Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz jaktib #43801 üzenetére

    Írtam, eddig amióta megvan kb 600 km-et tudtam gurulni vele jó idő hiányában. Nem volt gond vele (2001-es gyártású, kb 35 ezer km-el). Nem tudom hogy kanyarodik lassú tempónál, még nem próbáltam (de ugye itt már nem is bukok meg ha leteszem a lábam ilyenkor :D ). Simán lassan mentem vele amikor az autók között előre mentem, akkor nem volt gond. (az amit a tanpályán kell csinálni az szerintem elég életszerűtlen, olyan szűk fordulókra nem sűrűn van szükség a valóságban, na meg nem gond a lábazás sem).
    GS-hez képest azt érzem, hogy az er-5 kevésbé rezonál, és alacsonyabb fordulatszámon sem rángat, és már ott is erős, na meg ugye jobb a váltó is, és 2000-től (de lehet 2001-től), van rajta gyári üzemanyag szint mérő.
    Szerintem jó kezdőnek, mert kevés rajta az idom, a tükör karok fémek és 2 csukló van rajtuk tehát ha rádől, akkor csak becsuklik, és felállítva simán visszahúzod a helyére. Az indexek is viszonylag rugalmasak (de sajnos az itt is műanyag), és az alkatrészek is tűrhető áron vannak ahogy néztem.
    Bár szerintem nem kezdőnek is jó, mert nem nagyon érzem hogy az 50 ló olyan kevés lenne normális motorozásra. Hegymenetben sem erőlködik nem kell nagyon visszaváltogatni, és bőven túl lehet vele menni a legális sebességkorlátokon. Én csak 140-ig mentem el vele, mert az nekem elég, de állítólag 190-200 reális max sebesség. Olajat nem igazán eszik, 600km alatt nem vettem észre olajfogyást

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

Új hozzászólás Aktív témák