- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrhero
tag
CTEK és hasonmásai topicban inkább a Lidl mint az Aldi töltője ajánlott.
-
Khaosz55
addikt
150-200K között akarok kétrészes bőrruhát venni. Mugent és Beriket nézegettem, nem tudom megjött-e már a mugen 16-os széria majd felhívom őket. Viszont tudtok még más gyártót akit érdemes ebben az árkategóriában megnézni ?
-
demars
addikt
válasz Something_ #73903 üzenetére
Ne bántsd szegényt. Precíz nagyon és ez dicséretes!
Van hozzá türelme, ideje, kedve... miért ne vaxolná ki a gépeit?! Igaza van!
Öröm ránézni a képeire amit feltesz.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Doki16 #73909 üzenetére
Nálatok ott a 6-os út....pont semeddig nem tart 200 fölé kergetni. De ott az M6... azon soha nincs semmi forgalom...ott aztán végképp... méssz egy karikát,hogy mérnek-e ..ha nem akkor meg mehet a próba. Nem kell túllihegni, semeddig nem tart 200-al menni. Mondjuk nem is történik semmi... sőt, afelett se éreztem nagyon az alagutas effektust.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
demars
addikt
válasz V.Stryker #73910 üzenetére
M1 -en próbáltam én is, hogy mit bír a gép. 210 -ig húztam, nem volt gond. Sajnáltam a vasat, hogy 10.500 -at forog. Első és utolsó alkalom volt szerintem. Elég hamar utolértem a kocsikat.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #73910 üzenetére
Én hazafele kipróbáltam, mit megy. Jól megapkolva csomagokkal (az ideálisnál némileg nagyobb aerodinamikai akadály, meg ugye én se vagyok kicsike) óra szerint 200-ig bírta. Semmi extra nem volt nálam se, leszámítva, hogy már nagyon le akart tépni a szél, idom ide vagy oda. Hamar visszalassítottam, jó lesz nekem a 160-as utazó.
Ami érdekes volt, hogy érzésre ment volna azért picit többet is erőből, ha kicsit hosszabb az áttétel, mivel 200-nál már erősen a nyomatékcsúcson túl volt a szerkezet....[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz pityaa23 #73912 üzenetére
Én csak a rezonálást (motor forgott rendesen) és a félszt éreztem a seggemben.
A dobozt és a konzolt teszteltük, hogy mennyire stabil. CBR -es srác jött mögöttem.
Egyenes jól belátható szakasz volt, nem kellett dönteni szóval az elejét nem éreztem könnyűnek (mondom, paráztam).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #73910 üzenetére
Jaj nem arrol beszelek, hogy nincs ra megfelelo utszakasz. Egy csomo nagyon jo minosegu ut van itt. Sot van autopalya szakasz is amire ingyen fel lehet menni. Egyszeruen nem visz ra lelek mert nagyon szabalytalan. Egy kellemetlen erzes fog el ilyenkor. Tudom akkor minek van motorom es szaljak le rola.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Horvi
őstag
válasz Doki16 #73915 üzenetére
Ez hülyeség, hogy minek van motorod és szállj le róla. Úgy kell közlekedni a motorral ahogy neked kényelmes és jól érzed magad rajta(a szabályokat betartva természetesen). Ha úgy közlekedsz, hogy görcsölsz rajta meg folyamatosan félsz csak mert kened neki, hogy "megfelelj" a csoportnak az senkinek sem jó.
Hello darkness, my old friend...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, ezek miatt nem szeretek - pláne 2-3 motornál nagyobb - csoportban motorozni...
szerk: én vagyok a "gyenge láncszem", vagy utálnak hogy visszafogom a tempót, vagy számomra nem biztonságos módon kell hajtani. Azt meg én utálom, abban semmi örömöm nincsen....[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Doki16
addikt
Pont, hogy nem akarok megfelelni a csoportnak. En ugy motorozok ahogy nekem jolesik. Es nagyon is jolesik, mert baromira elvezem.
Az en eletem fontos magamnak ha mar masoknak nem az. Most hetvegen tortent, hogy a kocsisor mogul kivagodott egy kocsi, hogy ő marpedig megelezo az autokat. Csak az a bibi volt, hogy en kozben jottem szembe. Mi van ha nem szabalyosan megyek hanem kenem neki mint a barom. Most tuti ott fekudnek. Sajnos lathatjuk, hogy iden is az autosok miatt haltak meg nagyreszben a motorosok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Yoshida
aktív tag
válasz pityaa23 #73912 üzenetére
Naked-nél is rohadtul számít, hogy van-e egy kis plexid, vagy sem, én most raktam vissza mert 160 felett nekem is elkönnyült az eleje, most meg 200-ig semmi bizonytalanság. (fz6n) Igaz, van hátul doboz, abba ha belekap a szél, az is könnyítheti az elejét, lehet enélkül nem lett volna ennyire rossz a helyzet, de doboz meg kell
-
imibogyo
veterán
Maximálisan egyetértek.
Meséltem, hogy kipróbáltam egy Hayabusát a minap. A végére én voltam a társaságban az ügyeletes "puhapöcs", mert "csak" 240-ig gyorsultam fel. Mit nem lehet azon megérteni, hogy nekem addig volt "élvezet" húzni neki (itt is volt már zabszem), ráadásul egy kölcsön motorról beszélünk, tehát a sebességen és gyorsuláson kívül még amiatt is fostam, nehogy összetörjem.
Én szeretem az erős motort. Írtam is, hogy utcai motorból nekem a 70-80 LE az a szint amit minimum vennék/használnék. DE nem azért mert állandóan 200+-al akarnék száguldozni. Nekem az a nem mindegy, hogy abban a mondjuk 0-160-on belül, ahogy használni fogom közúton milyen a motor dinamikája. Az ennél nagyobb sebességeket (ha lesz) meghagyom pályára.
-
Doki16
addikt
Ja ertelek, nekem úgy jött, hogy tényleg szaljak le a motorrol
Viszont jelenlegi állás szerint elég nagy szelet ir szombatra. Windguru nevu oldalt nezem mindig. Nagyon pontos szokott lenni. Ezt hasznalom a bringas es motoros turaimhoz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
imibogyo
veterán
válasz Chrys_ #73925 üzenetére
Ahhoz nem elég neked egy V2?
Nem tudom még nem mentem V2-vel. De lehet bejönne. Eddig főként csak 1 és 4 hengeres gépekkel mentem, kivéve az új Africa Twin-t. Na azért viszont a fél karodat odaadnám.Egyébként "elégnek" utcára NEKEM például még egy egyhengeres KTM 690 Duke R is "elég" lenne. Nagyon bejövős a motor. Pár hete mentem vele egy rövid karikát (40 Km), mind viselkedésileg, mind stílusilag, mind teljesítményben tökéletes volt (74 LE - 147 Kg), az üléshelyzet is nagyon jó volt a derekamnak-hátamnak és az SMC-vel ellentétben ezen nem akartam meghalni 20 Km után, rázni is alig rázott egyhengeres létére. De egyelőre abból főzök ami van (CBR1000F). Motorvásárlás legkorábban a ház befejezése után várható (2017 vége - 2018 eleje) addig ezt próbálom majd kalapálgatni, pályán használni.
ha már úgysem forgatod leszabályzásig
Ilyet hol írtam? Épp ellenkezőjéről volt szó, hogy lehet, hogy "csak" mondjuk 160-ig megyek fel közúton, de addig nagyon is dinamikusan (ergo forgatom a gépet ha kell). És akkor még hol van a pályázás, amibe idővel szeretnék jobban belemerülni.Pályázásra mondjuk lehet megmarad majd az 1000F. Feszegetni a határaimat és esetlegesen összetörni jó lesz az is a maga ~130 LE-jével. Bár még mindig nem tudok semmit vele kapcsolatban, hogy egyáltalán menthető-e? Én elakadtam a javítással egy bizonyos szinten (már pár másodpercre beindult), de innen tovább nem jutottam (főként idő hiányában, mert hónapok óta hétvégente is dolgozom). Úgy döntöttem odaadom egy szerelőnek aztán kezdjen vele valamit. Remélem nem lesz túl durva kiadás, még egy esetleges blokk bontással (szimeringek, gyűrűk stb.) együtt sem, mert most a komolyabb családi kiadások mellett sokat nem szánok rá.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #73931 üzenetére
Mondjuk nem értem, hogy miért pont nekem céloztad. Nem én keresek kifogásokat, hogy miért ne motorozzak. Én megyek esőben is.
De hát kicsit mókásnak találtam itt a kollégák társalgását. Azt,hogy időjárást megnézik, hogy lesz-e eső, az ok. De aztán itt a szél, hogy lesz-e napsütés... há mondom az aszfalt hőmérséklet és a páratartalmat csak nem kéne kihagyni, mert ott már biztos lesz valami gyanús, hogy a komfortzónába maradhassunk.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #73934 üzenetére
Linkeltek
nekedegy szuper időjárási oldalt szinte minden adattal. Erre rákérdeztél a várható páratartalomra....
(Sorry, nem akartalak megbántani, de egyből ez a hülye beszólás jutott az eszembe.) Még egyszer bocs![ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
home98
csendes tag
Sziasztok!
2004-es Honda vt750 c4 Shadowhoz keresek benzincsapot.Lehet használt is. -
Xaels
félisten
Érdekes, a rendszámtábla tartót később rendeltem és hamarabb megjött mint az irányjelző ami még mindig nem jött meg... Viszont nem kap tökéletes értékelést az eladó ebay-en. A kábelezés csupasz és rövid ezzel dolgoznom kell. Képeken nem ilyen volt. A táblaméretet viszont én néztem be.
De valószínűleg az lesz, hogy vágatok egy lemezt méretre és a felfogatást hozzá mérem illetve a lámpát is megoldom másmilyennel. Vagy ha laminálok egy méretarányos táblát?[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
imibogyo
veterán
Tudnál mutatni egy távolabbi képet a motorodról az új felfogatással?
Csak kíváncsiságból, mert ebből a szögből "érdekesen" néz ki oldalt a relatíve nagy rendszámtábla és szerintem ez csak a fénykép miatt lehet. Mert egyébként nem néz ki rosszul, főleg olyan országokban ahol engedik a kisebb méretű rendszámtáblát... Bár én inkább a középre helyezés pártján vagyok...
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #73941 üzenetére
Merúgynemmenő.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xaels
félisten
válasz imibogyo #73940 üzenetére
Most még egy ideiglenes tartó van amit tavasszal vagy, hogy hegesztettünk össze mert elhagytam azt amivel vettem illetve utána amit először hegesztettünk az is ment a levesbe valahol. Nem bírták a rezonanciát.
így néz ki most, ha a sárvédő alatt csavarozom fel csak utassal odaver lent ami nem vicces ezért kivülre van felfogva így pont nem ér bele semmibe. Középre azért nem tudom felfogatni mert nincs hova felcsavarozni a tartót. Az aki átalakította a sárvédőt nem oda szánta és hát a sárvédőm sem tökéletes ha jobban szemügyre veszi az ember.Ezt ami kicsi lett meg a hátsó tengellyel kell rögzíteni. Ahhoz el kell mennem szerelőhöz, hogy ki tudjuk venni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
imibogyo
veterán
Na így azért már sokkal jobban mutat.
Középre azért nem tudom felfogatni mert nincs hova felcsavarozni a tartót.
Valami hasonlóban nem gondolkodtál még, ha már van háttámlád?Ezt ami kicsi lett meg a hátsó tengellyel kell rögzíteni. Ahhoz el kell mennem szerelőhöz, hogy ki tudjuk venni.
Az azért elég kemény, hogy egy rendszámtáblatartó cseréjéhez szerelő kell. Csókoltatom a "mérnököt" aki tervezte. Egyébként ezen csavarok közül válogatva nem tudnál alkotni egy új tartót. Jóval egyszerűbb lenne, az esetleges csere is a jövőben.Vagy alternatívaként mindig viszel magaddal utast...
Amúgy nem kötözködésből írom ezeket, csak az ilyen jellegű "problémákon" szeretek agyalni. Imádok jó értelemben véve barkácsolni (nem gányolni....), alkotni.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz imibogyo #73944 üzenetére
A felső kettőhöz van most is rögzítve csak ezen a képen nem látszik mert belül van a sárvédő mögött.
Az alsó 4-el az a baj, ami egyébként most is gond, hogyha táskát akarok feltenni akkor útban lesz vagy nagyon hosszan kellene hátra húzni ami a rezonancia miatt gond és ahogy fel-le mozog a hátsó tag úgy szét is barmolja a táskát.
A háttámlán gondolkoztam, de ha egyedül megyek akkor le van/lesz szerelve az utas ülés.
Az előző tartó amit hegesztettünk az pl. tengelyhez volt felrakva, de úgy alakítottuk ki, hogy be lehetett csúsztatni nem kellett áttolni rajta a tengelyt, elég volt kilazítani.
Nincs se szerszámom, se műhelyem, hogy ilyenekkel kisérletezzek. Ha lenne volna dögivel ötletem.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
imibogyo
veterán
Hát ha úgy alakul és pont felém jársz én szívesen segítek ilyenekben. Mondjuk hegeszteni nem tudok jól, de a többiben (vágás, csiszolás, festés, felszerelés) tudok segíteni. Egy igazi művész vagyok például a sarokcsiszolóval, vagyis szar ránézni a munkámra, de nagyon egyedi lesz a végeredmény...
Egyébként nincs sok helyem nekem sem a mostani átmeneti műhelyemben, de már összejött kb. az új műhelyre való összeg fele (számításaim szerint kb. 3-4 milla lesz mire befejezem), utána már semmi sem állhat az utamba és már csak egy új motort kell vennem a teljes boldogságomhoz (már ami a hobbijaimat illeti).
Jelenleg sajnos pont a műhely mérete szab gátat rengeteg munka/munkálat elvégzésének. Többek között pont a saját motorom kormány felfogatásának átalakítása is ezért csúszik már több hónapja... Na de majd jövőre, vagy azután, vagy azután megváltom a világot...
(#73946) StoneBridge:
Szép hely. Szép motorok. Szép domborulatok........pedig nincsenek is nők a képen...
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #73934 üzenetére
Makettmotoros vagyok. Nekem ez nem közlekedés hanem szórakozás. Arra ott van a kocsi És én akkor érzem jól magam ha szép az idő, mert kirándulni megyek. Mentem már én is szakadó esőben és rohadtul nem élveztem
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
baboss
őstag
"manual szerint 8,5-11 psi levegővel kellene feltölteni."
Nem néztél el véletlen valamit ? Az első teleszkópon nincs semmilyen szelep ahol levegővel lehetne feltölteni.
A tetején van a nagy csavar, alul meg egy légtelenítő vagy leeresztő csavar.
V.Stryker
Most télen lesz egy teljes motorgenerál.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest