Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Geresics #105681 üzenetére

    Igen, Amerikában és Ausztráliában árulják még újonnan, meg valszeg akkor Japánban is, változatlanul lassan 20 éve...

    Nyilván továbbra is a profitmaximalizálás a Suzuki fő célja a DR-Z-vel. Nem véletlenül nem változtatnak a fényezésén, matricázásán kívül az égegyadta világon semmit rajta..
    Pedig szerintem maga a vázgeometria és a főbb arányai rendben vannak, pár olcsó módosítással, aprósággal simán lehetne fiatalaítani és még sikeresebbé tenni még most is a konstrukciót ezen kontinenseken, ha már a blokkhoz nem nyúlnak (igazából ahhoz nem is feltéelnül kell, max injektorosra alakítani.. de az ereje megfelelő áttétellel endurora elég, így legalább tartós :) )
    Mint pl. full LED-es lámpák elől hátul (elől új, modernebb búrával), szebb tükrök, modernebb hátsó villahíd, szebb első sárévdő, némileg az idomgarnitúrát is átszabhatnák és mondjuk kaphatna sokkal szebb műanyagot tankot is a fém helyett.

    Behozni még be lehetne valszeg, csak nem biztos h megéri.. :) VÁM, ÁFA, meg akkor ott van a környezetvédelmi osztálya.. gondolom azért sincs már EU piacon, mert nem tudja teljesíteni. Innnetől bukó a mutatvány, mert nem fogod tudni honosítani. Nem beszélve arról, h ha mégis menne a honosítás, olyan összegnél járnál, ami már nem biztos h a megéri kategóriába esne. Tehát 3M ft fölött már sokkal újabb konstrukciójú motorokat kapni..

    Hja, ezért is vettem ilyet. Nem találtam racionálisabb típust ebben a kategóriában. Néztem a 690-et én is, sőt az R verziót is, de nagyon nagy, nehéz, kicsi rugóutakkal, meg az egész formája inkább hat autós hasonlattal élve SUV-nak, mintsem terepjárónak.

    DR-Z-ből ki lehet fogni használtan jó vételeket, inkább azt érdemes gatyába rázni és megfelelő karbantartás mellett sokáig gondozásmentes.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák