Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz demars #77797 üzenetére

    aprobb hibak? mik lennenek azok?

    elso korben megkerdeznem, hogy a power mukodik-e. aztan meg kellene tudni milyen blokk van benne, pl 3mb, milyen elektronikaval. ugyanis ez alapjan lehet beloni, hogy hany loeros.
    elegge lepattant, hatso sarvedo levagva, ferde segedvaz, index sehol, fenyszoro valami aftermarket raccsal, kezvedo is utangyartott, biztos vagyok benne, hogy fekkar, kuplungkar lotyog, torott. egy darab gyari csavar nem lesz a motorban, a zsirzoszemeket sosem fujtak meg zsirral, nyakcsapagy tuti sosem volt cserelve, teloszimeringre is raneznek, ettol fuggetlenul eldobosnak teljesen jo. en biztos kiraknam, a "rendszamot fog kapni es akkor beszopod" royal flusht, hogy olcsobban elhozzam.
    nem szamitanek rendre, patikara a blokkon belul sem. egy ilyen idos, ilyen olcso motornal nem lesz maskepp ez sosem.
    viszont viszonylag olcso felujitani, vagyis henger-dugo esetleg hajtorud eseten kb 25-60 e forint raforditasaval ujabb 15e km megteheto, nyelezos uzemmodban, es hajtorud ezutan meg jo szokott lenni. hasznalattol fugg.
    kuplungot nezd meg csuszik-e, csusztatasnal a motor rangat-e (hullamos lamella)
    gyujtas raadasnal zzzz-zzzz (power)
    valamit tippelhetsz a motor vegsebessegebol, hogy mennyire van oda, de nagyon nagy fenntartasokkal. ez nem eleg informacio, de ha nagyon rossz, az fel fog tunni.

    szamits arra, hogy ha nem akarsz meglepetest, akkor darabokra a blokk azonnal, es minden elsporolt tomites, szilozast szakszeruen meg kell csinalni. a gyari tomitesekre el szokott menni egy 20 as akar.

    el tudod hajtani igy is, viszont igy barmikor lerohadhat, es nem kell ra koltened egy fillert sem.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák