Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #57171968

    törölt tag

    válasz Mankó #170700 üzenetére

    Lenovo-nál és Thinkpadnál 3 garancia szint van.
    Az alap a depo garancia, aminél a tulaj dolga és költsége szervízbe juttatni a gépet.
    A második szint a helyszíni, mikor is kimennek házhoz javítani a gépet, megjegyzem ez most már csak Budapest és vonzáskörzetében működik, vidékre futárt küldenek a gépért.
    A harmadik szint a pemium vagy premier garancia, ez egy napon belüli javítás megkezdést (ezt hívják NBD-nek), és bővített telefonos segítségnyújtást takar.
    Gyakorlatilag ha Budapesten lakik az ember nem sok előnyét látom a prémium garanciának a depo felett. Időben lehet sokkal gyorsabb a javítás de ez is csak akkor ha sok darabszámban eladott gépről van szó, vagyis van raktáron alkatrész. Ha ritka gép, akkor úgyis az alkatrész beszerzés lesz a szűk keresztmetszet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák