Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    válasz Hőguta #124824 üzenetére

    Lol. A normál üzemben 1 csepp 1 perc, kell azért járasd, hogy tócsa legyen !

    A helyzet nem ilyen egyszerű, mert lesz olaj, főleg ha előtte fújkáltad és nem azzal kezded, hogy a kis lánckeréknél alaposan kitakarítasz. Mert onnan a lánc olajozás kiverődött olaja mindent leold és a kitámasztón szépen lefolyik. :(
    Amikor én felszereltem, persze nem volt takarítás, mert előtte volt lánccsere pár héttel és ugye akkor volt takarítás..., pár nap után már szégyelltem megállni a járdán, mert komoly folt volt a motor alatt, elmentem kitakarítani.

    Azután volt, amikor elég szélsőséges ingadozás volt a hőmérsékletben pár napon belül, 2 fok és 18 fok, nem állítottam utána. Nem csak a rendszám, de még a dobozom hátulja is olajpettyes volt, azt a tartályt amit nekem 2000 km alatt evett meg normálisan, azt egy tankolás alatt (kb 300km) leürítettem :) Egyébként csak a scottoiler sárga olaját használtam, és mintha még lenne egy felbontatlan flakon, ha valaki megvenné privátba írjon rám.

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák