- Apple asztali gépek
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung LCD és LED TV-k
- Autóhifi
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Sosem szabad azt sem elfelejteni ami az egyik legfontosabb tényező, az pedig a súlya a motornak.
Persu is igazat ír abban hogy pilóta is kell hozzá de, sok motort tesztelnek úgy hogy legmagasabb fokozatban megnézik a rugalmasságát, például egy jó nakednak ott kell jól teljesíteni, pont ez adja eme típusok élvezetfaktorát.
Olyan dolog mint amikor te megnézed a diagramon hogy egy VTR1000F erősebb teljes fékpadi mérésen mint egy SM610, azt amikor mész vele meg csodálkozol hogy lehetséges hogy jóval dinamikusabb 1-3 sebességfokozatban az SM, és itt jön ki a súly.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok