Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlackPriest

    őstag

    válasz z123456789 #110707 üzenetére

    a drz 400 e is üzemórás blokk, az s, sm nem üzemórás. láttam nemrég olyan manuált, ahol órára vagy 100 liter üzemanyagra volt megadva a csere.

    "Nem akarok üzemórás motort, de akkor ezek szerint olyan "üzemórás" motor is van, ami nem üzemóra után szervizelendő, hanem km után, méghozzá, kevesebb km után, mint normál társaik."

    tökmindegy hogy hívod, a lényeg, hogy egy "gyenge" és tartós blokk helyett egy erős, de gyorsabban elhasználódó van benne. attól, hogy van rajta index még nem lesz utcai a blokkja, csak kimehet a forgalomba.

    az alkatrészellátás valóban mindegy, ha szakszervizben csináltatod, csak a százezrek kellemetlenek, meg az idő.

    én is ezen a körön vagyok, szpermotót keresek, a mostani helyett, de valamit valamiért. én ott tartok, hogy husky (610, 630) vagy ktm (640 lc4, 660 smc, 690), drz400sm, vagy hagyom hízni a motort és xt 660x. ha elég a kisebb, akkor wr250x vagy crf 250m, de ezek erőre sehol sincsenek egy valódi sm-hez képest.

    ami ezen kívül van, azok mind verseny technikák minden örömükkel és bánatukkal. és már a fenti ktm-ek tapasztaltait olvasva is elég vegyes a kép, nem is fiatalok, ki tudja megkapták e ami jár nekik.

    *a tévedés jogát fenntartom/én is szívesen fogadok ötleteket :)

    Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

Új hozzászólás Aktív témák