Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz fattyu #16949 üzenetére

    nekem is nagy szerelmem volt a zxr/zx. legfőképp az RR. síktolattús karbi, hosszabb egyes fokozat, tele volt finomsággal. a zxrnél a porszívócsőtől kivoltam, nagyon tetszett. szóval megértem h tetszik. a harcsapofás zx ek nekem sem tetszenek annyira.
    ami rosszaság volt velük, hogy a szelepék valamelyik szériánál kiesett, ilyenkol besett az égéstérbe a szelep. állítólag végigkísérte egész a zx9 ig a kawát. bár ilyen idős motornál pont nem ettől félnék. boritékolható az ilyen motornál h a karbi tűszelepek odavannak, (a sorhoz belekerül egy szép összegbe a négy tűszelep) és reménykedhet az ember hogy a kompresszió az összes hengernél oké. mindenképp felülvizsgálattal kezdeném egy ilyen motor vásárlását, mert nem 40-50e km van bennük az biztos. ráadásul nálunk hulladék állapotban vannak ezek a motork. huszanhatszor eldobták ezeket. ha teheted külföldi példányt vegyél, azoknak is adtak, de jobban meg vannak kímélve mint itthon. a ruppótlan tulajok leamortizálják pillanatok alatt. i
    apriliánál is vannak bajok, önindítórelé, szabadonfutó, valag pénz. első körben azzonnal megnézni. másról nem tudok, de pl sportmotoron átolvasod az rsv topikot töviről hegyire, akkor eléggé irányba állít :D (én túl vagyok rajta)

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák