- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen monitort vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Autóhifi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
And
veterán
Ilyenről még nem hallottam, de ez persze az én bajom. Namost alapelv szerint azzal, hogy egy jóval nagyobb teljesítményű (pontosabban: terhelhetőségű) ellenállást teszel az áramkörbe, mint kellene, nagy kárt biztosan nem okozol, csak épp egy többwattos ellenállás ugye nem kis darab, meg valószínűleg felesleges is. Jó lenne tudni a motor áramát, de azt éppen ki is mérheted menet közben, ha ismered a névleges tápfeszültségét. Nem voltam sosem túl erős villamos gépekből, de a dc-motor ellenállása ebből a szempontból nem jó kiindulópont, mert az csak az indulóáramot határozza meg, nem az üzemit (a kettő között nagyságrendi eltérés is lehet). A motorral sorbakötött ellenállás meg a fordulatszámon kívül természetesen csökkenti a motor nyomatékát is. Szóval számomra érdekes módszernek tűnik, hogy a motor nyugalmi ellenállásából indulunk ki, és ahhoz keresünk egy megfelelő soros tagot..