Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
gp A készülő update többe között offline módot is elhoz azok számára akik még mindig kitartanak a játék mellett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz Micsurin #143032 üzenetére
Ez igaz. A mai HUMDA lképzés is ráébresztett erre, hogy a kicsit jól terelget az nem az A-B, hogy úgy mondjam
Az első feladatban kéztszer dőltem el... Állóra fékezni, majd lábletétel nélkül azonnal elindulni. Kapkodtam, stresszeltem. Ennek ellenére ma többször siekrült, mint az elmúlt két képzésen összesen, és nem kicsivel többször, hanem sokszorosan többször.
A szlalomozás szerintem jól ment, az már relatív megvan a 3 HUMDA képzés után.
Volt nagytempós 180 fokos kanyarodás odavissza egy széles placcon, ott párszor leraktam a lábtartót motorról lemászós és motort lenyomós módban is, ez új volt aképzésükön.Vészfékezés szerintem kifejezetten jól ment, teljesen a tapadáshatáron tudtam tartani a motort, megcsúszáskor azonnal korrigálva, akár 100-ról is.
Kikerülést sokszor nem siekrült próbálni értelmes tempóvval is, lassabban nyilván hibátlanul megy mindenkinek.
Aztán volt lejtőn elindulás, lejtőn legurulás szalomozva, mindezeket különböző fékekkel vagy kombinációjukkal, ez hibátlan volt.
Aztán jött a szerpentin, mi azzal zártunk.
A pálya bitang jó volt, hibátlan új fekete aszfalt, széles, nagy tempós ívek, dimbes dombos. Igen jó tempót tudtam menni magamnhoz képest, aztán mikor tényleg kezdtem effektve javulni is, tehát mondjuk 90-100 között lábtartóig döntve a motort, elkezdett úgy pattogni a motorom valaga, mint az állat. Elszállt a csillapítás a hátsó rugóstagban! Mostmár pozitív úthibák után rendesen "le"üt a teeleszkóp és kopogunk az úton...A fentiektőől függetlenül: A mozgásom bizonytalan és rohadt darabos, a nézőpontom kb a jó ellenkezője, pedig ahova nézek, oda látok, nem tudok két ívet úgy összefűzni, ne rángassak bele, stb... Mármint az én standardjaimhoz kéepst biztosan!
A csoportunkban volt egy 50-es 4 ütemű Vespa is. Hát na, kissé idegesítően feltartotta a sort. Én az első HUMDA-n a 125-ös Varaderóval is szarul éreztem magamat, mert az is feltartotta a sort, de itt sok esetben a feladat minimum tempója is meghaladta a Vespa végsebességét! És ezt ilyen 20-30 méteren kellett volna elérje...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen