- Gaming notebook topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Videós, mozgóképes topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Szia!
Mielőtt kérdeznél , alábbiakkal kérlek egészítsd ki (FONTOS! LG monitoroknál a P végződés az új tápegységre utal!):
Új hozzászólás Aktív témák
-
I3EI\ICE
aktív tag
Az alkalmazott technológiától függ, melyikben lesz kompromisszum. A 120Hz-es monitorok 3D-je valóban 60fps-re korlátozódik, de egy normál nem 3D-s LCD monitor is 60Hz-en dolgozik, így ez csak abból a szempontból kompromisszum, hogy a 120Hz-esen "kétdében" tudsz valós 120fps-sel is játszani. Ezzel az aktív szemüveges megoldással inkább az lehet a gond, hogy másodpercenként 60x "letakargatja" a szemeid felváltva. Gondolom ez a 60Hz-es CRT-n tapasztalt vibráláshoz lehet hasonló.
A felbontás csökkenésével pedig a passzív szemüveges 3D-nél kell számolni.
Nem tudom melyik jobb, egyiket sem próbáltam. Számomra mindkettő megoldás túlságosan kompromisszumosnak tűnik ahhoz, hogy áldozzak rá annyit, amennyit kéne (pedig 120Hz-es monitorom van, csak ahhoz is 20ezer lenne egy vezetéknélküli 3D vision kit)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen