Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz #31733248 #113363 üzenetére

    BMW-s motorosokról az én megítélésem más. Nagy részük tényleg magas lovon ül (fizikailag is :D ), nem köszönnek sehol, elvannak a maguk kis társaságában (ha megnézitek túra enduros társaáságokat, nem ritka h kb. csak GS-ből áll). De attól még rendszerint értelmesebb user-ek közlekedéskúltúra terén, mint azautósbéjemwés. Nem notórius szabályszegők, nem kötelező parasztok, használnak irányjelzőt, nem állandó gyorshajtók, tudnak parkolni, nem tolakodnak, nem pofátlanok, stb..
    Más felől, én abszolút megértem a racionális oldalát is, ha valaki GS mellett dönt, most a vételárától függetlenül. Az egy végletekig tökélyre csiszolt motor, brutál futóművel, iszonyú pazar technikai megoldásokkal, márkalogótól függetlenül.
    Szerintem simán kijelenthető, h mindegyik GS a kategóriájában a korát megelőzve jött ki.
    Most a Honda talán az új Africa-val pár vásárlót el tud hozni tőlük, mivel az hasonló felszereltséget takar némileg olcsóbban, de attól még a GS-ek sikere vitathatatlan. Nálam is az az etalon abban a kategóriában és valahol szerintem az is igaz néhány kivétellel, h minden más túra enduro csak GS copy - a Triumph különösen.
    Épp pár napja olvastam a Motorrevüben az 2019-es Alpenmasters cikksorozatot, oké, német ajkú magazin, német tesztelőkkel, de volt 1-2 fickó, akinél éreztem h tényleg próbálja objektíven megítélni a motorokat és ott is az új 1250-es GS-t hozták ki a legjobbnak.

    tboldi

    Hm, skandináv cikk. Csak azért írtak finnt, és nem svéd tanulmánykészítőt, nehogy összemossák a Volvo-val. :))

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák