Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #16 üzenetére
Ne adj neki még egy évet. Mit adtál volna pl. Barros-nak a 90-es évek közepén??
Max-nak vannak gondjai, mostanában nem is kevés, de nem fog, nem tud kiszállni.
Többet vártam én is, nem a HRC Honda miatt, mert az tavaly sem remekelt, Hanem Erv Kanemoto-Biaggi párosítás miatt.
A sokat bukik sem igazán áll, tavaly mások miatt bukott, h emléxel rá, a sok bukás inkább a Yamaha-s évekre igaz, annak is megvolt az oka, nem tudta azt a tempót a motor vezethetősége.
Mondott ma Várhegyi egy okos dolgot egy hasonló felvetésre..
- Nem sokan szerepelnek jól Vale' mellett. ...nagyjából egyvalaki az egész mezőnyben, Giber'
Nagyszerű fazonok vannak ebben a mezőnyben, de a 'néha villanak, sokat buknak, ennyi'. skatulyád ráférne szinte mindre. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #18 üzenetére
hát többen is teszteltek már, Biaggi is, és azt hiszem Mick Doohan is.
Viszont ez most kicsit más, Rossi üzlet már, a nagyszerű versenyzői érzéke mellett.
Óriási rajongó tábora van, nagyon nagy a reklámértéke, és nagyon felpörgette a MotoGp-t.
Ez mind tetszene a Forma 1-ben bármelyik csapatnak.
Sajnos(?) nagy esély van rá hogy elviszik.
Azért nem biztos hogy sajnos, mert van azért arra esély, hogy egy legenda legyen (MotoGp-Forma1 bajnok), és akkor engedni kell.
Bár a rally futamai nem túl jól sikerültek, de ennek több oka is lehet.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
'x akta' rendesen Max esete, nem is tudom megfejteni, de ideje lesz ezeket lerendeznie.
Soxor elfilózom hogy ilyen szinten vajon mitől áll össze a gyorsaság...?
Mert nem elég a határon motorozni, azt sokan tudják itt csinálni, viszonylag eredményes, de nem hosszú távon, és kockázatos is.
- Valami öntudatosság kell sztem, ezért volt fontos talán (spekuláció) Rossi-nak az a necces bebújás Giber' mellett,...hogy benne legyen a fejekben.
..ez szvsz nagyon fontos.
- Ez mellett nagyon meg kell tudni oldani a pályát, és csak a győzelemre törni, nem a 3. helyre egy pillanatig sem.
- Összedolgozni a mérnökökkel, ha egy motor gyors, akkor azt a gyorsaságán tartani, ha pedig inkább a kanyarokra van állítva, akkor a kanyarokból kihozni a maximumot.
- Mázli.
Mert Rossi-nak vazze mindik ki is jön a lépés, amikor bukott tavaly Vale', akkor bukott Giber' is, amikor Rossi bukott, és Giber' nem, akkor Sete asszem a 8. helyen jött be.
vagy keresztbeverték egymást a Honda-k. -
#70869248
törölt tag
Sztem tavaly idénnyitó versenyen nem volt kiszorítás, ott nagy csata volt Rossi-Biaggi között, aminek a végén leborult Vale' a motorja elé, meg szakadt a víz mindkettőről...pedig Rossi-ról nem szokott
Akkor azt hittem ez lesz egész évben, de aztán jött Giber' és Max háttérbe szorult.
Egyébként Sete sztem is nehezen tűri az ilyen kis gecóskodást, mint Rossi a tavalyi sárvédőtörős meccsen,..bemenni neccesen, és kicsit többet fékezni, ezáltal a hátsó teljesen elrontja a kanyart, Giber' nagy pilóta lett, de ő mindig tisztán, és tisztán versenyezni akar szvsz.
Egyébként ezt is csak egy jó pilótával lehet megtenni, mert különben elszáll az első is mint zászló.
Annak idején eléggé nyavajogtam Gibernau-ra, mert kőgazdag családból jött, és szinte mindjárt megkapott mindent..Repsol támogatást, majd Mick Doohan balesete után a Doohan féle Honda-t.
Akkorákat esett, hogy nem volt jó nézni, de nem adta fel, és egyre jobb lett.
Mikor Daijiro Kato meghalt a Suzukai versenyen, akkor meg végképp összekalapálódott, kicsit színpadiasnak tünt amit csinált, de az utána bekövetkezett változás Giber' motorozásában igazolta, hogy nem színpadias volt, ő elég vallásos, és így intézte el ezt a dolgot.
Alex Barros is nagy talány, bármikor képes meglepetésre (kivéve hazai pályán, Braziliában, ott vhogy nem jött ki neki a lépés,...meg is szünteték a Brazil nagydíjjat )
A 90-es években a két kommentátorunk már olyan mélyre temette, hogy kiesett a túloldalt.., de mindig képes az elején menni.
Capirossi meg egy nagyon nagy motoros, bár a vert mezőnyben van mostanában, nem biztos hogy sokáíg lesz így, Azzal hogy ő Olasz egy Olasz motoron már külön szurkolója minden Olasz, és amit pl. 2003 művelt a Mugello-i versenyen, ahol olyan bátran motorozott a '346-ot megyek egyenesben, csak kanyar ne jöjjön' Ducati-val, hogy
leszakadt az arcom és bár Rossi nyerte a futamot, mégis Capirex volt a nagy pálya, a féktávon keresztbe kígyózva, kigyorson ágaskodva keresztbe kígyózva motorozásával
Az hogy anno a hibrid időszakban, a csapattársa, Barros kapta meg a 4ütemű motort, azzal eléggé lezavartak egy pofont neki, bár a döntés jogos volt, ha már csak egy motort kaptak. Loris sokat eset akkoriban.
Garry McCoy sem kis pálya (és tetszett a barátnője ), az hogy most az SBK-ban gyenge, az inkább a Foggy féle motornak tudható be, Corser tavaly azon ment, sehol volt, a nevét nem lehetett hallni (bár volt pole-ban is), most Suzuki-val megy és zeng minden a nevétől (megérdemelten, mert jó versenyző).
Tavaly McCoy Ducatival ment, akkor kellett volna kicsit nagyobbat domborítania.
Azért nagyon jó az SBK is, ott van a sok, MotoGp-ből kiszorult pióta, akik nagy pályák mind, Regis Laco' , Nori' Haga , Norick Abe, Garry McCoy, és bár Corser nem volt MotoGp menő, de azért neki is volt egy-két MotoGp idénye,..ha jól emléxem Aprilia-val.
Kár hogy Tady' Okada, és T. Harada nem mentek oda, mindkettő nagyon jó motoros volt.
Igaz, ez ráillik szinte az egész mezőnyre...
remélem Elias, és a többiek is hasonlóan jó, és legendás mezőnyt alkotnak majd.
szer: ühh, jó hosszú lett, bocs ..még annyit akartam, hogy sztem az ilyen ütközések, kiütések még nem tartoznak a MotoGp-hez, sok eset van a versenyeken, amitől izgalmas, de eddig mindig tiszta volt mi a túl sok, mi az ami túlment a sportszerűség (amit a szó jelent is önmagában) határain.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Jó motor a KTM, pláne Talma nem használta még ezen a futamon az új motorblokkot amit kaptak a KTM-től (azerősebb), azt mondta nem tetszik még neki a motor teljesítményviselkedése.
Egyébként sztem Simoncelli ellen ejteni fogják az óvást, mert ő visszaengedte Talma-t maga elé, ha csak egy fél motorhosszal, és egy pillanatra is, az egyenes végén.
Ez sztem elegendő lesz arra, hogy őt ne büntesék. -
#70869248
törölt tag
Ahogy most is..elrontotta a rajtot, és aztán elindult, de nagyon. Csak néztem hogy felért Hayden-re, aztán Edwards-ra, volt egy pontja a versenynek, amikor azt hittem hogy elcseszte, mert mikor felért Edwards mögé, akkor szvsz elkezdett utazni rajta, és lehetett látni, hogy érzi a motorjában, és magában a szükséges potenciált a győzelemhez, és akar azért egy jó versenyt.
miközben Giber' elindult hátul mint a meszes, ezt betáblázták Rossi-nak, de látta a táblát Edwards is, és beinditótta a tornádóját, Rossi megpróbált elmenni, de elrontotta a féktávos előzést, és így rögtön megkapta Giber'-t.
Onnan nem volt pardon, Colin-t állva hagyták, mert mindketten bődületeset motoroztak, Rossi megint az utolsó körben futotta a körrekordot, ez mindent elmond mit paszirozott bele a győzelemért a pályába. Viszont Gibernau partner volt neki, Rossi-nak hátul hard gumik voltak Sete-nek medium, és a nagy menetelésben is fogyasztott Sete rendesen.
Viszont megint az a verseny volt amit nagyon szeretek, amikor ellenfelek vannak a pályán, nem pedig ellenségek.
grat nekik. ahogy személyes kedvencemnek Max-nak is, hogy odatette magát, pedig mikor horságyon vitték le, akkor átkozódtam de piszkosul, Max nem szokott a Sóderágyban maradni, mindig felpattan, ha lentmaradt, akkor biztos hogy nagyon fájt. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #102 üzenetére
Nem az izgalmakat fokoztam, néztem mellette a Live Timing-t a Motogp.com-on, onnan láttam mikor Edwards rákapcsolt, nagyon jól lehet követni a verseny dinamikáját, ki az aki gyors..
pl. Melandri-nál is érdekes gumikeverék lehetett, mert Max végig nagyon gyors köröket ment '34.3-kat stabilan, és a végén Melandri mégis megfogta.
bár tök érthető, kiment belőle addigra Max-ból a fájdalomcsillapító az tutter. -
#70869248
törölt tag
alapvetően én is reklám alatt szoktam nézni, és ha látom hogy vki jó időket megy, tehát nem állt be a verseny, akkor számolgatok, ha van mit nézni, akkor ide-oda rohangálok
ha nem, akkor a verseny a fontosabb.
Most Max miatt amúgy is rohangáltam, mert nem volt képernyőn, de Talma versenye alatt nem kellett mert ott volt. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #112 üzenetére
nálam tv-n megy, van amikor 2-3-an nézzük.
de a mostani futam wmv-ben elérhető itt:
Bővebben: link -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #123 üzenetére
egyenlőre ezt cáfolja, állítólag tök félreértés.
(bár sose tudni) -
#70869248
törölt tag
Nah, ezt most nem értem...
komolyan kezdem nem érteni a HRC Honda logikáját.
Én valahogy teljesen másképpen csinálnám, mondjuk elsőnek letisztáznám a meglévő(!) felállásban hogy hogy ki az aki fejleszt, ki az aki motorozik, ki a vezető/fejlesztő mérnök.
pláne Mladin Suzuki-val nyert szinte mindent..
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
nem tok semmit, majd utánanézek.
Max-ot sajnálom, de értem. (hogy én ilyet mondjak, száradjon le a szám!!.. )
Az az igazság, ha a HRC szemével néznék, akkor bizony ez így nem jó.
én Elias-t hoznám a HRC Honda-hoz, ha frissíteni akarnék.
Mladin nagypálya, és nagy AMA bajnok, de a pályákat be kellene vágnia..meg azért a MotoGp egy más világ, üzletiesség, és nyomás szempontjából.
Sete marad, Elias jön, Melandri marad, Hayden nem tom..bizonyítson versenyen is, akkor maradhat (üzleti szempontokat most nem nézve, csak a tudás oldaláról megközelítve)
és egy vezető fejlesztőmérnök nem ártana, Erv Kanemoto jó vásár volt, de ahogy tudom Sete-vel semmit nem foglalkozik, tehát a fejlesztések két szálon mennek (egyenlőre)
Ezt pl. azonnal megszüntetném.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Sztem figyelnek, ezért gondolom, hogy két szálon megy a fejlesztés..de persze biztosat nem lehet tudni, csak kombinálni..
De az tény hogy ekkora fejetlenség már régen volt a HRC Honda táján, mint most.
(meg persze még tavaly is)
Zavaros az egész, ami nem volt jellemző a Honda-ra.
és ez így nem fog menni Rossi eredményességével szemben.
Elias-t én csípem még 250ccm-ből, de ez az egész HRC elgondolás szubijektív persze
(legszivesebben Capirossi-t is hoznám, lenne egy Spanyol HRC Honda csapat, és egy Olasz HRC csapat ) -
#70869248
törölt tag
Nem nagyon.
és szvsz nem is fog jönni, Corser végre megtalálta a sikereket, vagy a siker találta meg őt, mindegy, nagyon kijárt már neki....annyi mezőnymotorozás után nem fog átmenni a MotoGp-be.
500ccm-ben, a régi királykategóriában volt neki teljes szezonja(1997), és elég bukó volt, bár akkoriban a Yamaha nagyon gyík volt.
A Ducati-s évek 2000-től lezárultak, azért volt még neki 2 viszonylag jó éve az Aprilia-nal, aztán ment a Foggy-féle motorra, kűzdeni.
Nem semmi amit össze szambázott a motormárkák között egyébként:
'92: Elkezdte a Auszi SBK-t egy Yamaha-val (4.hely)
'93: Auszi SBK bajnok egy Honda-val
'94: Első nem Amcsiként megnyeri az AMA SBK-t egy Ducati-val..
'95-től Ducati az SBK-ban.
'97: MotoGrandPrix 500ccm Yamaha
98-tól Duvati az SBK-ban
2000: Aprilia
2002: Foggy petronas
2005: Suzuki -
#70869248
törölt tag
Te jó ég!
Grat Talma!!! Ez van, sokan nyertek már így, egy bukásnak, ( ) köszönhetően, és ő is esett már el így pontoktól.
Elsősorban magának köszönheti, mert megharcolta a 3. helyet...
Ha nem teszi, akkor nem nyeri meg a futamot.
..És Böröczki úr elérzékenyülése is nagyon tetszett, mert ezt így kell.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Nagyon jó volt, remélem megtudod szerezni, nekem is megvan vhs-en..de csak vhs-en, majd körülnézek..
Na szal:
125ccm:
Gábor lábas rajtot vett, úgy látszott megrajtolta a mezőnyt, de még az első kanyar előtt visszajött Kallio, innen zúzás volt pár körig, míg ki nem alakult az 5-ös vezető bolyban, hogy ki tudja menni a tempót, amivel elszakadnak a mezőnytől.
Kialakult, elszakadtak.
Talma egyszer betámadott a 2. helyig, aztán vissza 5.-nek, és beállt utazni, Simoncelli bukott akkorát mint ház, kiesett, így 4-es lett az addigi 5-ös, ..és mák volt hogy Talma nem gázolt bele Simoncelli-be..
4-5 körrel a vége előtt elindultak a helyezkedések, Talma is izmozott, és egy ritmusvesztés miatt leszakadt kicsit, de kente-vágta tovább, és jött is, de elég lassan, mert Kallio húzta nagyon az elejét, el akart volna távolodni a befutóra.
Talma az utolsó körre felért Luthi-re, és elkezdte kostólgatni, látszott, hogy valami nagyot kell ütni, mert Luthi jól csinált mindent, és bámm, meg is ütötte b@sszus az utolsó-utolsó előtti kanyarban nagyon szépen berakta Luthi-nek a gépet, és bár necces volt, de meg védte, és meg is tartotta az ívet Luthi előtt, ...épp elkezdtem örülni, mikor Kallio túlhúzta az elején, elindult a hátsó, és el is ment, BaMM, és csúsztában elkaszálta Faubel-t, ha már...
és Talma, ...B@zze-vazze még most sem hiszem el, ott döglöttem meg a tévé előtt, bejött nyertesnek!!!!!!!!
..ez kész volt.
Talma verte a gépet, Pepi sírt, én leájultam 10 IQ-ra, és nem tudtam csak nyökögni...
Szabó 2 a tévé előtt, Drapál az égből..minden volt itt...
Csak Várhegyi volt továbbra is egy répa.
Jah, és az egyik legynagyobb az volt, hogy vége volt a himnusznak, volt egy kis 15ms üresjárat, Talma fogta magát felkapta a serleget, és indult elfelé...
Luthi szólt utána, hogy - vazzeh, a pezsgőt nem várod meg???
Talma észbekapott, visszaállt a dobogóra, Luthi röhögött mint gép..
Aztán pezsgőztek, interjú, Magyar duma..fúúúú...nagyon jó volt!
mégegyszer: Grat Talma
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
250ccm-t kihagyom, ott Lorenzo villantott nagyokat...volt egy olyan célegyenesvégi féktávja amit már régen láttam, 3 motort előzött meg, de egymás mögött voltak(!!!) nem bolyban.
Nem tudom hogy sikerült bent tartani, mert nagyon szűk volt, de sikerült.
Aztán Pedrosa meghúzta a végét befutóra, és nem tudott menni vele senki igazán, meg is nyerte.
MotoGp:
Itt gondolom mindenki sejtette hogy az Olaszok pakolnak..Pakoltak is.
Itt nincs tréfa, nincs duma, vagy mész, vagy elesel van nekik.
Giber' elesett, bemutatták Rossi-nak, de itt ez semmit nem változtat..
Capirex megrajtolta a mezőnyt, és elsőnek fordult.
Rossi óvatosan rajtolt, de hamar odaért.
Max óvatos rajtot vett, de aztán fújta magát felfelé.
Rajt után kerültek pozicíóba mások is, Giber', Checa, Kenny Roberts,...de itt igazán az Olaszoknak osztottak csak.
Melandri is pakolta amit csak lehetett..
Capirex visszaesett, gondolom a gumijai még nem bírták a nagy tempót, Rossi elment vezetni, Max tépett felfelé, megette Roberts-t, Checa-t, Melandri elment Capirex-nek, majd Gibernau-nak, Max elment Capirex-nek, majd Gibernau-nak (nem ment könnyen) majd tépni kellett végig, mert addigra eltávolodtak Vale' és Melandri, tépte-tépte..felért, elment Melandri-nak, pont akkor Capirex is elment Gibernau-nak, ..és Giber' nem bírta, elesett.
Sajna mire Capirex elment Giber'-nek, addigra már nagy volt a távolság, és bár húzta neki, de nem ért fel
Rossi-Max-Melandri gyűrték a pályát, volt egy olyan része a versenynek amikor szvsz Max volt a leggyorsabb, meg is előzte Rossi-t és el is mentek Melandri-tól, de nem volt elég, elfogyott a tempó, mindjárt az elejétől maxon mentek , és aztán még kicsit gyorsítottak is (4.-5. körben, Biaggi még 1:50.1-t ment, körrekord) , szal nem volt hová gyorsulni, sőt elkezdett visszaütni a kezdeti tempó, és szép lassan felmentek 1:52-re a köridők, és Capirex úgy látszott közelít kicsit.
Rossi pedig elkezdte bedugdosni a motorját, majd elment, ritmust váltott, és kicsit el is távolodott, mivel szvsz Max nem tudta rögtön felvenni az újra nagyobb tempót.
De azért nagyon nem maradt le, felvette a tempót, és elmentek Melandri-tól, akire jött a harmadik óriási kaliber, Capirossi
utolsó körben meg is ette Melandri-t, és bár Melandri visszajött egy féktávon, Loris nyugodt volt mert tudta, a legjobbat ő fékezte, ha Marco rövidebbet fékez, lecsúszik az ívről,.....és így is volt, Loris behozta 3.-nak a gépet.
Szal a lényeg hogy piszkosúl odarakták a gépet, Max nem szokott keresztbe menni, de itt az is volt kigyorson..
De Rossi jobban csinálta, megnyerte a futamot.
Capirossi meg hátrányba került az elején szvsz a lassan melegedő gumi miatt
Nagyon nagy volt mert élen mentek, és full kihúzták a pályából amit csak lehetett, nem estek el, Melandri-nak pedig itt a helye köztük, csak még egy kicsit, de nem sokat, tanulni kell ezen a pályán a full-ból pl. Capirex-től, és akkor Olasz 4-es, lesz a nagy Olasz 3-as. -
#70869248
törölt tag
Hát VB címért harcolni Max-nak nem reális. Melandri-nak talán..de..áááá
Rossi nem szokott elesni, márpedig Max 53 pontos hátrány ledolgozásához Rossi-nak 0-ra kell buknia 1-2 futamot. Na erre nincs sok esély.
A gyártók versenyében tényleg brutál nagy gáz lenne ha a Yamaha elverné a Honda-t...
Sztem ez nem is fog előfordulni, azért Melandri-Max-Giber'-Hayden-nak ezt hozni a minimum.
Giber' most kiesett, és szét van gyalázva fejben, mert elbukta a VB-t.
Rossi szétver mindenkit, ez van, de a Yamaha-t főleg egyedül tolja, sajnos, mert Colin nincs annyira ott, sztem ő is kapott zúzást az önértékelésére, mikor úgy lelépték Vale'-Giber'-ék.. -
#70869248
törölt tag
Hát ja, az egyéni az más, én pl. a fél golyómat felraktam volna, hogy a tavalyi évben Honda-s nyeri a VB-t.
Idén felraktam volna a másik felét arra, hogy Max nagyon ott lesz az elején...HRC, Erv Kanemoto....
kis fejszámolás és máris bebuktam a készleteim 50%-át, szal a gyárak versenye, az nyugisabb. -
#70869248
törölt tag
Mi lesz vajon Troy Bayliss-l?
Pons nem fog hozzá ragaszkodni ha nem mutat valamit, márpedig úgy néz ki hogy Troy-nak nem fekszik a Honda.
Sztem visszamegy SBK-ba, ...nem lenne meglepő fordulat persze, mert nem hiszem hogy a MotoGp-ben 2006-ban szerződhetne egy jó gépre
Viszont az SBK-ban sanszos neki egy Duc.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Az nem lehet gond ha rákérdezünk erre-arra..
Majd Integra válaszol, én csak leírom amit gondolok ezzel kapcsolatban:
Eleinte nem volt Magyar tolmácsolás mikor néztem('94-'95), és bár kevés kukkot értettem az eredeti Angol közvetítésből, én azt a hangulatot szoktam meg, és amit visszmenőleg megszereztem('90), azon is ez a hangulat van.
Mikor egyszer csak beköszöntött a Dávid Sándor-Böröczki úrék közvetítése, a Magyar stáb, csak lestem a döbbenettől...
Komolyan mondom, a hajnali futamokon elaludtam(!!!), ilyet soha előtte,. ..unalmasan közvetítettek nagyon, odáig nem is tudtam hogy ezt így lehet, és ennyire sokat számít.
Telefonszámot kunyeráltam, több mélt írtam, és nemrég mikor Stefano lépéseket tervezett ilyen ügyben, akkor neki is leírtam a véleményem.
Nekem is lejön hogy Böröczki, valahol írtam is, érti, és tudja a sportot, valamint a MotoGp-t egésszében nézi, és ezt egy szintén sportszerető ember csak becsülni tudja.
A mostani elérzékenyülése is rendben volt.
Vele a fő bajom, hogy bár ő lenne ott az aki érdemben megszólalhatna, mégis le lehet dumálni, Dávid S. is lekeverte, és Várhegyi úr is lekeveri.
Várhegyi úr közvetít fűt-fát bokrot, ne közvetítsen már még MotoGp-t is, van ez olyan nagyságrendű sport, hogy kapjon külön, csak ezzel foglalkozó stábot.
Ahogy Stefano-nak is írtam, szvsz oda kell kb. 3 ember, 2 állandó, lehetőleg egy volt versenyző, és egy hozzáértő jó arc, és lehet egy, aki főleg a futamokat járja, Ez lenne Böröczki úr, és ha nincs futamon, akkor 3.-ként tud belső infókról beszélni.
Várhegyi úr egyébként korrekt volt, Talma fórumon behírezte, hogy aki a legjobban kritizálja, az elmehet megnézni, hogy is csinálják ők ott.., spec. én el is mennék, és el is mondanám. Jó dolog a korrektség, de így vagy úgy, a jelenleginél közvetítésnél nekem jobb kell. Számomra már az is eredmény hogy Petró úr nincs ott, mert az ő elfogultságával nem tudtam mit kezdeni.
Az hogy Mamola mit csinált mikor még versenyző volt, az pl. nem minősíti a szememben a mostani munkáját kommentátorként, mint ahogy sok jó versenyző, nem jó, vagy nem sikeres, pl. csapatvezetőként.
Lehet akkor azt versenyzőként úgy gondolta jónak, most viszont kommentátorként már másképpen gondolja. -
#70869248
törölt tag
ja.
Stefano elmozdítani akarta őket, hogy mik voltak az igazi okok az nem tudhatom, csak gyanítom.
Mindenesetre konkrétan Várhegyi úrnak kellett volna mennie, és sűrgősen..
Mondom, az én képzelt felállásomban, egy volt versenyző-egy jó, és hozzáértő bárki, és Böröczki úr a futamokon, vagy ha éppen nem, akkor elfér a studióban, mert vannak infói, és jó a hozzáállása, ..igen, valamiért nem alkalmas az állandó figyelemlekötésre (pedig humorista volt/van/lesz vagy mi), de kétségbevonhatatlan odavan a sportért már több évtizede....
Azért nagy lenne:
Várhegyi úr:
- Na akkor itt van a legfőbb kritikusunk, nézzen körül, és lássa hogy elkezdjük a közvetítést...
a behívott arc:
- ...aha..nem jó.
- Mi? Mi nem jó?
- Maguk, ....menjenek ki a folyosóra..majd akkor jó lesz,
na hol is van a mikrofon... -
#70869248
törölt tag
Ja-ja Sipos János, ha jól tudom.
Sztem is nagyon jók, jó öszinték, és fordultam már le a tévé előtt akkora poént csattintottak..
ők tényleg jók, minden körversenyt nézek amit közvetítenek, és sztem is nagyon jók.
felkészültek, humorosak, de nem spirázzák túl, amikor poén van röhögnek, ha nem volt jó a poén, nem röhögnek. -
#70869248
törölt tag
Annyira nem értek a körversenyekhez, a Gíro-t, és a Tour-t nézem pár éve, de nem vagyok tájékozott, csak jó nézni.
Pár éve vmi m@rhanagy házban, éppen előtte dugott a pali, és kiállt az erkélyes ablakba ránézni az aszfaltra,..bákker így volt fullba, pont ott volt a helikopter, és pont a házat nézték zoom-ba (ilyen kastélyszerűség volt), és ide haljak meg a csávó ott volt élő egyenesben, egy bránerben, a képernyőn pár másodpercig míg le nem esett a kamerásnak, annyira ott volt, hogy még a hátérben a mamát is látni lehetett. Aztem meghalok a röhögéstől.
Meg szintén a Tour-on, mikor az idióta kiállt a szökésben lévő csákó elé fényképezni, és becsapta a nézőke optikája, és későn lépett vissza, pont rossz irányba, szabályosan eléállt a bringásnak aki szökésben volt egy hegyi szakasz végefelé, el is esett... alig bírt visszaülni a gépre..a két esetnél a csákók röhögtek, a csákók anyáztak.
vagy most Gíro-n, mikor a motoros elvitte rossz irányba a mezőnyt
na befejezem az offolást, sry, csak kijött.
Szal új stáb kell a MotoGp Magyar Eurosport-hoz, Pepi marad egyedül.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
a 125ccm-re van megoldás, Bővebben: link
előre is elnézést Kecel-től, aki felrakta, és mindenkit megkért, hogy ne reklámozza..
Azt mondta estig lesz fent..
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
várj, van még:
Bővebben: link itt talán fent van MotoGp is..
Sztem Magyar..
(Thx Rix ) -
#70869248
törölt tag
Első szabadedzésen a legjobb idő Talma-é, és Kallio is nagyjából rendbejött..nagyjából, mert azért nem lehet egyszerű..
Bővebben: link -
#70869248
törölt tag
Bővebben: link
itt is van live timing, de ha jól nézgettem, a felírat csak akkor jelenik meg, ha van is valami a hétvégén.. -
#70869248
törölt tag
Hát Várhegyi úrnak nem sok lövése van kétütemű motor müködéséről, az lejött..
Az hagyján hogy nem tudta lefordítani, ez még oké, szakkifejezés miazmás..., na de hogy nem jött le neki annyi az ábrából, hogy a forgattyúsházban is munka végződik, szívás, elősűrítés, az gáz.
pff -
#70869248
törölt tag
Nagyon közel van a VB címhez Talma.
olyan közel, hogy el se hiszem, remélem nyer még futamot az idén (pl. Brno-ban)
és ha lesz kis keresztbeverés, akkor bármi lehet.
Egyenlőre Kallio gyorsabbnak tünik, de ennek sok oka lehet.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Ja-ja, sztem is Kallio a csapat versenyzője, Talma-t azért hozták oda, mert jó vétel volt, minden szempontból, jó volt ez mindkét félnek, Ktm-nek azért mert Talma nagyon jó motoros (az egyik legjobb), jó fejlesztőteszter, és távlatok vannak benne.
Talma-nak meg szvsz a stabil jó (egyik legjobb) technika, akár 250ccm-ben is,.. szvsz jövőre biztos hogy Talma 250-ben fog Ktm-n ülni.
Viszont az hogy odakeveredett a tabella elejére, az azért megkavarhatott dolgokat, mert könnyen előfordulhat, hogy egyszercsak Talma jelentheti a VB esélyt a KTM-nek..
gondoljunk bele, ha megsérült volna súlyosabban (hálégnek nem) Kallio a bukásnál, és ki kellett volna hagyjon futamot, futamokat..
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
vázzehhhh fránya Assen...
majdnem lemaradtam az első edzésről..
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
háát egész jó volt,..szegény Melandri biztos mondta a magáét..
de hát ez van..
Esélye lett volna az első helyre, de beérte MAx-ot, és egyszerűen nem bírta megelőzni, sajna Max-nak nagyon nem ment, 9. lett, jól keresztbetett Melandri-nak az utcsó körökben, de hát menni akart..
Capirex viszont odapakolta a szelet a Duc. vitorlákba..,
Giber' nyúlazott neki, Capirex meg megfutotta a legjobb időt. -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
nagyon sanszos volt hogy leveri az utolsó körben Kallio idejét,...nézted?
jobb volt, az egész körben végig gyorsabb volt mint Kallio.
bevárta a cél előtti sikán bejáratánál Kallio-t, tehát még rá kellett gyorsuljon, a pálya 2.-3. harmadában egyértelműen gyorsabb volt, és kicsit útban volt neki Kallio...
és vagy ezért, vagy az cél előtti sikán miatt nem vette át a vezetést..
nagyon gyors volt, és nagyon meggyőző.. -
#70869248
törölt tag
me' kö neki szágúdozni...
más:
Bővebben: link
itt az első gyűjteményem..anno szétvágtam érte még a motorkatalógust is
sajnos nincs kép a legelső év 29-es Aprilia-ról (viszont az első győzelme megvan VHS-n ), és Rothmans időszakból sem jelent meg itthon kép (videóm arról az évről is van, pl. abban az évben elesett Laguna Seca-ban) De ettől eltekintve amit lehetett begyűjtöttem, nem kicsit megszállottan...pl. a régi videofelvételekért( 90-93-ig) fizettem mint a gép egy fickónak
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
ez nem Max napja volt:
Bővebben: link -
#70869248
törölt tag
hogyazéletbe!
Max vazzeh egy medium elfért volna azért hátul..(és nem kéne annyira besz@rni az első kanyarokban...)
De majd megírom neki..
Grat az első háromnak
Rossi verhetetlen, Marco nagyon jó volt, Edwards tornádózott..
[Szerkesztve]