- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
jó kis futamok voltak. a Moto3 kemény volt, és főleg kemény lesz, a Moto2 eldőlt. a MotoGp meg még nem, meglepte Lorenzo gumija a Hondásokat, nézegették is rendesen
Jó lesz az utolsó verseny. -
Integra
titán
válasz #70869248 #11001 üzenetére
ha jól számolom és valencia-ban lorenzo nyer és markez második, akkor is markez a vb. szerintem amúgy nyerni fog, nem engedi át lorenzonak a győzelmet.
ha meg netán valamiért nem markez lenne a vb, a honda kardjába dőlhet[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Petya25
addikt
válasz #70869248 #11003 üzenetére
Pedrosa nem lesz vb a nagyok közt, volt már rá 8 éve, de mindig akadt nála jobb.
Mehet neki a tanto.
Rossinak nem voltak rendben a fékei szerintem, azért is sordódott le 2x is.
Kár hogy nem tudta segíteni Lórit, akinek még a győzelem is kevés lehet az uccsó versenyen, sajnos.
De ha Marquez vb lesz, megérdemli.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Integra
titán
du 2 óra
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
addikt
Igazából a dolog kb. eldőlt....
Lorenzonak az lehet az esélye, ha Marquez nem fog taktikusan versenyezni és mindenáron győzni akar (szerintem így lesz) Ebben az esetben ha Lorenzo elég nagy tempóba tudja belekényszeríteni Marquezt akkor esetleg hibázhat. Mondjuk szerintem mindketten maxon fognak menni és kettejük között lehet egy durva nagy csata!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
Mekkora jó volt a Moto3! ...és alig hiszem el, szorítottam Maverick-nek, de hogy ennyire erős tudjon lenni azt nem is feltételeztem róla.
Bravó! -
Integra
titán
válasz #70869248 #11007 üzenetére
vaze, british eurosport szándékosan nem adja a motogp futamot?! már többször észrevettem..
mod:
oh, bbc2 gondolom szintén földi sugárzású, úgyhogy az nincsen, itv1-re tippeltem (szintén földi szórás), de akkor marad a német sport1 az idiegesítő üvöltöző kommentátorral[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
espargaro ezt a kanyart rendesen elnézte
wow, most mondják, hogy a moto2 gépek szinte teljesen stock pc40-ek, egyedül a programozható ecu az, amiben túrni lehet, minden más a csont széria rr alapvetően.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hopsz milyen befutó lett a harmadik helyre
1 ezred mp zarco javára[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
lorenzo feltart mindenkit, nem fog nyerni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Petya25 #11014 üzenetére
közben rájöttem, hogy nem a motorja volt rossz, hanem szándékosan ment lassan, már már balesetveszélyes volt amit csinált. aztán jól megszivatta magát. a végén meg már visszavett az arcából, mert lassan fekete zászlót is kaphatott volna (race controll nem mert belenyúlni), de pedrosa előtt le a kalappal, hogy ilyen jól tartotta magát vele szemben, ilyen agresszívnak még nem láttam.
nem meri már pont ezért összeszorítani a mezőnyt megint, mert megkapná a fekete zászlót.
úgyhogy öröm van, markez-pedrosa-honda behúzza, lorenzo saját magát szopatta meg, marad a keserű szájíz...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Petya25
addikt
válasz Integra #11015 üzenetére
Sok minden volt év közben és a végén mindössze 4 pont lett a különbség
Egy zseniális Marq és a "verhetetlen" Honda ellenére.
Amikor a Yamaha év közben lemaradt, ott akár vége is lehetett volna.
Na majd jövőre és remélem Rossi is odaér majd rendesen.
Egy szomorú győztes áll majd a dobogón...Ja és a lekörözötteknek azonnal DNF járna....
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Integra
titán
-
boogie84
veterán
Megérdemelt VB cím Marc-nak!
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
#70869248
törölt tag
Jó futam volt. Lorenzo megpróbálta azt ami Melandri-nak sem sikerült anno, aztán nyelt egyet és lelépte a mezőnyt. De amit addig tett az jó és helyes volt, egy VB címért így kell kűzdeni.
Marquez meg behúzta a címet, élménymotorozott egyet, látszott ahogy intett Pedrosa-nak hogy esze ágában sem volt kockáztatni, az alapon túl. Amikor átvette az első helyet sem ment rizikós tempót...talán csinálta is, hogy el tudjon menni Lorenzo ott ahol a legkevésbé rizikós. Talán csak képzeltem...mindegy végül is.
Mindenki jó volt Rossi-t kivéve, mert ő nem. Nehéz lesz így VB-t nyerni, ha az egyik motorosuk a tuti 4.
Nehéz ügy, de jövőre vagy inkább már a szezon előtti tesztekre vagy változik valami vagy be kell látni hogy vége van.
De szép csata volt nagy formátumú résztvevőkkel. -
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #11020 üzenetére
Lehet, de sztem belefért amit csinált, én egy büntetőpontot sem adnék neki, oké hogy ő neki van kevesebb vesztenivalója, mert 1-2 nem elég. De azért feltett kézzel sem lehet motorozni, és szeretem ha valakiben van vér.
De Marquez VB lett és nagyon-nagyon megérdemelten. A pályák 90%-ban nulla alappal kellett érkezzen, és nagyon tökösen ment végig, és Ausziknál nullázott úgy hogy ő voltaképpen rajthoz állt, és versenyképes volt, és nem bukott...stb.Szal ja, jó volt ez, tetszett
-
Integra
titán
válasz yodamastah #11022 üzenetére
igen, erre mondtam, hogy ezért megérdemelte volna, ez már brutális volt. először is ganénak tartom a yamana-lorenzo taktikát. értem én, értem én, de nem változtat a véleményemen, hogy mocskos taktika volt, nem méltó egy ilyen névhez, mint a yamaha. lorenzo-nál ez simán belefér, látszik, látszott is rajta. összetolta a mezőnyt, majd már-már balesetveszélyes volt amit a kanyarokban művelt, dani párszor majdnem telibe is rakta emiatt. majd dani simán elmegy mellette és lorenzo minden egyes alkalommal fizikai kontaktussal rakta arrébb. ritkán látja azt az ember ilyen meccselésekkor, hogy valaki szánt szándékkal belemegy a másikba. ez életveszélyes, ennél, amit linkeltél borult majdnem a bili és ezt érezte dani is, hogy lorenzo-nak teljesen elgurult a gyógyszere, nem normális. pedig vállalom, a hondák ha akarnak elmennek lorenzo mellett, markez-nek ha élet-halál kérdése lett volna akkor állva hagyja lorenzo-t. szerintem visszaengedte szándékosan, mert így maga előtt tudta tartani, nem mocskolódhatott a háta mögött. ügyes gyerek ez a marc. és akkor még ott mutatta a táblás csávó, hogy lassítson, lassítson, tolja össze megint a mezőnyt.. anyád hogy van gyökér?... de aztán csak nem merte meglépni, érezte ő, hogy amikor dani majdnem elesett, akkor ott még egyet művel és leintik. és nem érdekel, hogy versenyzőnek ilyennek kell lenni. ha ezt velem valaki így megcsinálja, odamegyek és úgy pofán verem utána, hogy a fogait kiköpi, pont. szerintem meg ez a helyes cselekedet utána, ha szerinte meg az. kész, ennyi. szinte biztosra veszem, hogy megkapta volna a fekete zászlót ezért máskor, csak race controll beszart, nem mert belenyúlni a vb-be és szerencséjükre végülis nem ezen múlt, mert lorenzo magát verte meg. az egészben dani volt a kellemes meglepetés, hogy milyen agresszívan tudott végre meni, hogy nem fosott be lorenzo-tól és amikor látta, hogy beteg a pali, akkor ráhagyta. aztán feljött önerőből rossi-t megelőzve. szép volt.
sajnálom rossi-t, de a futam utáni felvételeken látszott, hogy ez már nem az ő ligája. néha tud meglepni, de ennyi. nem lesz neki már itt 10. vb cím, hiába hajt rá. ettől függetlenül kell a gp-be még mindig, a reklám értéke, a presztízs.. de a jövő marc, lorenzo. calr kiesése pedig megint fájdalmas, nem konstans a teljesítménye.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Calogero
addikt
Nyugodjék Békében.
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#76385920
törölt tag
Nahhh....
Elkezdődött.
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, erről miért nem találok a google-ban valós fotót?
2005 - HONDA RC 211V - Team Kopron - Fabrizio Lai - 32
Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
joshua7
veterán
-
#76385920
törölt tag
válasz runner 125 #11029 üzenetére
Szerintem Lai nem ült motogp gépen.
-
runner 125
nagyúr
Akkor minden bizonnyal ezért nem találtam. Fake.
Köszi, így már nem is kell ez a modell.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Petya25
addikt
Volt már?
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Integra
titán
nem követem a változásokat, meg igazából a gp-t sem igazán, de ez meglepett
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #11034 üzenetére
Melyik része lepett meg?
Több meglepő dolog történt,..bár azért mindegyik mögött ott a miért.
Sztem a Ducati-ra gondolsz, mármint hogy -open- kategóriában indulnak, sztem absz. realista döntés. Már most jó döntésnek tűnik, és még az -open- kategóriának szánt puhább gumit meg sem kapták.
Ez mondjuk megint érdekes, a CRT-k azért kaptak puhább gumit, mert a 'nagy' kategóriának való gumit nem tudták normál üzemi hőmérsékletre melegíteni.
Na most viszont, olyan motorok indulnak az -open- kategóriában amik nagyon komoly teljesítménnyel bírnak, a Yamaha pneu-s motorja, a Honda csomagja, és persze a Ducati, ami nem hogy tavalyi, hanem idei fejlesztés, és folyamatosan fejlődni is fog, köszönhetően annak hogy szabadon fejleszthetőek a blokkok, és több is felhasználható.
Sztem fejlődni fog a Marelli elektronikája is, mivel nagyon úgy tűnik átrendeződik a mezőny. -
-
@rglaaf
veterán
Rossi talán legnagyobb tévedése jó kis cikk
PSN:BiZzare_0 ️
-
-
addikt
Ez kérem még első szabadedzésnek is vicc......
1 41 Aleix ESPARGARO SPA NGM Forward Racing Forward Yamaha 1'55.201
2 19 Alvaro BAUTISTA SPA GO&FUN Honda Gresini Honda 1'55.667
3 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'55.816
4 29 Andrea IANNONE ITA Pramac Racing Ducati 1'55.996
5 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'56.020
6 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1'56.332
7 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 1'56.542
8 5 Colin EDWARDS USA NGM Forward Racing Forward Yamaha 1'56.626
9 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 1'56.668
10 69 Nicky HAYDEN USA Drive M7 Aspar Honda 1'56.670
11 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 1'56.682
12 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 1'56.726
13 35 Cal CRUTCHLOW GBR Ducati Team Ducati 1'57.046
14 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 1'57.100
15 68 Yonny HERNANDEZ COL Energy T.I. Pramac Racing Ducati 1'57.623
16 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Honda 1'57.779
17 7 Hiroshi AOYAMA JPN Drive M7 Aspar Honda 1'58.182
18 8 Hector BARBERA SPA Avintia Racing Avintia 1'58.394
19 45 Scott REDDING GBR GO&FUN Honda Gresini Honda 1'58.495
20 63 Mike DI MEGLIO FRA Avintia Racing Avintia 1'58.732
21 9 Danilo PETRUCCI ITA IodaRacing Project ART 1'59.321
22 23 Broc PARKES AUS Paul Bird Motorsport PBM 1'59.328Annyi kedvezményt adnak a gyengébb/szegényebb csapatoknak, hogy lassan már a Honda és a Yamaha is a "futottak még" kategóriában fog nevezni. Ez a prototípus bajnokság?... ez inkább röhej.....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#76385920
törölt tag
válasz mefistofeles #11039 üzenetére
Ez egy szabadedzés volt, messzemenő következtetést ne vonj le ebből.
A lényeg szombaton lesz, illetve a verseny vasárnap.
-
addikt
válasz #76385920 #11040 üzenetére
Persze nyilván nem ez lesz a végső sorrend de akkor is.....
Az alap elgondolás is hibás és tökre nem összeegyeztethető egy prototípus bajnoksággal!
Nem ilyen-olyan félgyári meg szatelit motoroknak kéne olyan kedvezményeket adni, hogy megszorongathassák az egész sorozat húzóneveit, hanem különféle lépésekkel (nem versenykedvezmények) visszacsalogatni a nagy gyártókat! Ha ott lenne a mezőnyben a Kawa a BMW a Suzuki (tudom ők jönnek is), hogy csak a legnagyobbakat említsem, máris nem lenne szükség ilyen röhejes lépésekre!Ez nyilván mágénvélemény de pl. én a Ducatinak sem engedtem volna meg, hogy abban a "mittomén milyen" kategóriában versenyezzen. Az egy full gyári csapat, semmi keresnivalója ott!..
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #11041 üzenetére
sztem tökre igazad van, mindenki abban bízik hogy az 'open' majd a verseny felétől visszaesik, a nem annyira optimális motorvezérlő elektronika miatt (elkopnak a gumik).
Valószínűleg így is lesz, de ez majd holnap derül ki.
Jelenleg nagyon komoly előnyt adtak az 'open'-nek, ezzel is mutatva a gyártóknak, hogy oda tartsanak akkor lesz tej és méz és pucér csajok dögivel.
2 év múlva meg nincs pardon, egységes ECU.
Ez az idei év elég elborult lesz, olyanok is lehetnek az elejében akik nem oda valók egyenlő erőviszonyok mellett. -
addikt
válasz #70869248 #11042 üzenetére
A Honda már többször határozottan kijelentette, hogy egységes elektronika esetén kivonulnak! Akár vele tart a Yamaha (sanszos) akár nem az gyakorlatilag egyet jelentene a MotoGP végével!
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#76385920
törölt tag
válasz mefistofeles #11043 üzenetére
Megértem, ez lenne a prototipus vb-nek a célja, hogy minden ki a saját dolgait használhassa.
Minden bizonnyal a lové áll a háttére. Egy ilyen motor kifejlesztése, versenyképessé tétele euro csilliárdokba kerül.
Jelen piaci viszonyok közt az igazán nagy gyártók tudnak labdába rúgn. Máshogy kellene a költségeket csökkenteni, hogy más gyártóknak is vonzó legyen a prototipus vb.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
mekkorát repült a brit gyerek fp3 közepén.. talán smith volt
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
uhh, lorenzo... nem maradt sok a motorból
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz boogie84 #11048 üzenetére
elment az eleje, lecsúszott az aszfaltról és beakadt a sóderágy elején, prögés, rapityára törés. de lorenzo jól van. jó verseny volt, rossi hajtott mint az őrült, volt adok-kapok keményen, de aztán a végén márkez meghúzta az utolsó körben.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Petya25
addikt
válasz Integra #11049 üzenetére
Húúú, de nagy csata lett a vége, oda-vissza, Rossi azért harap rendesen.
Kérdés mi lett volna a végén ha Lorenzo nem dobja el a vasat, de hát eldobta.
Idén bármi lehet a vége.Digi adja idén a futamokat?
Torrenten nem találtam meg magyarul, de egy ízes 720-as angolt igen szerencsére.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Villanyszerelés
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Fallout 4
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Cyberpunk 2077
- Honor 50 - apám nevében
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- További aktív témák...