Hirdetés
- Ami Kínában OnePlus Pad Pro, az errefelé mégis csak Pad 2 lett
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Szakbarbár #20120 üzenetére
egy tized nem okoz ekkorát
esetleg központosságot kellene nézni, meg az égvilágon mindent.
ha nem központos a tárcsa akkor is tud ekkora fékerő változás lenni, bár akkor nem pumpálja a főfkhengert. legalább 5 tizednél csinál ilyesmit. érdekesnekem is volt ilyesmi tünetem már, indikátorórával kimérve nem volt ütése, ott a hiba az volt, hogy máshová feküdt fel a fékbetét, ahol viszont volt ütése a tárcsának, mi meg pont nem ott mértük.
a másiknál meg nem ütött semmit, csak szimplán nem központos volt, levettük felraktuk máshogy, jó lett. jah és a keréktengelyt is kimértük az is görbe volt.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen