- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzalaiG
addikt
A gyorsaságimotoros-vb 2013-as előzetes naptára:
március 31.: Katari Nagydíj, Losail
április 14: ?
április 21.: Amerikai Nagydíj, Austin
május 5.: Spanyol Nagydíj, Jerez
május 19.: Francia Nagydíj, Le Mans
június 2.: Olasz Nagydíj, Mugello
június 16.: Katalán Nagydíj, Barcelona
június 29.: Holland Nagydíj, Assen
július 7.: Német Nagydíj, Sachsenring
július 21.: Egyesült Államok Nagydíja, Laguna Seca
augusztus 18.: Indianapolisi Nagydíj, Indianapolis
augusztus 25.: Cseh Nagydíj, Brno
szeptember 1.: Brit Nagydíj, Silverstone
szeptember 15.: San Marinó-i Nagydíj, Misano
szeptember 29.: Aragóniai Nagydíj, Madrid
október 13.: Malajziai Nagydíj, Sepang
október 20.: Ausztrál Nagydíj, Phillip Island
október 27.: Japán Nagydíj, Motegi
november 10.: Valenciai Nagydíj, Valencia
-
Motion_Blur
félisten
Pedrosa első mesterhármasát rakta össze a MotoGP-ben, nagy formában van! Sajnálom hogy Lorenzo a biztonsági második helyes versenyeivel is simán behúzza majd a címet..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #10753 üzenetére
Első blikkre berágtam, másodikra már a versenyrendezésen mosolyogtam.
Az esős verseny esős verseny, szinte sosem könnyű...amikor Lorenzo elkezdett integetni, hát nem kicsit bosszankodtam...pont azért mert tudta hogy Stoner jön rá, és sokat bukhat ezen a versenyen.
Pedrosa-nak, Stoner-nek, Hayden-nek és a többieknek is csúszós volt a pálya.
Szal ezt sosem fogom pártolni, pedig nem egy vérgőzös néző vagyok aki a balesetekre izgul. De ahogy soha sem, úgy most sem pártolom, hogy ne a versenyben vezető versenyző döntsön úgy hogy félbeszakítják a futamot.
Amikor viszont kiderült hogy a nagy kapkodásban korán intették le...így viszont még jött egy csomó szerencsétlenkedés,...hát addigra már annyira esett, hogy már kínos volt.
Szal sztem Pedrosa-nak, a versenyben vezetőnek lett volna joga kérni a verseny megszakítását. Jorge meg inkább a pályára koncentráljon, akkor kisebb az esélye hogy elesik. -
addikt
válasz #70869248 #10754 üzenetére
Igazad van de az is tény, hogy Lorenzo motorjával már tényleg nem lehetett menni! Elveb az általa felrakott puhább guminak kedvezett volna az eső de valami nagyon nem klappolt. Gondolom mire rendesen nekieredt addigra már megette a gumikat.... Amúgy Lorenzo bőven van olyan esőmenő mint Pedrosa de ez most nem jött ki......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz Motion_Blur #10753 üzenetére
Sokan szapulják ez miatt Lorenzot de ha láttad az utolsó versenyeket akkor azt is láthattad, hogy a Honda mióta orvosolta a gumiproblémáit és csökkentette a "pattogást" azóta messze jobb mint a Yamaha... Ennyi van Lorenzo motorjában nem több! Szerintem ha 110%-on megy értelmetlenül kockáztatva akkor sincs jelenleg a Honda ellen esélye!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10755 üzenetére
Nem is a képességeikről van szó, pusztán arról hogy a pályára kell figyelni, nem a pályabírókat rendszabályozni...azért nem akkora istenek ők, hogy majd megmondják hogy mi lesz. Lorenzo-nak meg ha nem alkalmas a motorja/gumija, akkor jöjjön ki cserélni...vagy menjen lassabban.
Persze, ők döntik el, hogy milyen a pálya...a versenyben vezető versenyző általában kézfeltartással figyelmezteti a többieket, és ennyi elég, vagy a rendezés mindenkitől függetlenül. ....na de nem az a versenyző aki a legtöbbet bukhatja, mert az nyilván nem objektív.
Mondom fordított esetben, Lorenzo nem kalimpálna ennyire.
..
még a végén jön a safetybike...[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #70869248 #10757 üzenetére
Világos, hogy az a versenyző fog jelezni aki nem tud már normálisan menni. Egyébként igaz, hogy a Hondát mintha zsinóron húzták volna de kb. 5 versenyző szállt már ki abban a körben amiben Lorenzo integetett....
Nem védem Lorenzot emiatt a versenyhétvége miatt de azt tette amit adott szituációban egy okos pilóta tesz...
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10758 üzenetére
Ez nem túl kerek, hiszen vannak nem esőmenő versenyzők...most mittomén a bármi okkból a 18. helyre visszacsúszott versenyző (ha vannak ennyien egyáltalán), kalimpál, akkor megszakítják a futamot??!
Azért volt régebben hogy a vezető versenyző jelzett, mert ő tudott menni az adott körülmények között, esetleg eddig és nem tovább.
...mondom, sztem ha Lorenzo a pályára figyel a rendezés és a pályabírók rendszabályozása helyett, akkor kisebb valószínűséggel esik el.
..és most is tartom, hogy ha ő vezet, és Pedrosa-n van esélye pontokat hozni, akkor nem kalimpál...ő is arrra figyel, hogy úgy intsék le a futamot, hogy még teljes pontokat kapjon. De Lorenzo-nak sz@rul állt a szénája, mert nem működött a gumija, és Stoner már a 9. körtől egyértelműen hozott rajta, ..na és ha fél pontos lesz a verseny akkor pláne jó, ha újraindítják, akkor pedig mentesült a hibás gumiválasztástól...egyszóval Lorenzo egyértelműen nyert ebben a szituban...tehát akkor lehetőleg ne ez a versenyző döntse már el hogy mikor szakítanak meg egy versenyt...
Most is úgy gondolom, hogy vagy
a versenyzőktől függetlenül a rendezés döntsön a futam megszakításáról...ez esetben sincs szükség integetésre a második helyen.
...vagy pedig a versenyben vezető döntsön úgy hogy a pálya alkalmatlan a versenyzésre...ez esetben sincs szükség integetésre más versenyzőktől....szóval, ha Espargaro elkezd dühösen integetni, mert nem tud tempót menni, akkor rögtön szakítsák meg a futamot?!
..a fenéket.
Lorenzo okos volt, de ha lehet a pecsenyéjét ne a maláj rendezőkkel sütögesse, hanem süsse meg maga.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #10759 üzenetére
Nem bírom Lorenzot, de szerintem a rendezők nem azért állították le a futamot, mert spec. ő integetett Tényleg brutális mennyiségű víz került a pályára abban a körben, és ha még hagyják őket egy körig, sanszos hogy mindenki fekszik.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #10760 üzenetére
Nem esett ki senki abban a körben, előző körben egyedül Bradl.
Stoner és Hayden teszem azt gyorsabb volt, mint az előző körben....márpedig ha gyorsabbak tudtak lenni, akkor nem romolhattak akkorát a körülmények.
....és ha a versenyrendezésen múlik akkor simán úgy szakítják meg hogy befejezettnek lehessen nyilvánítani.
Nehéz megmondani, hogy miért intették le ilyen szerencsétlen módon, de sztem Lorenzo cirkusza miatt, saját vélemény, nem világigazság).
De kalimpálásra semmi szükség, mert ő elcseszte a gumiválasztást.. -
addikt
válasz #70869248 #10761 üzenetére
"és ha a versenyrendezésen múlik"
Miért ki intette le a versenyt Lorenzo? Ő csak jelezte, hogy véleménye szerint nem alkalmas a pálya a versenyzésre. Az, hogy ebben volt nem kevés rafinéria is (figyelembe véve azt is, hogy az ő szemszögéből tényleg folytathatatlan volt a verseny) az nyilvánvaló de nem hiszem, hogy ő akkora isten, hogy ezt egyből be kell nyelni, hacsak tényleg nem egyre szarabbak a körülmények!Amúgy érdekes, hogy idén már másodszorra gumizta el magát a Yamahánál......
Lehet, hogy ő mondja ki az utolsó szót de mi a faxért van mellette egy halom mérnök?....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10762 üzenetére
..háát ez nehéz ügy, mert a futam leinthető volt, az tény...sőt szerintem le is akarták inteni, csak addig vártak (volna), hogy teljesüljön az a körszám, ami után már 'leinthető' a verseny.
...de mivel Lorenzo intett nem egyszer, és aztán majdnem elperecelt, hipp-hopp leintették..tavaly is elbuktak egy VB-t itt Maquez perece miatt, meg Sic' is ugye sajnos, szal pikk-pakk leintették Lorrenzo nagy mentése után.
...csak én úgy gondolom, hogy Lorenzo-nak sokkal inkább a pályára kell figyelnie, mint arra hogy miként dönt a versenyrendezés.
Stoner már 3 másodpercen belül volt, és Lorenzo akarta hogy leintsék a futamot, senki más nem integetett...és ez már nálam gáz, ...mert ha nem jött be amit kiötlöttek a versenyre, akkor be kell jönni gumit cserélni...nyilván előnyt reméltek az eltérő gumiválasztásból...nem jött be.
De erre az a megoldás, hogy bemegy gumit cserélni....mert akinek viszont bejött, az még gyorsult is, nem hogy integetett. -
addikt
válasz #70869248 #10763 üzenetére
"Lorenzo-nak sokkal inkább a pályára kell figyelnie"
Szerinted ha nem a pályára figyel akkor abban a kanyarban a motoron marad?
Egyébként olvastad a versenyzők nyilatkozatait? MINDENKI még Pedrosa is azt nyilatkozta, hogy egyáltalán a motoron maradni is nehéz volt, és szerencsésnek érzi magát.....
Talán egyedül -érthetően- Stoner fanyalgott....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz #70869248 #10763 üzenetére
Meg ne sértődj, nagyon tisztellek, de marhaságot beszélsz "akkor be kell jönni gumit cserélni" ezzel valószínűleg a VB-t is eldobta volna! Szerinted az ő helyzetében ki ment volna ki gumit cserélni???
Az ok, hogy nem kedveled Lorenzot (és nem is lehet büszke erre a futamra) de a helyében szerintem MINDENKI ezt csinálta volna![ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10765 üzenetére
Nem,...vannak arcok akik nem ezt tették volna....mint ahogy volt is rá példa.
...
Lorenzo nem a pályára koncentrált....szerinted igen, mert megfogta a motorját.
Na erre én is mondhatnám hogy marhaság, mert ez reflex, a koncentrálás ott kezdődik, hogy más íven megyek, mert tudom hogy mi-merre...az hogy fejben van hol mennyire vizes a pálya, hol mennyre változhat.
Randy hasonló ok miatt esett el, Crutchlow esése egy kicsit több figyelmet vont el mint kellett volna, és már ment utána..
Megint mondom, senki más nem integetett, sőt még a kiesettek sem hadonásztak.
Lorenzo-nak én már akkor nyomtam a dudát amikor még a legkisebbeknél húzta a gázt, mert bejött ahogy ment....de nálam van egy kép a motorosról, és Lorenzo most nem fért bele ezzel az 'okos' húzással. -
addikt
válasz #70869248 #10766 üzenetére
Oké legyen neked, nem mindenki csinálta volna meg.......
De az az illető valószínűleg a hűdejófejéssportszerűsrácvagyok húzásával a VB címét dobta volna el!
Gondold végig! Ha kimegy akkor valszeg úgy is leintik mire visszaér, ergo nullázik! Pedrosa behúzza a 25-öt és Lorenzonak marad három pont előnye két futammal a vége előtt egy eltökélt Pedrosa ellen aki JOBB MOTORON ÜL! (Stonert még már nem is említem aki szerintem az ausztrál futamot sérülten is megnyeri)Már említettem, szerintem nem lesz büszke erre a futamára Lorenzo de vannak akik Grál lovagokként és vannak akik 4-5-6 szoros világbajnokként vonulnak vissza......
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz #70869248 #10766 üzenetére
Nekem is bejött ahogy ment de el kell mondjam nem láttam még versenyzőt aki annyit fejlődött volna fejben mint Lorenzo! Egy dúvad volt még akkor is mikor feljött a nagyok közé és hiába volt a kezdetektől piszok gyors, többet volt sérült mint egészséges annyit bukott..... Aztán valahogy (vagy valaki/k segítségével) összerakta a dolgokat és jelen pillanatban messze a leg stabilabb, okosabb és eltökéltebb versenyzést mutatja a mezőnyben ezt állítom!
Ez lehet, hogy nem a leg látványosabb versenyzést jelenti és sokszor megelégszik egy második hellyel ahelyett, hogy a nyakát törné egy elsőért, de ettől jó!
A "régi" Lorenzonak lehet, (biztos) hogy több rajongója lenne de az is biztos, hogy kevesebb sikerrel vonulna vissza![ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10767 üzenetére
Nézd meg a Maláj srácot a Moto2-ben, sok tekintetben hasonló a szitu, és a srác tudta mit lehet és mit nem.
Teljesen más íveket használt amikor jó volt a vizes tapadása, és megint más íveket amikor nem..és vissza is lassult, elkopott a gumija-nem volt tapadása...hát koncentrált.
Lorenzo nem....visszanézve a futamot Lorenzo úgy ment bele az utolsó kanyar féktávjába, mintha lenne még tapadása, ezért esett el Crutchlow, ezen a pálya szélén indított kanyarrafordulással szívta meg Randy is.
A Maláj srác sokkal szűkebben fordult, szinte támadóíven fordult rá.Az hogy Lorenzo rossz gumit választott, az nem egy véletlen szerencsétlenség...ők azért választottak más gumit, mert azt remélték hogy ezzel gyorsabbak lesznek, ha bejött volna nekik, akkor ezt az előnyt meg is szerzik...és akkor minden oké.
De nem így lett, és akkor már hadonászni kell? Ez az ő problémájuk alapvetően. ...és ha elesik, az meg szerintem detto az ő problémája, mert szétesik fejben hogy elbukhatja a VB előnyét...Stoner másfél másodperccel volt gyorsabb, Hayden meg még Stoner-től is gyorsabb volt.
ezért integetett Lorenzo elsősorban, nem azért mert a többiekért aggódott.
...és ez lehet hogy okos, de ha jobban koncentrál talán kevésbé csökken a távolság,...őt azért fizetik hogy motorozzon, nem azért hogy megmondja mi lesz....ha ott elesik, akkor mit csinál? Megveri a pályamunkást, és mindenkit hibáztat, csak saját magát nem?
?
Nincs gáz egyébként, csak a véleményünket ütköztetjük. -
TayRol
veterán
egyébként miről is beszéltek?
-
-
addikt
válasz #70869248 #10769 üzenetére
Hadonászott na és?.... Szerintem Te is tudod, hogy nem Lorenzo és nem a Yamaha állította meg a versenyt!
Ő jelezte, hogy szerinte nem alkalmas a pálya a versenyzésre! Az, hogy leintették mikor még (szerinted) simán lehetett volna versenyezni ezt azért ne varrd a versenyző nyakába. Persze ez neki marha jól jött de nem ő lengeti a piros zászlót.............Integra: ...nem láttam ilyen nyilatkozatot.... hol olvastad, hogy "nekik áll feljebb"?? ..és mi miatt is ...
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz Integra #10771 üzenetére
Az azért mondjuk tényleg gáz, hogy idén ha jól emlékszem már másodszor gumizzák ilyen csúnyán el magukat! Szép dolog az ha egy csapat nagyot húz egy meghökkentő gumiválasztással de azért ezeket jobban meg kéne gondolni........
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10772 üzenetére
A Maláj rendezők le is intették volna, még 2 kör és gond nélkül teljes értékű versenyként leintik, de Lorenzo igen is nyomást gyakorolt...mi másért integetett volna?
Ez nem olyan hogy integetek, aztán ha megszakítják a futamot, akkor nézek ártatlanul hogy én csak rázogattam a kezem kérem..
azért integetett hogy állítsák le...nem a Maláj rendezést szidom, mert a futam leinthető volt...és Simoncelli halálesete után minden hiányzik nekik csak nem egy balhé a világbajnoki várományosoktól.
Ez a része engem nem érdekel...az érdekel, hogy miért integet, amikor senki más nem integett.
Ez régebben úgy zajlott, hogy a versenyben vezető feltette a kezét, és ezzel jelezte a többieknek hogy vége...tényleg ennyi volt, ilyenkor mindenki utána kézfeltartással jelezte hogy megállnak, ne kockáztasson senki.
..én nem a Maláj rendezést szidom, mert nem érdekel. A motoros érdekel mindig, őt kifogásolom, vagy dicsérem.. -
addikt
válasz #70869248 #10775 üzenetére
Hidd el láttam már én is elég motogp és superbike versenyt és bizony nem csak az első helyen álló szokott integetni. Ez egyszerűen egy jelzés, hogy az adott pilóta szerint nem alkalmasak a körülmények a versenyzésre. Azt ugye te sem hiszed, hogy Lorenzo direkt majdnem elesett azért, hogy alátámassza a jelzését pedig nem is volt gondban? Ő már nem is látta Pedrosát tehát éppenséggel nem is tudhatta ő nem jelez e? Az ő motorjával tényleg nem lehetett már motorozni. Azért azt elismerheted, hogy Lorenzo a pályán nem egy félős kis kamugép.....
Elcseszték a gumiválasztást ez tiszta sor, bár igazság szerint nekik kellett volna jól kijönni a dologból. Egy pillanatig sem volt még csak félig száraz sem a pálya ezen elvben (persze idén ki tudja???) nem kellett volna így elkopni a lágyabb guminak. Elcseszték, ez tökig igaz, de azt nem hiszem, hogy az ő yamahája még vezethető volt. Ennyire nem kamus a manus!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10776 üzenetére
Lorenzo-val nem is az van hogy félős...nem az, elvitathatatlan kvalitásai vannak, de már nem az a Lorenzo aki volt....sztem egy kicsit nagyobb 'sztár' lett mint motoros.
..ha az elfogultságomat mérlegre teszem:
Hayden az első, mert ő maga a motorversenyző, nem vezéralak az tény, de talán az is lehetne, ha valahol végre így figyelnének rá.
Stoner a második...jelenleg, mert itt meri hagyni ezt az egész katyvaszt amivé a MotoGp lett, arcába vágva mindenkinek, hogy nem élvezetes...mert nem az, a V8 sztem nagyon jó választás volt, de azért remélem a hazai futamán szabadkártyával rajthoz áll néha .
Pedrosa...jelenleg, mert fejleszegve teszi a dolgát, és amit Sachenring-n csinált az zseniális volt.
Espargaro, mert nagyon jól fejlődik.
Spies, Edu' Crutchlow nagyon jó motorosok....ez a sorrend nálam azoké, akik nagyobb motorosok, mint 'sztárok'.
Lorenzo és Rossi kétségtelen két nagy motoros, a világ legjobbjai...de engem nem tudnak maguk mögé állítani, ezen vagy azon okból kifolyólag...ez az én bajom, nem másé.Lorenzo most megtette amit kellett, és sztem ezzel (is) világbajnok lesz...de ez engem speciel nem érdekel.
Ahogy feljönnek ilyenek mint a kisebbik Espargaro, Vasquez, Redding, a kis Bradl-l kiegészülve, és egy mezőnyt alkotnak Lüthi, Marquez...csak a Motogp sorozatot nézve, akkor megint jó lehet, és le fog kötni...jelenleg a világbajnoki cím nem érdekel annyira, hogy elfogultságot képzeljek magamról...részemről érdektelen.
Ezért pusztán csak sportszeretetből írom, azt hogy Lorenzo kisebb cirkusz, nagyobb odafigyelés.
Mert szvsz az elmúlt futamon ez fordítva volt, és nem helyeslem.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #70869248 #10777 üzenetére
Nincs mit megvétózni azon amit írtál, ezek mind szubjektív dolgok.....
Rossit én sem tudtam soha imádni, bár természetesen elismerem mekkora motoros.
Stoner ugyanaz a szitu. Tud a pasas, rettenetesen gyors de egysíkú mint az asztallap. Nem tud taktikázni (pedig ha 5-6 motoros harcolna akkor az is kéne) hanem leszegett fejjel megy amíg a motor, gumik bírják. A nagy "hátraarc" amit most csinál az nekem is tetszik valahol, szarik a megszokott, elvárt dolgokra. Így döntött és mindenki hitetlenkedik, hogy miért?...
Pedrosa..... sosem szerettem és amit eddig mondtam róla (sosem lesz királykategóriás világbajnok) az így is lesz ha idén nem jön össze neki! A sors furcsa fintora, hogy most mikor aztán tényleg stabilan, gyorsan és jól teljesít, élete formájában még sem saját kezében van a sorsa.....
Cal valahol egy második Pedrosa, bár nekem sokkal szimpatikusabb. De ennyi...sokall előrébb ne fog jutni.
Spiest inkább ne is említsd. Lehet, hogy neked ő a motorversenyző de egész egyszerűen megméretett és gyengének találtatott.... Még ebben a jelenleg (technikailag) igen beszűkült mezőnyben sem tud elérni semmit egy gyári Yamahával! (tudom sokan a balszerencsét okolják, de mikor gyors volt és nem volt technikai gondja azt is elszúrta durván!)
Lorenzo......lehet, hogy nincs igazam de mint ha egy új Rossit akartak volna csinálni belőle. De ő más. Nem jött össze és tény, sosem lesz olyan népszerű, szerezhet akárhány VB címet! Jó, nagyon jó motorosnak tartom aki alkalmazkodik az adott szituációhoz.... Tud ő agresszív és kemény is lenni de az az igazság, hogy a jelenlegi Honda ellen csak stabil, hibátlan produkcióval lehet versenyezni!A jövő évre nézve biztató számomra, hogy Rossi visszatér a Yamahához ahol gyilkolni fogják egymást Lorenzoval mondjon akármit a csapat! remélem, hogy Pedrosa az idei formájában fog motorozni és azt is remélem, hogy a már előre agyonsztárolt Marquez hamar felnő a feladathoz. Így talán három-négy versenyző csatázhat az első helyért!
Többet szerintem nem várhatunk amíg új/régi gyárak komoly szándékkal be nem szállnak (Suzuki, Kawa, esetleg BMW) vagy amíg a Ducati nem talál véletlenül valamit.......Az általad említett motorosok, zömmel azért is nem "sztárok" mert nincs meg az a népszerűségük ami ehhez kell... ebben az értelemben szerintem Lorenzo sem az..... rendkívül megosztja a közvéleményt. Így volt ez már kisebb kategóriákban is és még sokkal jobban így van most! Persze abban az értelemben "sztár", hogy a jelenlegi mezőny egyik vitathatatlanul legjobb versenyzője!
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10778 üzenetére
Spies hihetetlen, nagyon vagabond, sztem piszok nagyot csalódott, jelenleg teljesen célok nélküli.
De ez valahogy igaz a legtöbb amcsi versenyzőre...Hayden megy előre, mert ő ilyen, Edu' teszi a dolgát, de pártvonalra került és elég hitehagyott,..de szereti és visszavonulni még nem akar. Spies sztem többet képzelt erről a sorozatról mint leosztott lapokat...nem tudja megverni Lorenzo-t, pedig nagyon gyors és vagány, nagyon vagány.
Spies-ből hiányzik a motorozás lélekölő része, a tempómenés körökön keresztül. Valahogy azt érzem, hogy ezzel a sok biszbasszal elvették a kedvét, most ez a program ezért menjél, most az a program azért menjél, most fejlesztési feladatod van, most meg teljesítménykényszer.
Nem azért szerepel sz@rul mert ennyivel jobb Lorenzo, hanem mert nem megy neki a robot...pedig jelenleg ez a nagy része...A Honda-k neked nagy falat, az Lorenzo-é, a privát Yamaha-val lehet meccselni, a Ducati-t kötelező hozni, a privát Honda-t kötelező hozni, mások nem jelenthetnek rád veszélyt.
...hát ez nem hangzik túl izgalmasan.
Ez nem az ő hibája, sztem attól még Spies egy nagyon jó motoros, ami még pár éve jelen volt a MotoGp-ben, Edu' és Spies humora, az mostanra eltünt..
Sztem nagyon savanyú az egész. savanyú karakterek feszülnek benne.
Hol a szintén vagabond McCoy, a konok Barros, a magát túl komolyan vevő Biaggi, az úriember Gibernau, Capirossi az örök rosszfiú,..a japán versenyzők?
Pedrosa, Lorenzo, Barbera kifejezetten savanyú versenyzők lettek, Dovi', Hayden, Rossi, Bautista dolgoznak..Bautista meg feszül is mellé..Bradl szintén.
Hiányzik az élet, és a karakterek sokszínűsége...nem csak a poénkodás, hanem a sokszínű motorozás.
Stílusban Stoner kiválásával még szegényebbek leszünk, mert Stoner egy nagyon-nagyon gyors versenyző, mérce a jelenlegi mezőnyben, állítom hogy a mezőny leggyorsabb versenyzője fog visszavonulni, csak nulla motivációja van,..és kedve.
Teljesítménye a töredéke annak amit egy jó hangulatú mezőnyben a pályára tudna tenni.
Crutchlow jó arc, bírom, de rajta is ott van a lélektelenség nyomása.
szerk:
Most így átolvasva, idekívánkozik hogy egy nagy sz@r az egész összegezvén
De azért ez nem egészen igaz....csak hiányzik a humor, a piszok nagy feszültség egy rajtnál...ez még a Rossi időszakban is megvolt, amikor HRC-vel ment...igaz hogy ha azt mondták neki spec. hogy rakjál össze 10 másodperc előnyt, akkor pár kör alatt összemotorozta, meg jókat szórakozott a mezőnnyel azon a Honda-n, de nem kellett őt nézni, voltak mások.
Most az van, hogy Pedrosa a súlyelőnyével elrajtol előre, Lorenzo és Stoner, meg Dani valahogy eligazodnak, aztán a két privát Yamaha, és lehet drukkolni, hogy a két privát Honda csak a Ducati-kal meccsel, vagy felérnek a privát Yamaha-ra esetleg.
Utánuk meg Barbera, meg a félbalfék Abraham, és persze CRT-k..[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #70869248 #10779 üzenetére
McCoy-t nagyon komáltam! A faszi többet ment keresztben mint egyenesen. Hatalmas arc volt a mezőnyben!
Spies szerintem inkább hozott magával egy "vagabond" imágót de a GP-ben ez mögött valahol egy kisfiú lett... Ha olyan vagabond akkor azt mondja oké köcsögök itt a Yamaha lenyomok mindenkit aztán csináljatok amit akartok. De még csak igazi villanásai sem voltak...... Lehet, hogy ha átmennének superbike-ba akkor nagyot harcolnának nem tudom de a gyerekes hibáival itt még Lorenzo vízhordófiúja se lehetne!
Vannak itt jó arcok de egész egyszerűen besavanyodnak ahogy az egész sorozat is. ...és ezen semmi sem fog változtatni ha nem jön néhány nagy gyár! Ha leszabályozzák a nagyokat (Honda, Yamaha) akkor az tűnik el amitől ez egy prototípus világbajnokság! Amúgy meg kitalálhatnak bármiféle hülye szabályokat, meg visszaerőltethetik Rossit a Yamahára amíg 22-ből max 4 embernek (vagy annyinak se lásd' Stoner sérülése vagy maga Spies) van egyáltalán esélye a győzelemre addig ez nagyon karcsú......[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
degu
senior tag
A bileta rajta van minden komoly motoroson...
A tepsiben...a nagylabujjan...[ Szerkesztve ]
verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
quby
őstag
válasz mefistofeles #10780 üzenetére
Nekem is is ez a bajom... a VB cím gyakorlatilag a szerződések aláírásának pillanatában 3 esélyessé válik. Unalmas!!!A CRT-knek Pl. így mi értelme volt?? Hogy nagyobb legyen a zaj a rajtnál? Mert a TV-n keresztül kb ennyit lehet látni. Semmit...csak és kizárólag az elejét. A Misanoi versenyen is (még jó hogy nem Lorenzót) a 2.3.4.5 helyért zajló vonatozást mutatták végig. Az volt a rohadt nagy esemény hogy Bradl hozott 3 tizedet Rossin. Ez megadta az alapot a fél versenyre kiterjedő elmélkedésnek, hogy vajon utoléri-e és meg tudja-e előzni, vagy sikerül-e Rossinak beállítani legjobb Ducatis eredményét? (digi sporton nézem) Közben hátul...amiből semmit sem látunk, lehet hogy ölre menő küzdelem van a 14.helyért, ami tuti érdekesebb mint Rossi, még ha 1 perccel hátrébb is vannak. (teszem hozzá Rossi drukker...vagy "Fun" vagyok ) Régen mindig a nagyokat vártam a három verseny közül - kivéve a Talmás koszakot - most meg megnézem a moto3-at meg a moto2-t majd elkezdek kapcsolgatni....Idén kezdtem a Superbike felé kacsintgatni, de lehet hogy jövőre inkább azt nézem.
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
addikt
Az összesen három ütőképes motor közül (Spiest nyugodtan kivehetjük) Stoner ugye fél szezont sérült volt maradtak ketten.... De még köztük is csak egyszer volt igazi csata a többi egyértelmű volt már féltávnál... A Dornának nem arra kéne az erejét koncentrálnia, hogy Rossit 70 éves koráig versenyben tartsa mert egyedül miatta nem marad életben a sorozat! Mindent latba kéne vetnie, hogy jöjjenek a nagy gyárak, hogy teszemazt 6-8 motor is (legalább elméletben) esélyes legyen a győzelemre. Igaza van b-type nak, jönnek a tehetséges fiatalok de ki is fognak égni ha éveket kell kínlódniuk olyan motorokon ahol siker egy 8. hely, márpedig az látszik, hogy legyen valaki bármilyen jó, szar motoron szar lesz az eredmény ha megszakad is!
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10783 üzenetére
Sztem Dorna-nak kisebb baja is nagyobb Rossi-nál, nem hinném hogy nyomást gyakoroltak volna a Yamaha-ra...sztem a Yamaha-nak egy logikus lépése volt, jobb Rossi-t a csapatban tudni, mint az ellenfélként.
Én azért nem a motormárkát említettem, mert a Moto2 alatt végül is látható, hogy nem a márkák sokszínűsége a lényeg,...bár hozzáteszem, annál jobb lenne! Jelenleg lehet felőlem 21 HRC is a rajtrácson, tuti jó versenyek lennének ha az általam említett srácok is idejönnének.
Rossi hiába kezd el megint bohóckodni, vagy masszívan nyerni...a sorozat nívóját nem ő adja egyedül.
Karakterek kellenek...mert mit látni Bradl-ból?? ...vagy Bautista-ból? A nagy semmit, dolgoznak a gyárban.
Adja magát Simoncelli mert valahogy vele halt egy kicsit a MotoGp is, Marco jelenség volt a pályán és a pályán kívül is.
gyerekemberek savanyognak a királykategóriában, a férfiak meg féken vannak, Rossi meg a meleg motorost testesíti meg most már jó ideje sikeresen
Már csak egy nő hiányzik -
addikt
válasz #70869248 #10784 üzenetére
Figyi már mondtam én sem vagyok oda Rossiért de az vitathatatlan, hogy még mindig neki van a legnagyobb rajongótábora akár tetszik, akár nem! Én sem bírom mikor verseny előtt azt kell bámulnom, hogy kihúzza a seggéből a tangáját! Ha szögre akasztja a bukót akkor sok néző elpártol a valjuk be unalmas motoGP től... (szerintem ezért akartak Lorenzobol egy második Rossit és most ezért akarnak majd Marquezből is!)
Mert az igaz, hogy jó az ha 21 HRC (miért pont HRC?) vérremenő versenyt produkál, csak az teszi ezt kissé paródia jellegűvé, hogy mindezt 10 másdopercre a vezető kettős mögött teszik! Tök hülyeség együtt versenyeztetni ennyire különböző motorokat. A Yamaha satelit még oké az jó is jó versenyzőkkel. A HRC szerintem már egy szégyen a CRT-k meg nem tudom mit keresnek itt, sosem lesznek egyenrangúak a gyári csapatokkal. Vagy ha annyira leszabályozzák őket akkor a nagyok kiszállnak és akkor annak ami lesz (lehet, hogy baromi izgalmas lenne) de semmi köze nem lenne már a MotoGP-hez!
Akkor már legyen egy márkakupa aztán mindenki tök egyforma motorokon nyomja!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10785 üzenetére
Azért HRC mert szvsz a jelenlegi legjobb technika.
Rossi szurkolótábora meg mittomén, nagyrésze úgy tekint a mezőnyre mint Rossi által lealázandó áldozatokra...ezek nem hinném hogy magva lehetne a MotoGp nézőknek.
Amúgy sem gondoltam soha, hogy egy ember határoz meg egy sorozatot, Rossi a fénykorát élő királykategóriába érkezett, de vele együtt is süllyedt a színvonal, ez egyfelől igazolja a a fenti gondolatmenetet, másrészről meg nem megoldás.
A CRT-k engem nem taszítanak annyira, mert a gyártók csábítgatása mindig is sebezhetővé tesznek egy sorozatot, lásd a WTCC pl. ..vagy a MotoGp.
Meg kell oldani, én a 2T korszak után óriási minőségi esést tudtam lenyelni, szal várom az ötleteket Elég nyitott vagyok.
Jelenleg a mezőny katasztrófa, szal javulni van hova.
WSBK kicsit fordított, ott vannak motorgyártók, viszont kicsit szélfúta a mezőny. ..pl. Haga mit egerészik a BSBK-ban...jó sorozat nem azzal van a baj, hanem hogy mit egerészik ott.Szerk:
egyébként sztem nagy tévedés hogy Lorenzo-ból bárki is második Rossi-t akart volna faragni...ez szembemegy mindazzal amit Lorenzo-ról tudok, sőt sebezhetővé tette volna.
Lorenzo nagyon is tudatosan a saját pályáján támadta meg Rossi-t, Doohan után Rossi alkalmazta a legjobban a pszihés nyomást, Lorenzo ezt szedte darabokra.
Nagyon is zseniális módon szvsz.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #70869248 #10786 üzenetére
Nézd a ami válságos helyzetben a Dornának (nem nekem!) kell egy Rossi, akinek a fanjai még mindig megtöltenek egy szektort úgy, hogy a középmezőnyben bóklászik!
Lorenzo szart az egészre ezért is mondtam, hogy nem jött össze a terv......
Most bármennyire fájó nincs olyan egyéniség akiért kizarándokolnak a szurkolók (ekkora tömegben) csak Rossi! És azért valljuk meg Rossi kicsit másként fog ülni a Yamahán mint Spies. Az jó buli volt, hogy elhappolták a töketlen Honda elől az öreget de azzal szerintem nem számoltak, hogy micsoda vérre menő csatát fog vívni a Doki és Jorge! Tök mindegy mit mond a csapat, szerintem ezért lesz érdemes nézni jövőre a GP-t, amit ők művelni fognak......[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10787 üzenetére
Nem vagyok meggyőzve, ha azt nézem mit műveltek Suzuka-ban a Kobayashi drukkerek, aki pedig közel sem akkora 'sztár'.
Jelenleg Spanyolországban+Katalán pálya, Portugáliában van elég kedvenc, Németeknél is lesz most már, ez pedig kihat Brno-ra és Assen-re, Az Angolok is megkapják Smith-t Crutchlow mellé,..és majd jön Redding is.
Rossi drukkerek a világ mindenhol vannak, nagyon helyesen, sokszoros VB győztes showman motoros.
De ő nem fogja elvinni a hátán a problémát....mint ahogy idáig sem vitte.
...vagy most azt akarod mondani, hogy a Rossi drukkerek azért nem nézték élőben, vagy a tévé előtt, mert Rossi nem nyert?!
Mert ez elég lesújtó vélemény lenne, és sztem nem is igaz, nem fognak umond barlangjukból előbújni, hogy ha majd megint nyer.
Nem itt vannak a Rossi drukkerek, és velük együtt sz@r az egész, Rossi itt volt akkor is amikor hanyatlani kezdett, és itt van most is...folyamatosan...hiba azt gondolni, hogy bármit is megold ha az élen megy.
Mert ebben az elgondolásban ott a buktató, hogy mi van akkor ha nem megy az élen?! Akkor majd megoldjuk hogy mégis? hmm?
Soha nem a show adta el a MotoGp, qva nagy versenyek voltak mielőtt idejött Rossi a show-jával akkor is, ő behozott egy másságot, ami tetszett sokaknak, de soha nem ez volt a lényeg.
Ezért ez rossz elgondolás. Rossi itt van, és vele együtt is sz@r, azért mert máshol van a probléma.
Levegőben logó célok nélküli jelenleg a MotoGp, van egy WSBK és van egy katyvasz különösebb vezércsapás nélküli sorozat, töltelék motorokkal és töltelék versenyzőkkel, akiknek meg a krémet kellene alkotni, azok meg dolgozni járnak nem motorozni, elvész a lényeg.
Jelenleg 11 versenyző állna a rajtrácson ha nem lennének a CRT-k
11.
katasztrófa. -
addikt
válasz #70869248 #10788 üzenetére
Félreértesz....
Arról beszélek, hogy (persze nem viszi el a dogokat, vele is szar) még mindig neki van a legnagyobb reklám, piár értéke, hidd el, hogy még mindig a legtöbb pólót, sapkát, kutyafülét ő adja el és még mindig vastag szponzorokat hoz! A Dorna pedig inkább csak kaszálni akar......
Most is csak azt tudom mondani, (Rossival vagy nélküle) vagy több márka kell vagy megengedni, hogy legyen 3-4 gyári Yamaha és Honda! Akkor már csak abban kéne reménykedni, hogy a Ducati is belenyúl valamibe most, hogy már az audi is tömi és máris jó versenyek lennének! Gyári technikán azért Cal, (a satelit Yamahából ítélve Dovi) Bautista is tolná, jön még Marquez meg pár fiatal, szóval nem igazán a brigáddal van baj!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10789 üzenetére
sálak-sapkák...mittomén mennyit adnak el, sztem ez is túl van értékelve.
A Generali, a Puma, a Diesel már megvolt amikor Rossi odament,....ááá mittomén, én nem hiszek ezekben a dolgokban.
...sztem most sincs akadálya hogy kütyüket vegyenek a rajongók.
Nekem most is inkább az jön le abból amit mondasz, hogy Rossi-t sikeressé kell tenni mert akkor sikeres lesz a MotoGp.
..és sztem ez teljesen rossz gondolat, ezt én nem akarom elfogadni. sapkát-sálat most is egész nyugodtan lehet venni, és szánalmasan sekélyesnek tűnik, hogy ha sikeres lesz akkor majd még többet adnak el...
Komolyan nekem a cipőm, pólóim (alsógatyeszom ) Ducati-s...Hayden miatt. a kenguru felsőimet e-bay-n keresztül veszem..stb.
...és Hayden sem halmozza a sikereket.
Amikor még a Gas-l volt szerződése akkor olyan gatyám volt..stb. Jelenleg meg egy karórát bonyolítok (VB kiadás).
Van ezeken kívül is göncöm, nem kell full hülyének nézni
Szal én absz. nem ezekben látom, Rossi nincs a vásznon mikor a problémán gondolkozom.
Kell egy jövőkép a sorozatnak, ehhez igazodó szabályok, aztán majd meglátjuk...azt se bánom ha mindenki CRT-re ül, gyakorlatilag ezeket 'jaj a prototipus szabadsága' dolgokat már lezongoráztuk a rally-ban, az F1-ben...háát majd most itt is. -
addikt
válasz #70869248 #10790 üzenetére
Megint félreértesz.....
Természetesen Rossi semmit sem javít a MotoGP-n de zsíros szponzorokat hoz (azt azért talán nem vitatod, hogy még mindig sok szponzor áll mögötte) és ez jó a dornának. Nagyon úgy néz ki, hogy a dornát már rég nem a motogp sikeressége érdekli hanem a pénztárcájuk. Az meg, hogy sok 46-os alsógatyát adnak el az semmit sem számít de az már igen ha egy futamra 5-10 ezerrel többen mennek ki Rossi miatt!
(Az eladott kütyük számával csak azt akartam érzékeltetni, hogy ő még mindig kapós árucikk. Ez pedig így van akár tetszik nekünk akár nem!)[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10791 üzenetére
Itt nincs 'nekünk', nekem tök mindegy, nincs tetszik-nem tetszik.
Van véleményem Rossi-ról, de semmi különösebb bajom nincs, amikor nekem nem tetszőt csinál, akkor azt mondom...ahogy most Lorenzo-ról. ..és csak okoskodom.
Egyszerűen csak nem hiszek a 'zsíros szponzorokban', nekem a dohánymárkák tök szimpatikusabbak voltak, pláne a bankokkal szemben.Chesterfield-Rothmans-Lucky Strike-Gauloises-Malboro-Camel-West....
Szóval nekem tök mindegy Rossi, mert nem ezen az úton gondolkodom, másban látom a bajt, és a megoldást. -
#70869248
törölt tag
Na, hát eldőlt
Mindenhol megvan a világbajnok. -
addikt
válasz #70869248 #10793 üzenetére
Eddig bírta Pedrosa a nyomást. Sok esélye úgy sem volt már........
Amúgy szép szezont produkált de nem tudom mikor lesz újra ilyen közel (soha?) a VB címhez!
Stonernek szépre sikerült a búcsúja!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
Azért ez így jobb mint bármi más...gondolok itt arra hogy csapattársi segítség meg ilyenek.
Lorenzo megnyerte mert vagy győzött, vagy második lett...és ez elég meggyőző, Stoner meg talán rajthoz sem áll már...az arcán mintha ilyet lehetne látni..lába is fáj, ...szal ha nem szorítják rá akkor elképzelhető hogy ennyi.
Amit személy szerint nagyon sajnálok.
Az egyik legjobb technikával csapató motoros akit láttam. -
addikt
válasz #70869248 #10796 üzenetére
Hagyjátok már ezt a csapattársi segítséget! Mióta valaki kitalálta.....
Meséljétek már el, hogy 23 pont hátrányban két futammal a vége előtt (úgy, hogy a két repsoloson kívül megszorítani sem tudta senki Lorenozt) hogy a bánatba segíthetett volna Stoner! Kirúgja alóla a motorot?Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Motion_Blur
félisten
Baszki, nem keltem fel időben Szép volt Stoner búcsú futama? F1 után mindenképpen megnézem, főleg ha tényleg az utolsó futama volt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10797 üzenetére
Melandri tudna mesélni mennyit tud számítani egy harmadik motoros..legyen az csapattárs, vagy honfitárs.
Itt nem az a lényeg hogy mennyit, hanem hogy tud.
A mennyit, az sok mindentől függ, mint ahogy egy futamon is sok minden történhet.
Nem tudom hogy ki találta ki, de nyilván nem hülyeség, ..ha csak Biaggi idei címének megszerzését nézem, sok miden múlik azon hogy mekkora a nyomás.Motion:
unalmas volt, számomra pl. csak az volt az érdekes, hogy a futam feléig Espargaro jobb tempót tudott mint a gyári Ducati-k,..aztán meredekebben estek vissza.
...ja és a Moto2-s kisebbik Espargaro olyan tempót ment, hogy itt vert volna nem egy versenyzőt[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #70869248 #10799 üzenetére
Alap értelmezésben persze, de nem hiszem, hog az idei Lorenzot meg lehetett volna ingatni!
Jövőre sokkal több izgalmat várok. Lesy egyszer egy szolid Lorenzo-Rossi gyilkolászás plusz reménykedek egy idei formát mutató Pedrosában és a ritmust hamar felvevő Marquezben ehhez jöhetne még habnak a tortára egy magára találó Ducati és akkor láthatunk komoly küzdelmeket!!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...