- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Projektor topic
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Apple notebookok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Androidos fejegységek
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Autóhifi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
OnePlus Pad Pro lett a Pad 2
ma Az Ace 3 Pro mellett a OnePlus csúcstabletje is bemutatkozott, az új készülékeket eSIM-es OnePlus Watch2 és Buds3 kíséri új színárnyalatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Sunless Skies: Sovereign Edition
gp A jövő hét folyamán a The Falconeer: Standard Editiont zsákolhatjuk be.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
jó hátizsákkal nem gond a 220-240kmh, németeknél úgy jártam rendszeresen, hogy bagster a tankon és hátizsák és ráfeküdtem a basterre a plexi mögé, ahogy tudtam. igaz, addigra már megvolt a duplabubis plexi is a motorra.
szóval lehet így tartósan húzni a gázt, de tény, kell hozzá némi fizikum is, igaz, szerintem ez amúgy is kötelező a biztonságos motorozáshoz. nagyon fontos a jó felszerelés.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok