Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz pittbaba #165359 üzenetére

    Most annyiban változott, hogy 30 nap a vége mindenféle garis ügynek. Ha nem kerül pont a sztorira, akkor onnantól kezdve kemény lesz a helyzet, mert ez most már nem ajánlás meg törekvés. Alza VGA-val csinálta most pont ezt velem, nem hülyék ők sem, 30. napon jött a mail, hogy pénzvisszás, írjam a számlaszámot. Ez lesz innentől.

    Az, hogy mondjuk a CHS/Human miként kezeli a dolgokat... igen. Nyilván senki sem hülye, Gorenje mosógéppel anyámat sz0patták ugyanígy. Az emberek nem mernek lépni, nem tudják mit tegyenek, nincs meg a kapaszkodó, így lerázzák az embert. Pedig pont a szerviz ne tudná, hogy kutyát nem érdekli időközben mi telt le, az számít, hogy mikor jelentetted be a hibát, ugyanez a duma volt a mosógéppel is. Jeleztem neki írásban finoman, hogy srácok, ez nem a homokozó, felőlem tolhatjátok a hülyét, de épp eleget álltam a pult másik felén, ne velem. Ez mind-mind-mind arra megy, hogy a zseton a kasszában maradjon. És többnyire ott is marad.

    Más kérdés, hogy fogyasztóvédelem itthon kb. nincs. Nekem igen keserű tapasztalataim vannak ezen a téren.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák