Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fire/SOUL/CD

    félisten

    válasz laci1117 #38831 üzenetére

    Ha ezt a bizonyos Samsung SSD-t egy Webshopban/boltban stb. vásárolták, akkor az alábbi lehetőségek vannak:
    1. Számla + a WebShop garancialevél (ez természetes)
    2. Számla + Samsung hivatalos hologramos garancialevél (ez is természetes)
    3. Számla, ami egyben garancialevélként is szolgál (ez ritka)

    Hogy szokás a garit érvényesíteni, a fenti pontok szerint (pontról-pontra írom)?

    1. Általában az adott WebShop/Bolt címére kell visszajuttatni a meghajtót, ami vagy önköltséges vagy ha az adott WebShop/Bolt-nál valamilyen extra gari szolgáltatással vetted a meghajtót, akkor pl futár viszi és hozza ingyen a meghajtót(már ha a gari igény valós volt és nem te voltál a balfék, azaz a meghajtó hibátlan)
    2. Csak és kizárólag Samsung márkaszervizben, vagy olyan szervizben lehet érvényesíteni a garit, aminek van a Samsung-al szerződése. Ebben az esetben nincs extra futár meg gari (általában), hanem neked kell eljuttatni a hibásnak vélt meghajtót egy Samsung (vagy a Samsung-al szerződéses) szervizbe(tehát nem a az üzletbe vagy webshopba stb), a szállítás/küldés stb költsége Téged fog terhelni, még akkor is, ha amúgy érvényes garis a cucc és az valóban hibás is.
    3. Mint írtam, ez a legritkább... Ilyenkor általában az 1. pontban foglaltak az érvényesek, azzal a különbséggel, hogy ez esetben lehet, hogy a tényleges (ez esetben 5 év) gari helyett csak jóval kevesebbet vállal a bolt/üzlet/webshop

    Természetesen a feljebb vázolt dolgok a legáltalánosabban elfogadott metódusok, ettől üzletenként/boltonként/webshop-onként el lehet térni.

    [ Szerkesztve ]

    Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák