Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz gyáliSanyi #33892 üzenetére

    A kalkulátor erre azt mondja, hogy 2775 Ft.:D Köztünk szólva ritka gázos gép.
    Már ami az esztétikát illeti, de ízlésekről nem vitatkozunk, szóval ugorgyunk...
    Ez a dolog adó része. KGFB-re is vannak hasznos oldalak/alkuszok, pl. ez.:K

    Ezt nem tudom végigpötyögni a te adataiddal (jogsid éve/korod/lakhelyed stb.),
    de te meg tudod tenni... Elképzeled, hogy vettél egy adott motort, és annak az
    adataival kitöltögeted: a végén "kiköpi" kb. az összes biztosító ajánlatát, amik
    közt persze nagyságrendi eltérések lehetnek. Általában a K&H szokott kijönni
    nyerőnek.
    Saccra nem lehet több egy ilyen motor biztosítása párezer forintnál:
    nyilván a bónusz fokozatokkal évente csökken. Vagy nő, ha töröd érte magad.

    A rendszámozás az más kérdés. Ott a regadó viszi a prímet (kalkulátor).:R
    Meg az első spéci műszaki vizsga is jóval drágább, mint a sima.:o Persze az
    okmányokat is ki kell váltanod (meg pl. magát a rendszámtáblát is). Ezek így
    6000 Ft-os tételek/db, szóval a 80 ezres díj nagyjából reális lehet rá. (Nagyon
    nem lehet vele trükközni, ezeket le kell papírozni, és hatósági áras dolgok.:B)

    A friss import motornak megvan az a hátulütője, hogy ismeretlen az előélete.
    Ha már volt magyar tulaja, akkor azon kívül, hogy (jó esetben!!!) rendszámos,
    esetleg leinformálható. Annál biztos jobban, mint Luigi az olasz tengerparton.
    (Nyilván csak addig, amíg először bejött kis hazánkba. Mint pl. az én Majám:
    az elmúlt 4 év - csak semmi politika - ismert. Előtte mi volt? Fedje homály...)

    Amúgy az első HSZ-ben ezek le is vannak írva. Ha magad akarod a dolgokat
    intézni, akkor azzal is számolj, hogy akár 2-3 munkanapot is rá kell szánnod
    a különböző okmányirodákban, regadó befizetéséhez, vizsgára, stb. Ha meg
    erre szakosodott céget kérsz meg, ők mindent gyorsan intéznek. Jó pénzért.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák