni a gépet, majd szétvágtam egy ellenállási kábelt a fesszabin, ami adott ~0.6v-ot. utána már nem volt ez a baja, jó lett a töltés, de még akkor sem láttam, hogy baja lenne az érintkezőnek.
vágás után kb 400km-t ha mentem, annyi idő alatt szétégett az egész.
faszért nem lehet generátort tenni egy motorra, alternátoros-túlfeszelfűtős dióda monnyon' le.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Topiccsendőr #19316 üzenetére
ez a kábelt úgy képzeld el, hogy egy 4-5 ventis vékony tyúkbél kijön a fesszabiból, majd ott vissza is megy.
ezt ha akarod (kevés a töltés, etc) elvághatod, ez kiiktat egy ellenállást, és cirka 0.5v-al többet enged át a fesszabi. (amúgy a kitágult saru (ahogy írod is), a megnövekedett ellenállás miatt felmelegszik, és meg jobban kitágul/ellágyul)
mecseki féle magyar termék. hibátlan. akinek kell feszabi, tőle vegyen. az a tipikus csendes zseni az ember, tatabányai lakhellyel.
akku nem hiszem, hogy rossz, 2 éves yuasa, köznyelvileg "zselés" típus.reklám helye:
támogasd a magyar ipart!!!
Mecseki Zsolt villamosmérnök, Tatabánya, Nyárfa u.14
reklám vége.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #19295 üzenetére
én már csak röhögtem volna ... azt hittem a múlt heti óta meg edződtél kár hogy nem voltam ott .. hatalmas mikor lebuknak és át változnak állattá
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19348 üzenetére
Tomi, ez már a múlt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #19377 üzenetére
Hát, még az is lehet h az enyém is ilyen Szétszedve szerintem még nem volt.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #19377 üzenetére
itt most mit kell nézni?
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #19401 üzenetére
Biza...lehet Nekem idén sikerült pöcc-röfföt csinálni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19401 üzenetére
attol fugg mit ertunk 'hullara merult' alatt. de jah.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #19401 üzenetére
Injektorosnál alap, csak ez vfr ;D ennél ez a "fél év állás után pöcc-röff" közel sem biztos, sőt még távolról sem
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #19399 üzenetére
most pénteken megyek kakucsra, utána 3 napig offline leszek.
de a jövő héten bármelyik nap oda tudom adni pesten 18h után, odaviszem ahol vagy!
sőt, igazából ez most pénteken is igaz lehet, 6 körül érek vissza kakucsról... szombaton meg nap közben ráérek, de kecsóra nem tudok lemászni aznap mert késő délutántól 3 napos programom van! mi legyen?[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
veterán
válasz Topiccsendőr #19424 üzenetére
enyimnek' még nincs.
de sok vöfris mondja, hogy nehezen indul sok állás után hideg blokkal... aztán ha nem indul be hamar, akkor megszívja magát, akkor gyertyák ki, és szellőztetés
nem tudom miért, talán ez is ilyen vöfri jellegzetesség... valami miatt a v4 ilyen.
úgy tudom, hogy a hátsó sor 15-20%-al több naftát kap, mert ugye menetszelet nem, és ezzel valamennyivel jobban hűl a blokk bele. lehet, hogy e miatt.
aztán lehet, hogy csak urban legend.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Topiccsendőr #19433 üzenetére
megmondom őszintén: a tököm tudja
viszont ha egyszer beindul...!!!!どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #19452 üzenetére
Igen, sajnos van olyan hely ahol xarnak ra. Szerencsere talatam egy korrekt uzletet. Ahol utanna neznek es erti is mirol van szo, es az araik is foldon jarnak. Valoban nem er 2000 Ft ert szuttyogni, de ha nagy szerviz van akkor ossze jon akar egy 10 ezres is.
A gyari dolgokrol csak ennyit. Mercedes E270 Cdi. Gyari szalon alkatresz (Bosch) resolaj csonkok es a cso. 35000Ft .
(Bosch) Gyari alkatresz bosch uzletbe 6500Ft. Megkerdeztem a szalonaban 10ezerert megveszi tolem?. Kereskedelemben vagyok, gyartokkal kapcsolatba. Ember legyen a talpan aki megmondja melyik valojaban a gyari, es hol is keszul az a gyari? -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19464 üzenetére
a 'femfekcso' az nem csak femszovettel harisnyazott? a bele ugyanaz, nem?
akkor a megeszi csak annyit jelent h palyan a fokozottabb igenybevetel miatt elobb farad el? (sokkal tobbszor sokkal nagyobb nyomast kell elviselnie->tagulas) -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19470 üzenetére
ez konnyu volt
akkor most mar szinte hasznalhato varosban is -
veterán
válasz Topiccsendőr #19468 üzenetére
nem tom', nekem kozmax (yamaha world (kozma tomi)) eztet mondta... hogy 720 fokonként egyszer gyújt. gondolom nem beszél zagyvaságot.
magyarán akkor gyújt, amikor van benne mit elégetni.
állítólag... sajnos (szerencsére) még nem kellett valóban utánajárnom eme dolognak
(legalábbis a 98-01-es vöfrikre mondta ezt, ilyen van neki is)[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
doc
veterán
válasz Topiccsendőr #19467 üzenetére
ez nem injektoros, hanem karbis, ha ez szamit
amugy igen, Kozmax (szinten VFR tulaj, profi szerelo) valoban magyarazott valami 720 fokos gyujtastMOD: latom Tuzi megelozott
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen