Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #92221 üzenetére

    Értem a mondanivalódat, viszont úgy érzem túl sok szart láttál már az évek alatt és nem hiszed el, h létezik ilyen 8 éves használt motor.
    Apropó, eddig én minden motormat/robogómat itthon vettem, bikepics-en ott a galéria, bárki megnézheti, egyik sem az általad itt sokszor emlegett szarfos kategória volt, pedig úgy érzem van hozzá műszaki érzékem, tudom mit kell megnézni, ellenőrizni, nem tudtak átbszni soha. (Kopp-kopp-kopp.)
    Veled még nem találkoztam, de azért innen jó pár userrel igen, nem vagyok nehéz, problémás természet, ahogy ezt következtetnéd.
    A valós kritikákat természetesen én is elfogadom a saját járműveimnél, sőt mindenben. De ha nincs mit kifoságolni, akkor mocskosul tényszerűen közlöm és ez jelen esetben nem elfogultság.
    De h értsd, a mérlegnek is két oldala van. Ezzel a nyers, egyenes, hosszú, tényszerű leírással pontosan a hülyéket akarom kiszűrni. Adtam már el ezt azt az évek során, ha egy teljesen általános leírást mellékletm, iszonyú sok ostoba, álmodozó ember betalált. Nincs sajnos erre időm és kedvem sem.
    Aki ezzel a leírással aki tud azonosulni, eljön, leteszi a pénzt, megy vele 2 kört és megírjuk a papírokat. Aki meg ezek után hívogat(na) és érdeklődik, az úgysem fogja megvenni, de lehet inkább fel sem hív, ami a célom.
    Ez ilyen egyszerű.

    Laca1212

    Baszki, ezt meg bele sem írtam. Na jó, most ezért már nem szerkesztem meg, de igen, kb. pont így tartotta ő is. Mint utólag kiderült a srácnak 200 méterre van az irodája az enyémtől, azóta is tartjuk a kapcsolatot, mutatott képeket h tartotta, hol tárolta, sőt még kaptam tőle utólag gyári olajszűrőt, egy csomó Honda patentet amik rendszerint szeretnek eltörni, láncsprayt és egy waxot amivel ő kenegette.
    De most őszintén, ha megnézel egy ilyen állapotú 8 éves motort, amit egyszerű matekkel kiszámolva én 5 évesen vettem. Az előttem lévő 5 év, 10.000km alatt szerinted mennyire vigyáztak rá, ha most is ilyen állapotú?
    Nyilvávaló, h nem festették / tem újra, nincsenek rajta új idomok, stb.
    Egy kevésbé igényes, vagy folyamatos napi használatnak 1-2 éven belül nyomai vannak. Karcok, lerúgások, meghúzások, tükör szélein nyúzásnyomok, kopások, stb. Azt meg törölgehetem bármivel, kenhetek rá bármit, nem lesz ilyen állapotú soha.
    Szerintem ez (is) ilyen egyszerűen kikövetkeztethető.
    Van egy felállított igényem és elvárásom mindenki gépjárműnél. Evidens, h ha nem az igényeimnek megfelelő állapotú lett volna, akkor meg sem veszem.

    Ez meg némi marketing, igazságalappal.
    Nézd meg a 2002-től 2009-ig gyártott VTEC összes színvariációját. Attól függetlenül mertem ezt beírni, h az én személyes véleményemet a 3 év tapasztalata megerősítette. Sok VFR tulajjal tallkoztam, sok túrán, találkozón voltam. Egybehangzó vélemény, h ha VTEC, akkor csak a fehér.
    Ténylegesen körbeveszik nagyon sokszor, mint a tábortüzet. Lehet arcozásnak tűnik, nem annak szántam, csak ez is valós tapasztalat és mondjuk némi megerősítés, ha valaki mondjuk a szürkén agyalna. :)

    Az a pontos extralista része. Még ha tisztában is vagyok vele, h tényezerűen ezeket senki nem fizeti meg. De ismét pár érv e mellett, ha valaki bizonytalan.
    Persze, mert nem akarok olyan hívást, h "akkor vedd le a hátsó sárvédőt és engedj 70k-t, mert ebay-en 80 dollárért láttam frísippinggel ezt". Valóban egy egyedileg, csak erre gyártott holmi.
    Noh és ebből is kikövetkeztethető a törődés és az, h sem én, sem az előző tulaj nem sajnált rá költeni.

    A na ilyet tudsz után meg ott a smiley... azért ennyire nem kell ezt túlpörögni. Pusztán azért írtam oda, h az már nem egyedi karbon holmi.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák