Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
őstag
nme tom betétcserénél miért kéne légteleníteni???
én is vettem már ki őket.. és a fékhatás változatlan maradt.
egyébként ja az kb annyi h mindenműködik-e jó-e a karburálás, esetleg ránéznek az olajszivattyúra.
a procedúra nme sok de monta a srác h a yamah írja elő mi mennyi és nekik erre be kell írni h 1 óra kötelezően -
mdk01
addikt
Ezt idáig értem de azt nem szeretném hogy veszek egy jó kiput meg egy gyengébb karbit ami visszafogja az egészet.
Konkrét típusokat,márkákat nem tudtok mondani amivel összhangba lenne a motor?
legjobban az tudna ilyene segíteni aki már tunningolt area-t vagy esetleg más robit.
köszi -
Topiccsendőr
addikt
Csak azért, mert a szokásos módszer, hogy a dugattyú vákuuma kinyitja ezt a benzincsapot, és nem neked kell kézzel ugyebár elzárnod, ha leállítod a motort. Ha leáll a motor, megszűnik a vakuum, megszakad az üzemanyagellátás is. Ez praktikus, viszont az Areának annyira nincs fent az üzemanyagtartálya, úgyhogy én is elgondolkdtam, hogy ejtőtartályosra hogyan sikerült kivitelezniük... Lehet, hogy tényleg pumpa lesz az? Bár nekem volt Areám, de ezt nem szúrtam ki benne.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
ééértem már!
Azt hiszem.
Mivel a dugattyú nem szív egyfolytában ugyebár mert forog körbe a főtengely ezért van egy szakasz ahol szív, majd a membránt ugye elmozdítja, ami a pumpában van. Amikor a dugattyú felfelé mozog a vákuum megszűnik, a benzinpuma membránja visszaáll a az eredeti helyzetbe. Azaz pumpál. Legalábbis így volna logikus.
Akkor viszont mindenhol szivattyúként szolgálna az, mire mindenki azt mondja, hogy benzincsap? HmmmExplosión de dos tiempos
-
qpakcovboy
őstag
Csak az alkatrész beszerzés szempontjából szar? esetleg más baja is van? Mire kell figyelni amikor megnézem? Még nem volt robogóm, de szeretnék, eddig egy 88-as CBR600-al jártam, de munkára jobb a robogó, olcsóbban kijövök vele. Tehát mire is kell figyelni amikor megnézek egy ilyen robit?
-
qpakcovboy
őstag
Hali
Sokan oltanak azal, hogy ne vegyek papír nélküli rotyeszt, mert jövőre le kell őket majd rendszámoztatni és csak a baj lesz vele stb... Te tuds zerről a rendszám mizériáról valamit?
MErt a szerelőm mondta, hogy flejtsem el ezt a dolgot, főleg a peugeot-at mert nem lehet javítni stb.. ajánlotta, hogy va nneki is ugyan ez a típus, de nem tudja eladni, mert nincs enek papírjai és szar az imoja egy 20-ért nekem is adná. -
Topiccsendőr
addikt
igaz.
arra kell rájönni, hogy melyik periféria milyen beálltása hozza a kívánt menetdinamikát, viszont a perifériák által befolyásolható tulajdonságok közt igen nagy az átfedés. Ezért inkább arra nehéz rájönni, melyik alkatrész beállítása hatott igazából az eddigi viselokedésre.Explosión de dos tiempos
-
CL Smooth
tag
Jó persze én nem azt mondtam mindent tudó szakember vagyok, csak azt hogy hobbiból foglalkozom velük. Néha adok veszek ha valami ismerősöm szól hogy van vagy vannak jó vételek. Mindkét ismerősöm aki foglakozik mocikkal, robogót azt szinte csak olaszt hoznak, én is inkább ezekkel a mocikkal találkoztam. És kövezzetek meg de én csak úgy tudtam a japánok közül yamaha aerox ban van minarelli. Nyilván egyszerűbb a kymcoba is belacsapni egy jól bevállt mocit mint legyártatni valami újat. És ez még oké, de akkor is drága, és nem hiszem hogy minőségben egyenértékű egy gilerával vagy apriliával. Én azt próbáltam mondani hogy nem hiszem hogy jó üzlet egy kymcot annyiért megvenni mint egy nagyobb márkát, arról nem is beszélve mi lesz később. mennyit veszít az értékéből. Abban az esetben lehet értelemes alternatíva ha jelentősen olcsóbb és tényleg jó minőség.
-
CL Smooth
tag
Hát igen, elvileg volt már szó arról hogy 125 köbcentiig legyen vezethető motor b-s jogsival. Bár erre nem sok esélyt látok, de ki tudja. Amúgy abban igazad van hogy persze lehet némely 50-es el gyorsabban menni, de erőtartalék az nem marad benne, esetleg egy rázós helyzetben jól jön ha el tudsz sprintelni onnan. Viszon kezdő meg tényleg ne üljön 50-nél nagyobbra ez is biztos. Nekem amúgy az a véleményem a motorozásról, hogy aki motorozni akar, előbb bringázzon kicsit előtte. Akár erdőben hegyről lefelé terep viszonyok között, persze ehhez nem árt egy jóféle kerékpár. Én mondkuk kisgyerek korom óta rengeteget kerékpározok, versenyeztem 6 évig. Downhill-t és cross countryt is csináltam versenyszerűen. És a mai napig sok km-t letekerek. Leginkább erdőben szoktam túrázni és durva terepen lefelé jönni. És rengeteg haszát vettem már motorozás közben a bringás rutinnak. Ennek is köszönhetően akármilyen motorra ülök nagyon hamar otthon érzem magam rajta, robogókon meg pláne hamar. pl. az egyik legfontosabb szerintem aki motorra ül hogy megtanulja az utat olyan szinten figyelni, hogy minen repedést, puklit, viztócsát figyelni kell. Illetve az első fék használata nagyon körültekintő kell hogy legyen, nagyon könnyen megcsúszik egy elsőkerék egy enyhén poros látszólag jó úton. Vannak tipikusan olyan útviszonyok amik látszólag veszélytelenek de mégis csúszásveszélyesek. És ezt autóval ilyen szinten nem lehet megtanulni pl mert ott ennyire nem érzékeny a csúszásra egy gépjármű. Kerékpárral viszont gyönyörűen meg lehet tanulni.
Meg úgy egyáltalán szokja az ember a 2 kereket. Szerintem sok motoros még kerékpárral sem tudna pl. szlalomozni bólyák között nem hogy motorral.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Nekem az a véleményem, hogy egy citroen, peugeot, opel, ford egyedül arra bazírozik, hogy a dizájnal csábítsa maga mellé a vásárlókat. Műszakilag egy fos mindegyik. Nem a régi autókkal van a baj, régen úgy általában jobb autókat készítettek, már ami a tartósságot illeti és ez igaz bármelyik márkára! Az a baj, hogy egy citroen pl egy c4 ugyan annyiba kerül mint pl egy wolksvagen golf V, amit pl nem lehet minőségben egy napon említeni egy citrommal. De ez igaz pl az astrára is. Fateromnak ez a munkája, hogy új autókat vesznek át, ellenőriznek le. Olyanokat mesélt már ,hogy az esztméletlen. A francia autók minősége egy rakás szar. És akkor még dícsértem őket. Wolksvagen, Audi, Mercedes, Bmw. Ezek autók.
-
CL Smooth
tag
-
niti
aktív tag
Ez nem lenne veszélyes?
Én így sem értem, miért nem tanítják meg a B-s jogsival együtt a motorozást is, legalább egy picit. Mondjuk 4-5 órában akár.
Nekem most van folyamatban a B, már városban vezetgetek, és nem értem, miért kell a robogóhoz megszerezni a jogsit, amikor csak a kresz alatt esik róla szó.
Akkor vagy vezethessem már most is, sikeres kreszvizsga után, vagy tanítsák meg a kezelését. Mert ugye húzni a gázt azt mindenki tudja...
125 köbcentit vezetni, ahhoz szvsz már mindenképp kellene oktatás, de akkor meg nagyon megugranának a jogsiárak.
És bocsi, hogy egy kéthetes hozzászólásra reagálok. -
stargazer
senior tag
azt hittem hogy azért vagyunk itt hogy kedélyesen elbeszélgessünk robogókról... vagy tévedek? nem muszály reagálni, de én szivesen olvasgatnám mások mit gondolnak azokról a dolgokról amik engem foglalkoztatnak. ha semmit hát semmit, nem zavar. téged zavar?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
miért akkor már inkább egy túramotor? na az már tényleg egy nagy böszme nehézkes dolog. sztem. az nem olyan hogy csak rápattansz és mész. nekem szaladgálós motor kell, ami ha kell hosszabb utakra is jó.
a burgman nagyon szép sztem is legalábbis a 400-as. csakhát a tmax sokkal jobb, mondjuk sokkal drágább is.
a nexus vonalai nekem túl agresszívak, nem kifinomult, nem elegáns, hanem túl sportos, túl éles.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen