- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
- MILC felhasználók szakmai topikja
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Micro Four Thirds
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
ma A Lite verzió már itthon is megvásárolható, az alap- és Pro modell pedig június 12-én érkezik Párizsba.
-
Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
ph A Steel Nomad egy Light verziót is kap az igazi platformfüggetlenség jegyében.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Ahhoz, hogy segíteni tudjunk, ki kell töltened a lenti kérdéssort.
Ha korábban kitöltötted, akkor linkeld a hozzászólásodban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KBear
tag
Sziasztok!
Nem vág szorosan témába, de itt pörög a topic, hátha valaki tud segíteni...
Vásároltam egy Toshiba notebook-ot édesanyámnak. A boltban 3 év garanciával árulták. A normál 2 éves garanciát egy külön papíron található kóddal lehetett a Toshiba oldalán 3 évre hosszabbítani. Ma regisztráltuk a gépet. A garanciahosszabbításra vonatkozó kódot is megadtuk. A folyamat végén írta ki az oldal, hogy a számlát egy megadott e-mail elérhetőségre vagy faxon el kell küldenünk, hogy a harmadik év életbe lépjen. Külön ki volt emelve, hogy a vásárló nevének megfelelően látszódnia kell. Ekkor jöttünk rá, hogy valószínűleg elrontottuk a regisztrációt. Mivel édesanyám fogja használni a gépet, ezért az ő adatait adtuk meg a regisztrációs oldalon, a számlán viszont az én nevem és lakcímem szerepel, hiszen én vásároltam azt. Próbáltam visszalépni és újra elkezdeni a folyamatot, de ezt a rendszer már nem engedte. A Harmadik évre vonatkozó kódot már felhasználtnak írtja az oldal. Probléma továbbá, hogy az első meglepetésünkben a böngészőben történő visszalépéssel eltüntettük a regisztrációs oldalon megjelenő elérhetőségeket, ahová a számlamásolatot kellett volna küldenünk és most fogalmam sincs, hova is küldjem azokat, pedig erre csak 30 napom van, utána ugrott a 3. év.
Próbáltam a Toshiba honlapján található Call Centert elérni, de állítólag már nem léteznek, az e-mail is visszadobódott. Egyszerűen semmilyen más magyarországi elérhetőséget nem lelek a honlapjukon.
Közületek nem tudja véletlenül valaki, hogy mit lehet ilyenkor tenni, milyen elérhetőségen érhető el a Toshiba itthon, vagy legalább azt, hogy milyen e-mail címre kell küldeni azt a fránya számlamásolatot (.com-os e-mail volt, arra emlékszem egyedül)?
Bár a regisztrált név nem egyezik a számlán lévővel...
Fogalmam nincs egyébként, hogy miért nem a megadott szériaszámhoz kötődik a kiterjesztett garancia?!Nagyon köszönöm, ha valaki esetleg tud segíteni!
XBOX (360, ONE) gamertag: KBear2112
Új hozzászólás Aktív témák
-
HARDVERAPRÓD
(rögzített hozzászólás)
Kedves fórumozók!
A kérdezőket arra kérném, hogy mindenképpen töltsék ki a kérdésekre a válaszokat az összefoglalóban. Nem véletlenül van ott. Anélkül nehéz válaszolnunk.
Kérek mindenkit, hogy konkrét bolt linket/hardveraprós linket ne tegyetek be sem a kérés, sem pedig a válasz hozzászólásokban sem. Ha linkelni szeretnétek, akkor vagy a gyártói linket, vagy egy árukeresős linket tegyetek be.
Az ilyen hsz-ek automatikusan törölve lesznek.Köszönettel:
Pyttawrx[ Szerkesztve ]
● kérdés előtt olvasd el a Topic összefoglalót!
● hirdetni a Hardveraprón lehet, a topicban nem!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- World of Warships
- PlayStation 5
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Lenovo ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv., gar
- Dell XPS 9320 13.4" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- DELL Latitude 14 Rugged 5414 6. gen. I5 laptop (4X2400 Mhz, 8 GB DDR4, 256 GB M.2 SSD, WIN10)
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- ASUS TUF FX505D GTX 1660Ti / Ryzen 7 3750H / 8 Gb Ram / 250 Gb SSD
- ASUS TUF FX505D Ryzen 7 3750H / GTX 1660 Ti / 8 Gb Ram / 500 Gb M.2 SSD
- 2022 MacBook Air M2 CTO 512GB SSD erősebb chip
- MacBook Air 2017 13" 128GB/8GB
- HP EliteBook x360 G6 i5-8265u/8GB RAM/256 GB SSD/13.3"FHD touch garanciás laptop eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen