Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dtsdexter

    csendes tag

    válasz huniross #66230 üzenetére

    Még mielőtt bármi különöset gondolnál leírom mi célt szolgál az a pipa.
    Az a pipa hasznos dolog, azon felül hogy csökkenti az esélyét a levegőszűrő szivacs elázásának, azt a feladatot hivatott ellátni, hogy hidegben ne közvetlen hideg levegőt, hanem a motor felől meleget szívjon ezzel javítsa az égést, és gyorsabb üzemi hő elérését. Többnyire télen szokták használni, gondolom ezért sem volt rajta (Sajnos egy pár ki-be rakás után, meglazul, és elforog a rázkódástól). A levegő mennyiségét nem szabályozza, viszont a legömbölyített fej miatt valóban halkabb, nincsen vele jellegzetes "susogó" hang. (Ez tény, ha elmész bármelyik motorszerelőhöz aki foglalkozik levegőhűtéses motorral az elmondja neked)

    Az olaj szivárgás sosem jó dolog, valószínűleg tényleg szimering, ami 10 év után nem is meglepő (sőt) ... akár otthon is könnyen ellenőrizheted, nem igényel szaktudást, ha nincsen útban a kipufogó akkor egyetlen imbusz kulccsal leszedhető az oldaldekni, ill generátor (gyújtásalaplap) felől kényelmesen rá lehet látni. egy 17"-s kulcsra még szükséged lesz, illetve egy Varriátor blokkolóra (ha nem akarsz gányolni) , és egy Zieger fogóra + egy féktisztító sprére.

    Jó szórakozást!
    Én már a fényezésnél tartok :D

    [ Szerkesztve ]

    ... esküszöm, gyári főnök ;)

Új hozzászólás Aktív témák