Hirdetés

2019. augusztus 21., szerda

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  MotoGP & WSBK (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#1) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Sziasztok!

Ezentúl ez lesz a Rossi, Gibernau, Biaggi...Talma...stb. fanok topikja;)

Szerintem egy MotoGP futam 100-szor izgalmasabb, mint egy Forma-1es, így hát ennek is jár egy totyik;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2) lacafaca válasza Motion_Blur (#1) üzenetére


lacafaca
(őstag)

ez szórol szóra igy van! ;) nekem is ue a véleményem!:R
GO-GO ROSSI-BIAGGI:U

"Mohó az ember, mert nem tud élni mértékkel, a mennyországban szabták, de a pokolban mérték el." https://bittubers.com

(#3) Vigneau válasza Motion_Blur (#1) üzenetére


Vigneau
(nagyúr)

Már éppen ideje volt... :C

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#4) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Biztosnak tűnik Rossi váltása:Bővebben: link

:F:F:F

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#5) lacafaca válasza Motion_Blur (#4) üzenetére


lacafaca
(őstag)

tuti hogy váltani fog. már évek óta hangoztatja.

"Mohó az ember, mert nem tud élni mértékkel, a mennyországban szabták, de a pokolban mérték el." https://bittubers.com

(#6) Dzsekó


Dzsekó
(addikt)

Akkor ide is bemásolom a holnapi verseny rajtsorrendjét:

MotoGP:
A verseny holnap 13:30-kor kezdődik az Eurosporton.

1, Valentino ROSSI ITA 1'33.226 Gauloises Yamaha Team
2, Colin EDWARDS USA 1'33.449 Gauloises Yamaha Team
3, Marco MELANDRI ITA 1'33.465 Movistar Honda MotoGP
4, Sete GIBERNAU SPA 1'33.467 Movistar Honda MotoGP
5, Nicky HAYDEN USA 1'33.514 Repsol Honda Team

125cc:
A verseny holnap 10:45-kor kezdődik az Eurosporton.

1, T.LUTHI SWI 1'43.405 HONDA
2, M.KALLIO FIN 1'43.688 KTM
3, H.FAUBEL SPA 1'43.939 APRILIA
4, G.TALMACSI HUN 1'43.940 KTM

A hivatalos MotoGP honlap:
Bővebben: link
Talma honlapja:
Bővebben: link

[Szerkesztve]

"Milyen merevlemezt vegyek?" Topikgazda

(#7) Vigneau


Vigneau
(nagyúr)

Szertném, ha Gibernau-nak és Biaggi-nak kijönne a lépés. Számomra Biaggi teljesítménye az 500-asok (később MotoGP-sek) között eléggé lelombozó... :O

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#8) lacafaca válasza Dzsekó (#6) üzenetére


lacafaca
(őstag)

Talma naon jó helyre került.:C
még a végén lesz mit keresnünk a motogp-ben?(de szép lenne!!!)
hajrá Talma!!!:R

"Mohó az ember, mert nem tud élni mértékkel, a mennyországban szabták, de a pokolban mérték el." https://bittubers.com

(#9) Vigneau válasza lacafaca (#8) üzenetére


Vigneau
(nagyúr)

Szép eredményt ért el a múltkori versenyen is! :C

[Szerkesztve]

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#10) Dzsekó


Dzsekó
(addikt)

Holnap Franciaországban versenyeznek:

LE MANS:
[kép]

Hossz: 4180m
Leghosszabb egyenes: 450m
Balkanyar 4db, jobbkanyar 9db.

Talma eddigi időeredményei ezen a pályán:
leggyorsabb kör versenyen: 1.44.241 (2004 - Semprucci Malaguti)
Edzésen: 1.44.974 (2004 - Semprucci Malaguti)

"Milyen merevlemezt vegyek?" Topikgazda

(#11) lacafaca válasza Dzsekó (#10) üzenetére


lacafaca
(őstag)

majd 1 mp-:Y
:C:C:C:C

"Mohó az ember, mert nem tud élni mértékkel, a mennyországban szabták, de a pokolban mérték el." https://bittubers.com

(#12) b-type válasza Vigneau (#7) üzenetére


b-type
(nagyúr)

miért lomboz le?

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#13) oceanearth


oceanearth
(őstag)

reméljük Talma megint benne lesz majd holnap az 1. 3-ban. hiába negyedik az nála semmit nem jelent, hisz ő az egyik legjobb rajtoló.
HAJRÁ TALMA!!

(#14) Type-R válasza Motion_Blur (#1) üzenetére


Type-R
(őstag)

Szerintem egy MotoGP futam 100-szor izgalmasabb, mint egy Forma-1es ezzel teljesen egyetértek, tavaly kezdtem el nézni, egész véletlenül, és azóta minden futamot megnézek.

(#15) Motion_Blur válasza Type-R (#14) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Sajnos nekem elég ritkán van alkalmam nézni, de a 5-6 futamot azért látok egy évben;)

Nagyon örülök, hogy Talma ott lehet az elejében, tényleg qrva jól rajtol:)

HAJRÁ TALMA:C:C

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#16) Motion_Blur válasza Vigneau (#7) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Még egy évet adok neki, és visszavonul...sajnos nem tud egyenletesen jó teljesítményt nyújtani, sokat bukik, a brno-i pályán ''verhetetlen'' + néha villant egyet...de ennyi:(

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#17) b-type válasza Motion_Blur (#16) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ne adj neki még egy évet. Mit adtál volna pl. Barros-nak a 90-es évek közepén??
Max-nak vannak gondjai, mostanában nem is kevés, de nem fog, nem tud kiszállni.
Többet vártam én is, nem a HRC Honda miatt, mert az tavaly sem remekelt, Hanem Erv Kanemoto-Biaggi párosítás miatt.
A sokat bukik sem igazán áll, tavaly mások miatt bukott, h emléxel rá, a sok bukás inkább a Yamaha-s évekre igaz, annak is megvolt az oka, nem tudta azt a tempót a motor vezethetősége.
Mondott ma Várhegyi egy okos dolgot egy hasonló felvetésre..
- Nem sokan szerepelnek jól Vale' mellett. ...nagyjából egyvalaki az egész mezőnyben, Giber'
Nagyszerű fazonok vannak ebben a mezőnyben, de a 'néha villanak, sokat buknak, ennyi'. skatulyád ráférne szinte mindre.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#18) Motion_Blur válasza b-type (#17) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Nem sokan szerepelnek jól Vale' mellett. ...nagyjából egyvalaki az egész mezőnyben, Giber'

Ez tényleg így van, jobb lenne, ha Rossi menne a Forma-1be;]...kíváncsi vagyok, ott mit alakítana.
Egyszer tesztelt már egy Ferrarit, nem? Ha jól tudom, csak 4mp-el lett rosszabb az eredménye, mint a hivatalos pályacsúcs;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#19) b-type válasza Motion_Blur (#18) üzenetére


b-type
(nagyúr)

hát többen is teszteltek már, Biaggi is, és azt hiszem Mick Doohan is.
Viszont ez most kicsit más, Rossi üzlet már, a nagyszerű versenyzői érzéke mellett.
Óriási rajongó tábora van, nagyon nagy a reklámértéke, és nagyon felpörgette a MotoGp-t.
Ez mind tetszene a Forma 1-ben bármelyik csapatnak. :)
Sajnos(?) nagy esély van rá hogy elviszik.
Azért nem biztos hogy sajnos, mert van azért arra esély, hogy egy legenda legyen (MotoGp-Forma1 bajnok), és akkor engedni kell.
Bár a rally futamai nem túl jól sikerültek, de ennek több oka is lehet.


[Szerkesztve]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#20) Integra válasza b-type (#19) üzenetére


Integra
(titán)

hiába viszik rossit, vagy maga megy, attól még az f1 ugyanúgy rohadni fog..... :D

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#21) Integra válasza b-type (#17) üzenetére


Integra
(titán)

randy beszélt maxiról is egy keveset az időmérő alatt és ő ott látja a problémát, hogy kanemoto ide vagy oda, maxnak az új fejlesztések egyszerűen nem fekszenek a motorozási stílusához :(
volt több irány is hogy merre fejlesszenek, skypointer vagy max felé, de ott van ugye nicky is, így nem egyszerű...
másik oldalt meg ott van rossi oszt csókolom.
mai időmérőn is, hát valami hihetetlen volt. semmit se csinál, aztán kimegy és az utolsó körében megy egy első helyet, kész..

talmának viszont hatalmas mázlija volt, nem semmi balesetet úsztak meg..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22) Integra


Integra
(titán)

ha esik megint lehet hogy nem lesz futam..

''MotoGP: French Event Under Threat?
Safety concerns at Le Mans
by staff
Saturday, May 14, 2005
There are reports in certain sections of the European press today that suggest the Grand Prix of France may be suspended if the rain is persistently heavy prior to the three races getting underway tomorrow.
With water yesterday sitting on the surface of the tarmac at the end of the main straight, and with ''mud'' apparently trickling onto the racing line at turns seven and eight, safety quickly became an issue.
Several riders are reported to have concerns and are questioning the validity of running the event should more rain soak the Le Mans track overnight and early tomorrow.
The drainage at the circuit isn't the best and several of the 250cc riders ran off the track yesterday during their second practice session after ''aquaplaning'' at the end of the main straight.
San Marinese rider Alex DeAngelis and Swedish racer Frederik Watz both fell during the rain lashed 250cc session due to standing water.
Spanish rider Alex Debon also had a heart in mouth moment when his Honda hit the soaked section at the end of the main straight at some 212kph. The rider commenting that it felt like his wheels were ''floating'' across the water.
Reigning MotoGP World Champion Valentino Rossi was reported as stating that the situation is dangerous and should further heavy rain fall on Sunday morning, they could see a legitimate call for the suspension of the event.
The track was wet this morning during the free practice sessions although, at present, the track is drying for the three qualifying sessions this afternoon.
According to the local weather forecasts, there is an 80% chance of rain tonight and on Sunday. The 125cc race is due to get underway at 11am local time with MotoGP morning warm-up at 9.45am.
If the weather deteriorates, the riders safety committee and Race Control will be watching the situation closely. We hope the rain gods do their dance elsewhere.
ENDS''

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23) Loretto válasza Dzsekó (#6) üzenetére


Loretto
(veterán)

Nem lett akkor túl jó az edzésen , hisz a két szabadedzésen első volt, de télleg ahogy jobb motorja lett, jönnek az eredmények is.

Soirée...

(#24) b-type válasza Integra (#21) üzenetére


b-type
(nagyúr)

'x akta' rendesen Max esete, nem is tudom megfejteni, de ideje lesz ezeket lerendeznie.
Soxor elfilózom hogy ilyen szinten vajon mitől áll össze a gyorsaság...?
Mert nem elég a határon motorozni, azt sokan tudják itt csinálni, viszonylag eredményes, de nem hosszú távon, és kockázatos is.
- Valami öntudatosság kell sztem, ezért volt fontos talán (spekuláció) Rossi-nak az a necces bebújás Giber' mellett,...hogy benne legyen a fejekben.
..ez szvsz nagyon fontos.
- Ez mellett nagyon meg kell tudni oldani a pályát, és csak a győzelemre törni, nem a 3. helyre egy pillanatig sem.
- Összedolgozni a mérnökökkel, ha egy motor gyors, akkor azt a gyorsaságán tartani, ha pedig inkább a kanyarokra van állítva, akkor a kanyarokból kihozni a maximumot.
- Mázli. :D
Mert Rossi-nak vazze mindik ki is jön a lépés, amikor bukott tavaly Vale', akkor bukott Giber' is, amikor Rossi bukott, és Giber' nem, akkor Sete asszem a 8. helyen jött be.
vagy keresztbeverték egymást a Honda-k.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#25) Integra válasza b-type (#24) üzenetére


Integra
(titán)

idén is ez lesz kb :)
de jó látni hogy itt ennyit számít az ember

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#26) @rglaaf


@rglaaf
(veterán)

Nah végre már megnyilt a topic. Ma az eurosporton kérdezték a Böröczky Pepit hogy a magyarok kapnak e támogatás a szövetségtől erre azt mondta hogy nem csak erkölcsit köszi.amikor a f1 röl volr szó akkor még állami segitséget is kapott az a dús szemöldökü pilóta:)
Hajrá Talma hajrá Magyarok

(#27) Petya25


Petya25
(őstag)

Látom az F1 2005 rajongók szépen sorakoznak itt is. :D
Remek ötlet volt megnyitni, itt is mindenki imádhatja a kedvenceit.

Rossi nagyon megy és talán van a Yamaha-nak előnye, nem úgy mint tavaly. Kíváncsi leszek Gibe tud-e zárkózni.

Hajrá Talma!!! :C

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#28) Integra válasza Petya25 (#27) üzenetére


Integra
(titán)

szerintem nem fog tudni.
ahogy b-type kolléga is mondta, az a ''beszúrás'' lélektani fontosságú volt, elég rendesen kicsinálta vele gibbert.
rossi a legerősebb mentálisan, ha konstans dobogós, nem lehet megfogni

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#29) @rglaaf válasza Integra (#28) üzenetére


@rglaaf
(veterán)

Már jó pár éve követem a sorozatot és télleg Rossi nagyon ott van és sokszor a fejben döl el egy futam hogy meg meri e kockáztatni az előzést az uccsó kanyarban de ugy vettem észre hogy ez neki nem okoz problémát.

(#30) Integra válasza @rglaaf (#29) üzenetére


Integra
(titán)

nem mert ismeri gibit is.
tavaly mikor repült gibi első sárvédője az utolsó kanyarban ugyanez volt.
tudja, hogy gibit bármikor ''fellökheti'', mert gibi más személy mint rossi. rossi addig jófej amíg minden úgy megy, ahogy ő akarja, de ha kell gecizik is. gibi erre a fajta megítélésem szerint rendkívül mocskos viselkedésre nem képes.

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#31) Petya25 válasza Integra (#28) üzenetére


Petya25
(őstag)

Úgy legyen. ;)
Neki szorítok már 3 éve.

Azért vigyázni kell a vitatható ''beszúrásokkal'', tavaly az idénynyitó uccsó kanyarjában is csinált egy ilyen majdnem kiszorítósdit. Az is lélektani volt. Yamaha verte a Hondát az első versenyen. Fejek hullhattak...

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#32) Integra válasza Petya25 (#31) üzenetére


Integra
(titán)

tudtommal nem hullottak.
miért hullottak volna a h még mindig jobb mint a y, nem a motoron múlott, ahogy a mai napig nem a motoron múlik..
egyszerűen rossi jelenleg a legjobb pilóta és ezzel kompenzálja a y hiányosságait.
ha rossi h-n ülne, már rég lefutott lenne az egész év..

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#33) @rglaaf válasza Integra (#30) üzenetére


@rglaaf
(veterán)

Hát ha ez kell a győzelemhez akkor odaszúr neki mert nyerni akar mert mint mondotta Várhegyi, Rossi győzelemre született és el is követ mindent ezért ha kell odamegy és lelöki gibit vagy akárki mást, de ez a kisebb kategóriákban is elég sürün van mostanában

(#34) csudri válasza Integra (#30) üzenetére


csudri
(őstag)

Senna is ilyen volt anno. Utáltam is érte! Ha nem tudta megelőzni normális körülmények között, akkor kicsit koccantott és már ki is billentette a másikat a ritmusból. Hányok az ilyen módszerektől, de főleg Rossitól. Hajrá Sete és Talma!

(#35) Rommel


Rommel
(csendes tag)

Az én nagy kedvencem évek óta Alex Barros, emlékszem, mikor még a vegyes szezon volt pár éve, Rossiéknak, meg egy-két csapatnak voltak 1000-es gépei, a mezőny nagy részének meg 500-asok, és szinte csak Barros tudta úgy ahogy tartani a lépést az 500-asával az 1000-eseket. Szezon végére meg megcsinálták az 1000-es motort neki is, akkor nagy csatákat vívott Rossival, és asszem egyszer-kétszer le is nyomta. Az akkor a Pons csapata volt, aztán ment át asszem a GO!!!!!!!!!!!!!! Yamaha-ba, ami hát nem kicsit rossz motor volt, következő év (tavaly) a gyári Honda csapat, ahol ugyan szerintem nagyon jól nyomta, de mégis elküldték, viszont ezt annyira nem sajnáltam, mivel már akkoriban úgy nézett ki, hogy visszatér régi megújult csapatába, Pons úrékhoz. El se kellet volna menni onnan :).

Na, annyit akarok kihozni ebből, hogy szerintem Barrosnak nagyon jó idénye lesz, már nyert is egyszer, Le Mans-ban a szabadedzéseket uralta, és habár a hivatalos időmérőn csak 11. lett, ez csal 6 tizedre van az elsőtől, az első 12 versenyző pedig 8 tizeden belül van, szóval holnap nagy verseny várható, ha nem mossa el az eső az egészet...

Szívesen látnék holnap egy Barros - Biaggi - Rossi harcot a dobogóért.

Üdv: Rommel

Terrorism is for pussies.

(#36) Integra válasza @rglaaf (#33) üzenetére


Integra
(titán)

elismerem hogy jelenleg ő a legjobb pilóta, hogy borzalmasan érzi a motort és ezt el is tudja mondani a bördzsessznek, de az én szememben ez a fajta viselkedés visszataszító és számomra az ilyen győzelem nem győzelem.
nekem erről ez a véleményem, valszeg egyedül is maradok vele, számomra nem attól lesz valaki igazi csempiön, hogy tonna számra nyeri az érmeket.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#37) Integra válasza Rommel (#35) üzenetére


Integra
(titán)

jaja, kétszer verte a hibrid szezonban rossit év végén.
julianék demon late braker-nek hívták, de most valahogy nem akarózik neki újra ehhez a névhez méltónak lenni.
továbbra is tartok a keresztbeveréstől a hondásoknál, rossi meg nevető harmadikként megint nyerni fog.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#38) @rglaaf válasza csudri (#34) üzenetére


@rglaaf
(veterán)

Na azért az sem volna jó hogy ''steril '' versenyek legyenek és ne pobáljanak meg mindent a gyözelemért akkor az egész tul uncsi lenne olyan lenne mintha az idő számitana ennyi erővel mindenki menne egyedül külön a pályán és nem zavarná őket semmi és senki ááá jó ez igy ahogy van küzdjenek meg a gyözelemért igy vagy úgy kinek mit vesz be a gyomra.

(#39) Integra válasza @rglaaf (#38) üzenetére


Integra
(titán)

te is tudod nagyon jól hogy nem steril versenyekről beszélt :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#40) @rglaaf válasza Integra (#39) üzenetére


@rglaaf
(veterán)

Persze persze tudom de ez is hozzá tartozik szervesen már a versenyekhez
Gyerekek a Ducati-hoz mit szóltok pedig a legbikább moci a mind közül Capirex pedig kezd egyre jobban elszürkülni már villantásokra sem képes mostanában ugy látszik lemarad a nagy trióban amit alkottak Rossi val és Biaggival

(#41) Integra válasza @rglaaf (#40) üzenetére


Integra
(titán)

capirexnek vissza kéne ülnie hondára, ott lenne esélye.
béjlisz helyén kéne motorozni, nem is értem hogy béjlisz mit keres barros mellett :(
duki meg egy csődtömeg jelenleg, már azt a csodakuplungjukat is kiszerelték, miután majdnem meghalt vele mindkét pilóta

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#42) @rglaaf válasza @rglaaf (#40) üzenetére


@rglaaf
(veterán)

Mielőtt teljesen megfeledkezünk róla Talma honlapjaBővebben: link

(#43) @rglaaf válasza Integra (#41) üzenetére


@rglaaf
(veterán)

Sztem is váltania kéne mihamarabb mert teljesen eltünk a mezőnyben.
Viszont akinek tetszett a stilusa a McCoy volt na ugy senki nem tudott kanyart be venni mint ő kár hogy nincs a mezőnyben

(#44) Integra válasza @rglaaf (#42) üzenetére


Integra
(titán)

azért valami fodrász kezelésbe vehetné egyszer már... :D

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#45) Integra válasza @rglaaf (#43) üzenetére


Integra
(titán)

jaja, ő hiányzik, de amennyiszer ő eldobta a vasat... :)
ennél többször már csak melandir tudta eldobni a yamahát

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#46) Motion_Blur válasza @rglaaf (#42) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Köszi a linket, ezt nem ismertem:B
Qrva jó;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47) Petya25 válasza Integra (#32) üzenetére


Petya25
(őstag)

A másik Yamaha-val Colin lett a második az időmérőn.
Szerintem ez már Hondaverő, nem?

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#48) @rglaaf válasza Integra (#45) üzenetére


@rglaaf
(veterán)

Asszem mintha a superbike-ban halottam volna a nevét de nem vagyok benne biztos de versenyzik még az bizti
Melandri most jó gépen ül és most bizonyithatja tehetségét.
A Kawára leszek kiváncsi hogy mit mutatnak bár ha eső lessz akkor lehet megint jó helyen tudnak végezni.

(#49) Integra válasza Petya25 (#47) üzenetére


Integra
(titán)

ez nem jelent semmit.
futamon úgyis begyalulják nagy valószínűséggel edvárdzot ahogy szokták.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#50) Integra válasza @rglaaf (#48) üzenetére


Integra
(titán)

melandrit tisztára mint akit kicseréltek, teljesen új ember, nem csodálom, elég frusztráló lehetett ócska bringával menni ennyi ideig.
mccoy wsbk-ban van a foggy petronason, elég szerény teljesítménnyel :(
nem hiszem hogy a kawa látványosan felfog javulni, ha nagyon nagy eső lesz akkor lehet hogy futamok sem lesznek, törlik mindet.
reméljük nem fog esni!

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  MotoGP & WSBK (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.