Hirdetés

2019. június 16., vasárnap

Útvonal

Fórumok  »  HDD/SSD, CD/DVD írók/olvasók  »  Milyen SSD-t vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

• Utoljára frissítve: 2019-06-14 11:30:13

PROHARDVER!

Milyen SSD-t vegyek? Mielőtt kérdezel, kérünk az összefoglalót olvasd el!
Amennyiben már túl is vagy a vásárláson és kérdésed, észrevételed lenne, az alábbi topik a legmegfelelőbb ehhez: Flash SSD topik! Módosítva: 2019.06.14.

Összefoglaló kinyitása ▼

(#49001) Emperor_ válasza KaiotEch (#48997) üzenetére

Emperor_
(Topikgazda)

Adata SP920 Speedhopból. 128 GB.

Lark 10i WIN | Xiaomi Redmi Note 4

(#49002) Emperor_ válasza Kezdő vagyok (#48993) üzenetére

Emperor_
(Topikgazda)

Samsung EVO 850 vagy Crucial MX500

(#48996) A Zéé
Igen, a Samsung 860 jó lesz.

[ Szerkesztve ]

(#49003) Kirir válasza Emperor_ (#49000) üzenetére

Kirir
(tag)

Akkor nem lesz cserélve :) .

(#49004) Emperor_ válasza balfek (#48994) üzenetére

Emperor_
(Topikgazda)

Az 1-st javaslom. A többi nekem OEM, kibányászott SSD-nek tűnik.

(#48988) Empiricist

M.2-ből két (három) féle van, javaslom a fenti Összefoglalóban való tájékozódást!
Igen lehet az az irány, hogy az M.2 slotban raksz SSD-t és egy caddy-be az SSHD-t.
Ha tudjuk az M.2-es csatid típusát, akkor tudunk ajánlani.

[ Szerkesztve ]

(#49005) Empiricist válasza Emperor_ (#49004) üzenetére

Empiricist
(újonc)

Köszi,
szétszedtem a gépet, és lemértem, mert neten nyilván nincs leírva számomra érthetően :D
81x26 mm a hely hozzá, a csatlakozók pedig bal oldalt egy csomó, és jobb oldalt pedig 4 db.
Szóval a kérdés hogy ez:
[link]
jó-e ebbe a slotba:
[link]
ennek a slotnak a méretei kb. 81*26 mm.
Kösz a segítséget :)
Szerintem gyanús hogy nem jó, mivel a gépemen kettéosztott csatlakozás van, a crucialnak pedig 3 felé van osztva. De reménykedek hogy megcáfol egy hozzáértő :)

[ Szerkesztve ]

(#49006) WinZol

WinZol
(tag)

Üdv!

Gép telepítés előtt állok.
A gépbe Samsung EVO 970 kerül.

Kérdés: