Hirdetés
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
-
Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
ma Rajtuk megnézhetjük a telefont magát és megismerhetünk pár funkciót is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #7049 üzenetére
Szépen összefoglaltad
Ha jól emlékszem Stoner tavalyi esései is úgy történtek, hogy kanyarbejáraton elcsúszott az eleje. Én azt látom a motorozásában, hogy bármikor benne van az esés, nem úgy mint pl. Rossiéban. Kezelhetetlen a Ducati, ha kockáztatnia kell Stonernek, vagy csatáznia nagyon benne van az esés. Nekem ezek voltak az érzéseim tavaly.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7050 üzenetére
Én sem...ez jellegzetesen MotoGp/Ducati/Stoner jelenség. Olyanra persze igen, hogy az egyik versenyző sokkal jobb volt mint a másik....de nem ennyivel,..és főleg nem a más versenyzőnél is folytatodó jelenséggel. Elvileg ha valaki ennyivel gyengébb lenne, akkor talán még évközben is megéri elküldeni és hozni helyette mást (kivéve ha valamilyen szempontból, ált. pénz, megéri tartogatni. Itt viszont már ez állandósultnak tünő probléma...tavaly még lehetett valamit mondani...formahanyatlás mittomén, de már az is sántított, mert azért Melandri élversenyző elvileg...mást ne mondjak fékezte ő ki Rossi-t is már (na nem ezen a Ducati-n )....ami ugye azért jelent valamit. Pláne hogy Loris is gyengélkedett az utcsó évében...na most azt mondod, hogy Loris már öreg....(aki ismeri annak azonnal sántít, de végül is van benne igazság), Melandri-ra meg azt hogy átmeneti formahanyatlás, amivel talán versenypszihológushoz kellene mennie..van ilyen, ez is sántít mert azért a nyilatkozatait olvasgatva azok nagyon iránybamutatóak, de végül is van ilyen, esetleg elfogadod...
Na de mit mondasz Hayden-re? Mert ha valaki most motoroznia akar akkor ő biztos, a HRC-nél megcsapkodta az élet (meg Puig) az utcsó időkben, most meg kap egy VB esélyes telivért.....ha valaki igazán akar most motorozni azt nagy eséllyel Hayden-nek hívják.
Szal én sem vágom, ha tudnám megírnám a világba... -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #7051 üzenetére
Igen...kicsit kendőzte a dolgot, hogy Rossi ugye Bridge'-re váltott, és látványosan fejlődött.
...lehetett azt mondani, hogy na most a Duc.-Bridge' varázslat elfogyni látszik, mivel a Yamaha tudta azt a tulajdonságokat, és motorban is sokat fejlődött...lehetett látni, hogy fogy el Stoner umond 'előnye'. ..és ez látványos volt. Brno-ban Stoner úgy esett el, hogy elment az eleje, Melandri 7. lett igaz több mint fél percel.
Biztos vagyok benne, hogy olasz gyárként (meg alapból is) akartak ők segíteni Melandri-nak, de Stoner-nek rosszabb lett, és Rossi ugye nyomult....évközben egyszerűen nem lehetett megoldani ezt a problémát...túl sok veszteséggel járt, Melandri beáldozódott, na de hogy ezt a jövő évire fejlesztett motorban is viszontlátni?!...Ennek elvileg nem szabadna megtörténnie.Sztem okos lenne Bayliss-t megkérdezni..és talán Loris-t is, mert a jelenség akkor kezdődött amikor ők voltak párban, Stoner-Capirossi.
De mindenképpen két motort fejleszteni, ha már 'továbbvivődőtt' a jelenség, nem kis pénz..a Honda megcsinálta pl. Gibernau-Biaggi-nál (elvileg csak Biaggi ült a HRC-n, de Gibernau szerint is fejlesztettek).
Ott egyébként nem jött be, de itt teljesen más a helyzet...sok pénz, pláne rosszkor is jön, mert ugye itt vannak a szabályváltozások a tesztekben is, de ezt nem most kellett volna, hanem már a tavaly elkezdett idei motornál alapvetően így indítani (szerintem). -
Integra
titán
válasz #70869248 #7053 üzenetére
na igen és akkor bayliss is.. pedig ha valaki, hát ő már ránőtt a dukira..
és csak szenvedett.
bevallom én nem csodálkoznék ha nicky félidőben már a retekbe kívánja ezt az egészet, még a hrc-t is visszasírná kb.. vagy yamaha jövőre, mindegy, csak valaki adjon neki motort amin örömmotorozhat, másodlagos neki a vb, már megnyerte egyszer.sajnos nem olvastam még semmit, hogy mi lesz julianékkal idén, hol fognak közvetíteni, de félek, hogy nem fogjuk őket hallani
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
válasz Integra #7054 üzenetére
Nicky akar meg Kawan is lehet majd egyszer , mivel ugy tunik a zoldek megiscsak indulnak...?
-
Integra
titán
"A csapat legtöbb embere elkötelezetten hisz abban, hogy végig tudják vinni a szezont 2009-ben és elkerülik az esetleges szerződésszegést a Dornával, amely hatalmas pénzösszeg kifizetésére kötelezné a gyárat."
hm..... lehet hogy így még olcsóbban kijönnek mint ha megszegnék a szerződést?!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7054 üzenetére
Itt is várok érdekességet
2009 World Superbike Season Preview
Belép az Aprilia (újra)-Bmw, Haga át a gyári Duc.-ra, jön B. Spies, Nakano...nem gyenge neveket felvonultató mezőny, és 7 féle gyári motor: Ducati, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Aprilia, Bmw.. egyáltalán nem hangzik rosszul sztem..[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7061 üzenetére
háááát az az igazság, hogy nagyon erősödik a WSBK, ...és a két futamos rendszer nagy előny nekik a MotoGp-vel szemben, amennyiben szoros lesz a mezőny...valmint kicsit odafigyelnek a Tv közvetítesekre, akkor sztem is keményen odaverhetnek a MotoGp-nek.
Bizony-bizony van rá sansz hogy keményebb lesz.ja, és ha MotoGp2 kategória létrejön, akkor az az átvándorlás ami a királykategória és a WSBK között látható, az majd a MotoGp2 és az WSS között is létrejöhet, és akkor szépen fel lesz töltve a mezőny...Sok, a MotoGp vonalról átvándorló versenyző erős szponzorpénzeket is tud megmozgatni ráadásul, rajongótáborral..stb.
Na és pesze az hogy nem tud fellépni a királykategóriába még nem jelenti azt hogy nem kiváló versenyző...minőségben is erőset javulhat a WSS is.Sajnos a Motogp királykategória elég kötött, kevés a jó hely,..
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Integra #7061 üzenetére
Szerintem a WSBK sokkal ember es rajongo-kozelibb, meg az egesz hangulat, meg nemtudom... Baratsagosabb? Persze, varom a MotoGp-t, de en szemely szerint nem gondoltam volna regebben, hogy kvazi felveszi a versenyt a Superbike a Gp-vel. De orulok neki, mivel ezzel mi motoros fan-ek csak nyerhetunk.
Lajcsi: szinte minden evben remenykedem, hogy tud kiugrot alkotni.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
detto.
Mindig is emberközelibb volt..már a kezdeti időkben is, akár Aaron Slight punk tarajára is lehet gondolni,...vagy ami igazán jellemezte ezt, az a podium előtti interjúk, ahol ott álltak mind a dobogósok, és be-be szólogattak az éppen beszéltetett srácnak (gondolom képben vagy ahogy Edwards és Bayliss (akár), mint kőkemény ellenfelek, ott viccelődtek).
Talán Foggy volt kicsit szorosabb/zárt..de egyébként mindig nagyon laza volt....ilyenek mint Lorenzo-Pedrosa féle (többet is mondhatnék) feszült kapcsolat? max igen rövid életű, nem éveken át húzódó.
Én sem gondoltam volna hogy egyszer ilyen mezőny kovácsolódhat.... MotoGp vonalról McCoy, Abe sajna elmentek, de pl. Nakano akármikor elfér a MotoGp-ben, egy jó motorral dobogós is tud lenni, Biaggi-Checa szintén tudnak jók lenni, ..Laconi mikor átment még mindig igen jó volt, Tamada?...hát őt sem tudnám rossznak nevezni bár sztem kisebb név mint a fentiek, Roberto Rolfo sem volt rossz MotoGp vonalon.
...és akkor a WSBK ágyúk: innen nagyon hiányzik Bayliss neve, Corser, Haga, Xaus (szintén voltak a MotoGp-ben), Lavilla (jó ő talán kicsit felejthető..de kétségtelenül neve van a WSBK-ban), Kagayama,..
Az idevándorolt nagy nevek Ben Spies AMA bajnok, 'Shakey' Byrne BSBK bajnok.
Aztán Parks, Rea, ...Muggeridge, Neukirchner, Kyonari..Szóval ez azért már semmiképpen sem egy gyenge mezőny...és 7 gyári motorral.
..és ha hozzáteszem, hogy még akár Hayden, Loris Capirossi is átjöhet, ha nem kapnak jó szerződést, Edu' már sajnos nem hiszem...
Sztem 3-4 év múlva akár Talma is jöhet itt jó motorra, ha a királykategóriában nem kínálják meg (valószínűleg nem fogják sajnos).
Van itt perspektíva, és ha most odafigyelnek, hogy a MotoGp kicsit recseg-ropog (költségcsökkentő izék, közvetítési gondok..kevés jó hely) és persze ha odafigyelnek a tálalásra és legfőképpen a közvetítésre, ami régóta a WSBK egyik problémája, akkor szinte bármi lehet.. -
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #7060 üzenetére
ja, és most nézem a legfontosabb lemaradt
...már aki nem tudná persze, hogy mindez már a hétvégén elkezdődik, holnap Superpole Phillip Island-n, holnap után verseny.mai qual:
1 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'32.312
2 41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'32.569
3 91 Haslam L. (GBR) Honda CBR1000RR 1'32.623
4 76 Neukirchner M. (GER) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'32.673
5 71 Kagayama Y. (JPN) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'32.704
6 56 Nakano S. (JPN) Aprilia RSV4 1'32.928
7 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'32.932
8 19 Spies B. (USA) Yamaha YZF R1 1'32.939
9 66 Sykes T. (GBR) Yamaha YZF R1 1'32.971
10 9 Kiyonari R. (JPN) Honda CBR1000RR 1'32.991
11 3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1'32.995
12 55 Laconi R. (FRA) Ducati 1098 RS 09 1'33.202
13 44 Rolfo R. (ITA) Honda CBR1000RR 1'33.206
14 7 Checa C. (ESP) Honda CBR1000RR 1'33.224
15 67 Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'33.317
16 11 Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'33.377
17 65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'33.418
18 100 Tamada M. (JPN) Kawasaki ZX 10R 1'33.709
19 23 Parkes B. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'33.911
20 111 Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'34.080
21 33 Hill T. (GBR) Honda CBR1000RR 1'34.123
22 25 Salom D. (ESP) Kawasaki ZX 10R 1'34.487
23 24 Roberts B. (AUS) Ducati 1098R 1'35.123
24 31 Muggeridge K. (AUS) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'35.716
25 99 Scassa L. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'35.759
26 77 Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR 1'36.103
27 15 Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'36.514
28 86 Badovini A. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'37.127Az első 16 egyenlőre 1mp-n belül, de ez még kuszálódni fog sztem, Q2-re...Bayliss ment már Superpole-n is '32 alatti időt.
Persze, az Aprilia és a Bömös valszeg még gyenge kicsit ezen a futamon, de aztán a franc tudja[ Szerkesztve ]
-
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7067 üzenetére
Nemrég nézegettem a MotoGp királykategória névsorát 2009-re.
Lehet hogy csak mert öreg csont vagyok, de* Dani Pedrosa Repsol Honda Team
* Andrea Dovizioso Repsol Honda Team
* Colin Edwards Tech 3 Yamaha
* Chris Vermeulen Rizla Suzuki MotoGP...........bírom Chris-t, de nem hoz lázba.
* Randy De Puniet LCR Honda MotoGP................oké, de nem hoz lázba.
* Alex De Angelis San Carlo Honda Gresini...........oké, de nem hoz lázba.
* Toni Elias San Carlo Honda Gresini
* Casey Stoner Ducati Marlboro Team
* Mika Kallio Pramac Racing................................????!
* Valentino Rossi Fiat Yamaha Team
* James Toseland Tech 3 Yamaha........................háát, nem hoz lázba.
* Sete Gibernau Grupo Francisco Hernando
* Loris Capirossi Rizla Suzuki MotoGP
* Nicky Hayden Ducati Marlboro Team
* Yuki Takahashi Scot Racing Team MotoGP..........?/oké, de nem hoz lázba.
* Niccolo Canepa Pramac Racing.................................
* Jorge Lorenzo Fiat Yamaha TeamAlapvetően ez a helyzet, és ez baromi kevés nekem...4 gyár...ha a Kawa' marad félseggel akkor 5,...nem mondom volt ez már így, de akkor a mezőny teli volt nagy nevekkel, nem fiatal, umond ígéretekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz #70869248 #7069 üzenetére
ez köszönhető a sok okosnak akik az 1 literes gépeket száműzették...
ma már kiforrt megbízható vasak lennének, noha folyamatos fejlesztéssel, de megfizethető lenne szatellit csapatoknak is és még mindig kevesebbe kerülne mint az új kategória.
azt meg soha sem értettem, hogy mitől lesz biztonságosabb valami a lökettérfogat csökkentésével... idióták...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7070 üzenetére
Már régen össze kellett volna olvadniuk az SBK-val..Az SBK kihagyhatatlan és tuti, mert azt veszi meg a motoros, soha nem lesz MotoGp technika megfizethető az utcai motorosnak....ha meg igen akkor már megette a rák az egészet, mert az már nem prototipus versengés.
Most meg erőltetik oda a motoroshoz a MotoGp-t?...minek? Én nem akarom azt a technikát használni amit Rossi, csak simán profitálni akarok a fejlesztésekből, meg izgulni a futamokon.Jelenleg, hogy külön kézben van a két sorozat, elég röhejes ez...Itt van Rossi Yamaha-ja..szinte úgy néz ki mint a te Yamaha-d, ..de közben ott van a WSBK Yamaha aminek megint mások a sportsikerei....az is úgy néz ki mint a tied.
..hát vazze, ne keverjetek össze, az egyik a szobám falára való meg kis modellként a szekrénybe, a másik meg a garázsba....mert egy WSBK/WSS Yamaha-ról el tudom..jobban mondva inkább el tudom hinni hogy olyasmi mint az enyém, mint egy prototype sorozat Yamaha-járól, ...két kereke van, közte a motor, ennyi a hasonlóság. -
Integra
titán
-
Integra
titán
bömös motorja
tulajdonképpen azt is mondhatnám rá, hogy ez egy japán motor egy az egyben.
és tulajdonképpen ez így is van asszem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7073 üzenetére
na ja ...mondjuk fekvő, vagy boxer-rel eléggé halálra lennének ítélve, emlékszel a bömös betétfutamokra a MotoGp-n...régi nagy nevekkel meg így úgy,..bokszer elrendezésű hengerekkel....hát nem igen voltak meggyőzőek.
Jó ez így talán...egyébként szép motor szvsz.NINJA_V: Na ja, hirtelen én sem tudom hova tenni ezt az elsőséget,...ezért is írtam inkább hogy sztem fog még kuszálódni,...bár a köridő is jó.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz #70869248 #7065 üzenetére
Nema, hetvegen mar kezdik is? Dejo, nekem ez mar azert a tavaszt is jelenti
Ha szabad egy szemelyes velemenyt: fiatalkori kedvencemnek drukkolok ezerrel regota (meg ha mostanaban nem is megy neki jol), remelem iden osszekapja magat es kevesebbet esik: Mad Max
Integra: szep ez a beemwe De a ruha alatt valoszinu tenyleg nem a muncheni technologia huzodik meg, hanem tavol-keleti
-
#70869248
törölt tag
hát most megfogtál...már éppen indulni szerettem volna
Mad Max amíg élek ...persze mások is beférnek, de ha Chesterfield és fekete motort látok valahol mindig megáll bennem az ütő ...Max összetett figura, nyerhetett volna királykategóriát akkor amikor ifj. K. Roberts nyerte..
De amit a Fekete Kalóz az Aprilia-n müvelt, aztán a Honda-n megvédte, Majd a királykategóriában a Suzuka-i pole és győzelem(Haga volt a harmadik), és a Brno-i...oo ezek nálam sosem felejtődnek. Ahogy gondolom nálad sem ...Első futam, afrika 3-t előzött, úgy kellett hagyni hogy be tudjon fordulni..ez volt az első győzelme egy AF-s Aprilia-val, de seggelt ő már 250-s motorral is a dugóhúzóban (Rothmans Honda), és rajtolt Assen-ben a mezőny után, és tudott volna nyerni, ha nem intik ki egy hülyeség miatt, ..ölelkezett (első VB) és később harcolt Capirossi-val és az Aprilia-val Ralf Waldmann-l az oldalán, majd az a csodálatos Suzuka-i futam, és a fekete leves, majd mikor kiintették fekete zászlóval megint (talán Donnington-ban egy tévesen megítélt kiugrásos rajt miatt), de azért csak megelőzte Doohan-t..
...és aztán az esés fémjelezte évek ..majd jött Rossi és Max alól kicsúszott a talaj
..és a kétütemről négyütemre, ami végképpen betett neki....hahhh..Max-ról brazil sorozatot lehetne forgatni olyan összetett figura ...amig vagyok Biaggi drukker leszek elsősorban.
Bármit is csinál...nagy álmom hogy Monaco-ban egyszer elkapjam és elvigyem biliárdozni, valmint dumáljak vele.Na de most már megyek, csak ez kigyütt...köszi hogy mondtad
szerk: kicsit sok volt a szmájli.[ Szerkesztve ]
-
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7081 üzenetére
..na még maradok akkor ...szal az a futamgyőzelem az ausziknál, ami végül is a VB-t hozta, az nálam egy kis tüske marad...egyfelől mert Nakano jobb volt abban az évben (szvsz), csak volt egy bukás előtte és ő kénytelen volt átugratni a fekvő motort...ezek hibás érvelések tudom, de mivel Jacque-nak nem volt hasonló így csak a fejemben van...és aztán vazze emlékszel arra a Phillip Island-i futamra egésszében? Biztos. Szal tudod hogy ott Nakano vezetett végig,..de végig, majd Jacque a célrafordítóban kibújt a szélárnyékból és 10centivel világbajnok lett.
Na ez az amit kis tüskének hívok... Nem nagy kedvencem Nakano, bár jó motoros és kedves figura....de az ott nem gyenge év volt, és nem stimmelt igazán a végeredmény ...nálam persze (meg gondolom Nakano-nál ) -
#70869248
törölt tag
válasz NINJA_V #7083 üzenetére
Tudnék..ha tudnék írni
most hogy így feljött pár dolog, Jean-Michel Bayle pl. ...motokrossz világbajnok, mekkora szisszenés volt amikor átjött a MotoGP 250cc-be....és megtanulta, fel tudott menni a királykategóriába is.
Nem volt kedvencem vagy valami, de karakter volt ...emlékszem hogy döntögetett eleinte
Na mindegy, rajta kivül is volt sok jó karakter persze, csak mivel ő is fekete Aprilia-zott, így az ő neve ugrott be most.
Na de most tényleg lépek[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz #70869248 #7082 üzenetére
hidd el, nakanoért téptem a hajam én is, ezért marad félig-meddig keserű az a befutó nekem is, pedig mekkora csata volt..
egy másik örök nagy kedvenc pillanatom amikor edvárdz lepattant a lángoló cube-ról az olaszoknál, hát az valami frenetikus volt, sírva röhögős
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #7085 üzenetére
na ja....dumáltuk már ha emlékszel még rá, hogy az mekkora meglepetés volt (nekem is), SBK bajnoki cím a Hondával, Suzuka-i 8h győzelem a Hondával, és akkor a MotoGp-ben Aprilia...nekem kellemetlen meglepetés volt, nem is igazán értettem.
Igazából amennyire összefort Edu' a Honda-val az SBK-ban annyira nem folytatódott ez a kapcsolat a MotoGp-ben. -
-
#70869248
törölt tag
háát elég érdekesen alakul addig az SBK, azt kell írjam hogy ez a Smrz gyerek valóban érzi ezt a pályát. Bár ezt többekről is el lehet mondani (pl. Max is...annak ellenére hogy tavaly betli volt, az egyik ráadásul nem is akármilyen)
Szal nézegettem a SP megelőző szabadedzést LT-n, és a srác kényelmesen készülgetett, majd a végén hipp-hopp megfutja ezt a 1:32.3-t amit tud, és azzal az elejében van/lesz mindenképpen.
Max detto, de ő nem jutott annyira az elejére...érdekes, hogy végig Nakano volt előrébb az Aprilia-val, majd a végén Max nyomott 3 gyorsuló körtEz meg az SP előtti utcsó Qual eredménye:
1 65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'32.161
2 3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1'32.306
3 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'32.312
4 41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'32.377
5 11 Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'32.397
6 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'32.491
7 19 Spies B. (USA) Yamaha YZF R1 1'32.500
8 55 Laconi R. (FRA) Ducati 1098 RS 09 1'32.508
9 66 Sykes T. (GBR) Yamaha YZF R1 1'32.509
10 76 Neukirchner M. (GER) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'32.525
11 9 Kiyonari R. (JPN) Honda CBR1000RR 1'32.602
12 91 Haslam L. (GBR) Honda CBR1000RR 1'32.623
13 71 Kagayama Y. (JPN) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'32.704
14 67 Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'32.708
15 33 Hill T. (GBR) Honda CBR1000RR 1'32.884
16 56 Nakano S. (JPN) Aprilia RSV4 1'32.928
17 7 Checa C. (ESP) Honda CBR1000RR 1'32.947
18 111 Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'32.992
19 44 Rolfo R. (ITA) Honda CBR1000RR 1'33.055
20 23 Parkes B. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'33.104
21 24 Roberts B. (AUS) Ducati 1098R 1'33.588
22 100 Tamada M. (JPN) Kawasaki ZX 10R 1'33.709
23 86 Badovini A. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'34.174
24 25 Salom D. (ESP) Kawasaki ZX 10R 1'34.194
25 31 Muggeridge K. (AUS) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'34.341
26 99 Scassa L. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'34.390
27 77 Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR 1'35.767
28 15 Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'36.363Na de mostmár inkább nézem a SuperPole-t..már elkezdődött.
-
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #7088 üzenetére
SuperPole 1:
Azt kell mondani, hogy az Aprilia-k egész jól ott vannak, a Bömöst is behozta Corser 1mp-n belülre az abszolut időhoz képest, sejthető is volt hogy Xaus már nem fogja tudni..ha Corser ennyit tud SuperPole-zni a Bmw-vel akkor abban nem nagyon van még, de aztán Laconi kitolta a 17. helyre, és így az SP2-ből is ...
Szal az első 17 egy másodpercen belül az SP1alatt.
absz. idő:
-Rea J. Honda CBR1000RR 1'31.906SuperPole 2:
Hiiijj, Laconi majdnem lement '31(!) alá, és még így is 14-n vannak 1mp-n belül.
..Haga nem tudott gyorsulni az SP1-hez képest. A két Aprilia meglepően jó, Max jól áll, ahoz képest hogy az SP2-ben csak 2 mért köre volt, gyorsan lement 1:31-re..
A Suzuki-k vannak messze.
absz. idő:
-Laconi R. Ducati 1098 RS 1'31.050SuperPole 3:
Max nyitott az Aprilia-val az élre, mindjárt az első köre 1:31.7, majd őt Rea előzi meg a Honda-val, majd Spies a Yamaha-val fut 1:31.0-t.. Suzuki-k egyenlőre sehol. Kawasaki-nak csak Parks maradt, a Bmw ugye nem jutott a 16-ba.
huh..hibátlan, Smrz lenyomta Biaggi-t a 4. hely-ről, de közvetlenül utána átjött Max is és elhozta a 2. helyet.
absz. idő:
-Spies B. Yamaha YZF R1 1'31.069..Bayliss is csak nézett, a 3 SP-t 3 különböző motor vitte el, és a végén Biaggi 2. helye az Aprilia-val meglepetés..
Yamaha-Aprilia-Honda-Ducati az első 4 hely.
Lehet mondani. hogy Ben Spies jól kezdett .. a végén még Smrz megelőzte a Xerox Ducati-t és övé a 4. hely.
Spies elégedett, Max is, Rea hibázott valamit az utcsó mért körében.
Laconi-nak nem sikerült megismételnie az SP2-ben elért idejét, és a Suzuki messze van,..legalábbis sprintben, futamon még jöhetnek.
Egyenlőre Spies szereplése és az Aprilia a meglepetés.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz NINJA_V #7090 üzenetére
Fura ám, így végignézve mindhárom SP-t azt kell mondjam, hogy futamon bármi lehet, mert az utolsó SP-ben futnak mondjuk 6 kört...azt simán el lehet rontani, pláne Phillip Island-n ahol ugye kap egy rossz szelet az oceán felől az egyenesre fordulva, és már bukta is két körét, azt is amelyiket befejez, és azt is amit elkezd mivel annyira meghatározó az az egyenes...jellemzően itt szokták lukas fejidommal futattni a motorokat a MotoGp kisebb kategóriáiban, mivel akkorát tud tolni/fogni a szél hogy a kisköbcentis gépeknél rengeteget lehet bukni.
Szal simán lehet hogy egyszerűen nem jött ki...pl. Laconi futotta a legnagyobb időt az SP2-ben ('31.05), jobbat mint Spies ideje, de/és végül ezt mégsem tudta újra produkálni az SP3-ban...viszont sejthető hogy a gyorsasága megvan.Viszont a Bímerek sajnos nem tudnak még élen menni,...az hogy Corser, akit szoktak 'superpolespecialista'ként is emlegetni, nem tudott bejutni az első 16-ba az beszédes.
Valmint a Suzuki-k sem mutattak semmit, és persze a Kawasaki..Parks erőlködött vele, de hát a Honda-Yamaha-Ducati és meglepő módon az Aprilia nem volt fogható.
Nekem nagyjából stimmel az eleje, bár Smrz egyértelműen meglepő, és Haga, Muggeridge nincs a helyén, valmint Sykes-nak és Byrne-nek is van még mit dolgoznia. -
Motion_Blur
félisten
Első, és második futamból videok + interjúk [link]
Eurosport délután 5-től adja le a futamokat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Face8814
őstag
válasz Integra #7095 üzenetére
Háh! És még tavaly azt hangoztatták Pepiék, hogy nagyobb figyelmet fordítanak WSBK-ra 2009-ben mint korábban. Lévén " ....nincs MotoGP, így ezt fogjuk nyomni...".
Erre mivel indul az év motorsport szemszögből? Fél nap csúszással!
Ennyit a minőségibb tálalásról és a nagyobb odafigyelésről.....Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Face8814
őstag
válasz Integra #7097 üzenetére
Félreértés, félreértés.
Pepi nem a saját meg Várhegyi álláspontját mondta, hanem a juróét. Azt hangoztatta, hogy mivel nincs MotoGP 2009-ben náluk, így a júrósport jobb körítést, és hatványozott figyelmet fog fordítani a WSBK-ra.
Ezt látjuk most....Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest